Материалдар / Ашық сабақ. Ұлтаралық және дінаралық келісім
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ. Ұлтаралық және дінаралық келісім

Материал туралы қысқаша түсінік
Ұлтық қауіпсіздік және еліміздің бүкіләлемдік, өңірлік мәселерді шешуге жаhандық тұрғыдан қатысуы – мемлекеттің белсенді саясатының басты мәні,шығармашылық және сын тұрғысынан ойлау – дүниежүзілік бейбітшілікті сақтау, азаматтық жауапкершілік- ұлтаралық, дінаралық келісім маңызы, денсаулық-қоршаған ортаның ластануы адам денсаулығына әсер етеді, айнала қоршаған ортаға қамқорлық көрсету-әр адамның борышы, өмір бойы білім алу-жаңа ақпараттармен үнемі танысып отыруға қажеттігі бар
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
28 Қырқүйек 2018
2549
14 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

ҰНадпись 1

Қысқамерзімдіжоспар

зақ мерзімді жоспардың тарауы: Халық географиясы

Күні: Сынып: 7 Қатысқандар: 18 Қатыспағандар:


Сабақтың тақырыбы

Ұлтаралық және дінаралық келісім



Оқыту мақсаттары

7.4.1.4.ұлтаралық және дінаралық келісімнің қажеттілігін дәлелдейді және қалыптастыру жолдарын ұсынады (қазақстандық компонентті қосымша қамту негізінде)


Сабақтың мақсаты

Оқушылар ұлтаралық және дінаралық келісімнің қажеттілігін түсінеді және қалыптастыру жолдарын ұсынады

Барлығы:ұлтаралық және дінаралық келісім туралы түсінік қалыптасады.

Басым бөлігі: ұлтаралық және дінаралық келісімнің қажеттілігін дәлелдей алады.

Кейбір оқушылар: ұлтаралық және дінаралық келісімнің қалыптастыру жолдарын ұсына алады.Қазақстан халық Ассамблеясының маңызы



Бағалау критерийлері

Түсіну: ұлтаралық және дінаралық келісім туралы біледі.

Қолдану: ұлтаралық және дінаралық келісімнің қажеттілігін дәлелдейді.

Жинақтау: ұлтаралық және дінаралық келісімнің қалыптастыру жолдарын ұсынады


Құндылықтарға баулу

Ұлтық қауіпсіздік және еліміздің бүкіләлемдік, өңірлік мәселерді шешуге жаhандық тұрғыдан қатысуы – мемлекеттің белсенді саясатының басты мәні,шығармашылық және сын тұрғысынан ойлау дүниежүзілік бейбітшілікті сақтау, азаматтық жауапкершілік- ұлтаралық, дінаралық келісім маңызы, денсаулық-қоршаған ортаның ластануы адам денсаулығына әсер етеді, айнала қоршаған ортаға қамқорлық көрсету-әр адамның борышы, өмір бойы білім алу-жаңа ақпараттармен үнемі танысып отыру.


Тілдік мақсаттар

Оқылым-айтылым: Мәтіндегі негізгі ойды бірлесе оқиды,тапсырмаларды орындау барысында оқушылар топтық талқылаулар арқылы бір- бірімен пікір алмасады, пікірталас, диалогке қатысады.

Тыңдалым-жазылым: Ойларын ортаға салады, дәлелдейді, зертеу жұмыстарын жүргізеді.Зерттеубарысында туындаған қиындықтардан шығу жолдарын қарастырады.

Тақырып бойынша терминдер: жаһандану, ғаламдық дүниежүзілікэкономика, дінаралық келісім, Қазақстан халық Ассамблеясы.


Пәнаралық байланыс

Тарих – дүниежүзіндегі соғыстар, қақтығыстар

Құқық – ҚР Конституция заңдарындағы өзгертулер

Экология адамзат үшін көптеген күрделі және қиын мәселелерді тудырып отырған ғаламдық мәселелер


Алдыңғы білімі

Этнос туралы, Әлемдегі әртүрлі ұлт өкілдері мен діндер туралы біледі


Сабақтың кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған жаттығулар түрлері




Ресурстар

Сабақтың басы

10 мин

  • Оқушылармен амандасып, түгендеу; психологиялық жағымды ахуал тудыру; «Шаңырақ» әдісі арқылы жақсы тілектер айту.

  • Бүгін сабаққа қандай мақсатпен келдіңдер?Сабақ мақсаты туралы пікірлерін айтады.

