Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Материалдар / Ашық сабақ. Тригонометриялық функциялардың туындылары
2023-2024 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған
Ашық сабақ. Тригонометриялық функциялардың туындылары
Материал туралы қысқаша түсінік
Жаңа сабаққа кіріспе.
1. Жаңа материалды меңгерту.
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
Модуль/Пән
Математика
Сабақтыңтақырыбы
Тригонометриялық функциялардың
туындылары
Педагог
Исмоилов
С.М.
Күні: « » 2024
Жалпымәліметтер
Курс I топ Ағаш ұстасы 9-221
Сабақтыңтүрі
Аралас
сабақ
Мақсаты,міндеттері
Тригонометриялық
функциялардың туындылары табу
Күтілетіннәтижелер
Оқушылар: Тригонометриялық
функциялардың туындысының формуласын біледі, есептер шығаруда
қолданады.
Қажеттіресурстар
Оқулық, маркер, кітап, формула
кітапша,Слайд.
Әбілқасимова А.Е. 10 сынып «Алгебра және
анализ бастамалары»
Сабақтыңбарысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдері
Сабақтағы
жоспарланған іс-әрекет
Ресурстар
Сабақтың
басы
5
мин
5
мин
Ұйымдастыру кезеңі.
Сәлемдесу.Түгендеу
Топқа бөлу: «Білім ағашы»
арқылы түрлі-түсті жапырақтармен алма жемісін таңдау арқылы топқа
бөлінеді. «Түбірдің туындысы»,
«Дәреженің туындысы», «Қосындының туындысы», тақырыптарына
бірігеді.
Үйге тапсырма сұрау:
«Миға шабуылы» әдісі «Білім ағашы» арқылы
түрлі-түсті жапырақтармен алма жемісін таңдау арқылы сұрақтарына
жауап береді:
Саралау
тапсырмаларының жауаптарын қарқынына қарай
есептейді
2
ЕББҚ: оқушыға жеке жұмыс
кезінде қасындағы сыныптастары және мұғалім диалог арқылы қолдау
жасайды
Қорытындылау:Бастапқы топқа оралып,
түсіндіру жұмысын жүргізеді. Тригонометриялық функциялардың
туыныларын біледі, есептер шығаруда
қолданады.
Оқулық, маркер, кітап, формула
кітапша,
Слайд
https://bilimland.kz/
https://bilimland.kz/
Ұлестірме
қағаз
Слайд
Ноутбук
слайд
А-3
Жасалған бес бұрышты
Ұяшық
Қағаз түрінде тест
тасырмалары беріледі.
Сабақтың
соңы
2
мин.
2
мин
1
мин
Бағалау. Оқушылар әр орындаған
тапсырмасына 1 ұпайға 1 смайлик алады. Бағалау парағында ұпайын
есептеп, орындар иеленеді.
Бағалау
парақшасы
Топ
басшы......................................................................
Р/С
Оқушының аты -
жөні
Миға
шабуыл
(Әр
жауап
1 ұпаймен
бағаланады)
«Жасырылған ұяшықтар»
әдісі.
(дұрыс жауап 5
ұпай)
сәйкестендіру
(дұрыс жауап 4 ұпаймен
бағаланады)
Тест
жұмысы
10 балмен
бағаланады
Балы
Бағасы
1
2
3
4 тапсырмаға –
«5»
3 тапсырмаға-
«4»
1-2 тапсырмаға –
«3»
мүлдем қатыспаған оқушыға –
«2»
Кері
байланыс:.
Үйге
тапсырма
Әбілқасимова А.Е. 10 сынып Алгебра және
анализ бастамалары:
Тапсырма №44.2,
89-бет
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз