Материалдар / Ашық сабақ "Тығыздықты есептеу" 7 сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ "Тығыздықты есептеу" 7 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Жариялап жатқан материал жаңа форматта жаңа ҚМЖ үлгісімен жасалған.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
27 Қаңтар 2018
1294
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады


Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Тығыздық

Мектеп: Көктал орта мектебі

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні:Амиржанова Айгерим Сабиржанкызы

Сынып: 7

Қатысқандар: 9

Қатыспағандар: жоқ

Сабақтың тақырыбы

Тығыздықты есептеу


Осы сабақта қол жеткізілетін оқумақсаттары (оқубағдарламасынасілтеме)

7.2.2.15 тығыздықтың формуласын есептер шығаруда қолдану.

Сабақтың мақсаты

Барлығы: тығыздықтың формуласын есептер шығаруда қолданады.

Көпшілігі: Есеп шығару барысында масса, тығыздық, көлем шамаларының тәуелділігін анықтайды.

Кейбіреуі: Заттың тығыздығы тақырыбы бойынша есептерді бірнеше тәсілмен шығара алады.

Бағалау критерийі

  • тығыздықтың формуласын есептер шығаруда қолданады.

  • Шамалардың өзгеруі қандай параметрлерге тәуелді болатындығын сипаттап есептер шығарады.

Тілдік мақсаттар


Алынған білім негізінде оқушылар масса, көлем, тығыздық ұғымдарын ауызша және жазбаша түрде талқылай алады.

Арнайы пәндік лексикалық терминология:масса, көлем, тығыздық, мензурка, таразы, жүктер, ареометр.

Диалогқа қажетті тіркестер: Әр түрлі заттың тығыздығы (массасы) әр түрлі болады. Тығыздық заттың 1м3 (немесе 1см3) көлемінде қанша масса бар екендігін көрсетеді. Тығыздық дене массасының көлеміне қатынасына тең физикалық шама.

Құндылықтарғабаулу


Ынтымақтастық топтықжұмыскезінде

еңбекпеншығармашылық топтықжұмыскезінде

өмірбойыбілім есептершығарукезінде

Пәнаралықбайланыс

  • «Дүниетану» пәнінен заттың үш күйін біледі: қатты, сұйық, газ.

  • Математика сабақтарынан бір белгісізі бар теңдеулерді шеше алады.

Тақырып бойынша алдыңғы білім


  • Оқушылар масса, көлем, тығыздық ұғымдарын біледі.

  • Оқушылар дұрыс және бұрыс пішінді денелердің көлемін анықтай алады, массаны таразыда өлшей алады, тығыздықты формула арқылы есептей алады.

Сабақ барысы

Сабақтыңжоспарланғанкезеңдері


Уақыты

Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері


Қалыптастырушы бағалау

Ресурстар


Сабақтыңбасы

Ұйымдастыру кезеңі


1мин




2 мин







1 мин














1 мин

Мұғалімнің амандасуы.

«Көңілді күн» әдісі бойынша психологиялық ахуал орнату. Білім алушылар бір – біріне жылы лебіздерін білдіреді.


Үй тапсырмасын тексеру.«Ат қосшы мен ат арба» әдісі көмегімен оқушылардың бөлім бойынша білімдерін сұрақ - жауап негізінде тексеру. Білім алушылар алдын – ала таратылған қағаздардың біріне сұрағын, екінші қағазға жауабын жазады. Қобдишаға салып, араластырып, сұрағына жауап оқиды.



Топқа бөлу «Аударма» әдісі арқылы

Оқушылар топтарға аударма негізінде бөлінеді.



1 топ

тығыздық

Плотность

strenght

2 топ

масса

масса

weight

3топ

көлем

объем

volume


1 топ – тығыздық

2 топ – масса

3 топ – көлем


Жаттығу «Анаграмма»

Оқушылар сандардың реті бойынша астында орналасқан әріптер арқылы "тығыздықты есепте" жаңа сабақтың тақырыбын табады.





3

14

4

10

6

15

13

2

Ғ

П

Ы

Ы

Д

Т

Е

Ы

7

11

1

8

12

5

16

9

Ы

Е

Т

Қ

С

З

Е

Т








Жауабына байланысты сұрағын тапқан оқушыларды мадақтап отыру. «Бас бармақ» әдісі арқылы кері байланыс орнату.



Ең бірінші құрылған топты үш рет алақан соғумен, құрмет көрсету.



















«Келісімін, келіспеймін» әдісі арқылы оқушылар өз ойын айтады.







Үлестірме қағаздар









Аудармалар жазылған қағаздар





















Анаграммалық кесте



Сабақтың ортасы















































Жиынтық бағалау тапсырмалары




12 мин














































20 мин

«Джигсо» әдісі:

Топтарға есептер беріп, оқушылардың жұмысын қадағалайды. Оқушыларға тапсырма ережесімен және оқушылардың қозғалу ережесін түсіндіреді.


Есеп шығарған соң әр топтың бір оқушысы оңға , екіншісі солға ығысып, жаңа топ құрастырады. Бір-біріне есептердің шешуін түсіндіреді.

Оқушылар жауаптарын, шешу жолдарын салыстырады. Шешу жолдарының ең ыңғайлысын таңдайды. Кейін өз жауаптарын дұрыс жауаппен тексереді.


1топ:

  1. Темір және қорғасын білеушелердің массасы бірдей. Қай білеушенің көлемі үлкен?

Темірдің көлемі үлкен, себебі темірдің тығыздығы қорғасыннан аз.


  1. Көртышқан – алақандары үлкен сыртқа иілген кішкентай аң. Ұзындығы 10 – 15 см және массасы 100 г, ол жылына 1 га қайыңды орманның 10 т топырағын қазып шығарады. Ол жылына тығыздығы 2000 кг/м3 топырақтың қанша көлемін өңдейді?


