Ұйымдастырылған оқу қызметінің
Білім беру саласы:«Коммуникация»
Бөлімі:«Сөйлеуді дамыту»
Тақырыбы:«Үй жануарлары»(суреттің осы көрсетілім бойынша әңгімелеу).
Мақсаты:үй жануарлары туралы алған білімдерін бекіту.
Міндеттері:
БМ:үй жануарларының тіршілігі туралы баяндап, балалардың үй жануарлары туралы бі-лімдерін толықтыру.
ДМ:үй жануарларының әрқайсысының өзіне тән қасиеттері туралы пікірлерін айтқызу
арқылы кез- келген тақырып бойынша ойларын еркін жеткізе білуге баулу.
ТМ:үй жануарларына қамқор болуға, оларды күте білуге және қорғауға тәрбиелеу.
Қолданатын құралдар:үй жануарларының суреттері.
Сөздік жұмыс:үй жануарлары.
Қостілділік компонент: төрт түлік мал-скот; жылқы-лошадь, сиыр-корова, түйе-верблюд, қой-овца, сүт-молоко, май-масло, ірімшік-сыр, сүзбе-творог.
|
Қызметтің кезеңдері |
Тәрбиешінің іс-әрекеті |
Балалардың іс-әрекеті |
|
Мотивациялық- қозғаушылық
|
Жылулық шеңбері Шеңберге тұрып,бір-біріне деген жылы лебіздерін білдіреді. |
Жылулық шеңберіне тұ-рып,бір-біріне жылы ле-біздерін айтады. |
|
Ұйымдастырушылық – ізденістік
|
-Балалар, мына суреттерден не-лерді көріп тұрсыңдар? -Үй
жануарларына қандай жануарлар жатады? Білесіңдер ме? -Олай болса. қазір үнтаспадан шыққан дыбыстың қай
үй жануарының даусына ұқсайтынын табайықшы. Сөздік жұмыс:үй жануарлары.
Қостілділік компонент: төрт түлік мал-скот; жылқы-лошадь, сиыр-корова, түйе-верблюд, қой-овца, сүт-молоко, май-масло, ірімшік-сыр, сүзбе-творог. Сергіту сәті Тіктеп титтей құлағын, «Үй
жануарлары» дидактикалық ойыны.Мақсаты:балаларды үй жануарлары мен
төлдерін ажыра-туға, олардың қимылын көрсетіп, қалай дыбыстайтынын
дыбыс-тауға үйрету. |
Ия, қой, ешкі, сиыр, жыл-қы, түйе.
-Сиыр
-Қой
-Ешкі
-Түйе
-Ит Сөздің мағынасын түсін-діреді.
Балалар қимылмен
орындайды.
Әр бала сурет бойынша үй жануары туралы білетінін немесе өз ойын, пікірін айтады дыбысын салып береді. |
|
Рефлексиялық - түзетушілік
|
-Бүгін сендермен не жайлы айттық? -Олардың қандай пайдасы бар екен? |
Сұрақтарға жауап береді. |
Күтілген нәтиже:
Біледі:үй жануарлары туралы жалпы түсінік алады. Олардың қасиеттері мен дыбыстарын ажыратады.
Игереді:қай жануардан қандай пайдалы өнім өндірілетінін түсінді.
Меңгереді:үй жануарлары туралы ойларын еркін жеткізуге дағдыланады. Жануарларды дауысынан ажыратады және өздері дыбыстай алады.
Орындаған:Жайлаухан С
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ашық сабақ "Үй жануарлары"
Ашық сабақ "Үй жануарлары"
Ұйымдастырылған оқу қызметінің
Білім беру саласы:«Коммуникация»
Бөлімі:«Сөйлеуді дамыту»
Тақырыбы:«Үй жануарлары»(суреттің осы көрсетілім бойынша әңгімелеу).
Мақсаты:үй жануарлары туралы алған білімдерін бекіту.
Міндеттері:
БМ:үй жануарларының тіршілігі туралы баяндап, балалардың үй жануарлары туралы бі-лімдерін толықтыру.
ДМ:үй жануарларының әрқайсысының өзіне тән қасиеттері туралы пікірлерін айтқызу
арқылы кез- келген тақырып бойынша ойларын еркін жеткізе білуге баулу.
ТМ:үй жануарларына қамқор болуға, оларды күте білуге және қорғауға тәрбиелеу.
Қолданатын құралдар:үй жануарларының суреттері.
Сөздік жұмыс:үй жануарлары.
Қостілділік компонент: төрт түлік мал-скот; жылқы-лошадь, сиыр-корова, түйе-верблюд, қой-овца, сүт-молоко, май-масло, ірімшік-сыр, сүзбе-творог.
|
Қызметтің кезеңдері |
Тәрбиешінің іс-әрекеті |
Балалардың іс-әрекеті |
|
Мотивациялық- қозғаушылық
|
Жылулық шеңбері Шеңберге тұрып,бір-біріне деген жылы лебіздерін білдіреді. |
Жылулық шеңберіне тұ-рып,бір-біріне жылы ле-біздерін айтады. |
|
Ұйымдастырушылық – ізденістік
|
-Балалар, мына суреттерден не-лерді көріп тұрсыңдар? -Үй
жануарларына қандай жануарлар жатады? Білесіңдер ме? -Олай болса. қазір үнтаспадан шыққан дыбыстың қай
үй жануарының даусына ұқсайтынын табайықшы. Сөздік жұмыс:үй жануарлары.
Қостілділік компонент: төрт түлік мал-скот; жылқы-лошадь, сиыр-корова, түйе-верблюд, қой-овца, сүт-молоко, май-масло, ірімшік-сыр, сүзбе-творог. Сергіту сәті Тіктеп титтей құлағын, «Үй
жануарлары» дидактикалық ойыны.Мақсаты:балаларды үй жануарлары мен
төлдерін ажыра-туға, олардың қимылын көрсетіп, қалай дыбыстайтынын
дыбыс-тауға үйрету. |
Ия, қой, ешкі, сиыр, жыл-қы, түйе.
-Сиыр
-Қой
-Ешкі
-Түйе
-Ит Сөздің мағынасын түсін-діреді.
Балалар қимылмен
орындайды.
Әр бала сурет бойынша үй жануары туралы білетінін немесе өз ойын, пікірін айтады дыбысын салып береді. |
|
Рефлексиялық - түзетушілік
|
-Бүгін сендермен не жайлы айттық? -Олардың қандай пайдасы бар екен? |
Сұрақтарға жауап береді. |
Күтілген нәтиже:
Біледі:үй жануарлары туралы жалпы түсінік алады. Олардың қасиеттері мен дыбыстарын ажыратады.
Игереді:қай жануардан қандай пайдалы өнім өндірілетінін түсінді.
Меңгереді:үй жануарлары туралы ойларын еркін жеткізуге дағдыланады. Жануарларды дауысынан ажыратады және өздері дыбыстай алады.
Орындаған:Жайлаухан С
шағым қалдыра аласыз













