Материалдар / Ашық сабақ «Тұздар гидролизі. Ерітінділердің рН-ын анықтау» 10 сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ «Тұздар гидролизі. Ерітінділердің рН-ын анықтау» 10 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Химия пәні бойынша сабақ жоспары
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
07 Ақпан 2019
2174
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Мектеп: С.Рахимов атындағы жалпы орта мектеп
Сабақ тақырыбы: Тұздар гидролизі. Ерітінділердің рН-ын анықтау
Күні: 28.11.2018Мұғалім: Рахмантаева Дилафруз Фазилжановна
Сынып:10Қатысқандар саны:Қатыспағандар саны:

Сабаққа негізделген оқу мақсаттарыТұздар гидролизі қалай жүретінін, ерекшеліктерін түсіндіру және тұздардың өндірістегі маңызы туралы білімді тереңдету. Ерітінділердің рН-ын анықтауды үйрету
Сабақ мақсаттары

Барлықоқушылар: ерітінділердің рН-мәнімен танысады, гидролиз теңдеулерін тақтадан жазады


Оқушылардыңбасым бөлігі: ерітінділердің рН-мәндерін ажырата алады, тұздар табиғатын ажыратады


Кейбіроқушыларерітінділердің рН-ын анықтайды, гидролиз теңдеулерін жазады.
Бағалау критерийлері Тұздар гидролизіжәне ерітінділерінің рН-ы туралы білімге ие болады
Тілдік мақсатТілдік дағдылар: salt, electrolysis, solute, electricityТерминология: бейтарап, тұз, гидролизСөз тіркестері: қышқылдық орта, сілтілік орта
Құндылықтарды дарытубелсенділік. жұптық, топтық жұмыстар арқылы құрметтеуді дарыту. топ ішіндегі бір бірін бағалау,
Пәнаралық байланысФизика, география
АКТ қолдану дағдыларыСлайдпен жұмыс
Алдыңғы оқу Сандық есептер шығару
Жоспар
Жоспарланған уақытЖоспарланған жаттығуларРесурстар
БасталуыІ. Мұғалімнің сөзі,оқушыларды сабаққа дайындау. ІІ. Үй жұмысын сұрау. «Сұрақ ортада» әдісіОқушыларды топқа жіктеу арқылы өтілген сабақтарды пысықтау. Қосылыстар таратылады, оқушылар қай топқа жататынын анықтайды. HClHNO3HBr H2SO4HFHClOLіOH NaOH KOH Ca(OH)2 Al(OH)3 Ba(OH)2ZnSO4  K2SO3 К2S MnCl2NaFNaCl

Ортасы

  • Жаңа сабақ
  • Кейбір тұздардың судадиссоциацияланғанда түзілгенгидраттанған катиондары немесеаниондарының су молекуласымен сәйкесінше қышқылды немесесілтілі орта түзе әрекеттесуі тұздардың гидролизі деп аталады. Гидролиз процесіне құрамында әлсіз қышқылнемесе әлсізнегіздің иондары бар тұздар ғана түседі. Ал күшті қышқылдар мен күштінегіздердің әрекеттесуінен түзілген тұздар (NaCl, KNO3, BaCl2 және т.б.) гидролизденбейді. Себебі, олардың гидраттанған иондары су молекуласымен әрекеттеспейді және нәтижесінде әлсіз электролит түзілмейді.Оқушыларды 3 топқа жіктеп,оларға тапсырма беріледі.«Ойлан, жұптас, талқыла» әдісі арқылы постер қорғау.Тұздар түзілу табиғатына қарай мынадай топтарға бөлінеді:Күшті негіз бен күшті қышқылдан;KCl,K2SО4,NaNО3, NaCl Күшті негіз бен әлсіз қышқылдан; Na2S,Na2CО3, K2S03, Na3PО4Әлсіз негіз бен күшті қышқыл-дан; Al2(SО4)3, FeSО4  ZnCl2Кез келген ерітіндінің ортасының қышқылдығын, сілтілігін, нейтралдығын анықтайтын құрал қолданылады. Сутектік көрсеткіш дегеніміз теріс таңбамен алынған сутегі иондарының концентрациясының ондық логарифмін айтады. pH = - lg [ H+] Сутектік көрсеткіш түсінігін1909 жылы дат химигі Серенсен енгізді.рН арқылы ерітінділердің ортасы былай сипатталады: нейрал орта рН = 7, қышқылдық ортада рН < 7, сілтілік ортада рН > 7«Тәжірибе алаңы».2 оқушы тәжірибе көрсетеді. Қалған оқушылар реакция нәтижесін бақылайды. Кесте толтырады:

    Оқулық



    Периодтық кесте



    Слайд

    постер
    АяқталуыОқушыларды бағалау.Рефлексия. «ББ» әдісі



    Үйге тапсырма:       Тұздар гидролизі теңдеулерін жазып үйрену
    Қосымша ақпарат
    Саралау-cіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделенлдіруді қалай жоспарлайсыз? Бағалау оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?



    Сұрақ арқылы оқушыларға бағыт-бағдар беру, оқушылардың қабылдау деңгейіне байланысты деңгейлік тапсырмалар қолдану



    Рефлексия Сабақ/оқу мақсаттары шынай ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?

    Қорытынды бағалауҚандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1: 2: Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да,оқуды да ескеріңіз)?1: 2:


    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!