Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Материалдар / Ашық сабақ: Тригонометрия формулалары (практикалық сабақ). 9 сынып
2023-2024 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған
Ашық сабақ: Тригонометрия формулалары (практикалық сабақ). 9 сынып
Материал туралы қысқаша түсінік
• негізгі теңбе-теңдіктерді қолданып, есептер шығару;
• негізгі теңбе-теңдікті дәлелдеулер үшін қолдану.
• Бұрыштың граустық және радиандық өлшемдерінің арасындағы қатынастарды есептер шығару барысында қолдану
• тригонометриялық өрнектерді ықшамдауда қосу формулаларын қолдану.
Келтіру формулаларын есептер шешуде қолдану.
тригонометриялық
функциялардың қосу формулалары….,
бөлшекті
қысқарту…,
келтіру
формулалары
қысқаша көбейту
формулалары….
Құндылықтарға
баулу
Оқушыларды азаматтық
жауапкершілікке, өзіне және басқаларға құрметпен қарауға,
жағдайларды сараптау ,жаңа жағдайларға қалыптасу, топта жұмыс
істеу, өз жұмысының сапасына жауап беру, өмір бойы білім алуға
баулу.
Пәнаралық
байланыс
Геометрия
Сабақтың
барысы:
Сабақ
кезеңі/Уақыты
Педагогтің
іс-әрекеті
Оқушының
іс-әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Сабақтың
басы
Қызығушылықты ояту.
Ұжымдық
жұмыс.
3
мин.
Ұжымдық
жұмыс.
5
мин.
1.Ұйымдастыру кезеңі:Оқушылармен сәлемдесу,
оқушыларды түгелдеу, сынып тазалығына көңіл
бөлу.
2. Топқа бөлу:
Саралаудың«жіктеу»тәсілін
пайдаланып,оқушыларды танымдылық деңгейіне қарай
түрлі-түсті кеспе қағаздары арқылы топқа
бөлемін.
I топ
II топ
III топ
Өткен тақырыпты кайталау
Үй тапсырмасын
тексеру:
«Жалғасын тап»әдісі арқылы оқушылар
формулаларды еске түсіріп жазады, кестені
толтырады.
Мақсаты: Жылдам әрі
функционалды түрде сыни ойлауды дамыту.
Тиімділігі:Оқушының танымдық
дағдысы артады
«Менің жүрегімде не?»
тәсілді қолдау арқылы мен оларға жүрек нысанды турлі-түсті
қима-қағаз таңдайды.
Мақсаты:Оқушылар бойында идея
немесе тілек білдіру, тыңдау дағдыларын дамытуға бағыттау,
сондай-ақ барлық оқушыларды қатыстыру арқылы оқыту жағдайларын
теңестіру.
Тиімділігі:Оқушыны бір-біріне
тілек айту арқылы жақындастырады, көңіл -күйін көтереді,
бауырмалдығын оятады.
«Мен саған, сен
маған» әдісі арқылы
интербелсенді тақтадағы дұрыс жауаппен оқушылар бірін –бірі
тексереді.
Оқушылар формуланы есеп
шыгаруда пайдаланады
Келтіру
формулалары– кез келген бұрыштың
тригонометриялық мəнін сүйір бұрыштың тригонометриялық мəні арқылы
өрнектейтін формулалар
-Бастапқы функцияның берілген ширектегі таңбасын
анықтаукерек.
- Функцияның аты өзгеріп өзгермейтінін анықтау
керек.
Дескриптор:
-1-ші сұраққа жауап
береді.
-2-ші сұраққа жауап
береді.
-3-ші сұраққа жауап
береді.
Мұғалім ұйымдастыру
кезеңінде белсенділік танытқан оқушыларды«Мадақтау сөз»
әдісіарқылы бағалайды:
«Жарайсың! Жақсы! Өте
жақсы! Талпын!»
Бағалау:
Әрбір дұрыс жауапка 1
балл қойылады
Дескриптор
-келтіру формулаларын
сәйкестендіреді;
-дұрыстығын
тексереді
Бағалау:
Әрбір дұрыс жауапка 1
балл қойылады
Оқулық
9-сынып.
плакаттар
Сабақтың
ортасы
10
мин.
Топтық жұмыс
«Математикалық домино»
әдісіберілген есептің жасырылған жерін шығарып есепті
толықтыралды.
Мұғалім тарапынан бақылау, бағыт
беру.
Саралау:Бұл жерде
саралаудың«Диалог және қолдау
көрсету»тәсілі
қолданылады.
Саралау:Бұл тапсырмада
саралаудың«Қарқын»тәсілі көрініс
табады.
Ерекше білімді қажет
ететін оқушыларға көмек көрсету.
Түсінбеген
тапсырмаларды бір- біріне түсіндіреді.
Дескриптор
1.Негізгі тригонометриялық тепе – теңдіктерді
қолданады.
2.Негізгі тригонометриялық тепе – теңдіктерді қолданып
түрлендіруге арналған тапсырмалар
орындайды.
3.Тепе-тең түрлендірулерді
орындайды.
4.Алынған өрнектің мәнін табады.
Бағалау:
Әрбір дұрыс жауапка 1
балл қойылады
Қосымша 1
Сергіту:
.
3мин.
Миға шабуыл «Өрнектер түрлендіру»
сөзі шығу керек.
Кестеден әр турлімәндердәі градустық өлшемдерін тауып
жасырылған сөзді анықтау.
Саралау:Бұл жерде
саралаудың«Диалог және қолдау
көрсету»тәсілі
қолданылады.
Берілген тапсырма бойынша сұраққа жеке жауап
береді
Дескриптор.
- кестесін пайдаланып градусты
табады
-жасырылған сөзді табады
ДК
экраны
Қосымша
2
10
мин.
«Конверттегі
сұрақ»тәсілі
Топтық жұмыс
«Конверттегі сұрақ»тәсілі «Тригонометрия
еләне саяхат» -әр топ конверттен есептерді таңдап алып әр елді
аралайды
Саралау.Оқушылардың деңгейіне
байланысты деңгейлік тапсырмалар беремін.
«Конверттегі
сұрақ»тәсілі
бойынша жұмыс
жасайды.
Берілген тапсырма
бойынша өз ойларын ортаға салып, пікірлерін білдіріп, талдау
жасайды.
Дескриптор:
- функцияның кез келген бұрышын тригонометриялық
функциялардың сүйір бұрышына келтіреді
-орнына мəнін
жазады
- ширектегі таңбаларын көрсетеді
- келтіру формуласын қолданады
- шешімін табады
Бағалау:«Жарайсың, алғырсың,
тапқырсың, талаптан» мақтау сөздері арқылы бағалап
отырамын.
Әрбір дұрыс жауапка 1
балл қойылады
.
.
ДК
экраны
Қосымша3
10
мин.
Сабақтың
соңы.
Рефлексия
4
мин.
«Сандар
сыры»әдісін
қолданамынасық лақтыру арқылы
жасырын санның астындағы тапсырманы
орындайды.
Рефлексия;”Саяхаттау” әдісі.Әр
топқа стикер таратамын
-Маған бұл ел ұнады,тағы
келемін.........
-Мен бүл қала туралы көп нәрсе
.......
-Маған қаланы аралап жүруге
қабілеттімін.......
-Мен бұл елдің қалалары бір – бірімен байланысты екенін
түсіндым....
Үй
тапсырмасы:№25.6-25.8
Оқушылар тапсырманы
орындайды
Мақсаты:Өз ойын айтып, сабақты
бекіту, қорытындылау.
Тиімділігі:Оқушы алған білімін
жинақтап, саралай білуге дағдыланады.
Саралау: Оқушылырдың тақырып бойынша түсінгенін пайымдау
мақсатында«Сандар сыры»әдісін
қолданып шапшаңдыққа және топта
қарқынмен жұмыс істеуге дағдылантырамын
Дескриптор:
1.Қосу формуласын қолданады.
2.Қосу формулаларын қолданып түрлендіруге арналған
тапсырмалар орындайды.
3.келтіру формуласымен түрлендірулерді
орындайды.
4. қысқаша көбейту формуласын
қолданады
5.Алынған өрнектің мәнін табады.
Бағалау: Оқушы өзін-өзі бағалайды, түзету жүргіземін,
смайликтер таратамын
ДК
экраны
.
Қосымша4
9-сынып
оқулығы
«Мектеп»
баспасы
Саралау. Сіз қандай
тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз қабілетті оқушылардың
алдына қандай тапсырмалар қоясыз?
Бағалау. Сіз
оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап
отырсыз?
578тг - Сатып алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз