Материалдар / Ашық сабақ "Үй жануарлары"
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ "Үй жануарлары"

Материал туралы қысқаша түсінік
Тәрбиешілерге көмек ретінде
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
26 Қараша 2020
296
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Ұйымдастырылған оқу қызметінің





Білім беру саласы:«Коммуникация»

Бөлімі:«Сөйлеуді дамыту»

Тақырыбы:«Үй жануарлары»(суреттің осы көрсетілім бойынша әңгімелеу).

Мақсаты:үй жануарлары туралы алған білімдерін бекіту.

Міндеттері:

БМ:үй жануарларының тіршілігі туралы баяндап, балалардың үй жануарлары туралы бі-лімдерін толықтыру.

ДМ:үй жануарларының әрқайсысының өзіне тән қасиеттері туралы пікірлерін айтқызу

арқылы кез- келген тақырып бойынша ойларын еркін жеткізе білуге баулу.

ТМ:үй жануарларына қамқор болуға, оларды күте білуге және қорғауға тәрбиелеу.

Қолданатын құралдар:үй жануарларының суреттері.

Сөздік жұмыс:үй жануарлары.

Қостілділік компонент: төрт түлік мал-скот; жылқы-лошадь, сиыр-корова, түйе-верблюд, қой-овца, сүт-молоко, май-масло, ірімшік-сыр, сүзбе-творог.

Қызметтің кезеңдері

Тәрбиешінің іс-әрекеті

Балалардың іс-әрекеті

Мотивациялық-

қозғаушылық




Жылулық шеңбері

Шеңберге тұрып,бір-біріне деген жылы лебіздерін білдіреді.


Жылулық шеңберіне тұ-рып,бір-біріне жылы ле-біздерін айтады.

Ұйымдастырушылық – ізденістік




-Балалар, мына суреттерден не-лерді көріп тұрсыңдар?

-Үй жануарларына қандай жануарлар жатады? Білесіңдер ме?
-Дұрыс айтасыңдар, бұл жануарларды төрт-түліктер деп те атайды?

-Олай болса. қазір үнтаспадан шыққан дыбыстың қай үй жануарының даусына ұқсайтынын табайықшы.
Барлығымыз тыңдайық.
-Қай жануардың дауысы?
-Сиыр. Сиырдың төлі, баласы қалай аталады?
-Сиыр төрт түліктің бірі.Сүті, еті, терісі бағалы. Сүтінен май, айран, құрт,қаймақ , етінен тағам түрлері, терісінен түрлі бұйымдар жасалады. Жайылымда жайылады. Төлін-бұзау деп атайды.
-Мына дауыс қай жануардікі?
-Жылқы. Жылқының баласын қалай атайды?
-Жылқы салт міну, жүк тасуға, ет пен қымыз өндіру мақсатында өсірілетін төрт түліктің бірі. Өте бағалы. Ата-бабамыз аса құрметпен баптап өсірген. Таза су ішеді, жайылымды талғай біледі. Төлін-құлын, құлыншақ дейді. Жылқының етінен  қазы-қарта жасайды.
-Қай жануардың дауысы деп ойлайсың?
-Қой. Қойдың төлін қалай атаймыз?
-Қозы. Қой төрт түлік малдың бір түрі. Еті, жүні терісі бағалы. Салмағы 20 кг шамасында. Жүні 3-7 кг-ға дейін болады. Төлі-қозы. 500-600 қойды отар деп атайды. -Мына дауыс қай жануардікі?
-Ешкі. Ешкіні де қоймен бірге бағады. Ешкінің төлін лақ деп атайды. Ешкінің жүнінен түрлі киімдер тігеді.
-Мынау қай жануардың дауысы?
-Түйе. Түйе шөл керуені. 10 күнге дейін су ішпейді. Сүтінен шұбат алынады.Оның емдік қасиеті ерекше. Жүнінің жылуы өте ерекші. Төлі – бота.
-Мынау ненің дауысы?
-Дұрыс айтасыңдар, иттің. Итті де үйде тіршілік ететін жануарға жатқызуға болады. Ит-адамға дос. Осы үй жануарларын өсіруге, қорғауға иттің көп көмегі бар.
-Енді бұларды қалай күтіп-баптаймыз?
-Дұрыс, таза су береміз,  жем, шөпті уақытылы беріп тұру керек. Қорасы таза, жылы болуы керек. Түрлі ауруларға қарсы тиісті екпелерін жасатып тұру керек.

Сөздік жұмыс:үй жануарлары.



Қостілділік компонент: төрт түлік мал-скот; жылқы-лошадь, сиыр-корова, түйе-верблюд, қой-овца, сүт-молоко, май-масло, ірімшік-сыр, сүзбе-творог. Сергіту сәті

Тіктеп титтей құлағын,
Ботам былай жүреді.
Сыртылдатып тұяғын,
Бұзау былай жүреді.
Алға созып мойынын,
Ойнақтайды ботақан.
Көкке қарай мұрынын,
Шүйіреді бұзауқан.

«Үй жануарлары» дидактикалық ойыны.Мақсаты:балаларды үй жануарлары мен төлдерін ажыра-туға, олардың қимылын көрсетіп, қалай дыбыстайтынын дыбыс-тауға үйрету.
Шарты: Балаларға үй жануарла-рының суреттері таратылып бері-леді.Әр бала сурет бойынша үй жануары туралы білетінін немесе өз ойын, пікірін баяндайды ды-бысын салып береді.







Ия, қой, ешкі, сиыр, жыл-қы, түйе.

















-Сиыр

-Бұзау деп аталды.







-Жылқы

-Құлын















-Қой

-Қозы













-Ешкі







-Түйе









-Ит






Жем, шөп береміз. Су береміз.







Сөздің мағынасын түсін-діреді.
Сөздерді бірнеше рет қайталайды.









Балалар қимылмен орындайды.


























Әр бала сурет бойынша үй жануары туралы білетінін немесе өз ойын, пікірін айтады дыбысын салып береді.

Рефлексиялық -

түзетушілік




-Бүгін сендермен не жайлы айттық?

-Олардың қандай пайдасы бар екен?





Сұрақтарға жауап береді.





Күтілген нәтиже:

Біледі:үй жануарлары туралы  жалпы түсінік алады. Олардың  қасиеттері мен дыбыстарын ажыратады.

Игереді:қай жануардан қандай пайдалы өнім өндірілетінін түсінді.

Меңгереді:үй жануарлары туралы ойларын еркін жеткізуге дағдыланады. Жануарларды дауысынан ажыратады және өздері дыбыстай алады.

Орындаған:Жайлаухан С



















































































Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!