Материалдар / Ашық сабақ "Туындыны функцияны зерттеуге қолдану" 10-сынып

Ашық сабақ "Туындыны функцияны зерттеуге қолдану" 10-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Мақсаты:Туындыны функцияны зерттеуге қолдану алгоритмдерін еске түсіріп, есептер шығару. Туындыны қолданып функцияның сындық нүктесін табады Функцияның өсу және кему аралықтарын табуға берілген есептерді шығарады. Ең үлкен және ең кіші мәндерін табуға берілген есептерді өз бетінше шығарады. Функцияның экстремумдерін анықтайды. ҚМЖ жаңа үлгіде жазылған. Жоспар математика пәнінің мұғалімдеріне арналған
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
28 Желтоқсан 2017
963
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

САБАҚ: Туындыны функцияны зерттеуге қолдануМектеп: «Ақбұлақ» жалпы орта мектебі
Күні: Мұғалімнің аты-жөні: Анламасова Гульзия
Сынып: 11әҚатысқандар саныҚатыспағандар саны
Сабақ негізделген оқу мақсатыТуындыны функцияны зерттеуге қолдану алгоритмдерін еске түсіріп, есептер шығару
Сабақ мақсаттары Барлық оқушылар


Туындыны қолданып функцияның сындық нүктесін табадыФункцияның өсу және кемуаралықтарын табуға берілген есептерді шығарады.


Оқушылардың басым бөлігі


Ең үлкен және ең кіші мәндерін табуға берілген есептерді өз бетінше шығарады. Функцияның экстремумдерін анықтайды


Кейбір оқушылар


Максимум және минимум сөздерін өмірде қандай жерлерде кездесетініне мысалдар келтіре алады
Тілдік мақсат Оқушылар:


Туындыны функцияны зерттеуге қолдану алгоритмдерін және анықтамаларын айта алады


Негізгі сөздер мен тіркестер


Максимум, минимум, сындық нүкте, экстремум


Сыныптағы диалог /жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер


Талқылауға арналған тармақтар


Функцияның ең үлкен мәні максимум нүктесіндегі функцияның мәніне тең болуы мүмкін бе?


Сіз неліктен.... екенін айта аласыз ба?


Функция қайсыбір аралықта бірсарынды өспелі болсын. Осы аралықта функцияның туындысы оң таңбалы бола ма?


Жазылым бойынша ұсыныстар: Туынды көмегімен функцияларды зерттеу алгоритмдерін жазады
Алдыңғы оқу Туынды тарауын қайталау
Жоспар
Жоспарланған уақытЖоспарланған жаттығулар Ресурстар
Ұйымдастыру кезеңі3 мин



Үй тапсырмасы 10 мин
Сыныпта психологиялық ахуал қалыптастыру. Өзгертулерді тап! Оқушылар жұптарға бөлінгеннен кейін оларға келесідей тапсырмалар беріледі:-Жұбыңызға қарама-қарсы тұрып,бір-біріңізге 10-15 секундтай қарап алыңыздар.-Енді сырт айналып, бір-біріңізге арқа беріп тұрыңыздар. Сыртқы пішініңізге қандай да болмасын өзгерту жасаңыз. Екі жақ та өзгертулерді аяқтағанда, бір-біріңізге қараңыздар да сол өзгертулерді табыңыз. «Фигуралар» арқылы топқа бөлемін. Топтарға бағалау парақшаларын таратамын.Үй тапсырмасына берілген есепті оқушылар сағат тілімен ауыстыра отырып тексереді (қаламмен), бағалайды. Алдыңғы тарауды математикалық диктант бойынша қорытындылаймыз.Фигуралар, бағалау парақшалары, математикалық диктант
Негізгі бөлім20 минОй қозғау. Оқушылар «Сөздер банкісіндегі» тақырыптық түйінді сөздерден бүгінгі біздің сабағымыздың тақырыбын ашады. Сұрақтар қою арқылы қайталайтын тарауымыздың әрбір тақырыбына байланысты алгоритмдерді оқушылар өздері айтып шығады. 1 тапсырма. Ауызша тапсырмалар:а) Суреттегі графикке қарап функцияның анықталу облысын табады; ә) Функцияның графигіне қарап, оң мәндер қабылдайтын аралықтарын көрсетеді; б) Функцияның кемімелі аралығын табады.2 тапсырма. Топтық жұмыс. Оқулықтағы №26 (максимум және минимумын табу) есепті «семантикалық карта» арқылы беремін. Есептің дұрыс шешіміне сәйкес әріпті төмендегі бос ұяшыққа қоятын болса, ұлы математиктің есімі шығады. Сергіту сәті. «Саусақ жаттығуы». Оқушылар видеороликтегі іс-әрекетті қайталайды. 3-тапсырма. Карточка арқылы әр оқушыға жеке-жеке деңгейлік тапсырмалар беремін. Әр деңгейдегі оқушылар өздеріне берілген карточкалардағы графикке қарап, функцияның максимум және минимум, өсу және кему аралықтарын анықтайды. 4-тапсырма. Берілгендерді қолданып, функцияның графигін салады. Оқулық, суреттер, слайдтар, смайликтер, проектор, жиналмалы тақта





























Семантикалық карта



Карточка













Видеоролик
Қорытындылау5 мин









Үйге тапсырма2 минКері байланыс2 минРефлексия





Бағалау3 мин
Сабақ соңында оқушылар сұрақтарға жауап береді1) Туынды көмегімен функцияны зерттегенде біз нені анықтаймыз?2) Максимум және минимум сөздерін күнделікті қолданыста қандай жерлерде кездестіруге болады?Оқулықтағы №36 есеп

«Бағдаршам» және «смайликтер»

Оқушылар сабақтан алған әсерлерін жапырақ стикерге жазып, «Білім ағашына» апарып жапсырады.

Топтардың бағалау парақшалары мен өзімнің бағалауларымды қорытындылай отырып бағалаймын
Қызыл, сары, жасыл дөңгелекшелер, смайликтер















«Білім» ағашы
Қосымша ақпарат
Саралау - Сіз қосымшакөмек корсетуді қалайжоспарлайсыз? Сізқабілеті жоғарыокушыларға тапсырманыкүрделендіруді қалай жоспарлайсыз?Бағалау - Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?

Пәнаралык байланыс. Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері. АКТ-мен байланыс. Құндылықтардағы байланыс
Берілгендері бойынша функция графигін салып, оның максимум және минимум, өсу және кему аралықтарын анықтай аладыБағдаршамСмайликтерӨзін-өзі бағалауСызу, сурет. Оқу құралдарын ұқыпты пайдалану. Интернет желісі. Интерактивті тақта. Еңбекқорлыққа, ізденімпаздыққа тәрбиелеу
РефлексияСабақ / оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді?Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім жэне неліктен?Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол үяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сүрақтарға жауап беріңіз




Қорытынды бағамдауҚандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:2:Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:2:Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?





Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