Ашық сабақ Түркі әлемінің қалыптасуы 7-сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ашық сабақ Түркі әлемінің қалыптасуы 7-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Түркі тілдес тайпалардың миграция үрдісінде саяси экономикалық мәдени және этникалық өзгерістерін түсіндіру
Материалдың қысқаша нұсқасы



Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 7.1А

VI – IX ғасырлардағы Қазақстан 18с


Мектеп: М. Әуезов атындағы №128 мектеп

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні: Усманова Гульмира

Сынып: 7 сынып



Сабақтың тақырыбы

Түркі әлемінің қалыптасуы.

4 сағатқа берілген 1 сабақ



Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сәйкес)

6.3.2.1– тарихи оқиғалардың өзара байланысын табу арқылы түркі тілдес тайпалардың миграциясын түсіндіру;

6.1.1.1 – түркі тілдес тайпаларды атап, олардың картада территориялық орналасуын көрсету

Сабақтың мақсаты

Оқушылардың барлығы істей алады:

-Түркі тілдес тайпаларды атай алады

Кейбір оқушылар істей алады:

- Миграция нәтижесіндегі саяси өзгерістерді анықтай алады

Оқушылардың көпшілігі істей алады:

- Тайпалардың этникалық өзгерістерін біледі


Бағалау критерийі

Түркі тілдес тайпалардың миграция үрдісінде саяси экономикалық мәдени және этникалық өзгерістерін анықтайды.

Тілдік мақсаттар


  • ЖИГСО әдісі арқылы Оқулықтан мәдени өзгерістер туралы мәліметтерді оқып, ойларын жүйелі түрде жеткізеді, дәптерге жазады.

  • Миграция, Теле, Ассемиляция

  • Тайпалық одақтардың миграциясы туралы ой айту арқылы оқушылармен диалогқа түсемін

Құндылықтарға баулу




Ұлтаралық достық, ымырашылдық, ынтымақтастық

Пәнаралық байланыс

География Дүние жүзі тарихы

Алдыңғы білім


«Кім жылдам» әдісін қолданамын

Түркі этнонимі қалай қалыптасты

Түркі тайпаларына қандай тайпаларды жатқызамыз








Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері


Ресурстар

Сабақтың басы


Ұйымдастыру кезеңі

Оқушылардың зейінін сабаққа аудару

Шаттық шеңбері арқылы топқа бөлу Күннің суретін бір-біріне сыйлау арқылы жақсы күн тілеу

Оқулықпен толықтыру


АКТ

Сабақтың ортасы

1- тапсырма«ЖИГСО» әдісі арқылы оқулықтан 4 топқа мәтінді бөліп беру мәтінді оқиды, өзара талдайды орын алмасу арқылы түсіндіреді.

1 топ: Миграция нәтижесіндегі саяси өзгерістер:

2топ: Миграция нәтижесіндегі экономикалық өзгерістер:

3топ: Миграция нәтижесіндегі этникалық өзгерістер:

4 топ: Миграция нәтижесіндегі мәдени өзгерістер

2 -тапсырма Берілген тақырып бойынша постерге әлеуметтік топтарды құрастырады (жасау, қорғау)

«Екі жұлдыз бір тілекпен» сабақ барысында бағалап отырамын.

3- тапсырма Қалыптастырушы бағалаудың тапсырмасы Өзгерістердің ішінде қайсысы басым болғанын түсіндіріп кестеге жазыңыз

Өзгеріс түрі

Маңызды себебі

1

Саяси өзгеріс


2

Экономикалық өзгеріс


3

Этникалық өзгеріс


4

Мәдени өзгеріс




Бағалау критерийі

Дескриптор

Түркі тілдес тайпалардың миграция үрдісінде саяси экономикалық мәдени және этникалық өзгерістерін анықтайды

Саяси өзгерістерді сипаттайды


Этникалық өзгерістерді сипаттайды


Этникалық өзгерістерді сипаттайды


Мәдени озгерістерді сипаттайды

Кері байланыс:Өзгерістерді толық сипаттай алған оқушыларға «Бас бармақ» әдісі арқылы бағалап отырамын.

4 -тапсырма «Есте сақта!» әдісімен терминдерді дәптерге түсіру. (2 мин) «Ассемиляция, Миграция, Теле»



Оқулық, 7- сынып

Сабақтың соңы







Үй тапсырмасы

Сабақты жинақтау барысында ҚҚҚ құнды болған дүниені атаңдар:

Құнды –2

Қызық –2

Қиын –2 дүниені атайды

Сабақтың соңында оқушылар ұсыныстарын айтады, смайликтерге жазады

Түркі әлеміне жататын тайпаларды кескін картаға түсіріп келу.



Саралау

Бағалау

Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау.

  • Сабақтың барысында бейне фильм көрсету, постер қорғау, кесте толтыру арқылы тындалым, айтылым, жазылым дағдысын дамыттым

  • Сабақтың мақсатында оқушыларды саралап яғни дифференсацияладым

  • Төмен деңгейдегі оқушыларға жеңіл сұрақ-жауаптар мен терминмен жұмыс берілді

1-тапсырма б«Тұлғаны танып білу» «Кім көп біледі» оқушыларды мадақтау формативті бағалау қол шапалақтау арқылы жүзеге асады.

2- тапсырма бойынша «Екі жұлдыз бір тілекпен» сабақ барысында бағалап отырамын.

3-тапсырма Қалыптастырушы бағалаудың тапсырмасы Топта отырған оқушылар жеке жұмыс жасау барысынды «Бас бармақ» әдісімен бағалаймын.

Сыныптың тазалығы


Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
25.02.2021
456
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі