Сабақтың
тақырыбы: Тұрлаусыз
мүшелер
Сабақтың
мақсаты: тұрлаусыз
мүшелермен таныстыру, тұрлаусыз мүшелерге сұрақ қоя білу; олардың
сөйлем ішіндегі байланысын анықтай алуды үйрету; сөйлем мүшелері
туралы білімін пысықтау.
Сабақтың
әдісі: «Ой
қозғау»,«Кубизм»
стратегиялары,ЖИГСО,сұрақ
–жауап,түсіндіру . http://bilimland.kz/
сайты.
Сабақтыңбарысы: I
Ұйымдастырукезеңі.
Сабаққа дайындық
II
Үйтапсырмасынсұрау.
Өткенді
пысықтау.
«Кубизм» стратегиясы.Әр топқа екі сұрақтан
қойылады. Оқушылар жауап
береді.
Жаңа
сабақ:
Ақмарал
кеше
кітапханаға барды.
Осы сөйлемнің ішіне тұрлаулы мүшелерді тауып астын сыз. Бастауыш пен баяндауыштың астын сызып, олардың тұрлаулы мүшелер екенін айтады.
Ал,балалар бастауыш пен баяндауышты қалай атаймыз?
Енді бізде талданбай қалған сөздер бар ма? Олар болса ,біз қалған сөздерді
тұрлаусыз мүшелер дейміз.
Олай болса бүгінгі меңгерілетін сабағымыздың тақырыбы:тұрлаусыз мүшелер деп аталады.
Ереже: Сөйлемдегі бастауыш пен
баяндауыштардан басқа сөйлем мүшелерін тұрлаусыз мүшелер деп
атайды. Олар бастауыш пен баяндауыштың сұрағынан басқа сұрақтың
барлығына жауап береді.
Ал енді мысалымызға қайта
оралайық.
Ақмарал кеше кітапханаға барды.
Міне балалар,бұл сұрақтарға жауап беретін сөйлем мүшесін тұрлаусыз мүшелер деп атаймыз.
http://bilimland.kz/ сайтынан бейнежазбаларды көрсетіп, тапсырмаларды орындату.
Оқулықпен жұмыс
Оқулықтағы жаттығу жұмыстарын орындау барысында оқушылардың тұрлаусыз мүшелер туралы білімін кеңейте түседі.
1-жаттығу.Сөйлемдерді керекті сөздермен толықтырып жаз.Кітапта берілген өзің толықтырған сөйлемдерді салыстыр.Қай сөйлемнен толық ақпарат алуға болады?Жұппен талқыла.
1.Дәурен ...келді.( ауылдан)
2.Мұғалім ...түсіндірді .(сабақты)
3.Талғат .... сөйледі.
2-жаттығу. Сұрақтарға жауап бер.
Сергіту сәті.
3-жаттығу. Кімнің?
ненің? Деген сұрақтарға жауап беретін тұрлаусыз
мүшелерді теріп
жаз.
Қайланың, қаламның,
дананың,бабаның.
Әр оқушы жеке жұмыс жасайды.Дәптерлерін
бір-бірімен ауысып
тексереді.
Семантикалық карта толтыру
|
Сөйлем |
Тұрлаулы |
Тұрлаусыз |
|
қызық |
|
|
|
оқушы |
|
|
|
жүгірді |
|
|
|
кітапқа |
|
|
|
гүлді |
|
|
|
оқушының |
|
|
|
Сөйлем |
Тұрлаулы |
Тұрлаусыз |
|
|
|
|
қызық |
|
|
|
оқушы |
|
|
|
|
жүгірді |
|
|
|
|
|
кітапқа |
|
|
|
|
гүлді |
|
|
|
|
оқушының |
|
Сабақты
бекіту:
В
енн диаграммасы
Тұрлаулы мүше Сөйлем мүшелері Тұрлаулы мүше
Үйге тапсырма
Күнделікті ашайық,
Үй тапсырмасын жазайық.
Бүгінгі алған білімді,
Ұмытпай есте
сақтайық.
81 бет, 5-жаттығу.
Ойдан жұмбақ шығарып жаз.
Бағалау: Сабаққа қатысқан оқушыларды мадақтау
арқылы бағалау. Формативті
бағалау.
