|
Бөлім |
Уақыт |
|||||
|
Педагогтің аты - жөні |
Шакирова А.Т |
|||||
|
Күні |
17.11 |
|||||
|
Сынып:3 «» |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||
|
Пәні |
Қазақ тілі |
|||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Түбірлес сөздер |
|||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
3.2.6.1 мұғалімнің көмегімен ұқсас тақырыпта берілген мəтін түрлерін/стилін(көркем мəтін, ғылыми-танымдық мəтін)/жанрын салыстырып, ұқсастықтарымен айырмашылықтарын табу; 3.4.2.1 негізгі түбірге жұрнақтар жалғау арқылы туынды сөз жасау, түбірлес сөздердің мағынасын ажырату. |
|||||
|
Сабақтың мақсаты |
мұғалімнің көмегімен ұқсас тақырыпта берілген мəтін түрлерін/стилін(көркем мəтін, ғылыми-танымдық мəтін)/жанрын салыстырып, ұқсастықтарымен айырмашылықтарын табады, негізгі түбірге жұрнақтар жалғау арқылы туынды сөз жасау, түбірлес сөздердің мағынасын ажыратады; - мәтін мазмұны бойынша бір-біріне сұрақ қояды,осы мәтінді «Ұтымды жауап» мәтінімен салыстырады, мәтіндердің ұқсастығын айтады, мәтіндердің айрымашылы-ғын айтады; түбірлес сөздерді табады; -Ә.Қастеевтың өмірбаянын айтады, кесте бойынша әңгімелейді, жас атауларын өсу ретіне қарай жүйелеп жазады, |
|||||
|
Бағалау критерийлері |
- жас атауларын өсу ретіне қарай жүйелеп жазады; - мәтіндердің ұқсастығын айтады, мәтіндердің айрымашылығын айтады; түбірлес сөздерді табады; |
|||||
|
|
||||||
|
Сабақтың кезеңі /уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
|
Сабақтың басы 10минут |
Ұйымдастыру кезеңі.Тренинг «Комплимент».Сабақтың тақырыбы мен мақсатымен таныстырады Үй тапсырмасын сұрау Өткен тақырыпты қайталау. «Жақсылықтың тамшысы» әдісі арқылы өткен тақырыпты қайталау. Түбір сөзге жұрнақ қосу арқылы жаңа сөз жасау. Тамшыдағы түбір сөзге туынды сөз құрайды Ой қозғау Түбір сөзге жұрнақ жалғау арқылы жасалған сөзді қандай сөз дейміз? Ережені сұрау. |
Оқушылар сабақтың тақырыбы мен мақсатымен танысады Тамшыдағы түбір сөзге туынды сөз құрайды Сұрақтарға жауап береді Ережені айтады |
|
Оқу-лық Қазақ тілі |
||
|
Сабақтың ортасы 15минут 20минут |
1-тапсырма:22-жаттығу Мәтінді тыңдаңдар. Мәтін мазмұны бойынша бір-біріңе сұрақ қойыңдар. Осы мәтінді «Ұтымды жауап» мәтінімен салыстырыңдар.Мәтіндердің ұқсастығын айтыңдар, айырмашылығын айтыңдар.Ә.Қастеевтың өмірбаянын айтып беріңдер. Дескриптор: - мәтінді тыңдайды -мәтін мазмұны бойынша бір-біріне сұрақ қояды -осы мәтінді «Ұтымды жауап» мәтінімен салыстырады -мәтіндердің ұқсастығын айтады -мәтіндердің айрымашылығын айтады -Ә.Қастеевтың өмірбаянын айтады -кесте бойынша әңгімелейді 2-тапсырма:24-жаттығу Жаңылтпашты жаттап, жатқа жазу.Түбірлес сөздерді табыңдар Дескриптор: -жаңылтпашты жатқа жазады -түбірлес сөздерді табады 3-тапсырма:25-жаттығу Артық сөзді табу: Оқу,оқушы, оқулық, оқуға 4-тапсырма:Түбір сөздерге жұрнақ қосу арқылы түбірлес сөздер жасау: Сән бой бел ер «Үйрек анаға өз балапандарын табуға көмектес» ойыны
5-тапсырма: «Қай
сәбізді қоян жей алады?» 6-тапсырма: «Артық сөзді тап»ойыны
|
мәтінді тыңдайды, мәтін мазмұны бойынша бір-біріне сұрақ қояды,осы мәтінді «Ұтымды жауап» мәтінімен салыстырады, мәтіндердің ұқсастығын айтады, мәтіндердің айрымашылы-ғын айтады; Ә.Қастеевтың өмірбаянын айтады, кесте бойынша әңгімелейді Жаңылтпашты жатқа жазады, түбірлес сөздерді табады; Түбірлес сөздерді табады Түбірлес сөздерді табады Тбірлес сөздерді табады Дұрыс жазылмаған сөзді табады
|
«Басбар-мақ» әдісі |
Ә.Қас-теевтің пен Н.Х. Хлудо-втың суреті |
||
|
Сабақтың аяғы 5минут |
Кері байланыс «Ашық микрофон» әдісі Бүгінгі сабақта не үйрендің? Сен үшін не қиын болды? Саған қандай тапсырма қызықты болды? |
Сұрақтарға жауап береді
|
«Басбар-мақ» әдісі |
Үйге: 23-жатты-ғу, ереже жаттау |
||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ашық сабақ: Түбірлес сөздер 3-сынып
Ашық сабақ: Түбірлес сөздер 3-сынып
|
Бөлім |
Уақыт |
|||||
|
Педагогтің аты - жөні |
Шакирова А.Т |
|||||
|
Күні |
17.11 |
|||||
|
Сынып:3 «» |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||
|
Пәні |
Қазақ тілі |
|||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Түбірлес сөздер |
|||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
3.2.6.1 мұғалімнің көмегімен ұқсас тақырыпта берілген мəтін түрлерін/стилін(көркем мəтін, ғылыми-танымдық мəтін)/жанрын салыстырып, ұқсастықтарымен айырмашылықтарын табу; 3.4.2.1 негізгі түбірге жұрнақтар жалғау арқылы туынды сөз жасау, түбірлес сөздердің мағынасын ажырату. |
|||||
|
Сабақтың мақсаты |
мұғалімнің көмегімен ұқсас тақырыпта берілген мəтін түрлерін/стилін(көркем мəтін, ғылыми-танымдық мəтін)/жанрын салыстырып, ұқсастықтарымен айырмашылықтарын табады, негізгі түбірге жұрнақтар жалғау арқылы туынды сөз жасау, түбірлес сөздердің мағынасын ажыратады; - мәтін мазмұны бойынша бір-біріне сұрақ қояды,осы мәтінді «Ұтымды жауап» мәтінімен салыстырады, мәтіндердің ұқсастығын айтады, мәтіндердің айрымашылы-ғын айтады; түбірлес сөздерді табады; -Ә.Қастеевтың өмірбаянын айтады, кесте бойынша әңгімелейді, жас атауларын өсу ретіне қарай жүйелеп жазады, |
|||||
|
Бағалау критерийлері |
- жас атауларын өсу ретіне қарай жүйелеп жазады; - мәтіндердің ұқсастығын айтады, мәтіндердің айрымашылығын айтады; түбірлес сөздерді табады; |
|||||
|
|
||||||
|
Сабақтың кезеңі /уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
|
Сабақтың басы 10минут |
Ұйымдастыру кезеңі.Тренинг «Комплимент».Сабақтың тақырыбы мен мақсатымен таныстырады Үй тапсырмасын сұрау Өткен тақырыпты қайталау. «Жақсылықтың тамшысы» әдісі арқылы өткен тақырыпты қайталау. Түбір сөзге жұрнақ қосу арқылы жаңа сөз жасау. Тамшыдағы түбір сөзге туынды сөз құрайды Ой қозғау Түбір сөзге жұрнақ жалғау арқылы жасалған сөзді қандай сөз дейміз? Ережені сұрау. |
Оқушылар сабақтың тақырыбы мен мақсатымен танысады Тамшыдағы түбір сөзге туынды сөз құрайды Сұрақтарға жауап береді Ережені айтады |
|
Оқу-лық Қазақ тілі |
||
|
Сабақтың ортасы 15минут 20минут |
1-тапсырма:22-жаттығу Мәтінді тыңдаңдар. Мәтін мазмұны бойынша бір-біріңе сұрақ қойыңдар. Осы мәтінді «Ұтымды жауап» мәтінімен салыстырыңдар.Мәтіндердің ұқсастығын айтыңдар, айырмашылығын айтыңдар.Ә.Қастеевтың өмірбаянын айтып беріңдер. Дескриптор: - мәтінді тыңдайды -мәтін мазмұны бойынша бір-біріне сұрақ қояды -осы мәтінді «Ұтымды жауап» мәтінімен салыстырады -мәтіндердің ұқсастығын айтады -мәтіндердің айрымашылығын айтады -Ә.Қастеевтың өмірбаянын айтады -кесте бойынша әңгімелейді 2-тапсырма:24-жаттығу Жаңылтпашты жаттап, жатқа жазу.Түбірлес сөздерді табыңдар Дескриптор: -жаңылтпашты жатқа жазады -түбірлес сөздерді табады 3-тапсырма:25-жаттығу Артық сөзді табу: Оқу,оқушы, оқулық, оқуға 4-тапсырма:Түбір сөздерге жұрнақ қосу арқылы түбірлес сөздер жасау: Сән бой бел ер «Үйрек анаға өз балапандарын табуға көмектес» ойыны
5-тапсырма: «Қай
сәбізді қоян жей алады?» 6-тапсырма: «Артық сөзді тап»ойыны
|
мәтінді тыңдайды, мәтін мазмұны бойынша бір-біріне сұрақ қояды,осы мәтінді «Ұтымды жауап» мәтінімен салыстырады, мәтіндердің ұқсастығын айтады, мәтіндердің айрымашылы-ғын айтады; Ә.Қастеевтың өмірбаянын айтады, кесте бойынша әңгімелейді Жаңылтпашты жатқа жазады, түбірлес сөздерді табады; Түбірлес сөздерді табады Түбірлес сөздерді табады Тбірлес сөздерді табады Дұрыс жазылмаған сөзді табады
|
«Басбар-мақ» әдісі |
Ә.Қас-теевтің пен Н.Х. Хлудо-втың суреті |
||
|
Сабақтың аяғы 5минут |
Кері байланыс «Ашық микрофон» әдісі Бүгінгі сабақта не үйрендің? Сен үшін не қиын болды? Саған қандай тапсырма қызықты болды? |
Сұрақтарға жауап береді
|
«Басбар-мақ» әдісі |
Үйге: 23-жатты-ғу, ереже жаттау |
||
шағым қалдыра аласыз
















