Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қысқа мерзімді жоспар


    Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: ІV. Адам құқығы мен бостандығы

    Мектеп: «Ақбұлақ» жом Мұғалімнің аты-жөні: Уларбай Мейіркүл

    Күні:

    Сынып: 9

    Қатысқандар: Қатыспағандар:

    Сабақтың тақырыбы

    Туған жерге туың тік («Арман-ПВ» баспасы)


    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

    9.2.5.1 мәтінде көтерілген мәселеге оқырманның қарым-қатынасын анықтауға арналған талқылау сұрақтарын құрастыру

    9.4.4.2 Салалас құрмалас сөйлемдердің мағыналық түрлерін ажырата білу, түрлендіріп қолдану.


    Сабақтың мақсаты

    Барлық оқушы орындай алады:

    Мәтіндегі негізгі ойды анықтай алады, салалас құрмалас сөйлемнің түрлерін біледі.

    Оқушылардың басым көпшілігі орындай алады:

    Мәтінде көтерілген мәселені анықтайды, оқырманға арналған талқылау сұрақтарын құрастырады, салалас құрмалас сөйлемдердің мағыналық түрлерін ажыратады.

    Кейбір оқушылар орындай алады:

    Оқылым материалындағы ақпараттарды байланыстырады, өз көзқарасын білдіреді, салалас құрмалас сөйлемдердің мағыналық түрлерін ажыратады, түрлендіріп орынды қолданады.

    Бағалау критерийі

    • Мәтінде көтерілген мәселеге оқырманның қарым-қатынасын анықтауға арналған талқылау сұрақтарын құрастырады.

    • Салалас құрмалас сөйлемдердің мағыналық түрлерін ажыратады, түрлендіріп орынды қолданады.

    Тілдік мақсаттар

    Оқушылар орындай алады: тыңдалым, айтылым, оқылым, жазылым дағдыларын қолданады.

    Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер:

    Туған жер, саясат,Ту,Елтаңба.

    Диалог құру үшін қолданылатын тіркестер:

    Туған жер, Атамекен,Жер-су аттары.

    Талқылауға арналған сұрақтар:

    -Шет жердегі қандастарымыдың туған жерге оралу заңмен қорғалған ба?

    -Туған жердің қоғам үшін маңыздылығы қандай деп ойлайсыңдар?

    Ишара: қол қимыл мен бет әлпетінің қозғалысы

    Құндылықтарға баулу

    Адам құқығы мен бостандығы

    Пәнаралық байланыс

    Тарих, жаратылыстану

    Алдыңғы оқу

    Бала құқықтарының қорғалуы

    Сабақ барысы

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған жаттығулар түрлері


    Ресурстар

    Сабақтың басы

    7 минут








    І.Ұйымдастыру

    А) Сәлемдесу. Оқушыларды түгелдеу. «Шаттық шеңбері» әдісі арқылы оқушылар бір –біріне ыстық лебіздерін білдіреді.

    Ә) Топқа біріктіру «Қолжетімді баспана» әдісі арқылы үш топқа біріктіріп аламын.

    Әр топтың басшысы сайланып, топ ережесін жылдам жасап алады.


    Б) Үй тапсырмасын сұрау. «Кім жүйрік» әдісі арқылы үй тапсырмасын сұрап аламын.

    ҚБ: мадақтау арқылы қалыптастырушы бағалау жүргіземін.






    Сабақтың ортасы

    26 минут



























    ІІ. Жаңа сабақ


    Жаңа сабақтың тақырыбы мен мақсаттары таныстырылады.


    Ойлау дағдысының деңгейі: түсіну


    1-тапсырма. Ұжымдық жұмыс. «Серпілген сауал» әдісі арқылы мәтінде көтерілген мәселеге оқырманның қарым-қатынасын анықтауға бағытталған талқылау сұрақтарын құрастырыңдар.

    Дескриптор:

    1.Мәтіндегі негізгі ойды анықтайды.

