Ашық сабақ "Тұрлаусыз мүшелер" 2сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ашық сабақ "Тұрлаусыз мүшелер" 2сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Тұрлаусыз мүшелер ашық сабақ
Материалдың қысқаша нұсқасы

Сабақтың тақырыбы: Тұрлаусыз мүшелер

Сабақтың мақсаты: тұрлаусыз мүшелермен таныстыру, тұрлаусыз мүшелерге сұрақ қоя білу; олардың сөйлем ішіндегі байланысын анықтай алуды үйрету; сөйлем мүшелері туралы білімін пысықтау.

Сабақтың әдісі: «Ой қозғау»,«Кубизм» стратегиялары,ЖИГСО,сұрақ –жауап,түсіндіру . http://bilimland.kz/ сайты.

Сабақтыңбарысы: I Ұйымдастырукезеңі.
Сабаққа дайындық

II Үйтапсырмасынсұрау.
Өткенді пысықтау.

«Кубизм» стратегиясы.Әр топқа екі сұрақтан қойылады. Оқушылар жауап береді.

Жаңа сабақ:
Ақмарал кеше кітапханаға барды.

Осы сөйлемнің ішіне тұрлаулы мүшелерді тауып астын сыз. Бастауыш пен баяндауыштың астын сызып, олардың тұрлаулы мүшелер екенін айтады.

Ал,балалар бастауыш пен баяндауышты қалай атаймыз?

Енді бізде талданбай қалған сөздер бар ма? Олар болса ,біз қалған сөздерді

тұрлаусыз мүшелер дейміз.

Олай болса бүгінгі меңгерілетін сабағымыздың тақырыбы:тұрлаусыз мүшелер деп аталады.

Ереже: Сөйлемдегі бастауыш пен баяндауыштардан басқа сөйлем мүшелерін тұрлаусыз мүшелер деп атайды. Олар бастауыш пен баяндауыштың сұрағынан басқа сұрақтың барлығына жауап береді.
Ал енді мысалымызға қайта оралайық.


Ақмарал кеше кітапханаға барды.


Міне балалар,бұл сұрақтарға жауап беретін сөйлем мүшесін тұрлаусыз мүшелер деп атаймыз.

http://bilimland.kz/ сайтынан бейнежазбаларды көрсетіп, тапсырмаларды орындату.

Оқулықпен жұмыс

Оқулықтағы жаттығу жұмыстарын орындау барысында оқушылардың тұрлаусыз мүшелер туралы білімін кеңейте түседі.

1-жаттығу.Сөйлемдерді керекті сөздермен толықтырып жаз.Кітапта берілген өзің толықтырған сөйлемдерді салыстыр.Қай сөйлемнен толық ақпарат алуға болады?Жұппен талқыла.

1.Дәурен ...келді.( ауылдан)

2.Мұғалім ...түсіндірді .(сабақты)

3.Талғат .... сөйледі.


2-жаттығу. Сұрақтарға жауап бер.


Сергіту сәті.

3-жаттығу. Кімнің? ненің? Деген сұрақтарға жауап беретін тұрлаусыз мү­шелерді теріп жаз.
Қайланың, қаламның, дананың,бабаның.
Әр оқушы жеке жұмыс жасайды.Дәптерлерін бір-бірімен ауысып тексереді.


Семантикалық карта толтыру



Сөйлем

Тұрлаулы

Тұрлаусыз

қызық



оқушы



жүгірді



кітапқа



гүлді



оқушының





Сөйлем

Тұрлаулы

Тұрлаусыз




қызық



оқушы




жүгірді





кітапқа




гүлді




оқушының


Сабақты бекіту: 


ВShape2 Shape1 енн диаграммасы


Тұрлаулы мүше Сөйлем мүшелері Тұрлаулы мүше




Үйге тапсырма


Күнделікті ашайық,
Үй тапсырмасын жазайық.
Бүгінгі алған білімді,
Ұмытпай есте сақтайық. 

81 бет, 5-жаттығу.

Ойдан жұмбақ шығарып жаз.


Бағалау: Сабаққа қатысқан оқушыларды мадақтау арқылы бағалау. Формативті бағалау.
Сабаққа дұрыс қатыспаған оқушыларға ескерту жасау.




































Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
21.12.2017
596
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі