Сабақтың
басы
Қызығушылықты ояту.
Ұжымдық
жұмыс.
3
мин.
Ұжымдық
жұмыс.
5
мин.
|
1.Ұйымдастыру кезеңі: Оқушылармен сәлемдесу,
оқушыларды түгелдеу, сынып тазалығына көңіл
бөлу.
2. Топқа бөлу:
Саралаудың «жіктеу» тәсілін
пайдаланып, оқушыларды танымдылық деңгейіне қарай
түрлі-түсті кеспе қағаздары арқылы топқа
бөлемін.
I топ
II топ
III топ
Өткен тақырыпты кайталау
Үй тапсырмасын
тексеру:
-
«Жалғасын тап» әдісі арқылы оқушылар
формулаларды еске түсіріп жазады, кестені
толтырады.
Мақсаты: Жылдам әрі
функционалды түрде сыни ойлауды дамыту.
Тиімділігі: Оқушының танымдық
дағдысы артады

|
«Менің жүрегімде не?»
тәсілді қолдау арқылы мен оларға жүрек нысанды турлі-түсті
қима-қағаз таңдайды.
Мақсаты: Оқушылар бойында идея
немесе тілек білдіру, тыңдау дағдыларын дамытуға бағыттау,
сондай-ақ барлық оқушыларды қатыстыру арқылы оқыту жағдайларын
теңестіру.
Тиімділігі: Оқушыны бір-біріне
тілек айту арқылы жақындастырады, көңіл -күйін көтереді,
бауырмалдығын оятады.
«Мен саған, сен
маған» әдісі арқылы
интербелсенді тақтадағы дұрыс жауаппен оқушылар бірін –бірі
тексереді.
Оқушылар формуланы есеп
шыгаруда пайдаланады
Келтіру
формулалары – кез келген бұрыштың
тригонометриялық мəнін сүйір бұрыштың тригонометриялық мəні арқылы
өрнектейтін формулалар
-Бастапқы функцияның берілген ширектегі таңбасын
анықтаукерек.
- Функцияның аты өзгеріп өзгермейтінін анықтау
керек.

|
Дескриптор:
-1-ші сұраққа жауап
береді.
-2-ші сұраққа жауап
береді.
-3-ші сұраққа жауап
береді.
Мұғалім ұйымдастыру
кезеңінде белсенділік танытқан оқушыларды
«Мадақтау сөз»
әдісіарқылы бағалайды:
«Жарайсың! Жақсы! Өте
жақсы! Талпын!»
Бағалау:
Әрбір дұрыс жауапка 1
балл қойылады
Дескриптор
-келтіру формулаларын
сәйкестендіреді;
-дұрыстығын
тексереді
Бағалау:
Әрбір дұрыс жауапка 1
балл қойылады
|
Оқулық
9-сынып.
плакаттар
 |
Сабақтың
ортасы
10
мин.
|
Топтық жұмыс
«Математикалық домино»
әдісіберілген есептің жасырылған жерін шығарып есепті
толықтыралды.
Мұғалім тарапынан бақылау, бағыт
беру.
Саралау: Бұл жерде
саралаудың «Диалог және қолдау
көрсету» тәсілі
қолданылады.
Саралау: Бұл тапсырмада
саралаудың «Қарқын» тәсілі көрініс
табады.
Ерекше білімді қажет
ететін оқушыларға көмек көрсету.
|
Түсінбеген
тапсырмаларды бір- біріне түсіндіреді.
|
Дескриптор
1.Негізгі тригонометриялық тепе – теңдіктерді
қолданады.
2.Негізгі тригонометриялық тепе – теңдіктерді қолданып
түрлендіруге арналған тапсырмалар
орындайды.
3.Тепе-тең түрлендірулерді
орындайды.
4.Алынған өрнектің мәнін табады.
Бағалау:
Әрбір дұрыс жауапка 1
балл қойылады
|
Қосымша 1
|
Сергіту:
.
3мин.
|
Миға шабуыл «Өрнектер түрлендіру»
сөзі шығу керек.
Кестеден әр турлімәндердәі градустық өлшемдерін тауып
жасырылған сөзді анықтау.
Саралау: Бұл жерде
саралаудың «Диалог және қолдау
көрсету» тәсілі
қолданылады.
|
Берілген тапсырма бойынша сұраққа жеке жауап
береді
|
Дескриптор.
- кестесін пайдаланып градусты
табады
-жасырылған сөзді табады
|
ДК
экраны
Қосымша
2
|
10
мин.
«Конверттегі
сұрақ» тәсілі
|
Топтық жұмыс
«Конверттегі сұрақ» тәсілі «Тригонометрия
еләне саяхат» -әр топ конверттен есептерді таңдап алып әр елді
аралайды
Саралау. Оқушылардың деңгейіне
байланысты деңгейлік тапсырмалар беремін.
|
«Конверттегі
сұрақ» тәсілі
бойынша жұмыс
жасайды.
Берілген тапсырма
бойынша өз ойларын ортаға салып, пікірлерін білдіріп, талдау
жасайды.
|
Дескриптор:
- функцияның кез келген бұрышын тригонометриялық
функциялардың сүйір бұрышына келтіреді
-орнына мəнін
жазады
- ширектегі таңбаларын көрсетеді
- келтіру формуласын қолданады
- шешімін табады
Бағалау: «Жарайсың, алғырсың,
тапқырсың, талаптан» мақтау сөздері арқылы бағалап
отырамын.
Әрбір дұрыс жауапка 1
балл қойылады
|
.
.
ДК
экраны
Қосымша3
|
10
мин.
Сабақтың
соңы.
Рефлексия
4
мин.
|
« Сандар
сыры»
әдісін
қолданамын асық лақтыру арқылы
жасырын санның астындағы тапсырманы
орындайды.
Рефлексия;”Саяхаттау” әдісі.Әр
топқа стикер таратамын
-Маған бұл ел ұнады,тағы
келемін.........
-Мен бүл қала туралы көп нәрсе
.......
-Маған қаланы аралап жүруге
қабілеттімін.......
-Мен бұл елдің қалалары бір – бірімен байланысты екенін
түсіндым....
Үй
тапсырмасы: №25.6-25.8
|
Оқушылар тапсырманы
орындайды
Мақсаты: Өз ойын айтып, сабақты
бекіту, қорытындылау.
Тиімділігі:Оқушы алған білімін
жинақтап, саралай білуге дағдыланады.
Саралау: Оқушылырдың тақырып бойынша түсінгенін пайымдау
мақсатында «
Сандар сыры»
әдісін
қолданып шапшаңдыққа және топта
қарқынмен жұмыс істеуге дағдылантырамын
|
Дескриптор:
1.Қосу формуласын қолданады.
2.Қосу формулаларын қолданып түрлендіруге арналған
тапсырмалар орындайды.
3.келтіру формуласымен түрлендірулерді
орындайды.
4. қысқаша көбейту формуласын
қолданады
5.Алынған өрнектің мәнін табады.
Бағалау: Оқушы өзін-өзі бағалайды, түзету жүргіземін,
смайликтер таратамын
|
ДК
экраны
.
Қосымша4
9-сынып
оқулығы
«Мектеп»
баспасы
|