    2. Талқылау сұрақтарын құрастырады

    ҚБ: жұлдызшалар арқылы қалыптастырушы бағалау жүргіземін.


    Ойлау дағдысының деңгейі: қолдану


    2-тапсырма. Жеке жұмыс. Мәтіннен алынған үзіндіден негізгі ойды білдіретін сөйлемдерді теріп жазып , «Қосжазба күнделігі» әдісімен түсіндіріңдер.


    Негізгі ойды білдіретін сөйлем

    Менің пікірім




    Дескриптор:

    1. Мәтіндегі негізгі ойды анықтайды

    ҚБ: «Басбармақ» арқылы қалыптастырушы бағалау жүргіземін.




    Ойлау дағдысының деңгейі: талдау


    3-тапсырма. Жұптық жұмыс. Мәтіндегі құрмалас сөйлемдерді анықтап салаластарды мағыналық түрлеріне қарай талдаңдар.


    Бір заматта қанаттары сартылдап,су жағасына жіпке тізілген моншақтай бір топ қаз келіп қонды.Жол бастаушы көсемі қамшы салым бәрінің алдында тұр.

    Әлгі қаздар бой жазып,суға қанып алды да, кешікпей аспанға көтерілді... Бұлардың төбесінен тағы бір айналды да, солтүстік қайдасың деп тартып берді.Қарт немересімен екеуі қаздар тобы көзден ғайып болып,аспан тұңғиығына сіңіп кекенше кірпік қақпай қарап тұрды...


    Дескриптор:

    1. Құрмалас сөйлемдерді анықтай алады.

    2. Салалас құрмалас сөйлемдердің мағыналық түрлеріне қарай талдай біледі

    ҚБ: эмоция арқылы жұптар бір-бірін бағалайды.








    Оқулық




































    Оқулық


    105 бет




















    Сабақтың соңы

    7 минут
















    «БББ» әдісі арқылы кері байланыс жүргіземін.


    Білдім

    Білемін

    Білгім келеді






    Үйге тапсырма: «Туған жерге туың тік» тақырыбында аргументті эссе жазыңдар. Сөз саны –(80-100)


    Сабаққа белсенді қатысқан оқушыларды мақтау мен марапаттау арқылы қалыптастырушы бағалау жүргізіледі.












    стикерлер

    Қосымша ақпарат

    Саралау – оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілетті оқушыға тапсырманы қалай түрлендіресіз?

    Бағалау – оқушы білімін

    тексеруді қалай жоспарлайсыз?

    Пəнаралық байланыс: денсаулық және қауіпсіздік, АКТ-мен байланыс, құндылықтармен байланыс (тәрбие элементі)

    • Мейлінше қолдауды қажет ететін оқушылар мәтінде көтерілген мәселеге оқырманның қарым-қатынасын анықтауға арналған талқылау сұрақтарын құрастыра алады.Негізгі ойды анықтайды.

    • Қабілетті оқушылар салалас құрмалас сөйлемдердің мағыналық түрлеріне қарай талдау жасай алады.Эссе құрылымы мен даму желісін сақтай алады

    «Жұлдызша»,

    «Эмоция», «Бас бармақ» әдістері арқылы қалыптастырушы бағалауларды қолданып, балаларды ынталандырып отырамын.

    Тарих, жаратылыстану


    АКТ қолдану барысында өмір және техника қауіпсіздігін сақтау.


    проектор, слайд, ноутбук.



    Рефлексия

    Сабақ мақсаттары / оқу мақсаттары қолжетімді ма?

    Оқушылар бүгін не үйренді?

    Сабақтағы ахуал қандай болды?

    Жоспарланған саралау жақсы іске асты ма?

    Уақыт есебінен ауытқу болды ма?

