Материалдар / Ашық сабақ Түзу сызықты бірқалыпты қозғалыстармен бірқалыпсыз қозғалыстар
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ Түзу сызықты бірқалыпты қозғалыстармен бірқалыпсыз қозғалыстар

Материал туралы қысқаша түсінік
Кітап алтын қазына. Кітаптың баға жетпес байлық екендігін, және кітаппен адам көркейетінін жас буындарға түсіндіру
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
02 Қараша 2021
317
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Сабақтың тақырыбы Абдукадирова Р. Абай шаңырағы.
Сабақтың мақсаты: Оқушыларға «Абай шаңырағы» әңгімесіндегі мәтінді оқыту арқылы қазақтың салт-дәстүрі мен әдет-ғұрыптарынан мәліметтер беру, қазақтың киіз үй жабдықтары туралы түсіндіру
Сабақтың міндеттері.1 Білімділік:Саналы, дұрыстүсініпоқуғамашықтандыру.
Топтаса отырып, бірін-біріоқытуға, мазмұнынәңгімелейбілугеүйрету 
2. Дамытушылық: Оқушылардың ой-өрісін, сөйлеутіліндамыту
3. Тәрбиелік:Адамгершілікке, ұлттықсалт- дәстүрдісақтайбілугетәрбиелеу.
Сабақтыңтүрі: Аралассабақ.
Сабақтыңәдісі: түсіндіру, жигсоәдісі
Сабақтыңкөрнекілігі: А. Құнанбаевтыңпортреті,интерактивтітақта,презентацияслайдтар
Сабақтыңбарысы:
І. Ұйымдастырукезеңі.
1.Оқушыларды түгелдеу, назарынсабаққа аудару.1 мин
2.Психологиялық дайындық «Ақтілек, әсемкүлкі» 1мин
-Көңіл-күйлеріңізқалай? 
-Керемет!(қолдарынкөтереді) 
-Сабаққадайындықтарыңқалай? 
-Тамаша! (алақандарыншапалақтайды) 
-Ынталарыңызқалай? 
-Ғажап! (қолдарынкөтереді) 
-Ендешесабағымыздыбастайық! 
-О, о, о(бас бармағынкөтереді) 
-Міне, жүрегіміздегіосындайжылуменсабағымыздыбастаймыз. 
ІІІ Топқабөліну 2мин
Топқабөлу. Абай өлеңдеріненқиындыларжасапкеліп, солөлеңдербойыншатопқабөлу .
І топ «Жазғытұрым» , ІІ топ «Күз» , ІІІ топ «Қыс»
Әр топ өз топ басшысы мен спикер сайлапалужәнетобынақатысты Абай өлеңінхорменайту 
«Алтын ережені» сақтаудыеске салу
1.Ұйымшыл болу 
2.Бір-бірімізді тыңдау 
3.Бірлесіп жұмысжасау 
4. Бір- біріміздіқолдау
5.Уақытты үнемдеу
ІІ. Үйтапсырмасынсұрау. 10 мин
Үйгеберілген грузин ертегісі «Еңбекпентапқантиын» .
І топ- ертегінірөлгебөліпсахналау , ІІ топ-ертегініәріқарайжалғастыру , ІІІ топ-мәтінбойыншасурет салу.
Гүлөсірсеңтерлеп, Кестетіксеңзерлеп,
Мұныңаты – еңбек. Мұныңаты – еңбек.
СабағыңажөндепҚиындықтыңбәрін
Әзірленсең-еңбекЕңбекқанажеңбек.
Біздіңеліміз 25жыл ішіндееңбек пен білімніңарқасындамемлекетімізірідеңгейге жете алды.СендерОтанымыздыңболашағысындар.Сондықтан да адалеңбекету,жақсыбілімалу,адамгершілікқасиеттергеие болу сендердіңміндеттерің.
ІV Ойғашақыру БҮҮ кестесі 2 мин
Көрсең,
Алып тор жолдыпарақтай,
Жайсаң,
Қатарлапсызғанжолақтай.
/Кереге/
Қабырғасы тор көз,
Төбесіндезоркөз.
/Кереге; Шаңырақ/
Бір басы имек,
Бір басы үшкірсырық,
Қатар - қатартұрып,
Күмбезсындышеңберді,
Көккетіктепкөтерді.
/Уық/
Ұқсайтыншеңберге,
Қабырғасыжиылып, керіледі.
Жиһазы мол кеңбөлме,
Төбесіненжұлдыздаркөрінеді.
(киізүй)
Тіреусізкүмбез,
Сылақсызқабырға.
(киізүй)

Бірнәрсеөзібиік, ішіқуыс,
Олзаттыңсүйегікөпайқыш - ұйқыш.
Көзі бар жабырқағантөбесінде,
Жайсаүлкен, жиналғандабір - ақуыс.
(киізүй)
Шаңырақсөзінестігендеқандай ой ассоциясыкелетінінсұрау
Шаңырақсөзінебірнеше сын есімқосыпайтайықшы 

Балаларбүгінкімніңөлеңқиындыларыноқып, топқабөліндік? Демекбүгінбіз Абай Құнанбаевтыңшаңырағыжайлытанысамыз
V Жаңасабақ 4 мин
1.Ендеше, балалар, Абай Құнанбаевтуралы не білеміз? Абай кім?
Абай – ұлыақын, ойшыл, жазушы, аудармашы, сазгер
Дүниегекелгенжері: Семей облысы, Семей ауданы, Шыңғыстауында 1845 жылыдүниегекелген.
Шығармалары: «Жаз», «Күз», «Қыс», «45 қарасөзі», «Сегізаяқ», «Көзімніңқарасы» т. б.
2. «Абай- дана, Абай- дара қазақта» бейнебаян
3.Әңгіменің авторы КәменОразалин 1920 жылы 16 маусымда Семей облысы, Абай ауданы, Құндыздыауылынжайлымағлұмат беру. Белгіліабайтанушы,майдангержазушы, қазақәдебиетініңқадірмендіақсақалы. Әскерқатарынаалынып,ҰлыОтансоғысымайданында 365 атқыштарполкіндеболған. ОқушыларданҰлыотансоғысықайжылыболғанынсұрау. Биылқаншажылдығынтойлағалыотырмыздегенсияқтыжан-жақтысұрақтарқойыпотыру
4.-Абайдың үйінкөзітірікезіндегіқалпынанөзгертпейұстауміндетіауылдағыеңісмер , шебер, ақылдықолынаніскелетінкелін – Күнжанғатапсырылды. Міне ,бүгінгісабақта осы туралыбілетінболамыз. Әңгіме 3 бөлімнентұрады
5.Сөздік жұмыс.
•Шымши – өрнектептоқылған ши.
• Ызу – тігістіңтүрі
• Алаша – қойжүнінентоқылғантөсеніш
• Сүйектөсек – сүйекпенөрнектепжасалғантөсек
VІ Кітаппенжұмыс 10мин
1.Әңгіме үшбөліктентұрадыүш топ үшбөліктіоқиды ЖИГСО әдісінқолданады
Постер таратылады. Оқушыларберілгенәңгіменікезектесіпоқиды, талдайды.Әр спикер келесітопқатүсіндіреді.
2.Постермен жұмыс 
Ітоп:визуалдыайғақтар
ІІ топ:АбайҚұнанбаев.
ІІІ топ:Абайшаңырағын. 
3.Оқушылар өзпостерлерінқорғайды. 
VІІ Сергітусәті 1-2мин 
«Желсізтүндежарық ай» әніИнтерактивтітақтадансуреткеқарапжаттығуынжасайды
VІІІ Дәптерменжұмыс 3 мин
1. «Синквейн» әдісі (шығармашылықжұмыс) 
І топ «Абай » ІІтоп «шаңырақ», ІІІ топ «жайлау»
Затесімбірсөз 
Сын есімекісөз
Етістікүшсөз
Сөйлемтөртсөз
Баламасөз
2.Т- кестесі (ұжымдықжұмыс)
қызылкүрең сыр
ақжүнненкиіз
Қандай? 
-----төсеу
----- қонысы
------домбыра
-------кілем
------көрпелер
------ үстел
• Балалар, «Абай шаңырағы» мәтініүшбөлімнентұрады. Әрбөлімдімұқияттыңдап, түсініпоқимыз. Әрбөлімніңкейіпкерлерінемәнберіңдер. Бөлімдергеқалайатқояредіңдер?

ІбөлімКүнжанныңеңбегі 
БұлбөлімдеКүнжанныңкиізүйдіңуық, керегесініңкеткенінқайтажөндеткеніжәнешеберәйелдергешымшилердітоқыттырып, бауларын, таңғыштарынбітірудітапсырғаныайтылған. Жаңаданжасалатынбұйымдар да Абайдыңұнататынөрнек – бауларыменкөркемделген.

ІІ бөлімҚонақтардың Абай ауылынакелуі 
БұлбөлімдеӘуез, Кәрім, Кәкітай, Мекайіл, Закенсекілдікейіпкерлер бар. Кәкітайдың Абай шаңырағынкөріптаңғалып, разы болғансәттері осы бөлімдеанықайтылған.

ІІІ бөлімҚонақтардыңризашылығы 
ҮшіншібөлімдеӘуез бен Кәрімніңүйішіндегісәттерібейнеленген. ӘуездіңкиізүйдегіАбайдыңқаттапжиналғансүйектөсек, кітапшкабы мен үшішектідомбырасынкөріпкөңілібосапкеткенсәтібейнеленген. ӘуезАбайдың «Нағашы, төрлетіңіз!» дегенқоңырдаусынестігендейболыпқаттытолқиды. «Абай шаңырағы» бұлмәтіндеАбайдықайтатірілткендей.

ІХ Қорыту. Үшқадамнантұратынсұхбат 5 мин 
І топ - сұхбаталушы, ІІ топ-жауапберуші, ІІІ топ - жинақтаушы 
1.Абайдың үйінәдеміетіпұстағанкім?
2.Киіз үйдікөргенқартқандайкүйдеболды?
3.Киіз үйгеКәрім мен Кәкітайқандайбағаберді?
4. Күнжанныңеңбегіне сен қандайбағаберередің?
Х Үйгетапсырма 1мин
1.170-172бет оқу, мазмұнынайту. 
2.Абай шаңырағыныңсуретінсалыпкелу
3.Шаңырақ, отбасытуралымақал –мәтелдер
ХІ Бағалау 2 мин
( Топ жетекшісіөзтобындағыоқушылардыбағалау- формативтібағалау)
ХІІ Рефлексия 2 мин
Бүгін не үйрендік? Оқушыларстикердіжапсырады.
Смайлик арқылы
Көңілді смайлик- мен бүгінкөпүйрендім.
Жай смайлик – жартылайтүсіндім
Көңілсіз смайлик - мендеәлісұрақтар бар

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!