|
|
Диалог.
Сыни ойлау. |
АКТ-ны қолдану.
Актуал дау |
Үй
▲ 1. 2. 3. 4. 5. 6. ■ 7. 8. 9. |
жұмысы ретінде оқушылар білімі тексеріледі. Оқушыларға сұрақ қойылады. «Тригонометриялық шеңбер» тақырыбына ассоциация
І ширектің бұрыштары қандай бұрыштардың аралығында жатыр? ІІ ширектің бұрыштары ... ІІІ ширектің бұрыштары ... IV ширектің бұрыштары ... Радиустың сағат тіліне қарсы бұрылу бұрышын... Сағат тілімен бағыттас бұрышты... Радиус векторды 300-қа бұрғанда пайда болған нүктенің координатасын қалай анықтаймыз? Нүктенің координаталары туралы не айтуға болады? sin?, cos?, tq? , ctq? функцияларының таңбасын қалай анықтаймыз?
анықтап, тригонометриялық функцияларды зертте. |
Әр топ топтық ережемен танысып, өздерінің топ жетекшілерін сайлап алды. Олар өз топтарының дұрыс жауаптары бойынша бағалап отырады. Оқушылар үй тапсырмасы бойынша қойылған сұрақтарға жауап берді
|
|
‖‖ |
АКТ-ны қолдану.
|
Интертақта Түсінеді.
|
Олай болса бүгінгі тақырыбымыз “Тригонометриялық функцияның периодтылығы” деп аталады деп жаңа сабағымды ашып аламын. Жаңа сабақ бойынша топтың атына байланысты оқушарға ыл (4 топқа) тапсырма берілді. |
|
|
|
|
Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер.
”Жигсо әдісі”
|
Слайд, Электрон дық оқулық
Түсінеді
|
1-топ
периоды болады? 2-топ.
3-топ.
|
І топ: “Синус”. ІІ топ: “Косинус” ІІІ топ: “Тангенс” ІV топ: “Котангенс”
Тапсырмалар бойынша бі рлесіп, плакатқа презента цияларын дайындайды.
|
|
|
|
|
|
4. Ең кіші оң периоды неге тең? 4-топ.
1. Егер
a) |
|
|
|
|
«ББҰ» әдісі |
Түрлі түсті маркерлер, плакат |
Әр топтан бір-бір оқушыдан «ББҰ» әдісі бойынша екі баған бойынша жауаптары талқыланды.Процесті бақылай отырып, алған ақпараттарды жазып, топта талдайды, презентация жасайды.«Үш шапалақпен» топтарды марапаттайды, өз бағаларын «Бағдаршам» арқылы береді.
|
||
|
|
Тапсыр малар
Сыни ойлау. |
Қолданады. |
Интерактивті тақта бойынша тапсырмалары берілді. № 389 Төмендегі функциялардың ең кіші оң периодын көрсетіңдер.
Бұдан
T=
|
Оқушылар тест тапсырмаларының шығарылуын талдайды.
|
|
|
|
Сыни ойлау.
Оқудағы басқару және көшбас шылық. |
Талдайды.
|
№ 389. Төмендегі функциялардың ең кіші оң периодын көрсетіңдер.
№ 392. Тригонометриялық функциялардың периодтылығын пайдалана отырып, төмендегі өрнектердің мәндерін анықтаңдар:
1) sin3900; 2) cos4200 ; 3) tq 5400; 4) ctq 4500;
5) tq № 394. 1) |sinα|=sinα; 2) |cosα|=-cosα; 3) |tqα|=-tqα; 4) |ctqα|=ctqα теңдіктерін қанағаттандыратын α бұрышы қай ширекте аяқталуы мүмкін? |
Әр топтың жетекшілері тапсырмаларының бағасын қойды.
|
|
|
‖‖‖ |
Дарынды және таланты балалар ды оқыту. |
Жинақтай ды |
Шығармашылық ізденіс. Эссе:
|
||
|
|
Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау. |
Бағалайды. |
Әр топ жетекшілері өз топтарына баға берді |
Әр топ өзін-өзі бағалайды
|
|
|
|
Рефлексия Оқушыларға арналған кері байланыс.
|
«Бағдаршам» арқылы өзін-өзі бағалайды.
Топпен бағалайды.„Екі жұлдыз, бір тілек“
Сыныптастарының белсенділігіне баға беріп, марапаттайды. |
|||
|
Үйге тапсырма: |
|||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ашық сабақ Тригонометриялық функцияның периодтылығы.