2топ:

  1. Су мен керосиннің көлемдері бірдей. Қай сұйықтың массасы көп? Неге?

Су, оның тығыздығы керосиндікінен көп.

  1. Кәдімгі сиыр жылына 3–5 мың литр сүт береді, ал сүтті сиырлар 20 мың литрге дейін сүт береді. 1941 жылы тәулігіне 82,15 л сүт берген сиыр рекордқа енді. Осы сиырдың бір тәулікте берген сүтінің массасын анықтаңыз. Сүттің тығыздығы1 028 кг/м3.


  1. топ:

  1. Металл детальді пеште қыздырады. Сонда металдың массасы, көлемі, тығыздығы қалай өзгереді?

Детальдің көлемі артады, тығыздығы кемиді, ал массасы өзгермейді.

  1. Массасы 949 г металл детальдің көлемі 130 дм3. Бұл қандай металл?



«Тығыздық» бөлімі бойынша жиынтық бағалау

Оқу мақсаттары

7.2.2.12 Әртүрлі пішіндегі қатты дененің немесе


сұйықтың көлемін өлшеу үшін өлшеуіш цилиндрді


(мензурка) қолдану


7.2.2.13 Тығыздықтың физикалық мағынасын түсіндіру


7.2.2.15 Тығыздықтың формуласын есептер шығаруда


қолдану

Ойлау дағдыларының

Білу және түсіну

Деңгейлері

Қолдану

Бағалау критерийі

Білім алушы


Өлшеуіш цилиндрмен сұйықтың көлемін


өлшейді.


Заттардың тығыздығын көлемі мен массаларын


салыстырып анықтайды.


Заттың тығыздығын есептеу формуласын дұрыс



Орындау уақыты

қолданып есептер шығарады.

20 минут


Тапсырма



  1. Мензуркаларға қарап тапсырманы орынданыз.

  1. Қай мензуркаға ең көп сұйықтық құюға болады?____

  2. Қай мензуркамен сұйықтықтың көлемін ең аз қателікпен өлшейміз? ____

  3. Қай мензуркамен ыдыстағы кофе көлемін дәлірек өлшеуге болады?_______

  4. 1 литрлік құтыдағы су көлемін қай мензурканың көмегімен тез өлшеуге болады? ___

  5. 1 -ші мензуркадағы сұйықтықтың көлемін анықтаңыз_______








  1. Блоктардың қайсысының тығыздығы көп? Өсу ретімен орналастырыңыз.


1

2

3

4

5

6












  1. Алюминий текше көлемі 550 см3 болғанда массасы 1100 г болады. Бұл текше тұтас па, әлде қуысы бар ма? Жауабыңызды негіздеңіз. (Алюминий тығыздығы

2700 кг/м3)




Тапсырмаларды жылдам, әрі тез орындаған топтарды мадақтап отыру.













Бағалау критерийлері:

- тығыздықтың формуласын есептер шығаруда қолданады.

- Шамалардың өзгеруі қандай параметрлерге тәуелді болатындығын сипаттап есептер шығарады.

  1. Дескриптор: Есептің шартын жазады.

  2. ХБЖ- ге айналдырады.

  3. Формулаларды қолданып, есепті шығарады.

  4. Есептің жауабын жазады.







«Т кестесі» әдісі арқылы оқушылардың ойын білу.

























Сілтеме

Жиынтық бағалау тапсырмалары, балл қою ережелері, 19 бет



Сілтеме

Физика және астрономия, есептер мен жаттығулар жинағы 7 сынып, 35 бет





Үлестірме қағаздағы есептер



























































Сілтеме

Жиынтық бағалау тапсырмалары,

18 бет




Сабақтың соңы


2 мин
















1 мин

Рефлексия білім ағашы. Стикерге өз ойларын жазып білім ағашына жабыстырады.



Үй тапсырмасы: §24, эксперименттік тапсырма 2. 108 бет

Бүгінгі сабақта белсенді қатысушы топта стикерлерді санау арқылы анықтаймыз.

рефлексия ағашы.


Саралау – Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?



Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау



  • Оқыту мен оқу үдерісін сапалы құру үшін, әртүрлі санаттағы балалар үшін сабақ мақсаты нақты анықтап алынды.

  • Сабақ мақсаты мен ойлау дағдыларының деңгейіне тәуелді әртүрлі денгейдегі тапсырмаларға бағалау критерийлері әзірленді.

  • Оқушының мүмкіндігі мен сұранысына орай, көпшілігі: эксперименттік тапсырманы орындау кезінде өз идеяларын қолдана алады, кейбіреулері: эксперименттік тапсырманы орындай алады.

Қалыптастырушы бағалау кезінде «бас бармақ» әдісі; ауызша кері байланыс орнату кезінде, «келісімін, келіспеймін» әдісі – оқушылардың ойларын білу, қошеметтеп, бағалап отыру; есептер шығаруда бағалау критерийлері мен дескрипторлар арқылы жүргізілді.

Жиынтық бағалау тапсырмасы бағалау критерийлері мен дескриптарлар арқылы жүргізілді.



Өлшеу құралдарын қолдану кезінде қауіпсіздік ережесін сақтау

Сабақ бойынша рефлексия

Сабақ мақсаттары немесе оқу мақсаттары шынайы, қолжетімді болды ма?

Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді ме?Егер оқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз?Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба? Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма және неліктен?

Бұл тарауды сабақ туралы рефлексия жасау үшін пайдаланыңыз. Сол бағандағы өзіңіз маңызды деп санайтын сұрақтарға жауап беріңіз.



Жалпы бағалау



Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)?

1:


2:



Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)?

1:


2:



Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/ қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет?


Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!