Ақтоғай ауданының Абай
атындағы жалпы білім беретін орта мектебі
коммуналды мемлекеттік
мекемесі
|
Тақырыбы: «Туындыны практикалық есептер
шығаруда қолдану».
|
|
Сыныбы: 10
«А»
|
|
Пән
мұғалімі: Альдебекова
А.Ш.
|
2017 – 2018 оқу
жылы
Сабақ
жоспары:
Пәні: алгебра.
Сыныбы: 10
«А».
Күні: 13.04.2018ж..
Тақырып: «Туындыны практикалық есептер шығаруда
қолдану».
Мақсаттары:
а) Білімділік: Туындының анықтамасын, табу
ережелерін, жанаманың теңдеуін жазуды, туындының геометриялық және
физикалық мағыналарын, функцияны зерттеуде туындыны қолдануды,
тригонометриялық функциялардың туындыларын табу дағдыларын
практикада қолдана білуін қадағалау.
ә) Дамытушылық: Есеп шығаруда формулаларды
қолдана білу дағдыларын дамыту, оқушылардың абстрактылы ойлау
қабілетін дамыту, есте сақтау, талдай білу қабілеттерін дамыту,
логикалық ой-өрісін, тақырыптық білімдерін дамыту, пәнге деген
қызығушылықты арттыру.
б) Тәрбиелік: Оқушыларды график салуда
ұқыптылыққа, сауаттылыққа, ептілікке, шапшаңдыққа, белсендікке,
дәлдікке, есте сақтауға, талдай білуге тәрбиелеу, пәнаралық
байланыс орнатуға, топпен жұмыс жасауға
тәрбиелеу.
Сабақтың
түрі: қайталау
сабағы.
Оқыту
тәсілі: сұрақ-жауап, топпен
оқыту.
Көрнекіліктер: бүктемелер,
плакаттар.
Сабақтың
барысы:
І. Ұйымдастыру
кезеңі
3
мин
Үй
тапсырмасы
10
мин
|
Сыныпта
психологиялық ахуал қалыптастыру. Өзгертулерді тап! Оқушылар
жұптарға бөлінгеннен кейін оларға келесідей тапсырмалар
беріледі:
-Жұбыңызға
қарама-қарсы тұрып,бір-біріңізге 10-15 секундтай қарап
алыңыздар.
-Енді сырт айналып,
бір-біріңізге арқа беріп тұрыңыздар. Сыртқы пішініңізге қандай да
болмасын өзгерту жасаңыз. Екі жақ та өзгертулерді аяқтағанда,
бір-біріңізге қараңыздар да сол өзгертулерді табыңыз. Топтарға
бағалау парақшаларын таратамын.
Алдыңғы тарауды математикалық
диктант бойынша қорытындылаймыз.
|
Фигуралар, бағалау
парақшалары, математикалық диктант
|
ІІ. Өткен тарауды
қайталау.
Оқушылар бір-біріне сұрақ қою
арқылы өткен материалды еске түсіру.
ІІІ. Ауызша есептер шығару
«Ой жетпейтін жер болмайды,
шешімі жоқ есеп болмайды»
-
f(x)
=х9-3х6-х+5
-
f(x) =
х2+8х
-
у
=5х5-4х4+3х3-2х2+х-10
-
у =
6х-5
-
у =
х20+7х
-
у
=16-8х2
-
у=(6х+3)11
-
f(x) = (1+2x)
(2x-1),
f’
(-2)?
-
f(x)= 4 sin
x,
f’
(0
)?
-
f(x)=
(1-2x)3,
f’
(х)=0
ІV. Жасырын сөзді
табу.
1 топ:
f(x)
=х8-3х4-х+5 → f(0) → f(-1) → f’(x) → f’(1) → f’’(x)
→ f’’(1)→ f’(x) =0
Л А Г Р А Н
Ж
2 топ:
f(x)
=х5/5-2х3/3-3(х+1) → f(0) → f(-1) → f’(x) → f’(1) →
f’’(x) → f’’(1)→ f’(x) =0
V. ҰБТ нұсқаларынан есептер
шығару
І топ
ҰБТ
Нұсқалары
|
Тапсырма
|
Жауабы
|
1
|
|
А) В)
С)
D)
E)
|
2
|
|
А)
В)
С)
D) E)
|
3
|
|
А)
В)
С) D)
E)
|
4
|
|
А) В)
С)
D)
E)
|
ІІ
топ
VІ.
Рефлексия
Оқушылар алған әсерлерін
жапырақ стикерге жазып, «Білім ағашына»
жапсырады.
VІ.Бағалау. Үй тапсырмасы:
жеке парақшаларда берілген есептер
Бірінші топтың
тапсырмалары:
№
|
Тапсырма
|
1
|
Отбасында екі қыз
бар және олардың әрқайсысында үш ініден бар. Отбасында қанша бала
бар?
|
2
|
Келесі санды
тап: 8, 13,28,53,88,
…
|
3
|
Кестедегі заңдылықты анықтап
сұрақ белгісінің орнындағы санды тап?
|
4
|
Егер Әсемнің осыдан үш жыл
алдыңғы жасы үш жылдан кейінгі жасынан үш есе кіші болса, онда
Әсемнің қазіргі жасын тап?
|
5
|
Асқар мен Айман сәйкес
поездтың басы және соңынан жетінші вагонға отырды. Егер олар бір
вагонға отырған болса, онда поездта неше вагон
бар?
|
Екінші топтың
тапсырмалары:
№
|
Тапсырма
|
1
|
Отбасында Арманның
үш қарындасы мен екі ағасы, ал Айзеренің үш ағасы мен екі сіңлісі
бар. Отбасында қанша бала бар?
|
2
|
Келесі санды
тап: 9, 13, 27, 51, 85,
…
|
3
|
Кестедегі заңдылықты анықтап
сұрақ белгісінің орнындағы санды тап?
|
4
|
Егер Әсемнің осыдан төрт үш
жыл алдыңғы жасы төрт жылдан кейінгі жасынан үш есе кіші болса,
онда Әсемнің қазіргі жасын тап?
|
5
|
Асқар мен Айман сәйкес
поездтың басы және соңынан тоғызыншы вагонға отырды. Егер олар бір
вагонға отырған болса, онда поездта неше вагон
бар?
|