Материалдар / Ашық сабақ: Тригонометрия формулалары (практикалық сабақ). 9 сынып
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Ашық сабақ: Тригонометрия формулалары (практикалық сабақ). 9 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
• негізгі теңбе-теңдіктерді қолданып, есептер шығару; • негізгі теңбе-теңдікті дәлелдеулер үшін қолдану. • Бұрыштың граустық және радиандық өлшемдерінің арасындағы қатынастарды есептер шығару барысында қолдану • тригонометриялық өрнектерді ықшамдауда қосу формулаларын қолдану. Келтіру формулаларын есептер шешуде қолдану.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
15 Маусым 2022
565
4 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Тексерілді:

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:

Тригонометрия.

Мектеп: №36 гимназия

Күні: 24.02.2022

Мұғалімнің аты-жөні: Алдажуманова М.Е.

Сынып: 9 «А»

Қатысқандар: 24

Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы

Тригонометрия формулалары (практикалық сабақ).

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

9.1.1.1 - бұрыштың радиандық өлшемі

ұғымын меңгеру;

9.1.2.1 - градусты радианға және радианды градусқа айналдыру;

9.4.2 – негізгі тригонометриялық тепетеңдіктерді білу және қолдану;

9.2.4.3 - бұрыштардың қосындысы мен

айырымының тригонометриялық формулаларын білу және қолдану;

9.2.4.4 - келтіру формулаларын білу және қолдану;

Сабақтың мақсаты

Оқушылар:

  • негізгі теңбе-теңдіктерді қолданып, есептер шығару;

  • негізгі теңбе-теңдікті дәлелдеулер үшін қолдану.

  • Бұрыштың граустық және радиандық өлшемдерінің арасындағы қатынастарды есептер шығару барысында қолдану

  • тригонометриялық өрнектерді ықшамдауда қосу формулаларын қолдану.

  • Келтіру формулаларын есептер шешуде қолдану.

Бағалау критерийі

  • Бұрыштың граустық және радиандық өлшемдерінің арасындағы қатынастарды есептер шығару барысында қолданады

  • негеізгі тригонометриялық теңбе-теңдікті есеп шығаруда;

  • тригонометриялық өрнектерді ықшамдауда қосу формулаларын қолдану.

  • Келтіру формулаларын есептер шешуде қолданады.

Тілдік мақсаттар


Пәнге қатысты сөздік қор ментерминдер:

синус,косинус,тангенс,котангенс,бұрыш,формула,квадрат бөлшек,қос бұрыш,жарты бұрыш.

Диалогтер мен жазу үшін қолданылатын тіркестер:

Негізгі тригонометриялық тепе-теңдіктер….,

тригонометриялық функциялардың қосу формулалары….,

бөлшекті қысқарту…,

келтіру формулалары

қысқаша көбейту формулалары….

Құндылықтарға

баулу


Оқушыларды азаматтық жауапкершілікке, өзіне және басқаларға құрметпен қарауға, жағдайларды сараптау ,жаңа жағдайларға қалыптасу, топта жұмыс істеу, өз жұмысының сапасына жауап беру, өмір бойы білім алуға баулу.

Пәнаралық

байланыс

Геометрия















Сабақтың барысы:



Сабақ кезеңі/Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Қызығушылықты ояту.

Ұжымдық жұмыс.

3 мин.











Ұжымдық жұмыс.


5 мин.



























1.Ұйымдастыру кезеңі: Оқушылармен сәлемдесу, оқушыларды түгелдеу, сынып тазалығына көңіл бөлу.

2. Топқа бөлу:

Саралаудың «жіктеу» тәсілін пайдаланып, оқушыларды танымдылық деңгейіне қарай түрлі-түсті кеспе қағаздары арқылы топқа бөлемін.

I топ

II топ

III топ

Өткен тақырыпты кайталау

Үй тапсырмасын тексеру:

  1. «Жалғасын тап» әдісі арқылы оқушылар формулаларды еске түсіріп жазады, кестені толтырады.

Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлауды дамыту.

Тиімділігі: Оқушының танымдық дағдысы артады


«Менің жүрегімде не?» тәсілді қолдау арқылы мен оларға жүрек нысанды турлі-түсті қима-қағаз таңдайды.

Мақсаты: Оқушылар бойында идея немесе тілек білдіру, тыңдау дағдыларын дамытуға бағыттау, сондай-ақ барлық оқушыларды қатыстыру арқылы оқыту жағдайларын теңестіру.

Тиімділігі: Оқушыны бір-біріне тілек айту арқылы жақындастырады, көңіл -күйін көтереді, бауырмалдығын оятады.

«Мен саған, сен маған» әдісі арқылы интербелсенді тақтадағы дұрыс жауаппен оқушылар бірін –бірі тексереді.

Оқушылар формуланы есеп шыгаруда пайдаланады

Келтіру формулалары – кез келген бұрыштың тригонометриялық мəнін сүйір бұрыштың тригонометриялық мəні арқылы өрнектейтін формулалар

-Бастапқы функцияның берілген ширектегі таңбасын анықтаукерек.

- Функцияның аты өзгеріп өзгермейтінін анықтау керек.

Дескриптор:

-1-ші сұраққа жауап береді.

-2-ші сұраққа жауап береді.

-3-ші сұраққа жауап береді.

Мұғалім ұйымдастыру кезеңінде белсенділік танытқан оқушыларды «Мадақтау сөз» әдісіарқылы бағалайды: «Жарайсың! Жақсы! Өте жақсы! Талпын!»

Бағалау:

Әрбір дұрыс жауапка 1 балл қойылады


Дескриптор

-келтіру формулаларын сәйкестендіреді;

-дұрыстығын тексереді

Бағалау:

Әрбір дұрыс жауапка 1 балл қойылады



Оқулық 9-сынып.




плакаттар




Shape1 Shape2




Сабақтың ортасы


10 мин.





Топтық жұмыс

«Математикалық домино» әдісіберілген есептің жасырылған жерін шығарып есепті толықтыралды.

Мұғалім тарапынан бақылау, бағыт беру.

Саралау: Бұл жерде саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі қолданылады.

Саралау: Бұл тапсырмада саралаудың «Қарқын» тәсілі көрініс табады.

Ерекше білімді қажет ететін оқушыларға көмек көрсету.

Түсінбеген тапсырмаларды бір- біріне түсіндіреді.



Дескриптор


1.Негізгі тригонометриялық тепе – теңдіктерді қолданады.

2.Негізгі тригонометриялық тепе – теңдіктерді қолданып түрлендіруге арналған тапсырмалар орындайды.

3.Тепе-тең түрлендірулерді орындайды.

4.Алынған өрнектің мәнін табады.

Бағалау:

Әрбір дұрыс жауапка 1 балл қойылады



Қосымша 1


Сергіту:


.

3мин.




Миға шабуыл «Өрнектер түрлендіру» сөзі шығу керек.

Кестеден әр турлімәндердәі градустық өлшемдерін тауып жасырылған сөзді анықтау.

Саралау: Бұл жерде саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі қолданылады.



Берілген тапсырма бойынша сұраққа жеке жауап береді



Дескриптор.

- кестесін пайдаланып градусты табады

-жасырылған сөзді табады



ДК экраны

Қосымша 2

10 мин.


«Конверттегі сұрақ» тәсілі


Топтық жұмыс

«Конверттегі сұрақ» тәсілі «Тригонометрия еләне саяхат» -әр топ конверттен есептерді таңдап алып әр елді аралайды


Саралау. Оқушылардың деңгейіне байланысты деңгейлік тапсырмалар беремін.



«Конверттегі сұрақ» тәсілі


бойынша жұмыс жасайды.

Берілген тапсырма бойынша өз ойларын ортаға салып, пікірлерін білдіріп, талдау жасайды.






Дескриптор:

- функцияның кез келген бұрышын тригонометриялық функциялардың сүйір бұрышына келтіреді

-орнына мəнін жазады

- ширектегі таңбаларын көрсетеді

- келтіру формуласын қолданады

- шешімін табады


Бағалау: «Жарайсың, алғырсың, тапқырсың, талаптан» мақтау сөздері арқылы бағалап отырамын.


Әрбір дұрыс жауапка 1 балл қойылады


.

.






ДК экраны

Қосымша3



10 мин.



Сабақтың соңы.









Рефлексия



4 мин.

« Сандар сыры» әдісін қолданамын асық лақтыру арқылы жасырын санның астындағы тапсырманы орындайды.








Рефлексия;”Саяхаттау” әдісі.Әр топқа стикер таратамын

-Маған бұл ел ұнады,тағы келемін.........

-Мен бүл қала туралы көп нәрсе .......

-Маған қаланы аралап жүруге қабілеттімін.......

-Мен бұл елдің қалалары бір – бірімен байланысты екенін түсіндым....


Үй тапсырмасы: №25.6-25.8

Оқушылар тапсырманы орындайды

Мақсаты: Өз ойын айтып, сабақты бекіту, қорытындылау.

Тиімділігі:Оқушы алған білімін жинақтап, саралай білуге дағдыланады.

Саралау: Оқушылырдың тақырып бойынша түсінгенін пайымдау мақсатында « Сандар сыры» әдісін қолданып шапшаңдыққа және топта қарқынмен жұмыс істеуге дағдылантырамын


Дескриптор:

1.Қосу формуласын қолданады.

2.Қосу формулаларын қолданып түрлендіруге арналған тапсырмалар орындайды.

3.келтіру формуласымен түрлендірулерді орындайды.

4. қысқаша көбейту формуласын қолданады

5.Алынған өрнектің мәнін табады.

Бағалау: Оқушы өзін-өзі бағалайды, түзету жүргіземін, смайликтер таратамын



ДК экраны

.

Қосымша4










9-сынып оқулығы

«Мектеп» баспасы

Саралау. Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз қабілетті оқушылардың алдына қандай тапсырмалар қоясыз?

Бағалау. Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?

578тг - Сатып алу
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!