Сабаққа дұрыс қатыспаған оқушыларға ескерту
жасау.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ашық сабақ "Тұрлаусыз мүшелер" 2сынып
Ашық сабақ "Тұрлаусыз мүшелер" 2сынып
Сабақтың
тақырыбы: Тұрлаусыз
мүшелер
Сабақтың
мақсаты: тұрлаусыз
мүшелермен таныстыру, тұрлаусыз мүшелерге сұрақ қоя білу; олардың
сөйлем ішіндегі байланысын анықтай алуды үйрету; сөйлем мүшелері
туралы білімін пысықтау.
Сабақтың
әдісі: «Ой
қозғау»,«Кубизм»
стратегиялары,ЖИГСО,сұрақ
–жауап,түсіндіру . http://bilimland.kz/
сайты.
Сабақтыңбарысы: I
Ұйымдастырукезеңі.
Сабаққа дайындық
II
Үйтапсырмасынсұрау.
Өткенді
пысықтау.
«Кубизм» стратегиясы.Әр топқа екі сұрақтан
қойылады. Оқушылар жауап
береді.
Жаңа
сабақ:
Ақмарал
кеше
кітапханаға барды.
Осы сөйлемнің ішіне тұрлаулы мүшелерді тауып астын сыз. Бастауыш пен баяндауыштың астын сызып, олардың тұрлаулы мүшелер екенін айтады.
Ал,балалар бастауыш пен баяндауышты қалай атаймыз?
Енді бізде талданбай қалған сөздер бар ма? Олар болса ,біз қалған сөздерді
тұрлаусыз мүшелер дейміз.
Олай болса бүгінгі меңгерілетін сабағымыздың тақырыбы:тұрлаусыз мүшелер деп аталады.
Ереже: Сөйлемдегі бастауыш пен
баяндауыштардан басқа сөйлем мүшелерін тұрлаусыз мүшелер деп
атайды. Олар бастауыш пен баяндауыштың сұрағынан басқа сұрақтың
барлығына жауап береді.
Ал енді мысалымызға қайта
оралайық.
Ақмарал кеше кітапханаға барды.
Міне балалар,бұл сұрақтарға жауап беретін сөйлем мүшесін тұрлаусыз мүшелер деп атаймыз.
http://bilimland.kz/ сайтынан бейнежазбаларды көрсетіп, тапсырмаларды орындату.
Оқулықпен жұмыс
Оқулықтағы жаттығу жұмыстарын орындау барысында оқушылардың тұрлаусыз мүшелер туралы білімін кеңейте түседі.
1-жаттығу.Сөйлемдерді керекті сөздермен толықтырып жаз.Кітапта берілген өзің толықтырған сөйлемдерді салыстыр.Қай сөйлемнен толық ақпарат алуға болады?Жұппен талқыла.
1.Дәурен ...келді.( ауылдан)
2.Мұғалім ...түсіндірді .(сабақты)
3.Талғат .... сөйледі.
2-жаттығу. Сұрақтарға жауап бер.
Сергіту сәті.
3-жаттығу. Кімнің?
ненің? Деген сұрақтарға жауап беретін тұрлаусыз
мүшелерді теріп
жаз.
Қайланың, қаламның,
дананың,бабаның.
Әр оқушы жеке жұмыс жасайды.Дәптерлерін
бір-бірімен ауысып
тексереді.
Семантикалық карта толтыру
|
Сөйлем |
Тұрлаулы |
Тұрлаусыз |
|
қызық |
|
|
|
оқушы |
|
|
|
жүгірді |
|
|
|
кітапқа |
|
|
|
гүлді |
|
|
|
оқушының |
|
|
|
Сөйлем |
Тұрлаулы |
Тұрлаусыз |
|
|
|
|
қызық |
|
|
|
оқушы |
|
|
|
|
жүгірді |
|
|
|
|
|
кітапқа |
|
|
|
|
гүлді |
|
|
|
|
оқушының |
|
Сабақты
бекіту:
В
енн диаграммасы
Тұрлаулы мүше Сөйлем мүшелері Тұрлаулы мүше
Үйге тапсырма
Күнделікті ашайық,
Үй тапсырмасын жазайық.
Бүгінгі алған білімді,
Ұмытпай есте
сақтайық.
81 бет, 5-жаттығу.
Ойдан жұмбақ шығарып жаз.
Бағалау: Сабаққа қатысқан оқушыларды мадақтау
арқылы бағалау. Формативті
бағалау.
Сабаққа дұрыс қатыспаған оқушыларға ескерту
жасау.
шағым қалдыра аласыз













