Материалдар / Ашық сабақ "Тригонометриялық функциялардың туындылары"
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ "Тригонометриялық функциялардың туындылары"

Материал туралы қысқаша түсінік
Ашық сабақ "Тригонометриялық функциялардың туындылары"
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
11 Ақпан 2021
2434
4 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



ҰМЖ тарауы: 10.3С Туынды

Сынып: 10б

Мектеп: Қ.Сағырбаев атындағы ЖОББМ-Б Мұғалім: Неткалиева Н.Е

Сабақтың тақырыбы

Тригонометриялық функциялардың туындылары

Осы сaбaқтa қол жеткізілетін оқу мaқсaттaры (оқу бaғдaрлaмaсынa сілтеме)

10.3.1.13 Тригонометриялық функциялардың туындысын таба алады.

Сaбaқтың мaқсaты

Бaрлық оқушылaр орындaй aлaды:

Құрамында тригонометриялық функциялары бар қосындыдан, көбейтіндіден тұратын функциялардан туынды таба алады.

Оқушылaрдың көпшілігі орындaй aлaды:

Құрамында тригонометриялық функциялары бар бөлшектен тұратын және күрделі функциялардан туынды таба алады.

Кейбір оқушылaр орындaй aлaды:

Тригонометриялық функцияның нүктесіндегі туындысының мәнін табады және теңдеу мен теңсіздікті шеше алады

Бaғaлaу критерийі

1. Құрамында тригонометриялық функциялары бар қосындыдан, көбейтіндіден тұратын функциялардан туынды табады.

2. Құрамында тригонометриялық функциялары бар бөлшектен тұратын және күрделі функциялардан туынды табады.

3. Тригонометриялық функцияның нүктесіндегі туындысының мәнін табады және теңдеу мен теңсіздікті шешеді.

Тілдік мaқсaттaры

Тілдік мaқсaт

Туынды, туынды табу ережелері, күрделі функцияның туындысы, тригонометриялық функциялар

Пәнге тән лексикa мен терминология:

Функция, функцияның мәні, синус, косинус, тангенс, котангенс,аргумент, тригонометрия, туынды

Aлдыңғы білім

Туынды, туындының анықтамасы, туынды табу ережелері, күрделі функцияның туындысын табу ережесі мен формулаларын қолдана алады

Сабақтың барысы

Сaбaқтың жоспaрлaнғaн кезеңдері

Сaбaқтaғы жоспaрлaнғaн жaттығу түрлері

Ресурстaр

Сабақтың басы

3 мин





Сабақтың ортасы


25 минут


























































































Сабақтың соңы

12 минут


  1. Ұйымдастыру кезеңі

- оқушылармен амандасу;

- жоқ оқушыларды белгілеу;

- сабақтың мақсатын хабарлау;

- бағалау критерийлерімен таныстыру;

1 – тапсырма (Жеке жұмыс)

«Карта әдісі»

С деңгейі

Ауызша берілген функцияның туындысын тауып, жанындағы әріптермен сәйкестендіреді.


Р/с

Тапсырма

Жауабы


1



A

2



B

3



C

4



D

5



E

6



F

7



J

8



H

9



L

10



M

11



N

12



O


Дескриптор: Білім алушы

  • функция туындысын табады

  • сәйкестікті табады


2 – тапсырма

1. Екі қала бір-біріне жақын орналасқан. Біреуінде өтірікшілер, екіншісінде шыншылдар тұрады. Екі қаланың тұрғындары бір - біріне жиі қонаққа келеді.

Сұрақ: Қай қалада тұрып жатқаныңызды білу үшін қандай сұрақ қойса болады?


Жауабы: «Сіз мұнда қонаққа келдіңіз бе?». Егер «ия» деп жауап беретін болса, онда сіз өтірікшілер қаласындасыз. Ал егер«жоқ» десе шыншылдар қаласында болғаныңыз..

2. 19 + 15 = 10

Сұрақ: Есеп қандай жағдайда теңеседі

Жауабы: Есеп сағат жайлы болғанда:

19.00+15.00 =10 сағат

3. Әкесі мен баласы апатқа ұшырады. Әкесі өкінішке орай сол күні көз жұмады. Бала жан сақтау бөлмесінде жатқанда бір дәрігер келіп «Бұл менің балам!» деп қоймайды. Сұрақ: Бұл мүмкін бе?

Жауабы: Дәрігер баланың анасы.


4. Екі адам бірге кетіп бара жатыр. Біріншісі екіншісінің баласының әкесі. Сұрақ: Бұл қалай?

Жауабы: әкесі мен анасы


5. Иттің құйрығында таба ыдыс байланып тұр. Ит ыдыстың дауысын естімеуі үшін қандай жылдамдықпен жүгіруі тиіс?

Жауабы: бір орнында тұруы қажет.


6. Қара түсті мысық қай кезде үйге оңай кіріп кетеді?

Жауабы: есік ашық қалғанда

3 – тапсырма

Сараланған тапсырмалар (Жұптық жұмыс)

В деңгейі

a) Тригонометриялық функциялардың туындысын табыңыз:

1.

2.

3.

4.

5.


b) Тригонометриялық функциялардың туындысын табыңыз:

1.

2.

3.

4.

5.



Дескриптор: Білім алушы

- күрделі тригонометриялық функциялардан туынды табады.

- бөлшектен тұратын тригонометриялық функциялардан туынды табады.


4 – тапсырма (Жұптық жұмыс)

А деңгейі

a) Тригонометриялық функциялардың туындысын табыңыз және мәнін есептеңіз:

1. ,

2. ,

Дескриптор: Білім алушы

- тригонометриялық функциялардың туындысын табады.

- туындының мәнін есептейді.


b) Тригонометриялық функциялардың туындысын тауып, шешіңіз:

1.


Дескриптор: Білім алушы

- тригонометриялық функцияның туындысын табады.

- теңдеуді шешеді.


c) Тригонометриялық функциялардың туындысын тауып, шешіңіз:

1.

Дескриптор: Білім алушы

- тригонометриялық функцияның туындысын табады.

- теңсіздікті шешеді.

5 – тапсырма

Сабақты бекіту. (Кахот ойыны)

Бағалау критерийі жазылған плакат











Үлестірмелі материалдар


Бағалау /Бағалау критерийі бойынша өз-өздерін

бағалайды/



Қорытындылау

3 минут

Рефлексия

  1. Сабақтың мақсатына жеттік пе?

  2. Сабақта ең маңызды не болды?

  3. Өзіңізді не үшін мақтар едіңіз?

  • Сабақ қорытындысы бойынша кімді мақтар едіңіз? Неліктен?






Үйге тапсырма

44.3 есеп ( 89 бет)




Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!