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Уларбай Мейіркүл Елібайқызы
    22 Сәуір 2021
    588
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Ашық сабақ Туған жерге туың тік («Арман-ПВ» баспасы)

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Ашық сабақ Туған жерге туың тік («Арман-ПВ» баспасы)

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Қысқа мерзімді жоспар қазақ тілі пән мұғалімдеріне керек
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қысқа мерзімді жоспар


    Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: ІV. Адам құқығы мен бостандығы

    Мектеп: «Ақбұлақ» жом Мұғалімнің аты-жөні: Уларбай Мейіркүл

    Күні:

    Сынып: 9

    Қатысқандар: Қатыспағандар:

    Сабақтың тақырыбы

    Туған жерге туың тік («Арман-ПВ» баспасы)


    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

    9.2.5.1 мәтінде көтерілген мәселеге оқырманның қарым-қатынасын анықтауға арналған талқылау сұрақтарын құрастыру

    9.4.4.2 Салалас құрмалас сөйлемдердің мағыналық түрлерін ажырата білу, түрлендіріп қолдану.


    Сабақтың мақсаты

    Барлық оқушы орындай алады:

    Мәтіндегі негізгі ойды анықтай алады, салалас құрмалас сөйлемнің түрлерін біледі.

    Оқушылардың басым көпшілігі орындай алады:

    Мәтінде көтерілген мәселені анықтайды, оқырманға арналған талқылау сұрақтарын құрастырады, салалас құрмалас сөйлемдердің мағыналық түрлерін ажыратады.

    Кейбір оқушылар орындай алады:

    Оқылым материалындағы ақпараттарды байланыстырады, өз көзқарасын білдіреді, салалас құрмалас сөйлемдердің мағыналық түрлерін ажыратады, түрлендіріп орынды қолданады.

    Бағалау критерийі

    • Мәтінде көтерілген мәселеге оқырманның қарым-қатынасын анықтауға арналған талқылау сұрақтарын құрастырады.

    • Салалас құрмалас сөйлемдердің мағыналық түрлерін ажыратады, түрлендіріп орынды қолданады.

    Тілдік мақсаттар

    Оқушылар орындай алады: тыңдалым, айтылым, оқылым, жазылым дағдыларын қолданады.

    Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер:

    Туған жер, саясат,Ту,Елтаңба.

    Диалог құру үшін қолданылатын тіркестер:

    Туған жер, Атамекен,Жер-су аттары.

    Талқылауға арналған сұрақтар:

    -Шет жердегі қандастарымыдың туған жерге оралу заңмен қорғалған ба?

    -Туған жердің қоғам үшін маңыздылығы қандай деп ойлайсыңдар?

    Ишара: қол қимыл мен бет әлпетінің қозғалысы

    Құндылықтарға баулу

    Адам құқығы мен бостандығы

    Пәнаралық байланыс

    Тарих, жаратылыстану

    Алдыңғы оқу

    Бала құқықтарының қорғалуы

    Сабақ барысы

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған жаттығулар түрлері


    Ресурстар

    Сабақтың басы

    7 минут








    І.Ұйымдастыру

    А) Сәлемдесу. Оқушыларды түгелдеу. «Шаттық шеңбері» әдісі арқылы оқушылар бір –біріне ыстық лебіздерін білдіреді.

    Ә) Топқа біріктіру «Қолжетімді баспана» әдісі арқылы үш топқа біріктіріп аламын.

    Әр топтың басшысы сайланып, топ ережесін жылдам жасап алады.


    Б) Үй тапсырмасын сұрау. «Кім жүйрік» әдісі арқылы үй тапсырмасын сұрап аламын.

    ҚБ: мадақтау арқылы қалыптастырушы бағалау жүргіземін.






    Сабақтың ортасы

    26 минут



























    ІІ. Жаңа сабақ


    Жаңа сабақтың тақырыбы мен мақсаттары таныстырылады.


    Ойлау дағдысының деңгейі: түсіну


    1-тапсырма. Ұжымдық жұмыс. «Серпілген сауал» әдісі арқылы мәтінде көтерілген мәселеге оқырманның қарым-қатынасын анықтауға бағытталған талқылау сұрақтарын құрастырыңдар.

