Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Пән: Жаратылыстану

    Сынып: 3-сынып

    Бөлім: Жанды табиғат. Адам

    Мектеп: «№9 ЖОББМ» КММ


    Мұғалім:Тукенова С.К


    Қатысқандар саны: 16


    Қатыспаған оқушылар: 0

    Күні: 14.11.19




    Тақырыбы:

    Тыныс алу мүшелері



    Оқу мақсаты:

    3.2.3.1 адамның ішкі ағзаларының орналасуын анықтау;


    3.2.3.3 тыныс алу жүйесі мен оның адам ағзасындағы рөлін сипаттау;


    3.1.2.1 ақпарат көзінің түрлерін анықтау.


    Сабақтың

    мақсаты:

    Адамның тыныс алу жүйесімен танысады және оның ағза үшін маңызын біледі.



    Бағалау критерийі

    Адамның ішкі ағзаларының орналасуын анықтап, сипаттайды;


    Тыныс алу жүйесі маңызын сипаттайды;


    Ақпарат көзінің түрлерін анықтайды.



    Тілдік мақсат

    Өкпе, ауатамырлар мен кеңірдектің қызметін сипаттайды.


    Пәндік терминология мен тірек сөздер: Өкпе, ауатамырлар, кеңірдек.


    Құндылықтар


    Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуін тәрбиелеу


    Пәнаралық байланыс


    Математика, дене шынықтыру.


    АКТ қолдану дағдылары


    Таныстырылыммен жұмыс


    Алдыңғы меңгерілген білім


    Асқорыту жүйесінің тіршілікке қажетті энергияны алудағы рөлін сипаттайды.


    Сабақ барысы



    Жоспарланған уақыт






    Сабақта жоспарланғаніс-әрекет

    Ресурстар




    Сабақтың басы

    1 минут







    2 минут









    2 минут

    Ұйымдастыру

    Ойсергек.

    Сәттілік біздер тілейік.

    Мен саған, сен маған,

    Күндей күліп жүрейік.

    Күннің нұрын төгейік,

    Мен саған, сен маған.

    Топқа бөлу

    Балалар менің алдымда түрлі- түсті қалпақтар тұр.Кімге қандай қалпақтың түсі ұнайды,соны аламыз.Сол түрлі қалпақ арқылы топқа бөлінеміз.

    Алтын ережемен танысу .

    Үй тапсырмасын тексеру

    «Кім тапқыр әдісі»

    -Ас қорыту мүшесін ата?

    - Тамақтанудың адам өмірінде қандай маңызы бар ?

    - Тіл қандай қызмет атқарады,?


    Шеңберге тұру










    Түрлі-түсті қалпақ

    Орындарына отырғызу



    Ереже


    Доп

    «Үш саусақ»

    арқылы бағалау


    Сабақтың ортасы

    5 минут

































    2 минут









    8 минут









    1 минут




    4 минут










    8 минут











    2 минут


    Жаңа сабақ

    Балалар алдарыңда тұрған сандардың артын қарайықшы. Не көріп отырсыңдар.

    -Сандар.

    Енді сол сандарды рет –ретімен құрастырайық.


    1 топ 2 топ 3 топ

    1 2 3 4 5 1 2 3 1 2 3 4 5 6 7 8

    Т ы н ы с а л у м ү ш е л е р і


    Қандай сөз шықты?

    ТЫНЫС АЛУ МҮШЕЛЕРІ

    Ендеше бүгінгі өтетін сабағымыздың тақырыбы

    ТЫНЫС АЛУ МҮШЕЛЕРІ

    -Балалар мұрнымыз бен аузымызды басып ,демалмай отырыйықшы.

    -Не күйде болдық?

    -Ауа жетпей қалды.

    -Адамға тыныс алу үшін не қажет?

    -Отегі.

    -Оттегіні не бөледі?

    -Ағаштар,өсімдіктер бөледі.

    Адам өмір бойы –ауаны жұтып ,сыртқа шығарады.жұтқан кезде ауа мұрын арқылы тазаланып, кеңірдек арқылы өпкеге келеді.Ауызбен дем алуға болмайды.Себебі ауыздан сүзілмеген ауа өкпеге өтсе ,адам ауруға шалдығады.бұл мүшелердің барлығы бірігіп тыныс алу жүйесін құрайды.

    Бейнеанимация көру . Көргендерін айту.



    Мәтінмен жұмыс.

    3 топқа мәтін беру.Алдарында тұрған мәтінді оқып, келесі топқа барып түсіндіреді.Топтан бір спикер шығады.

    1 топ-Қалай тыныс алу керек?

    2 топ-Тыныс алу мағызы.

    3 топ-Тыныс алу мүшелерінің құрылысы.


    Сергіту сәті «Қызыл гүлім ай»


    Сұрақ-жауап

    -Тыныс алу мүшесі неден тұрады?

    -Мұрын қандай қызмет атқарады?

    -Тыныс алу жүйесінің басты мүшесі?

    -Өкпеге өткен ауада қандай газ көп болады?

    -Өкпе неше бөләктен тұрады.

    -Өкпе қайда орналасқан?


    Топпен жұмыс

    Модель жасау

    Тыныс алу жүйесі неден тұрады, және олар қайда орналасқан. (жапсыру)

    Керекті сөздер: 1 Мұрын

    2 кеңірдек

    3 ауатамыр

    4 өкпе

    Қорытынды . Графикалық диктант

    1. Мұрын иіс сезу мүшесі. +

    2. Тыныс алу жүйесі жұтқыншақ.+

    3. Өкпе үш бөліктен тұрады. -

    4. Өкпе ас қорыту жүйесі. -

    5. Өкпеге енген ауа оттегі болады. +

    6. Өкпе кеудеде орналасқан.













    Сандар,әріптер









    «Бағдаршам»әдісі


















    Интербелсенді тақта










    «ЖИГСО» әдісі

    «Бармақ арқылы »

    бағалау




    Интербелсенді тақта







    Микрафон









    Үлестірме материалдар, ватман

    маркер, желім








    + ----дұрыс

    -- ---- дұрыс емес



















    Сабақтың соңы

    5 минут




















    Кері байланыс «Блоб ағашы»

    Тақтадағы «Блоб» ағашына өз есімдері жазылған стикерлерді желімдейді. Осылайша сабақта әр оқушы өзін алған білімі бойынша ағаштың қай жерінде тұрғанын біледі.





    Үйге тапсырма.

    <

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Тукенова Сарсенкул Кайлашовна
    06 Желтоқсан 2020
    369
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Ашық сабақ Тыныс алу мүшелері 3 сынып

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Ашық сабақ Тыныс алу мүшелері 3 сынып

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Ұстаздарға арналған Дайындаған: Тукенова С. К
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Пән: Жаратылыстану

    Сынып: 3-сынып

    Бөлім: Жанды табиғат. Адам

    Мектеп: «№9 ЖОББМ» КММ


    Мұғалім:Тукенова С.К


    Қатысқандар саны: 16


    Қатыспаған оқушылар: 0

    Күні: 14.11.19




    Тақырыбы:

    Тыныс алу мүшелері



    Оқу мақсаты:

    3.2.3.1 адамның ішкі ағзаларының орналасуын анықтау;


    3.2.3.3 тыныс алу жүйесі мен оның адам ағзасындағы рөлін сипаттау;


    3.1.2.1 ақпарат көзінің түрлерін анықтау.


    Сабақтың

    мақсаты:

    Адамның тыныс алу жүйесімен танысады және оның ағза үшін маңызын біледі.



    Бағалау критерийі

    Адамның ішкі ағзаларының орналасуын анықтап, сипаттайды;


    Тыныс алу жүйесі маңызын сипаттайды;


    Ақпарат көзінің түрлерін анықтайды.



    Тілдік мақсат

    Өкпе, ауатамырлар мен кеңірдектің қызметін сипаттайды.


    Пәндік терминология мен тірек сөздер: Өкпе, ауатамырлар, кеңірдек.


    Құндылықтар


    Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуін тәрбиелеу


    Пәнаралық байланыс


    Математика, дене шынықтыру.


    АКТ қолдану дағдылары


    Таныстырылыммен жұмыс


    Алдыңғы меңгерілген білім


    Асқорыту жүйесінің тіршілікке қажетті энергияны алудағы рөлін сипаттайды.


    Сабақ барысы



    Жоспарланған уақыт






    Сабақта жоспарланғаніс-әрекет

    Ресурстар




    Сабақтың басы

    1 минут







    2 минут









    2 минут

    Ұйымдастыру

    Ойсергек.

    Сәттілік біздер тілейік.

    Мен саған, сен маған,

    Күндей күліп жүрейік.

    Күннің нұрын төгейік,

    Мен саған, сен маған.

    Топқа бөлу

    Балалар менің алдымда түрлі- түсті қалпақтар тұр.Кімге қандай қалпақтың түсі ұнайды,соны аламыз.Сол түрлі қалпақ арқылы топқа бөлінеміз.

    Алтын ережемен танысу .

    Үй тапсырмасын тексеру

    «Кім тапқыр әдісі»

    -Ас қорыту мүшесін ата?

    - Тамақтанудың адам өмірінде қандай маңызы бар ?

    - Тіл қандай қызмет атқарады,?


    Шеңберге тұру










    Түрлі-түсті қалпақ

    Орындарына отырғызу



    Ереже


    Доп

    «Үш саусақ»

    арқылы бағалау


    Сабақтың ортасы

    5 минут

































    2 минут









    8 минут









    1 минут




    4 минут










    8 минут











    2 минут


    Жаңа сабақ

    Балалар алдарыңда тұрған сандардың артын қарайықшы. Не көріп отырсыңдар.

    -Сандар.

    Енді сол сандарды рет –ретімен құрастырайық.


    1 топ 2 топ 3 топ

    1 2 3 4 5 1 2 3 1 2 3 4 5 6 7 8

    Т ы н ы с а л у м ү ш е л е р і


    Қандай сөз шықты?

    ТЫНЫС АЛУ МҮШЕЛЕРІ

    Ендеше бүгінгі өтетін сабағымыздың тақырыбы

    ТЫНЫС АЛУ МҮШЕЛЕРІ

    -Балалар мұрнымыз бен аузымызды басып ,демалмай отырыйықшы.

    -Не күйде болдық?

    -Ауа жетпей қалды.

    -Адамға тыныс алу үшін не қажет?

    -Отегі.

    -Оттегіні не бөледі?

    -Ағаштар,өсімдіктер бөледі.

    Адам өмір бойы –ауаны жұтып ,сыртқа шығарады.жұтқан кезде ауа мұрын арқылы тазаланып, кеңірдек арқылы өпкеге келеді.Ауызбен дем алуға болмайды.Себебі ауыздан сүзілмеген ауа өкпеге өтсе ,адам ауруға шалдығады.бұл мүшелердің барлығы бірігіп тыныс алу жүйесін құрайды.

    Бейнеанимация көру . Көргендерін айту.



    Мәтінмен жұмыс.

    3 топқа мәтін беру.Алдарында тұрған мәтінді оқып, келесі топқа барып түсіндіреді.Топтан бір спикер шығады.

    1 топ-Қалай тыныс алу керек?

    2 топ-Тыныс алу мағызы.

    3 топ-Тыныс алу мүшелерінің құрылысы.


    Сергіту сәті «Қызыл гүлім ай»


    Сұрақ-жауап

    -Тыныс алу мүшесі неден тұрады?

    -Мұрын қандай қызмет атқарады?

    -Тыныс алу жүйесінің басты мүшесі?

    -Өкпеге өткен ауада қандай газ көп болады?

    -Өкпе неше бөләктен тұрады.

    -Өкпе қайда орналасқан?


    Топпен жұмыс

    Модель жасау

    Тыныс алу жүйесі неден тұрады, және олар қайда орналасқан. (жапсыру)

    Керекті сөздер: 1 Мұрын

    2 кеңірдек

    3 ауатамыр

    4 өкпе

    Қорытынды . Графикалық диктант

    1. Мұрын иіс сезу мүшесі. +

    2. Тыныс алу жүйесі жұтқыншақ.+

    3. Өкпе үш бөліктен тұрады. -

    4. Өкпе ас қорыту жүйесі. -

    5. Өкпеге енген ауа оттегі болады. +

    6. Өкпе кеудеде орналасқан.













    Сандар,әріптер









    «Бағдаршам»әдісі


















    Интербелсенді тақта










    «ЖИГСО» әдісі

    «Бармақ арқылы »

    бағалау




    Интербелсенді тақта







    Микрафон









    Үлестірме материалдар, ватман

    маркер, желім








    + ----дұрыс

    -- ---- дұрыс емес



















    Сабақтың соңы

    5 минут




















    Кері байланыс «Блоб ағашы»

    Тақтадағы «Блоб» ағашына өз есімдері жазылған стикерлерді желімдейді. Осылайша сабақта әр оқушы өзін алған білімі бойынша ағаштың қай жерінде тұрғанын біледі.





    Үйге тапсырма.

    <

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Жаратылыстану Ашық сабақ 3 сынып
    06.12.2020
    369
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Тукенова Сарсенкул Кайлашовна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации