Сабақтыңбасы
Ұйымдастыру
кезеңі
|
1мин
2 мин
1 мин
1 мин
|
Мұғалімнің амандасуы.
«Көңілді
күн» әдісі бойынша психологиялық
ахуал орнату. Білім алушылар бір – біріне жылы лебіздерін
білдіреді.
Үй
тапсырмасын тексеру.«Ат қосшы мен ат арба»
әдісі көмегімен оқушылардың бөлім бойынша білімдерін сұрақ - жауап
негізінде тексеру. Білім алушылар алдын – ала таратылған
қағаздардың біріне сұрағын, екінші қағазға жауабын жазады.
Қобдишаға салып, араластырып, сұрағына жауап
оқиды.
Топқа бөлу «Аударма» әдісі
арқылы
Оқушылар топтарға аударма
негізінде бөлінеді.
1
топ
|
тығыздық
|
Плотность
|
strenght
|
2
топ
|
масса
|
масса
|
weight
|
3топ
|
көлем
|
объем
|
volume
|
1 топ –
тығыздық
2 топ –
масса
3 топ –
көлем
Жаттығу
«Анаграмма»
Оқушылар сандардың реті
бойынша астында орналасқан әріптер арқылы "тығыздықты есепте" жаңа
сабақтың тақырыбын табады.
3
|
14
|
4
|
10
|
6
|
15
|
13
|
2
|
Ғ
|
П
|
Ы
|
Ы
|
Д
|
Т
|
Е
|
Ы
|
7
|
11
|
1
|
8
|
12
|
5
|
16
|
9
|
Ы
|
Е
|
Т
|
Қ
|
С
|
З
|
Е
|
Т
|
|
Жауабына байланысты сұрағын
тапқан оқушыларды мадақтап отыру. «Бас бармақ» әдісі арқылы кері
байланыс орнату.
Ең бірінші құрылған топты үш
рет алақан соғумен, құрмет көрсету.
«Келісімін, келіспеймін» әдісі
арқылы оқушылар өз ойын айтады.
|
Үлестірме
қағаздар
Аудармалар жазылған
қағаздар
Анаграммалық
кесте
|
|
Сабақтың
ортасы
Жиынтық бағалау
тапсырмалары
|
12
мин
20
мин
|
«Джигсо»
әдісі:
Топтарға есептер беріп,
оқушылардың жұмысын қадағалайды. Оқушыларға тапсырма ережесімен
және оқушылардың қозғалу ережесін
түсіндіреді.
Есеп шығарған соң әр топтың
бір оқушысы оңға , екіншісі солға ығысып, жаңа топ құрастырады.
Бір-біріне есептердің шешуін түсіндіреді.
Оқушылар жауаптарын, шешу
жолдарын салыстырады. Шешу жолдарының ең ыңғайлысын таңдайды. Кейін
өз жауаптарын дұрыс жауаппен тексереді.
1топ:
-
Темір және қорғасын
білеушелердің массасы бірдей. Қай білеушенің көлемі
үлкен?
Темірдің көлемі үлкен,
себебі темірдің тығыздығы қорғасыннан
аз.
-
Көртышқан – алақандары үлкен
сыртқа иілген кішкентай аң. Ұзындығы 10 – 15 см және массасы 100 г,
ол жылына 1 га қайыңды орманның 10 т топырағын қазып шығарады. Ол
жылына тығыздығы 2000 кг/м3
топырақтың қанша көлемін
өңдейді?
2топ:
-
Су мен керосиннің көлемдері
бірдей. Қай сұйықтың массасы көп? Неге?
Су, оның тығыздығы
керосиндікінен көп.
-
Кәдімгі сиыр жылына 3–5 мың
литр сүт береді, ал сүтті сиырлар 20 мың литрге дейін сүт береді.
1941 жылы тәулігіне 82,15 л сүт берген сиыр рекордқа енді. Осы
сиырдың бір тәулікте берген сүтінің массасын
анықтаңыз. Сүттің
тығыздығы1 028 кг/м3.
-
топ:
-
Металл детальді пеште
қыздырады. Сонда металдың массасы, көлемі, тығыздығы қалай
өзгереді?
Детальдің көлемі артады,
тығыздығы кемиді, ал массасы
өзгермейді.
-
Массасы
949 г
металл
детальдің
көлемі 130
дм3. Бұл қандай
металл?
«Тығыздық» бөлімі бойынша
жиынтық бағалау
Оқу
мақсаттары
|
7.2.2.12 Әртүрлі пішіндегі
қатты дененің немесе
|
|
сұйықтың көлемін өлшеу үшін
өлшеуіш цилиндрді
|
|
(мензурка) қолдану
|
|
7.2.2.13 Тығыздықтың физикалық мағынасын
түсіндіру
|
|
7.2.2.15 Тығыздықтың формуласын есептер
шығаруда
|
|
қолдану
|
Ойлау дағдыларының
|
Білу және түсіну
|
Деңгейлері
|
Қолдану
|
Бағалау критерийі
|
Білім алушы
|
|
•
Өлшеуіш цилиндрмен сұйықтың
көлемін
|
|
өлшейді.
|
|
•
Заттардың тығыздығын көлемі мен
массаларын
|
|
салыстырып анықтайды.
|
|
•
Заттың тығыздығын есептеу формуласын
дұрыс
|
Орындау уақыты
|
қолданып есептер шығарады.
|
20 минут
|
Тапсырма
|
|
-
Мензуркаларға қарап тапсырманы
орынданыз.
-
Қай
мензуркаға ең көп сұйықтық құюға болады?____
-
Қай
мензуркамен сұйықтықтың көлемін ең аз қателікпен өлшейміз?
____
-
Қай
мензуркамен ыдыстағы кофе көлемін дәлірек өлшеуге
болады?_______
-
1
литрлік құтыдағы су көлемін қай мензурканың көмегімен тез өлшеуге
болады? ___
-
1 -ші мензуркадағы сұйықтықтың көлемін
анықтаңыз_______
-
Блоктардың қайсысының
тығыздығы көп? Өсу ретімен орналастырыңыз.
-
Алюминий текше көлемі 550
см3
болғанда массасы 1100 г
болады. Бұл текше тұтас па, әлде қуысы бар ма?
Жауабыңызды негіздеңіз. (Алюминий
тығыздығы
2700 кг/м3)
|
Тапсырмаларды жылдам, әрі тез орындаған
топтарды мадақтап
отыру.
Бағалау
критерийлері:
- тығыздықтың формуласын
есептер шығаруда қолданады.
- Шамалардың өзгеруі қандай
параметрлерге тәуелді болатындығын сипаттап есептер
шығарады.
-
Дескриптор: Есептің шартын
жазады.
-
ХБЖ- ге
айналдырады.
-
Формулаларды қолданып, есепті
шығарады.
-
Есептің жауабын
жазады.
«Т кестесі» әдісі арқылы
оқушылардың ойын білу.
Сілтеме
Жиынтық бағалау
тапсырмалары, балл қою ережелері, 19
бет
|
Сілтеме
Физика және астрономия,
есептер мен жаттығулар жинағы 7
сынып,
35
бет
Үлестірме қағаздағы
есептер
Сілтеме
Жиынтық бағалау
тапсырмалары,
18
бет
|
|