    Дескриптор:

    1.Мәтіндегі негізгі ойды анықтайды.

    2. Талқылау сұрақтарын құрастырады

    ҚБ: жұлдызшалар арқылы қалыптастырушы бағалау жүргіземін.


    Ойлау дағдысының деңгейі: қолдану


    2-тапсырма. Жеке жұмыс. Мәтіннен алынған үзіндіден негізгі ойды білдіретін сөйлемдерді теріп жазып , «Қосжазба күнделігі» әдісімен түсіндіріңдер.


    Негізгі ойды білдіретін сөйлем

    Менің пікірім




    Дескриптор:

    1. Мәтіндегі негізгі ойды анықтайды

    ҚБ: «Басбармақ» арқылы қалыптастырушы бағалау жүргіземін.




    Ойлау дағдысының деңгейі: талдау


    3-тапсырма. Жұптық жұмыс. Мәтіндегі құрмалас сөйлемдерді анықтап салаластарды мағыналық түрлеріне қарай талдаңдар.


    Бір заматта қанаттары сартылдап,су жағасына жіпке тізілген моншақтай бір топ қаз келіп қонды.Жол бастаушы көсемі қамшы салым бәрінің алдында тұр.

    Әлгі қаздар бой жазып,суға қанып алды да, кешікпей аспанға көтерілді... Бұлардың төбесінен тағы бір айналды да, солтүстік қайдасың деп тартып берді.Қарт немересімен екеуі қаздар тобы көзден ғайып болып,аспан тұңғиығына сіңіп кекенше кірпік қақпай қарап тұрды...


    Дескриптор:

    1. Құрмалас сөйлемдерді анықтай алады.

    2. Салалас құрмалас сөйлемдердің мағыналық түрлеріне қарай талдай біледі

    ҚБ: эмоция арқылы жұптар бір-бірін бағалайды.








    Оқулық




































    Оқулық


    105 бет




















    Сабақтың соңы

    7 минут
















    «БББ» әдісі арқылы кері байланыс жүргіземін.


    Білдім

    Білемін

    Білгім келеді






    Үйге тапсырма: «Туған жерге туың тік» тақырыбында аргументті эссе жазыңдар. Сөз саны –(80-100)


    Сабаққа белсенді қатысқан оқушыларды мақтау мен марапаттау арқылы қалыптастырушы бағалау жүргізіледі.












    стикерлер

    Қосымша ақпарат

    Саралау – оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілетті оқушыға тапсырманы қалай түрлендіресіз?

    Бағалау – оқушы білімін

    тексеруді қалай жоспарлайсыз?

    Пəнаралық байланыс: денсаулық және қауіпсіздік, АКТ-мен байланыс, құндылықтармен байланыс (тәрбие элементі)

    • Мейлінше қолдауды қажет ететін оқушылар мәтінде көтерілген мәселеге оқырманның қарым-қатынасын анықтауға арналған талқылау сұрақтарын құрастыра алады.Негізгі ойды анықтайды.

    • Қабілетті оқушылар салалас құрмалас сөйлемдердің мағыналық түрлеріне қарай талдау жасай алады.Эссе құрылымы мен даму желісін сақтай алады

    «Жұлдызша»,

    «Эмоция», «Бас бармақ» әдістері арқылы қалыптастырушы бағалауларды қолданып, балаларды ынталандырып отырамын.

    Тарих, жаратылыстану


    АКТ қолдану барысында өмір және техника қауіпсіздігін сақтау.


    проектор, слайд, ноутбук.



    Рефлексия

    Сабақ мақсаттары / оқу мақсаттары қолжетімді ма?

    Оқушылар бүгін не үйренді?

    Сабақтағы ахуал қандай болды?

    Жоспарланған саралау жақсы іске асты ма?

    Уақыт есебінен ауытқу болды ма?

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Қазақ тілі Ашық сабақ 9 сынып
    22.04.2021
    588
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Уларбай Мейіркүл Елібайқызы
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации