Материалдар / Ашық сабақ. Тригонометриялық функциялардың туындылары

Ашық сабақ. Тригонометриялық функциялардың туындылары

Материал туралы қысқаша түсінік
Жаңа сабаққа кіріспе. 1. Жаңа материалды меңгерту.
450 ₸
Бүгін алсаңыз
+23 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +23 бонус беріледі Бұл не?
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады



Модуль/Пән

Математика

Сабақтың тақырыбы

Тригонометриялық функциялардың туындылары

Педагог

Исмоилов С.М.

Күні: « » 2024

Жалпы мәліметтер

Курс I топ Ағаш ұстасы 9-221

Сабақтың түрі

Аралас сабақ

Мақсаты, міндеттері

Тригонометриялық функциялардың туындылары табу


Күтілетін нәтижелер

Оқушылар: Тригонометриялық функциялардың туындысының формуласын біледі, есептер шығаруда қолданады.


Қажетті ресурстар

Оқулық, маркер, кітап, формула кітапша, Слайд.

Әбілқасимова А.Е. 10 сынып «Алгебра және анализ бастамалары»

Сабақтың барысы




Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет


Ресурстар

Сабақтың басы

5 мин







5 мин




Ұйымдастыру кезеңі. Сәлемдесу.Түгендеу

Топқа бөлу: «Білім ағашы» арқылы түрлі-түсті жапырақтармен алма жемісін таңдау арқылы топқа бөлінеді. «Түбірдің туындысы», «Дәреженің туындысы», «Қосындының туындысы», тақырыптарына бірігеді.

Үйге тапсырма сұрау: «Миға шабуылы» әдісі
«Білім ағашы» арқылы түрлі-түсті жапырақтармен алма жемісін таңдау арқылы сұрақтарына жауап береді:

1.Туынды дегеніміз не?

2.Қандай элементар функциялардың туындыларын білесіздер?

3.Көбейтінді туындысы?

4.Тригонометриялық функциялар?

5.Бөліндінің туындысы?

6.Қосындының туындысы?

7.Айырманың туындысы?

8.х^3-ның туындысы қандай?

9.Тұрақты сандың туындысы ( С)?

10.Дәрежелі функцияның (х^?) туындысы қандай?

11.(х) туындысы қанша?

12.Түбірдің туындысы?

13.(х^5) туындысын табыңыз

14.Функцияның өсімшесі дегеніміз не?

15.Функция аргументінің өсімшесі дегеніміз не?

Маркерлер, клей, үлестірме қағаздар

Слайд № 1












Сабақтың ортасы

10 мин


















































5 мин
















5 мин




















5 мин





















5 мин

Жаңа сабаққа кіріспе.

  1. Жаңа материалды меңгерту.

Объект 1

(sinx)' = cosx (tgx)' =

(cosx)' = - sinx (ctgx)'=









Тригонометриялық функциялардың туындылары туралы бейнебаян тамашалау


Тригонометриялық функциялардың туындылары




1-тапсырма «Жасырылған ұяшықтар» әдісі.

Тригонометриялық функциялардың туындылары

Топтық жұмыс . Бұл тарсырмада оқушылар Ұяшықты лақтыру арқылы өздеріне түскен санды таңдау арқылы тапсырмаларды орындайды

1. Cosx+sinx-2

2. 2x-cosx+3sinx

  1. 3x+2sinx+4cosx

  2. sinx+ctgx





2-тапсырма Топпен жұмыс. Тригонометриялық функциялардың туындыларын сәйкестендіру:


Cosx-sinx

Cosx+sinx

2cosx+3sinx-5

3-2cosx


ЕББҚ оқушы өз таңдауы бойынша қалаған сұрағына жазбаша жауап жазады.

ЕББҚ оқушыға мадақтау арқылы қолдау көрсетіледі.






3-тапсырма Тригонометриялық функциялардың туындылары пысықтау

Тест жұмысы



Дескриптор

Ұпай

1

  • Топтық жұмысқа белсенді түрде қатысады, білген жаңалығымен бөліседі;

1

2

  • Тапсырманы орындауда электронды оқулықты, кітапты, формулалар жинағын қолданады;

1

3

  • Тригонометриялық функциялардың туындыларының формулалары анықталады;

 1

4

  • Саралау тапсырмаларының жауаптарын қарқынына қарай есептейді

2

ЕББҚ: оқушыға жеке жұмыс кезінде қасындағы сыныптастары және мұғалім диалог арқылы қолдау жасайды


Қорытындылау: Бастапқы топқа оралып, түсіндіру жұмысын жүргізеді. Тригонометриялық функциялардың туыныларын біледі, есептер шығаруда қолданады.



Оқулық, маркер, кітап, формула кітапша,

Слайд

https://bilimland.kz/











































https://bilimland.kz/

















Ұлестірме қағаз

Слайд





















Ноутбук слайд























А-3

Жасалған бес бұрышты Ұяшық























Қағаз түрінде тест тасырмалары беріледі.

Сабақтың соңы

2 мин.























2 мин









1 мин



Бағалау. Оқушылар әр орындаған тапсырмасына 1 ұпайға 1 смайлик алады. Бағалау парағында ұпайын есептеп, орындар иеленеді.


Бағалау парақшасы

Топ басшы......................................................................

Р/С

Оқушының аты - жөні

Миға шабуыл

(Әр жауап

1 ұпаймен бағаланады)

«Жасырылған ұяшықтар» әдісі.

(дұрыс жауап 5 ұпай)


сәйкестендіру


(дұрыс жауап 4 ұпаймен бағаланады)

Тест жұмысы

10 балмен бағаланады

Балы

Бағасы

1









2










3








4 тапсырмаға – «5»

3 тапсырмаға- «4»

1-2 тапсырмаға – «3»

мүлдем қатыспаған оқушыға – «2»

Кері байланыс:.


Үйге тапсырма

  • Әбілқасимова А.Е. 10 сынып Алгебра және анализ бастамалары:

Тапсырма №44.2, 89-бет


Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі