Материалдар / Ашық сабақ. Тригонометриялық функциялардың туындылары
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ. Тригонометриялық функциялардың туындылары

Материал туралы қысқаша түсінік
Жаңа сабаққа кіріспе. 1. Жаңа материалды меңгерту.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
16 Сәуір 2024
211
1 рет жүктелген
450 ₸
Бүгін алсаңыз
+23 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +23 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Модуль/Пән

Математика

Сабақтың тақырыбы

Тригонометриялық функциялардың туындылары

Педагог

Исмоилов С.М.

Күні: « » 2024

Жалпы мәліметтер

Курс I топ Ағаш ұстасы 9-221

Сабақтың түрі

Аралас сабақ

Мақсаты, міндеттері

Тригонометриялық функциялардың туындылары табу


Күтілетін нәтижелер

Оқушылар: Тригонометриялық функциялардың туындысының формуласын біледі, есептер шығаруда қолданады.


Қажетті ресурстар

Оқулық, маркер, кітап, формула кітапша, Слайд.

Әбілқасимова А.Е. 10 сынып «Алгебра және анализ бастамалары»

Сабақтың барысы




Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет


Ресурстар

Сабақтың басы

5 мин







5 мин




Ұйымдастыру кезеңі. Сәлемдесу.Түгендеу

Топқа бөлу: «Білім ағашы» арқылы түрлі-түсті жапырақтармен алма жемісін таңдау арқылы топқа бөлінеді. «Түбірдің туындысы», «Дәреженің туындысы», «Қосындының туындысы», тақырыптарына бірігеді.

Үйге тапсырма сұрау: «Миға шабуылы» әдісі
«Білім ағашы» арқылы түрлі-түсті жапырақтармен алма жемісін таңдау арқылы сұрақтарына жауап береді:

1.Туынды дегеніміз не?

2.Қандай элементар функциялардың туындыларын білесіздер?

3.Көбейтінді туындысы?

4.Тригонометриялық функциялар?

5.Бөліндінің туындысы?

6.Қосындының туындысы?

7.Айырманың туындысы?

8.х^3-ның туындысы қандай?

9.Тұрақты сандың туындысы ( С)?

10.Дәрежелі функцияның (х^?) туындысы қандай?

11.(х) туындысы қанша?

12.Түбірдің туындысы?

13.(х^5) туындысын табыңыз

14.Функцияның өсімшесі дегеніміз не?

15.Функция аргументінің өсімшесі дегеніміз не?

Маркерлер, клей, үлестірме қағаздар

Слайд № 1












Сабақтың ортасы

10 мин


















































5 мин
















5 мин




















5 мин





















5 мин

Жаңа сабаққа кіріспе.

  1. Жаңа материалды меңгерту.

Объект 1

(sinx)' = cosx (tgx)' =

(cosx)' = - sinx (ctgx)'=









Тригонометриялық функциялардың туындылары туралы бейнебаян тамашалау


Тригонометриялық функциялардың туындылары




1-тапсырма «Жасырылған ұяшықтар» әдісі.

Тригонометриялық функциялардың туындылары

Топтық жұмыс . Бұл тарсырмада оқушылар Ұяшықты лақтыру арқылы өздеріне түскен санды таңдау арқылы тапсырмаларды орындайды

1. Cosx+sinx-2

2. 2x-cosx+3sinx

  1. 3x+2sinx+4cosx

  2. sinx+ctgx





2-тапсырма Топпен жұмыс. Тригонометриялық функциялардың туындыларын сәйкестендіру:


Cosx-sinx

Cosx+sinx

2cosx+3sinx-5

3-2cosx


ЕББҚ оқушы өз таңдауы бойынша қалаған сұрағына жазбаша жауап жазады.

ЕББҚ оқушыға мадақтау арқылы қолдау көрсетіледі.






3-тапсырма Тригонометриялық функциялардың туындылары пысықтау

Тест жұмысы



Дескриптор

Ұпай

1

  • Топтық жұмысқа белсенді түрде қатысады, білген жаңалығымен бөліседі;

1

2

  • Тапсырманы орындауда электронды оқулықты, кітапты, формулалар жинағын қолданады;

1

3

  • Тригонометриялық функциялардың туындыларының формулалары анықталады;

 1

4

  • Саралау тапсырмаларының жауаптарын қарқынына қарай есептейді

2

ЕББҚ: оқушыға жеке жұмыс кезінде қасындағы сыныптастары және мұғалім диалог арқылы қолдау жасайды


Қорытындылау: Бастапқы топқа оралып, түсіндіру жұмысын жүргізеді. Тригонометриялық функциялардың туыныларын біледі, есептер шығаруда қолданады.



Оқулық, маркер, кітап, формула кітапша,

Слайд

https://bilimland.kz/











































https://bilimland.kz/

















Ұлестірме қағаз

Слайд





















Ноутбук слайд























А-3

Жасалған бес бұрышты Ұяшық























Қағаз түрінде тест тасырмалары беріледі.

Сабақтың соңы

2 мин.























2 мин









1 мин



Бағалау. Оқушылар әр орындаған тапсырмасына 1 ұпайға 1 смайлик алады. Бағалау парағында ұпайын есептеп, орындар иеленеді.


Бағалау парақшасы

Топ басшы......................................................................

Р/С

Оқушының аты - жөні

Миға шабуыл

(Әр жауап

1 ұпаймен бағаланады)

«Жасырылған ұяшықтар» әдісі.

(дұрыс жауап 5 ұпай)


сәйкестендіру


(дұрыс жауап 4 ұпаймен бағаланады)

Тест жұмысы

10 балмен бағаланады

Балы

Бағасы

1









2










3








4 тапсырмаға – «5»

3 тапсырмаға- «4»

1-2 тапсырмаға – «3»

мүлдем қатыспаған оқушыға – «2»

Кері байланыс:.


Үйге тапсырма

  • Әбілқасимова А.Е. 10 сынып Алгебра және анализ бастамалары:

Тапсырма №44.2, 89-бет