-
Ұйымдастыру
кезеңі
- оқушылармен амандасу;
- жоқ оқушыларды белгілеу;
- сабақтың мақсатын
хабарлау;
- бағалау критерийлерімен
таныстыру;
1 – тапсырма (Жеке жұмыс)
«Карта әдісі»
С деңгейі
Ауызша берілген функцияның туындысын тауып, жанындағы
әріптермен сәйкестендіреді.
Р/с
|
Тапсырма
|
Жауабы
|
|
1
|
|
|
A
|
2
|
|
|
B
|
3
|
|
|
C
|
4
|
|
|
D
|
5
|
|
|
E
|
6
|
|
|
F
|
7
|
|
|
J
|
8
|
|
|
H
|
9
|
|
|
L
|
10
|
|
|
M
|
11
|
|
|
N
|
12
|
|
|
O
|
Дескриптор: Білім
алушы
-
функция туындысын
табады
-
сәйкестікті
табады
2 –
тапсырма
1. Екі қала бір-біріне жақын
орналасқан. Біреуінде өтірікшілер, екіншісінде шыншылдар тұрады.
Екі қаланың тұрғындары бір - біріне жиі қонаққа
келеді.
Сұрақ: Қай қалада тұрып
жатқаныңызды білу үшін қандай сұрақ қойса
болады?
Жауабы: «Сіз мұнда қонаққа
келдіңіз бе?». Егер «ия» деп жауап беретін болса, онда сіз
өтірікшілер қаласындасыз. Ал егер«жоқ» десе шыншылдар қаласында
болғаныңыз..
2. 19 + 15 =
10
Сұрақ: Есеп қандай жағдайда
теңеседі
Жауабы: Есеп сағат жайлы
болғанда:
19.00+15.00 =10 сағат
3.
Әкесі мен баласы апатқа ұшырады. Әкесі өкінішке орай сол күні көз
жұмады. Бала жан сақтау бөлмесінде жатқанда бір дәрігер келіп «Бұл
менің балам!» деп қоймайды. Сұрақ: Бұл мүмкін бе?
Жауабы: Дәрігер баланың анасы.
4.
Екі адам бірге кетіп бара жатыр. Біріншісі екіншісінің баласының
әкесі. Сұрақ: Бұл қалай?
Жауабы: әкесі мен анасы
5.
Иттің құйрығында таба ыдыс байланып тұр. Ит ыдыстың дауысын
естімеуі үшін қандай жылдамдықпен жүгіруі тиіс?
Жауабы: бір орнында тұруы
қажет.
6.
Қара түсті мысық қай кезде үйге оңай кіріп
кетеді?
Жауабы: есік ашық қалғанда
3 –
тапсырма
Сараланған
тапсырмалар (Жұптық
жұмыс)
В
деңгейі
a) Тригонометриялық
функциялардың туындысын табыңыз:
1.
2.
3.
4.
5.
b) Тригонометриялық
функциялардың туындысын табыңыз:
1.
2.
3.
4.
5.
Дескриптор: Білім
алушы
- күрделі
тригонометриялық функциялардан туынды
табады.
- бөлшектен тұратын
тригонометриялық функциялардан туынды
табады.
4 –
тапсырма (Жұптық
жұмыс)
А
деңгейі
a) Тригонометриялық
функциялардың туындысын табыңыз және мәнін
есептеңіз:
1.
,
2.
,
Дескриптор: Білім
алушы
-
тригонометриялық функциялардың туындысын
табады.
- туындының мәнін
есептейді.
b) Тригонометриялық
функциялардың туындысын тауып, шешіңіз:
1.
Дескриптор: Білім
алушы
-
тригонометриялық функцияның туындысын
табады.
- теңдеуді
шешеді.
c) Тригонометриялық
функциялардың туындысын тауып, шешіңіз:
1.
Дескриптор: Білім
алушы
-
тригонометриялық функцияның туындысын
табады.
- теңсіздікті
шешеді.
5 –
тапсырма
Сабақты бекіту. (Кахот
ойыны)
|