Ашық сабақ Тригонометриялық функцияның периодтылығы.
|
|
Диалог.
Сыни ойлау. |
АКТ-ны қолдану.
Актуал дау |
Үй
▲ 1. 2. 3. 4. 5. 6. ■ 7. 8. 9. |
жұмысы ретінде оқушылар білімі тексеріледі. Оқушыларға сұрақ қойылады. «Тригонометриялық шеңбер» тақырыбына ассоциация
І ширектің бұрыштары қандай бұрыштардың аралығында жатыр? ІІ ширектің бұрыштары ... ІІІ ширектің бұрыштары ... IV ширектің бұрыштары ... Радиустың сағат тіліне қарсы бұрылу бұрышын... Сағат тілімен бағыттас бұрышты... Радиус векторды 300-қа бұрғанда пайда болған нүктенің координатасын қалай анықтаймыз? Нүктенің координаталары туралы не айтуға болады? sin?, cos?, tq? , ctq? функцияларының таңбасын қалай анықтаймыз?
анықтап, тригонометриялық функцияларды зертте. |
Әр топ топтық ережемен танысып, өздерінің топ жетекшілерін сайлап алды. Олар өз топтарының дұрыс жауаптары бойынша бағалап отырады. Оқушылар үй тапсырмасы бойынша қойылған сұрақтарға жауап берді
|
|
‖‖ |
АКТ-ны қолдану.
|
Интертақта Түсінеді.
|
Олай болса бүгінгі тақырыбымыз “Тригонометриялық функцияның периодтылығы” деп аталады деп жаңа сабағымды ашып аламын. Жаңа сабақ бойынша топтың атына байланысты оқушарға ыл (4 топқа) тапсырма берілді. |
|
|
|
|
Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер.
”Жигсо әдісі”
|
Слайд, Электрон дық оқулық
Түсінеді
|
1-топ
периоды болады? 2-топ.
3-топ.
|
І топ: “Синус”. ІІ топ: “Косинус” ІІІ топ: “Тангенс” ІV топ: “Котангенс”
Тапсырмалар бойынша бі рлесіп, плакатқа презента цияларын дайындайды.
|
|
|
|
|
|
4. Ең кіші оң периоды неге тең? 4-топ.
1. Егер
a) |
|
|
|
|
«ББҰ» әдісі |
Түрлі түсті маркерлер, плакат |
Әр топтан бір-бір оқушыдан «ББҰ» әдісі бойынша екі баған бойынша жауаптары талқыланды.Процесті бақылай отырып, алған ақпараттарды жазып, топта талдайды, презентация жасайды.«Үш шапалақпен» топтарды марапаттайды, өз бағаларын «Бағдаршам» арқылы береді.
|
||
|
|
Тапсыр малар
Сыни ойлау. |
Қолданады. |
Интерактивті тақта бойынша тапсырмалары берілді. № 389 Төмендегі функциялардың ең кіші оң периодын көрсетіңдер.
Бұдан
T=
|
Оқушылар тест тапсырмаларының шығарылуын талдайды.
|
|
|
|
Сыни ойлау.
Оқудағы басқару және көшбас шылық. |
Талдайды.
|
№ 389. Төмендегі функциялардың ең кіші оң периодын көрсетіңдер.
№ 392. Тригонометриялық функциялардың периодтылығын пайдалана отырып, төмендегі өрнектердің мәндерін анықтаңдар:
1) sin3900; 2) cos4200 ; 3) tq 5400; 4) ctq 4500;
5) tq № 394. 1) |sinα|=sinα; 2) |cosα|=-cosα; 3) |tqα|=-tqα; 4) |ctqα|=ctqα теңдіктерін қанағаттандыратын α бұрышы қай ширекте аяқталуы мүмкін? |
Әр топтың жетекшілері тапсырмаларының бағасын қойды.
|
|
|
‖‖‖ |
Дарынды және таланты балалар ды оқыту. |
Жинақтай ды |
Шығармашылық ізденіс. Эссе:
|
||
|
|
Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау. |
Бағалайды. |
Әр топ жетекшілері өз топтарына баға берді |
Әр топ өзін-өзі бағалайды
|
|
|
|
Рефлексия Оқушыларға арналған кері байланыс.
|
«Бағдаршам» арқылы өзін-өзі бағалайды.
Топпен бағалайды.„Екі жұлдыз, бір тілек“
Сыныптастарының белсенділігіне баға беріп, марапаттайды. |
|||
|
Үйге тапсырма: |
|||||
шағым қалдыра аласыз
















