Күні:
21.10.2021ж
Дефектолог-логопед:
Сатыбалды.Г
Тұтықпа
жаттығулары.
Сабақ
тақырыбы: Тұтықпа
жаттығулары.
I.Сабақ
мақсаты: Тұтықпаны жеңуде тыныс алу
жаттығуларын жасата отырып, тыныс алудың ұзарта отырып дауыс
кірісін қалыптастыру . Сөйлеу екпінін түзеп, балаларды тұтықпай,
асықпай сөйлеуге баулу.
II.Жаңа сабақ
:
1)Қорғаныштық режимді
қалыптастыру.
Ме-нің а-тым
__________
Тынысты терең ала отырып ,
асықпай айнаға қарап отырып сөйлеу.
Мен
са-быр-лы-мын
Мен
а-сық-пай
сөй-лей-мін
Ме-нің ты-ныс а-лу-ым жақ-сы
Ме-нің қо-лым-нан бә-рі ке-ле-ді
Логопед: әрине балалар
сендердің қолдарыңнан бәрі келетініне мақсаттарыңа жететіндеріңе
сенемін.
-
Ендеше: 1-ші артикуляциялық
жаттығулар жасайық.
1-ші «жаңғақ» немесе
«доп»
2-ші
«алтыбақан»
3-ші «тіс
тазалау»
2) Жарайсыңдар енді 2-ші
мимикалық жаттығу .
1) Қасымызды көтере отырып
маңдайымызды жиырамыз. 6-10рет.
2) «Бақа жымиды»
жаттығуы.
3) Диагфрамальды
тыныстау.
Мұнда біз еркін йықты
қозғалтпай өзімізді босаңсып ұстап , тыныс алған кезде денемізді
ішке тартып, тыныс шығарған кезде ішімізді сыртқа шығару арқылы
жасалатын жаттығу .
Алдымен қолымызды ішіміздің
үстіңгі жағына қойып бастаймыз.
4) Санау жаттығулары
.
Бір тыныста терең дем
алып,санау.
1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12.........40..50
Бір тыныста терең дем алып,
кері санау
50,49,48,47,46,45,44.....20......10....5,4,3,2,1
5) Дыбыстармен
жаттығу.
Дауысты дыбыстарды айту
барысында тынысымызды ұзартамыз. Созыыып.
А-а-а-а-а-а-а-а-а-а-а-а-а.....
дем шыққанша
О-о-о-о-о-о-о-о-о-о......
У-у-у-у-у-у-у-у-у.......
И-и-и-и-и-и-и-и-и-и........
6) Тыныс алу
әдістері:
«Насос» балонға жел берген
сияқты дем алып,шығару.насос сияқты.
«Өз-өзіңді құшақта» өз денесін
екі қолымен тыныс алу арқылы құшақтау
7) Қытай
жаттығуы.
Сабырлыққа шақыратын
жаттығу.
Терең тыныс алып,сосын баяу
тыныс шығарамыз.
«Қол күресі»
жаттығуы.
Қол күресуден алдын терең
тыныс алып келесі адамды жеңгенше тынысты шығармай
ұстау.
8) «Буындап оқу»
әдісі.
Терең тыныстап асықпай буындап
оқу.
VI.
Қорытындылау: Ал балалар осы жаттығуларды
күнделікті жасасақ тұтығудан тез құтыламыз. Өзімізді үнемі сабырға
шақырып ,үйде әдеби кітаптарды терең демалып буындап ,анық,асыкпай
оқу.