Ашық сабақ "Үйге арналған тоқымы бұйымдарының дизайны

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ашық сабақ "Үйге арналған тоқымы бұйымдарының дизайны

Материал туралы қысқаша түсінік
материал көркем еңбек пән мұғалімдеріне қажет
Материалдың қысқаша нұсқасы

Надира Маханова


Дауан атындағы жалпы орта мектебінің технология пәнінің мұғалімі

Оңтүстік Қазақстан облысы

Түлкібас ауданы

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Дизайн және технология




Мектеп: Дауан ЖОМ


Күні:10.02.2021

Мұғалімнің аты-жөні: Маханова Н.А.

Сынып: 6

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақ тақырыбы:

Үйге арналған тоқыма бұйымдарының дизайны (алжапқыш, асханалық бұйымдар, т.б.). Эскиз дайындау.

Осы сабақта

қол жеткізілетін

оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

6.1.5.1

Өзінің тәжірибесі мен біліміне сүйеніп, композицияның негізгі заңдылықтарын сақтай отырып, әртүрлі нысандардың дизайны бойынша тапсырмалар орындау


Сабақ мақсаттары

  • Үйге арналған бұйым дизайнын орындау;

Өлшем алып, бұйымның сызбасын орындау;

Бағалау критерийлері

  • . Бұйым дизайнын құрастыруда бірнеше идеялар ұсынады;

  • Бұйым орындау үшін өлшемді дұрыс алады;

Өлшем белгілерін қолданып сызба құрастыра алады;

Тілдік мақсаттар

Пәнге тән лексика мен терминология:

Алжапқыш – фартук – apron

Тұтқыш – прихватка – potholders

.


Құндылықтарды дарыту

  • Осы сабақта балалардың бойына еңбек, шығармашылық, құрмет құндылықтарын дарыту практикалық тапсырмалар орындау арқылы жүзеге асады

Пәнаралық байланыстар

Математика – есеп жүргізу,

Геометрия – пішіндерді тану, пішу.

Бастапқы білім

Оқушылар қуыршақ орындап, оған түрлі аксессуарлар мен киім үлгілерін матадан тікті.



Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақта жоспарланған іс-әрекет


Ресурстар

Сабақтың басы



Сәлемдесу. Оқушыларға түрлі алжапқыш түрлерін көрсету. Қолдану аясын талқылау.

Презентация










Сабақтың ортасы






































(Ұ) Оқушыларға үйге арналған әртүрлі тоқыма бұйымдарын қарастыруды, келесі сұрақтарға жауап беруді ұсыну:

- Тұтқыш тігуге арналған мата қандай қасиеттерге ие болуы тиіс? Неге?

- Алжапқышты қандай матадан тігуге болады?

- Алжапқыш бөлшектерін атаңдар.

- Модельдеу дегеніміз не?


Оқушыларға жеке жұмыс беру


Назым ,Нұрай, Айсана, Айкен :

Алжапқыш жасау


Басти, Маржан,Айжан, Ғалия, Аяжан: тұтқыш жасау


(Т) Тапсырма. Алжапқыш/тұтқыш/ дизайнын орындау.

Дескрипторлар:

  1. Топта белсенді жұмыс жасайды;

  2. Түрлі идеялар ұсынады;

  3. Өз ойын жеткізе алады;

  4. Заттың дизайнын құрастырады;

  5. Сыныпқа таныстырады.

Оқушыларға алжапқыштың дизайнын талқылайды, авторлық эскизін дайындап, сыныпқа таныстырады.


(Ө) (Қ) Оқушылар талқылаған соң бұйымға жұмсалатын материалдарды ескере отырып, өз алжапқыштарының дизайнын жасайды.


http://kuhniclub.ru/aksessuari/tekstil-dlya-kuxni.html



https://www.youtube.com/watch?v=NNbYRHk6xCY



https://www.youtube.com/watch?v=RXLSILeZ1cQ





қосымша 1







А3 формат, түрлі-түсті қалам, өшіргіш, фломастерлер



http://kitchendecorium.ru/accessories-decor/dekorirovanie/vse-o-shite-fartuka-dlya-kuxni-instrukciya-sovety-i-foto-dlya-vdoxnoveniya.html

Сабақтың соңы




Сабақ соңында оқушылар рефлексия жүргізеді:

- нені білдім, нені үйрендім

- нені толық түсінбедім

- немен жұмысты жалғастыру қажет


Саралау – көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндеттер жүктеуді жоспарлайсыз?

Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы


Саралауда оқушылардың жеке қабілетін ескере отырып, оқу материалдары мен ресурстарды таңдауда оқушыларға жеке қолдау көрсету


Сұрақ қою тәсілі. Өзара бағалау

Құрал- жабдықтармен жұмыс жасауда қауіпсіздік ережесін сақтау.




Сабақ бойынша рефлексия



Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?

Жеткізбесе, неліктен?

Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?

Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?



Жалпы баға

Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:

2:

Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:

2:

Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?






Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
12.03.2021
477
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі