Материалдар / Ашық сабақ Тригонометриялық функцияның периодтылығы.

Ашық сабақ Тригонометриялық функцияның периодтылығы.

Материал туралы қысқаша түсінік
Біліктілік санаты үшін
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
07 Маусым 2018
2012
3 рет жүктелген
693 ₸ 770 ₸
Бүгін алсаңыз 10% жеңілдік
беріледі
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Пәні: Алгебра Сынып: 9


Сабақтың тақырыбы: Тригонометриялық функцияның периодтылығы.

Сабақ түрі : Жаңа сабақ. Сілтеме: жоспар, оқулық. «Диалогтік оқыту» әдісі.
Мақсаттары Білімдік: Функцияның периодтылығын график салу үшін қолдануға болатындығын, әрбір периодты функцияның шексіз көп периоды болатындығын, тригонометриялық функцияның ең кіші оң периодын анықтап, қасиеттерін ұғына білуге білім дағдысын қалыптастыру. Тәрбиелік: Мәтінмен жұмыс жасау барысында оқушылардың ақпараттық мәдениетін дамыту,ізгілікке, басқаның көзқарасын құрметтеуге тәрбилеу. Дамытушылық: Жаңа ұғымдармен таныстыру арқылы оқушылардың өзіндік дүниетанымының қалыптасуына ықпал ету, өз бетімен жұмыс істеу дағдысын қалыптастыру.
Оқыту нәтижесі Тригонометриялық функцияның период ұғымын, тригонометриялық функцияның қасиеттерін қолданады және функция ның ең кіші оң периодын таба алады Оқушыларды өз бетінше сабақты меңгеруге, табысты білім алуға ынтымақтасады.
Этап Страте гиялар Ресурсы Сабақтың мазмұны






Мұғалімдердің іс-әрекеті Оқушының іс - әрекеті
Жас ерекшелік теріне қарай Топтық Диалог Топқа бөлемін: «Шаттық шеңбері» Оқушылар шеңбер құрып тұрып бір-біріне тілек сөздер айтады Осылайша төрт топ құрылады: «синус», «косинус», «тангенс», «котангенс». Класс оқушылары ортаға шығады. Бір-біріне тілек сөздер айтады


Диалог. Сыни ойлау. АКТ-ны қолдану. Актуал дау Үй ▲ 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. жұмысы ретінде оқушылар білімі тексеріледі. Оқушыларға сұрақ қойылады. «Тригонометриялық шеңбер» тақырыбына ассоциация І ширектің бұрыштары қандай бұрыштардың аралығында жатыр? ІІ ширектің бұрыштары ... ІІІ ширектің бұрыштары ... IV ширектің бұрыштары ... Радиустың сағат тіліне қарсы бұрылу бұрышын... Сағат тілімен бағыттас бұрышты... Радиус векторды 300-қа бұрғанда пайда болған нүктенің координатасын қалай анықтаймыз? Нүктенің координаталары туралы не айтуға болады? sin
Материал жариялап тегін
сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!