
Надира Маханова
Дауан атындағы жалпы орта мектебінің технология пәнінің мұғалімі
Оңтүстік Қазақстан облысы
Түлкібас ауданы
|
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Дизайн және технология |
|
Мектеп: Дауан ЖОМ |
|
||||||||||||
|
Күні:10.02.2021 |
Мұғалімнің аты-жөні: Маханова Н.А. |
||||||||||||||
|
Сынып: 6 |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|||||||||||||
|
Сабақ тақырыбы: |
Үйге арналған тоқыма бұйымдарының дизайны (алжапқыш, асханалық бұйымдар, т.б.). Эскиз дайындау. |
||||||||||||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
6.1.5.1 Өзінің тәжірибесі мен біліміне сүйеніп, композицияның негізгі заңдылықтарын сақтай отырып, әртүрлі нысандардың дизайны бойынша тапсырмалар орындау |
||||||||||||||
|
Сабақ мақсаттары |
Өлшем алып, бұйымның сызбасын орындау; |
||||||||||||||
|
Бағалау критерийлері |
Өлшем белгілерін қолданып сызба құрастыра алады; |
||||||||||||||
|
Тілдік мақсаттар |
Пәнге тән лексика мен терминология: Алжапқыш – фартук – apron Тұтқыш – прихватка – potholders . |
||||||||||||||
|
Құндылықтарды дарыту |
|
||||||||||||||
|
Пәнаралық байланыстар |
Математика – есеп жүргізу, Геометрия – пішіндерді тану, пішу. |
||||||||||||||
|
Бастапқы білім |
Оқушылар қуыршақ орындап, оған түрлі аксессуарлар мен киім үлгілерін матадан тікті. |
||||||||||||||
|
Сабақ барысы |
|||||||||||||||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақта жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
|||||||||||||
|
Сабақтың басы |
Сәлемдесу. Оқушыларға түрлі алжапқыш түрлерін көрсету. Қолдану аясын талқылау. |
Презентация
|
|||||||||||||
|
|
|||||||||||||||
|
|
|
|
|||||||||||||
|
Сабақтың ортасы
|
(Ұ) Оқушыларға үйге арналған әртүрлі тоқыма бұйымдарын қарастыруды, келесі сұрақтарға жауап беруді ұсыну: - Тұтқыш тігуге арналған мата қандай қасиеттерге ие болуы тиіс? Неге? - Алжапқышты қандай матадан тігуге болады? - Алжапқыш бөлшектерін атаңдар. - Модельдеу дегеніміз не? Оқушыларға жеке жұмыс беру Назым ,Нұрай, Айсана, Айкен : Алжапқыш жасау Басти, Маржан,Айжан, Ғалия, Аяжан: тұтқыш жасау (Т) Тапсырма. Алжапқыш/тұтқыш/ дизайнын орындау. Дескрипторлар:
Оқушыларға алжапқыштың дизайнын талқылайды, авторлық эскизін дайындап, сыныпқа таныстырады. (Ө) (Қ) Оқушылар талқылаған соң бұйымға жұмсалатын материалдарды ескере отырып, өз алжапқыштарының дизайнын жасайды.
|
http://kuhniclub.ru/aksessuari/tekstil-dlya-kuxni.html
https://www.youtube.com/watch?v=NNbYRHk6xCY
https://www.youtube.com/watch?v=RXLSILeZ1cQ
қосымша 1
А3 формат, түрлі-түсті қалам, өшіргіш, фломастерлер
|
|||||||||||||
|
Сабақтың соңы
|
Сабақ соңында оқушылар рефлексия жүргізеді: - нені білдім, нені үйрендім - нені толық түсінбедім - немен жұмысты жалғастыру қажет |
|
|||||||||||||
|
Саралау – көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндеттер жүктеуді жоспарлайсыз? |
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік
техникасының сақталуы |
|||||||||||||
|
Саралауда оқушылардың жеке қабілетін ескере отырып, оқу материалдары мен ресурстарды таңдауда оқушыларға жеке қолдау көрсету |
Сұрақ қою тәсілі. Өзара бағалау |
Құрал- жабдықтармен жұмыс жасауда қауіпсіздік ережесін сақтау. |
|||||||||||||
|
Сабақ бойынша рефлексия
Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? |
|
||||||||||||||
|
|
|||||||||||||||
|
Жалпы баға Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: 2: Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет? |
|||||||||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ашық сабақ "Үйге арналған тоқымы бұйымдарының дизайны
Ашық сабақ "Үйге арналған тоқымы бұйымдарының дизайны

Надира Маханова
Дауан атындағы жалпы орта мектебінің технология пәнінің мұғалімі
Оңтүстік Қазақстан облысы
Түлкібас ауданы
|
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Дизайн және технология |
|
Мектеп: Дауан ЖОМ |
|
||||||||||||
|
Күні:10.02.2021 |
Мұғалімнің аты-жөні: Маханова Н.А. |
||||||||||||||
|
Сынып: 6 |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|||||||||||||
|
Сабақ тақырыбы: |
Үйге арналған тоқыма бұйымдарының дизайны (алжапқыш, асханалық бұйымдар, т.б.). Эскиз дайындау. |
||||||||||||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
6.1.5.1 Өзінің тәжірибесі мен біліміне сүйеніп, композицияның негізгі заңдылықтарын сақтай отырып, әртүрлі нысандардың дизайны бойынша тапсырмалар орындау |
||||||||||||||
|
Сабақ мақсаттары |
Өлшем алып, бұйымның сызбасын орындау; |
||||||||||||||
|
Бағалау критерийлері |
Өлшем белгілерін қолданып сызба құрастыра алады; |
||||||||||||||
|
Тілдік мақсаттар |
Пәнге тән лексика мен терминология: Алжапқыш – фартук – apron Тұтқыш – прихватка – potholders . |
||||||||||||||
|
Құндылықтарды дарыту |
|
||||||||||||||
|
Пәнаралық байланыстар |
Математика – есеп жүргізу, Геометрия – пішіндерді тану, пішу. |
||||||||||||||
|
Бастапқы білім |
Оқушылар қуыршақ орындап, оған түрлі аксессуарлар мен киім үлгілерін матадан тікті. |
||||||||||||||
|
Сабақ барысы |
|||||||||||||||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақта жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
|||||||||||||
|
Сабақтың басы |
Сәлемдесу. Оқушыларға түрлі алжапқыш түрлерін көрсету. Қолдану аясын талқылау. |
Презентация
|
|||||||||||||
|
|
|||||||||||||||
|
|
|
|
|||||||||||||
|
Сабақтың ортасы
|
(Ұ) Оқушыларға үйге арналған әртүрлі тоқыма бұйымдарын қарастыруды, келесі сұрақтарға жауап беруді ұсыну: - Тұтқыш тігуге арналған мата қандай қасиеттерге ие болуы тиіс? Неге? - Алжапқышты қандай матадан тігуге болады? - Алжапқыш бөлшектерін атаңдар. - Модельдеу дегеніміз не? Оқушыларға жеке жұмыс беру Назым ,Нұрай, Айсана, Айкен : Алжапқыш жасау Басти, Маржан,Айжан, Ғалия, Аяжан: тұтқыш жасау (Т) Тапсырма. Алжапқыш/тұтқыш/ дизайнын орындау. Дескрипторлар:
Оқушыларға алжапқыштың дизайнын талқылайды, авторлық эскизін дайындап, сыныпқа таныстырады. (Ө) (Қ) Оқушылар талқылаған соң бұйымға жұмсалатын материалдарды ескере отырып, өз алжапқыштарының дизайнын жасайды.
|
http://kuhniclub.ru/aksessuari/tekstil-dlya-kuxni.html
https://www.youtube.com/watch?v=NNbYRHk6xCY
https://www.youtube.com/watch?v=RXLSILeZ1cQ
қосымша 1
А3 формат, түрлі-түсті қалам, өшіргіш, фломастерлер
|
|||||||||||||
|
Сабақтың соңы
|
Сабақ соңында оқушылар рефлексия жүргізеді: - нені білдім, нені үйрендім - нені толық түсінбедім - немен жұмысты жалғастыру қажет |
|
|||||||||||||
|
Саралау – көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндеттер жүктеуді жоспарлайсыз? |
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік
техникасының сақталуы |
|||||||||||||
|
Саралауда оқушылардың жеке қабілетін ескере отырып, оқу материалдары мен ресурстарды таңдауда оқушыларға жеке қолдау көрсету |
Сұрақ қою тәсілі. Өзара бағалау |
Құрал- жабдықтармен жұмыс жасауда қауіпсіздік ережесін сақтау. |
|||||||||||||
|
Сабақ бойынша рефлексия
Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? |
|
||||||||||||||
|
|
|||||||||||||||
|
Жалпы баға Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: 2: Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет? |
|||||||||||||||
шағым қалдыра аласыз














