Тақырыбы: Үй
жануарлары.
Мақсаты:
1.Білімділік: Балалардың үй жануарлары
туралы білімдерін толықтыру. Үй жануарларын ажырата білуге
дағдыландыру.
2.Дамытушылық: Балаларға үй жануарлары
туралы түсінікті бере отырып, сөйлеу мәдениетін тілдік қорын байыту
арқылы сөйлей білуге үйрету,логикалық ойларын
дамыту.
3.
Тәрбиелік: Балаларды адамгершілікке,
инабаттылыққа,үй жануарларын қорғай білуге
тәрбиелеу.
Әдіс-тәсілдері: Әңгімелеу,түсіндіру,сұрақ
жауап,саяхат
Көрнекі
құралдары: Ауыл көрнісі,автобус
макеті
Сабақ
түрі: Арлас
сабақ(музыка,бейнелеу,әдебиеттік оқу, тіл
дамыту)
І Ұйымдастыру
кезеңі.
-Ал балалар бүгін бізге
көптеген қонақтар келіп отыр.Қонақтармен
амандасайық.
Қимылды
ойын:
1.Енді балалар шеңбер бойына
тұрып «Айна» ойынын ойнайық.
2.Балалар кәне баримиз
орнымызға отырайық.Аяғымызды қойып денемізді дұрыс ұстап
отырамыз.
- Балалар қазір жылдың қай
мезгілі?
-Көктемде қандай өзгерістер
болады?
-Көктемде ең бірінші қандай
гүлдер өсіп шығады?
-Көктем туралы кім тақпақ
біледі?
1. Құлпырады
,жайнайды
Жас құрақ
балауса
Гүлдерде
майдағы
Желбірер
жалауша
2. Көктемде
көңілді
Құстар кеп
жатқанда
Құлпыртып
өңірді
Гүл ектік
ауылға
-Балалар көктем келді.Күн
жылынды, ата-әжелеріміз жайлауға мал бағуға жайлауға көшеді.Ендеше
сол ата-әжелерімізге жайлауға қонаққа барып қайтсақ қалай болады
екен.Бүгін біз бәріміз автобуспен жайлауға саяхатқа шығамыз.
Автобусқа отырмас бұрын біз автобусты жүргізетін жүргізуші сайлап
алайық.
Санамақ
айту:
Алма кетті
домалап
Көше бойын
жағалап
Кім алманы
табады
Сол ойыннан
шығады
Құстар ұшып жүр,ағаштар көктеп
тұр,жерде гүлдер өсіп тұр.
-
Ағаш жапырақтарының түсі
қандай?
-
Неше құс ұшып
жүр?
-
Гүлдерді
санайықшы
-
Өте жақсы балалар ,міне біз
жайлауға да жетіп қалдық.
-
Айнала жап жасыл шөп, далада
малдар жайылып жүр. Олардың бәрі үй жануарлары деп
аталады.
-
Үй жануарларына нелер жатады
екен атап айтайықшы
-
Үй жануарларының төлдерін
қалай атайды?
-
Олар қалай
дыбыстайды?
-
Сиыр-мөңірейді, жылқы-
кісінейді, түйе-боздайды,қой –маңырайды.
-
Үй жануарлары немен
қоректенеді?
-
Шөптердің түстері
қандай?
Шопан ата мал бағып
жүрді.
-Балалар кәне атаға
амандасайық.
Ата: -Сәлеметсіңдер ме қарақтарым.
Қалай аман-есен жеттіңдер ме?Жолда шаршап қалған жоқсындар
ма?Қайдан келе жатырсындар?
-Мектептен
Ата:
-Мектепте не
істейсіңдер?
Ата: Ал балалар шөлдеген
шығарсындар.Үйге кіріп сусын ішіңдер.
-Сәлеметсіз бе
әже?
Әже: Сәлеметсіңдер ме
қарақтарым.Келіңдер,жоғары шығыңдар,отыра қойыңдар.Айран,сүт
ішіңдер.Шөлдеген шығарсыңдар?
Мұғалім: Балалар осы тағамның бәрін біз
қайдан аламыз?
Әже: Сүт ,айран, құрт,май,қаймақты
бізге не береді? Сиыр береді.Қымызды жылқының сүтінен
жасайды.Шұбатты түйенің сүтінен жасаймыз.
Мұғалім: Ата,Әже біздің балалар осы үй
жануарлары туралы тақпақ,мақал-мәтел айтып жұмбақ шеше
біледі.
-Ой ,айналайындар кәне
білетіндерінді айтып бере қойындаршы.
(Балалар тақпақ,
мақал-мәтелдер айтып жұмбақтар шешеді)
Мұғалім: - өте жақсы балалар.
Ал,ата,әже біз тұрайық.
Ата бата
береді.
Далаға
шығамыз.
Ата: -Балалар менің бір ұсынысым
болып тұр. Мектепте сыныптарын тар,жайлау кең.Осы кең жерде бір
ойын ойнасақ қайтеді.
Мұғалім: Ендеше балалар атқа мініп «Ат
жарыс» ойының ойнайықшы.
«Ат жарыс»
ойыны.
Мұғалім: Ал енді балалар біз мектепке
қайтайық.Ата,әжемен қоштасып автобусқа
мінейік.
-Балалар мектепке жеткенше
көңілді бір ән айтып барайық.
«Қошақаным»
әні
Орындыққа
отырып:
-Балалар біз қайда
бардық?
-Жайлауда нені
көрдіңдер?
-шөптердің түстері
қандай?
Ендеше қазір сол шөпті қағаз
бетіне салайықшы.(Сурет салу) Суреттерін іліп мақтап
,мадақтау.
-Балалар шаршадыңдар ма?
Ендеше денемізді сергітіп алайық.
Сергіту
сәті «Көңілді
күн»
Ойын «Ғажайып
қалта»
Қалта ішіндегі малдарды
алып:
Мысалы: Сиыр . Сиырдың
төлі-бұзау.Сиыр мөңірейді. Әр оқушыға алғызып малдарды ататып
өту.
-Өте жақсы балалар . Бүгінгі
сабақ сендерге ұнады ма? Сендерде бүгін сабаққа жақсы
қатыстындар.