Қысқа мерзімді жоспары
|
Пән:Логопедия |
Мектеп: Бостандық жалпы орта білім беретін мектебі |
||
|
Күні: |
|||
|
Сынып: 1-сынып |
|
||
|
Сабақ тақырыбы |
Тыныс алу жаттығулары. Дем алу-демді шығаруға бағытталған жаттығулар. |
||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес сабақтың мақсаттары |
Балаларға мұрынмен демалуды және дем шығаруды үйрету. Мұрынмен дем алып, ауызбен дем шығару, ауызбен дем алып, ауызбен дем шығаруды және ауызбен дем алып, мұрынмен дем шығаруды үйрету. |
||
|
Сабақтың барысы |
|||
|
Сабақтың кезеңдері/ уақыт |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
|
|
Сабақтың басы |
Психологиялық-педагогикалық көңіл-күй. Сөйлеу ережелері Менің негізгі сөйлеу органым – диафрагма. Ең бастысы иығымызды көтермейміз. Мен әрқашан сенімді, анық, дұрыс мәнерлі сөйлеймін. Мен сабырлымын Мен терең тыныс ала аламын. Менің қолдарым босаңсыған. Менің аяқтарым босаңсыған. Менің денем тыныштықта Бет бұлшық еттерім босаңсыған. Мен әдемі, анық және жай сөйлей аламын.
Тыныс алу дегеніміз – мүшелер қызметінің тіршілігін реттейтін, ағзаның негізгі тіршілік көзі екені әлі де жеке адамның толық түсіне қоймаған мәселесі. Тыныс алу жаттығулары – ауамен емделуді дұрыс пайдалана білу, тыныс алу мүшелерінің жұмысын жақсартуды көздейді. Ұзаққа созылған созылмалы науқастардың (тыныс демікпесі, созылмалы бронхит, демікпе, өкпенің қабынуы, т.б.) тыныс мүшелерінен басқа да көптеген ас қорыту мүшелері мен қан айналымдары және жүйке жүйелерінің жұмыс істеу қызметтерінің бұзылуын орнына келтіретін негізгі емделу құралы. Тыныс алу жаттығуларының негізгі мақсаты – онымен үзбей шұғылдану, осы аталған науқастардың алдын алады, ұзақ өмір сүрудың негізін қалайды. Тыныс алу жаттығуларының негізгі құралы – ағзаның тыныштық қалпындағы орындалатын және қозғалыста орындалатын жаттығулар. Тыныспен жұмыс:
Тыныс алу жаттығулары «Шәйді суыт»
Шарты: кеседегі шәйді балалар үрлеп суытады. Ондағы шәйдің ыстық екендігі айтып түсіндіріледі. Суытып болған соң оны ішіп, дәміне тамсанады. «Қарды үрлеп ұшыр»
Шарты: балалар ақ қарларды жеке-жеке үрлеп ұшырады. «Қар жаймен жауып тұр» деген кезде жай ұшырады, ал «боран соғып тұр» деген кезде қаттырақ ұшырады. Мұрынмен терең тыныс алып, ауызбен жай дем шығарады.. |
Психологиялық ахуал
|
|
|
Сабақтың ортасы |
Сергіту сәті Ал, балалар,
тұрайық. «Қиярдың иісін ажырат»
Шарты: Қиярдың иісін иіскеу арқылы қандай көкөніс екенін ажырат. «Шарды үрлейміз»
Шарты: бала шарды алып, алдымен қатты, сонан соң жаймен үреді. |
Оқушылар сергіту сәтін жасайды. |
|
|
Сабақтың соңы |
«Мұрынмен дұрыс тыныста, ауызбен дұрыс дем шығар»
Шарты: Балалар мұрынмен терең тыныс алып, ауызбен ауаны ұртқа жинамай, жәйменен дем шығарады.
«Жапырақтарды ұшыр»
Шарты: Мұрынмен терең дем алып, ауызбен дем шығару арқылы кішкентай жапырақтарды үрлеп ұшыру. |
Тапсырманы орындаған оқушыны мадақтау, толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату.
|
|
|
Кері байланыс |
«Рефлексия» кері байланыс «Смайлик» әдісі
|
Оқушылар сабақтан алған әсерлерін кері байланыс «Смайлик» әдісі арқылы білдіре алады. |
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ашық сабақ. Тыныс алу жаттығулары.
Ашық сабақ. Тыныс алу жаттығулары.
Қысқа мерзімді жоспары
|
Пән:Логопедия |
Мектеп: Бостандық жалпы орта білім беретін мектебі |
||
|
Күні: |
|||
|
Сынып: 1-сынып |
|
||
|
Сабақ тақырыбы |
Тыныс алу жаттығулары. Дем алу-демді шығаруға бағытталған жаттығулар. |
||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес сабақтың мақсаттары |
Балаларға мұрынмен демалуды және дем шығаруды үйрету. Мұрынмен дем алып, ауызбен дем шығару, ауызбен дем алып, ауызбен дем шығаруды және ауызбен дем алып, мұрынмен дем шығаруды үйрету. |
||
|
Сабақтың барысы |
|||
|
Сабақтың кезеңдері/ уақыт |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
|
|
Сабақтың басы |
Психологиялық-педагогикалық көңіл-күй. Сөйлеу ережелері Менің негізгі сөйлеу органым – диафрагма. Ең бастысы иығымызды көтермейміз. Мен әрқашан сенімді, анық, дұрыс мәнерлі сөйлеймін. Мен сабырлымын Мен терең тыныс ала аламын. Менің қолдарым босаңсыған. Менің аяқтарым босаңсыған. Менің денем тыныштықта Бет бұлшық еттерім босаңсыған. Мен әдемі, анық және жай сөйлей аламын.
Тыныс алу дегеніміз – мүшелер қызметінің тіршілігін реттейтін, ағзаның негізгі тіршілік көзі екені әлі де жеке адамның толық түсіне қоймаған мәселесі. Тыныс алу жаттығулары – ауамен емделуді дұрыс пайдалана білу, тыныс алу мүшелерінің жұмысын жақсартуды көздейді. Ұзаққа созылған созылмалы науқастардың (тыныс демікпесі, созылмалы бронхит, демікпе, өкпенің қабынуы, т.б.) тыныс мүшелерінен басқа да көптеген ас қорыту мүшелері мен қан айналымдары және жүйке жүйелерінің жұмыс істеу қызметтерінің бұзылуын орнына келтіретін негізгі емделу құралы. Тыныс алу жаттығуларының негізгі мақсаты – онымен үзбей шұғылдану, осы аталған науқастардың алдын алады, ұзақ өмір сүрудың негізін қалайды. Тыныс алу жаттығуларының негізгі құралы – ағзаның тыныштық қалпындағы орындалатын және қозғалыста орындалатын жаттығулар. Тыныспен жұмыс:
Тыныс алу жаттығулары «Шәйді суыт»
Шарты: кеседегі шәйді балалар үрлеп суытады. Ондағы шәйдің ыстық екендігі айтып түсіндіріледі. Суытып болған соң оны ішіп, дәміне тамсанады. «Қарды үрлеп ұшыр»
Шарты: балалар ақ қарларды жеке-жеке үрлеп ұшырады. «Қар жаймен жауып тұр» деген кезде жай ұшырады, ал «боран соғып тұр» деген кезде қаттырақ ұшырады. Мұрынмен терең тыныс алып, ауызбен жай дем шығарады.. |
Психологиялық ахуал
|
|
|
Сабақтың ортасы |
Сергіту сәті Ал, балалар,
тұрайық. «Қиярдың иісін ажырат»
Шарты: Қиярдың иісін иіскеу арқылы қандай көкөніс екенін ажырат. «Шарды үрлейміз»
Шарты: бала шарды алып, алдымен қатты, сонан соң жаймен үреді. |
Оқушылар сергіту сәтін жасайды. |
|
|
Сабақтың соңы |
«Мұрынмен дұрыс тыныста, ауызбен дұрыс дем шығар»
Шарты: Балалар мұрынмен терең тыныс алып, ауызбен ауаны ұртқа жинамай, жәйменен дем шығарады.
«Жапырақтарды ұшыр»
Шарты: Мұрынмен терең дем алып, ауызбен дем шығару арқылы кішкентай жапырақтарды үрлеп ұшыру. |
Тапсырманы орындаған оқушыны мадақтау, толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату.
|
|
|
Кері байланыс |
«Рефлексия» кері байланыс «Смайлик» әдісі
|
Оқушылар сабақтан алған әсерлерін кері байланыс «Смайлик» әдісі арқылы білдіре алады. |
|
шағым қалдыра аласыз




















