САБАҚ: Қазақ тілі
Т2
|
Мектеп: ӨҚӘ «№6 орта мектебі»
КММ
|
Күні: Үй
жануарлары
|
Мұғалімнің аты-жөні:
Оразбаева А.М.
|
СЫНЫП: 1 «Б» (орыс
тілді)
|
Қатысқандар саны:
12
|
Қатыспағандар
саны:0
|
Сабақ негізделген оқу мақсаты
(мақсаттары)
|
1.1.3.1 Хабарламаны тыңдау
және мұғалімнің көмегімен мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беру,
сәйкес иллюстрация/заттық сурет/сызба
таңдау.
1.2.2.1 Сурет бойынша 2-3
сөйлем құрастыру.
1.3.4.1 Мұғалімнің көмегімен
мәтіннің мазмұны немесе иллюстрация бойынша қарапайым (не? қандай?
қанша?) сұрақ қоя білу.
1.5.1.1 Мұғалімнің көмегімен
заттың атын, санын, сынын, қимылын білдіретін сөздердің мағынасын
түсіну.
|
Сабақ
мақсаттары
|
Барлық
оқушылар:
Үй жануарларын атай алады,
олардың санын айта алады.
|
Оқушылардың басым
бөлігі:
Тақырып бойынша сөйлесе алады,
үй жануарларына қатысты сұрақты дұрыс қойып, оған жауап бере
алады.
|
Кейбір
оқушылар:
Үй жануарлары туралы қосымша
мәлімет бере алады, олардың санын, түсін, қимылын білдіретін сөздер
арқылы өз ойын айта алады.
|
Тілдік мақсат
|
Оқушылар: Үй жануарларының атауын,
олардың санын айтады.
|
Негізгі сөздер мен
тіркестер:
Жылқы, түйе, ешкі, қой,
сиыр.
|
Сыныптағы диалог/жазылым
үшін пайдалы тілдік бірліктер:
-
Жылқының түсі
қандай?
- Жылқының түсі
қоңыр.
- Жылқының саны
қанша?
- Жылқының саны
5.
- Жылқының түсі
қоңыр.
-
Discuss the chart that is created. Which is the
most popular fruit choice? How do we know?
-
Has
every learner’s choice been recorded? How can we
check?
-
Ask
learners if they can think of other questions that we might have
investigated. If ideas are not forthcoming, ‘lead’ the discussion
by suggesting – what else could we have put in the basket? What
other things could we try, to see if people have favourites? What
other questions could we have asked about our fruit
basket?
-
Take ideas and ask – What do you think the result
might be? What would the pictogram look like?
|
Алдыңғы оқу
|
«Ой қозғау»
әдісі
- Қандай үй жануарларын
білесіңдер?
|
Жоспар
|
Жоспарланған уақыт
|
Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған
жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз)
|
Ресурстар
|
Басталуы
4 мин
|
-
Үш тілде
амандасу:
Сәлеметсіз бе! Здраствуйте!
Good morninq!
-
Шаттық
шеңбері «Жүректен
жүрекке». Оқушылар бір-біріне қазақ
тілінде жақсы тілектер айтады.
-
Топқа
бөлу. «Мозайка»
әдісі
Жылқы, сиыр, қой суреттерінің
қиындысын құрау арқылы 3 топқа бөлінеді.
1-топ: «Жылқы»
2-топ: «Сиыр»
3-топ: «Қой»
|
Жақсы
тілектер
Жылқы сиыр, қой
суреттері
|
Ортасы
5-35
|
-
Тыңдалым.
Айтылым.
«Тыңда, қайтала!»
әдісі.
Оқушылар жаңа сөздерді тыңдап,
оны дұрыс айтуға дағдыланады. Үш тілде
меңгереді.
-
Қазақ
тілінде
|
Орыс
тілінде
|
Ағылшын
тілінде
|
Жылқы
|
лошадь
|
horse
|
түйе
|
верблюд
|
camel
|
ешкі
|
коза
|
goat
|
қой
|
баран
|
sheep
|
сиыр
|
корова
|
cow
|
ҚБ «Бағдаршам» әдісімен
бағаланады.
-
Жазылым.
Айтылым.
«Суреттеу»
әдісі.
Оқушылар боялмаған
жануарлардың суретін бояп, оның қандай жануар екендігін жазып,
бояған түсін айтады.
ҚБ «2
жұлдыз, 1 тілек» әдісімен бағаланады.
6. Айтылым. «Сұрақ-жауап»
әдісі (жекелей
жұмыс)
-
Жылқының түсі
қандай?
- Жылқының түсі
қоңыр.
- Сиырдың түсі
қандай?
- Сиырдың түсі
ала.
- Қойдың түсі
қандай?
- Қойдың түсі
ақ.
- Ешкінің түсі
қандай?
- Ешкінің түсі
сұр.
- Түйенің түсі
қандай?
- Түйенің түсі
қоңыр.
ҚБ Мұғалімнің
ынталандыру сөздері
Сергіту
сәті
-
Оқылым
«Ойлан, жұптас, пікірлес»
әдісі (жұптық жұмыс)
-
Мынау сиыр
ма?
-
Иә, бұл – сиыр/ жоқ, бұл- сиыр
емес.
-
Мынау жылқы
ма?
-
Жоқ, бұл жылқы емес/ иә, бұл –
жылқы.
-
Айтылым.
Жазылым.
«Сана және жаз!»
әдісі.
Оқушылар тапсырмада берілген
жануарлардың санын есептеп, оны айтады және
жазады.
Бес жылқы.
Жеті қой.
Алты ешкі.
Екі сиыр.
Үш түйе.
ҚБ «Бас бармақ» әдісімен
бағалайды.
|
Интербелсенді тақтадан
жануарлардың суреті көрсету
Боялмаған жануарлардың
суреттері, түрлі түсті қарындаштар, А3
қағазы
Жануарлардың
суреті.
Интербелсенді тақтадан
музыка
Оқулық
2-тапсырма.
Оқулық,
дәптер.
|
Аяқталуы
36-40
|
-
Тыңдалым.
Айтылым.
«Кім жылдам?»
әдісі
(Кейбірі
орындайды)
Үй жануарларының дауысы мен
жүрісін тыңдау арқылы қай жануар екендігін жылдам
шешеді.
Смайликтер арқылы сабақтан
алған әсерлерін бағалайды.
|
Аудио
диск
Смайликтер
|
Қосымша
ақпарат
|
Саралау
– Сіз қосымша көмек көрсетуді
қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы
күрделендіруді қалай жоспарлайсыз?
|
Бағалау - Оқушылардың
үйренгенін тексеруді қалай
жоспарлайсыз?
|
Пәнаралық байланыс
Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері
АКT-мен байланыс
Құндылықтардағы байланыс
|
Қабілеті жоғары оқушылар топта
үлгерімі төмен оқушыларға көмектесу. Ал, қабілеті жоғары оқушыларға
жабық сұрақтарды қолдану.
|
Қалыптастырушы бағалаудың түрлі
әдістерін қолданамын.
«Бағдаршам», «2 жұлдыз, 1
тілек», «Бас бармақ» әдістерін қолданып, кері байланыс орната
аламын. Мұғалімнің ынталандыру сөздері арқылы оқушылардың ішкі
уәжін оятамын. Смайликтерді пайдалануда сабақтан алған әсерлерін
байқай аламын.
|
Орыс тілі, ағылшын тілі,
бейнелеу өнері, математика.
Қауіпсіздік ережесін сақтау
барысында АКТ-ны пайдалану сабақтың 10 минутына ғана жоспарланды.
Себебі, оқушылардың есту, көру арқылы есте сақтау қабілеттері
дамиды.
|
Рефлексия
Сабақ / оқу мақсаттары шынайы
ма?
Бүгін оқушылар не
білді?
Сыныптағы ахуал қандай
болды?
Мен
жоспарлаған саралау шаралары
тиімді болды ма?
Мен берілген уақыт ішінде
үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және
неліктен?
|
Төмендегі бос ұяшыққа сабақ
туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың
тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап
беріңіз.
|
Сабақ оқу мақсаттарына сәйкес
құралды. Оқушылар үй жануарларының атауларын үш тілде меңгерді.
Олардың атауын, түсін, санын білді. Сыныптағы ахуал белсенді болды.
Себебі, оқушылар өз ойын топта еркін айтып, қызығушылықпен сабаққа
қатысты. Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес, жоспарланған
интербелсенді әдістер тиімді болды. Берілген уақытқа үлгердім. Мен
өз жоспарыма жануарлардың атауын, түсін, санын ғана емес, жүрісі
мен дауысын да аудиодискпен тыңдату арқылы оқушылардың жылдам
қабылдап, дұрыс шешім қабылдай алуына мүмкіндік
туғыздым.
|
Қорытынды бағамдау
Сабақта
қандай
екі
нәрсе
табысты
болды
(оқытуды
да, оқуды
да
ескеріңіз)?
1:
4 тілдік дағдыны
(тыңдалым, айтылым, оқылым, жазылым) жүзеге
асыру
арқылы
тиімді
әдістерді
дұрыс
қолдандым.
2: Оқушылардың ауызекі
сөйлеу
дағдыларын
кеңейтуде, пәнаралық
байланыстың болуы.
Қандай
екі
нәрсе
Сіздің
сабағыңызды жақсарта
алады
(оқытуды
да, оқуды
да
ескеріңіз)?
1: Жоспарға
басқа
да
интербелсенді әдістерді
іске
қосып, жүзеге
асыру.
2: Тілдік
кемшіліктер, оқушылардың кейбірі
ғана
өз
ойларын
нақты
жеткізе
алады.
Сабақ
барысында
мен
сынып
немесе
жекелеген
оқушылар
туралы
менің
келесі
сабағымды
жетілдіруге көмектесетін не
білдім?
|