Ашық сабақ. ҰБТ -ға дайындаудың тиімді əдіс тəсілдерінің тиімділігі 11-сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ашық сабақ. ҰБТ -ға дайындаудың тиімді əдіс тəсілдерінің тиімділігі 11-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
ҰБТ дайындайтын қазақ тілі мен əдебиеті пəнінің мұғалімдеріне арналған ашық сабақ жоспары
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қысқа мерзімді жоспар Тексердім: _________ ДОІЖО : Т.Сыдықов

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

Мектеп: «Жаңаталап» жом КММ

Күні –

Мұғалімнің аты-жөні: Рахымбекова Гүлбаршын

Сынып:11

Қатысқандар саны -

Қатыспағандар саны -

Сабақтың тақырыбы

ҰБТ-ға дайындауда жаңа әдіс-тәсілдердің тиімділігі

Оқу мақсаттары

Оқушылардың қабілеті мен мүмкіндік деңгейіне қарай оқыту; Білім- білік дағдыларын арттыру; Қазақ тілі мен әдебиетін тығыз байланыстыра отырып отырып,оқушының логикалық ойлау қабілетін дамыту.Сауатты жазуға үйрету,шығармашылық қабілетін шыңдау;рухани күш беру арқылы білімдерін арттыру.

Сабақ мақсаттары

Барлығы: Стильмен мақал-мәтелдердің түрлері туралы біледі.

Басым бөлігі: Стильдердің түрлерін бір-бірінен ажырата ала отырып,тест жұмыстарын шеше алады

Кейбірі: Мәтін мазмұнын оқи отырып,стиль мен мақал-мәтелдердің түрлерін тест сұрақтарына жауап бере алады.

Тілдік мақсат

Грамматикалық ережелерді ұстанады, шығармашылық жұмыстар жаза алады.

Стиль,сөйлеу стилі,кітаби стиль

Бағалау

критерийлері

Мәтінмен жұмысын жасай алады.

Өткен тақырыптар бойынша ақпарат жинақтап, өзара ой бөліседі

Құндылықтарды дарыту

Оқушылар бойында сүйіспеншіліктерін, адамгершілікке, адалдыққа,
еңбексүйгіштікке тәрбиелеу.

Пәнаралық

байланыстар

Әдебиет

АКТ қолдану

дағдылары

Ноутбук, интербелсенді тақта

Бастапқы оқу

Стильдер туралы біледі.

Жоспар

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Жоспарланған жаттығулар (ескертпелерді де жазыңыз)

Ресурстар

Сабақтың басы 15мин

0-7 мин









07- 15мин



15-18 мин


Ұйымдастыру кезеңі:

Сәлемдесу,түгелдеу.

Оқушылырды топқа бөлу.

І топ. «Жүйріктер»,ІІ топ «Тапқырлар»,ІІІ топ. «Білімділер»

Психологиялық дайындық

Туған жерді сүю парыз,

Сүю үшін білу парыз.

Қасиетін ұғу парыз,

Күзетінде тұру парыз. (Н.Назарбаев)

Үй тапсырмасын сұрау.

Эссе . «Автор орындығы» әдісі арқылы құрылымын тексеру.

Білу кезеңі

«Мерген» сұрақтар:

  1. Стиль дегеніміз не? Стилдер қаншаға бөлінеді?

  2. Көркем әдебиет стилі дегеніміз не?

  3. Ресми іс-қағаздар стилі дегеніміз не?

  4. Публицистикалық стиль дегеніміз не?

  5. Ғылыми стиль дегеніміз не?

  6. Ауызекі стилі дегеніміз не?

«Басбармақ» әдісі арқылы бағалау.

Дискриптор:

  • Берілген сұрақтарға толық әрі нақты жауап береді,мысалдармен дәлелдейді.

Түрлі стикер-

лер


Плакаттар, маркер, смайлктер











Слайд

Сабақтың ортасы/

Сабақтың негізгі бөлімі

18 -20 мин

20-23мин

23-32мин


32-34мин

Сабақтың соңы

34-36мин


36-38мин




38-40мин

Түсіну. Мәтінмен жұмыс.Мақал сөздің мәйегі.

«Екі жұлдыз, бір тілек» әдісі бойынша бағалау жүргізу.

Қолдану кезеңі. Сурет бойынша оқушылар мақал құрайды.

Екі жұлдыз, екі тілек әдісі арқылы бағалау.

. Талдау кезеңі. Оқу сауаттылығы бойынша тест жұмысын орындау.

Дескриптор:

- Мәтінді түсініп оқиды;

- Сұрақтарға дұрыс жауап береді;Уақыт үнемдейді.

«Өзін-өзі» бағалау әдісі.

Жинақтау кезеңі

Стильдердің өзіндік ерекшелегі қандай?

«Бағдаршам» әдісі арқылы бағалау.

Бағалау кезеңі . «Отбасындағы ұл тәрбиесінің » алатын орыны қандай? Неге ия? Неге жоқ?

Үйге тапсырма: А.Байтұрсыновтың «Қазақ салты»өлеңіндегі қазақ халқының психологиясын талдап жазып келу.

Кері байланыс: « Табыс басбалдағы»әдісі бойынша.

  • БСоединительная линия уступом 5 ілгім келеді.

  • ОСоединительная линия уступом 6 қимын

  • Үйренемін

  • ҚСоединительная линия уступом 4 алаймын

  • Білемін

Прямая соединительная линия 1



«Ой қозғау »

Әдісі

Суреттер


Тест сұрақтары А4










Плакат,маркер түрлі түсті стикерлер


Қосымша ақпарат

Саралау – Сіз қосымша

көмек көрсетуді қалай

жоспарлайсыз? Сіз

қабілеті жоғары

оқушыларға тапсырманы

күрделендіруді қалай

жоспарлайсыз?

1. жұптық жұмыстар арқылы оқушыларға мәтінмен жұмыс жасап. өзара қолдау, көмек көрсету жүзеге асырылады.

2.Суреттер бойынша мақал-мәтелдер құрайды.


Бағалау – Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?


  1. «Блум таксаномиясының» тапсырмалары

  2. «Басбармақ» әдісі

  3. «Өзін-өзі»бағалау

  4. Бағалау парақшасы бойынша





Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы

«Сергіту сәті» Тазалықты, ұқыптылықты сақтау.

Достық атмосферасын орнату,өзгенің пікірін тыңдауға,санасуға,топта бірлесе жұмыс жасай білуге үйренеді.

Психологиялық жағымды ахуалтуғызу,сергіту сәтін ұйымдастыру.




Рефлексия

Сабақ / оқу мақсаттары шынайы ма?

Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды?

Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма?

Мен берілген уақыт ішінде

үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім жəне

неліктен?



Жалпы баға

Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

2

Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

2:

Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды

жетілдіруге көмектесетін не білдім?























ОҚО Қазығұрт ауданы

«Жаңаталап» жалпы орта мектебі коммуналдық мемлекеттік мекемесі





Ашық сабақ







Тақырыбы: ҰБТ-ға дайындауда жаңа әдіс-тәсілдердің тиімділігі

Пән мұғалімі: Рахымбекова Гүлбаршын

2018-2019 жыл









Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
27.11.2018
603
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі