Сабақтың
басы
Қызығушылықты
ояту.
Ұжымдық
жұмыс.
6
мин.
|
-
Ұйымдастыру
кезеңі.
Сәлемдесу, оқушыларды
түгендеу.
Оқушылардың сабаққа дайындығын
тексеру.
Тақтадағы смайликті ашу арқылы
оқушылар есептерді шығарып, нәтижесінде sin, cos, tg болатын үш
топқа бөлінеді.
|
« Өзіңізді
тексеріңіз» әдісі. Оқушылар стикерлерді
алу арқылы үй тапсырмасын тексеріп, сабаққа жақсы көңіл-күй
сыйлайды
|
«Мадақтау сөз»
әдісі арқылы бағалайды:
«Жарайсың! Жақсы! Өте жақсы!
Талпын!»
|
Интербелсенді
тақта
қима-қағаз
|
Сабақтың
ортасы
Жұптық
жұмыс.
10
мин.
3
мин
|
Ұлы педагог Ушинскийдің мына
сөзімен бастау:
«Бір рет айтылған әңгіме
артынан қайталануы керек. Бұл ұмытылғанды еске түсіру емес, қайта
ұмытып кетуді болдырмау»
Onlinetestpad платформасы арқылы өткен
сабақты қайталау.
https://onlinetestpad.com/nr6qtuax3emsa
Жаңа тақырыпты меңгеру.
«Суреттер: Не болды?» әдісі
арқылы.
|
Оқушылар сілтеме арқылы кіріп,
өткен тақырып бойынша тест сұрақтарына жауап
береді
«Мен саған, сен
маған» әдісі арқылы интербелсенді
тақтадағы дұрыс жауаппен жұптар бірін –бірі
тексереді.
Оқушылар суретте не
көрсетілгенін және оның себебін түсіндіру арқылы жаңа сабақпен
танысу. Формулаларды дәптерлеріне жазып
алады.
Саралау: Бұл жерде
саралаудың «Диалог және қолдау
көрсету» тәсілі қолданылады. Дұрыс
мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға қосымша
ашық сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға қосымша
жетелеуші сұрақтар қойылады.
|
Дескриптор:
-келтіру формуласын
қолданды;
-таңбасын
анықтады;
-жауабын
тапты;
«Мадақтау сөз»
әдісі арқылы бағалайды:
«Жарайсың! Жақсы! Өте жақсы!
Талпын!»
|
Onlinetestpad платформасы
Сұрақтар
топтамасы.
ДК
экраны
|
Жеке
жұмыс.
10
мин.
Топтық
жұмыс.
13
мин.
|
Деңгейлік
тапсырма.
«Пирамида» әдісі арқылы,
төменнен жоғары қарай деңгейіне қарай 3 түрлі стикерлер
беріледі.
Саралау: Тапсырманы орындау барысында
саралаудың «тапсырма» тәсілі арқылы жеңілінен
күрделілігіне қарай алға іргерлеп отқан тапсырмалар
беріледі
Топтық
жұмыс.
«Тарсия» әдісі арқылы 3-топқа осы
пирамиданың макетін құру арқылы сабақты
бекіту.
Саралау: Бұл тапсырмада
саралаудың «Қарқын» тәсілі көрініс
табады.
Ерекше білімді қажет ететін
оқушыларға көмек көрсету.
|
А
деңгейі: Өрнектердің таңбасын
анықта:
ctg
sin =;
B
деңгейі: Есепте: cos( =; cos483 =;
C
деңгейі: Өрнекті ықшамдаңыз: ; =
Әр топ берілген бірнеше қима қағаздардағы
есептерді шығарып, соған сәйкес жауаптарды сәйкестендіру арқылы
пирамида құрастырады.
«Екеуі үйде, үшеуі
қонақта» әдісімен бір - біріне «қонаққа»
барады.
|
Белсенділікпен қатысқан
оқушыға «Жарайсың!» деген
мадақтау
сөзімен ынталандыру.
Дескриптор:
-тригонометрия лық
функциялардың ширектегі таңбасын
қолданады;
-келтіру формуласын
қорытады;
-өрнекті
ықшамдайды;
Топтар бір-бірін дескриптор
бойынша бағалайды.
Дескриптор:
-келтіру формуласын
қолданады;
-пирамида
құрастырады;
|
ДК экраны Карточкалар,
стикерлер
Қима
қағаздар
|
Сабақтың
соңы.
3
мин
Рефлексия
|
Рефлексия;” Polleverywher” платформасы
арқылы.
Үй
тапсырмасы: №412
|
Оқушылар өз ойларын анонимді
түрде білдіреді, сабаққа кері байланыс және ұсыныс
білдіреді
Саралау: Бұл тапсырмада
саралаудың «Пікір алмасу»
(Showdown). тәсілі көрініс
табады
|
Бағалау: Оқушы өзін-өзі
бағалайды.
|
Polleverywher”
платформасы
смайликтер
|