  • Топқа бөлу: «Діндер» бойынша (оқушылар діндер жазылған қима қағаздарды алады )

Күтілетін нәтиже:Оқушылар ұлтаралық және дінаралық келісімнің қажеттілігін түсінеді және қалыптастыру жолдарын ұсынады. Қазақстан халық Ассамблеясының маңызын біледі.

(С) «Миға шабуыл»

1. Дінаралық келісім дегеніміз не?

2. Қазақстанда қанша ұлт өкілдері тұрады?

3. Әлемдегі бейбітшілікті сақтау үшін қандай үрдістер жүріп жатыр?

4. Ғаламдық проблемалар дегеніміз не?

5. Ғаламдық проблемаларға нелер жатады?

6. «Ыстық нүктелі» елдер қандай елдер?

АКТ




Сабақтың ортасы

25 мин

«Қазақстан халық Ассамюлеясы» форумы үзінді видеоролик

1.Мәтінмен жұмыс: оқушылар «Ұлтаралық және дінаралық келісім» тақырыбы бойынша мәтінмен танысады.

Дескриптор: Білім алушы

- Мәтіннен Ұлтаралық және дінаралық келісім туралы мәлімет алады;

- Көпұлтты мемлекеттерде дінаралық және этносаралық қақтығыстардың болуы маңызды мәселелердің бірі екендігі жайлы біледі


(Жж)Тапсырма 1. Қазақстанда бірнеше ұлт өкілдері тұрады. Жұпта талқылаңыз:

а. Қазақстанда ұлттық бірлік күні қай күнге белгіленген?

b. Ұлттар арасындағы келісім не үшін қажет?


Дескриптор Білім алушы

-Қазақстандағы ұлттардың бірлік күнін атайды;

-Қазақстанда және басқа да елдерде ұлттар арасындағы татулықтың қажеттілігін түсіндіреді;


Қ.Б. «Бас бармақ»



Тапсырма 2. «Қазақстан халқы Ассамблеясы» ұғымын қалай түсінесіз? Ассамблеяның эмблемасы жайлы өз ойыңызды жинақтай отырып, түсінік жазыңыз.


ДПрямоугольник 4 ескриптор Білім алушы


-Қазақстан халық Ассамблеясы ұғымын түсінеді;

-Қазақстан халқы Ассамблеясының эмблемасы жайлы өз ойларын жинақтап түсінік жазады;

Қ.Б. «Бағдаршам»


(Т) Тапсырма 3. Ұлтаралық келісімді қалыптастыру жолына мысал келтір.

Дескриптор Білім алушы

-ұлтаралық келісімді қалыптастыру жолына мысал ретінде Қазақстан халқы Ассамблеясының ұйымының жұмысын атайды.

Қ.Б: «Табыс баспалдағы»

«Қарлы кесек» ойын әдісі


Кітаптағы мәтін, оқулықтағы суреттер















География 7 кл

Қалыптастырушы бағалауға арналған тапсырмалар жинағы

Прямоугольник 3



Сабақтың соңы

10 мин

Кері байланыс

Оқушылардың орындаған тапсырмалары бойынша қай жерден қателескенін талдайды?

(3 минут)

Өз жұмыстарын бағалау критерийлері бойынша бағалайды.

(2 минут)

Сабақтың мақсатына жеттік пе? (2минут)

Үйге тапсырма беру:

(1 минут)

  1. Интернетмәліметтерін пайдалана отыра, не себепті діни аралық қатынастар елдегі тұрақтылықты сақтауда маңызды рөл атқаратынын талдаңдар.

  2. Жаһандану тиімді ме әлде тиімсіз бе?

  3. Қазақстан аймағы бойынша діндердің таралуы





Саралау- Сіз оқушыларға қандай тәсілмен көмектесесіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырма бересіз?


Қабілеті жоғары: Қабілеті жоғары оқушыларға жеке ақпарат көздері арқылы қосымша мәліметтермен танысып келуді ұсыну


Қабілеті орташа: Қабілеті орташа оқушыларға кітаптағы суреттер мен жұмысты беруге болады


Бағалау-Оқушылардың білімін қалай тексересіз? Дескрипторлар арқылы:


Пәнаралық байланыс

АКТ қолдануДенсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау




Сабақ барысында серіктесін бағалау,өзін-өзі бағалау, бағалау критерийлері,форматиті бағалау


бас бармақ , бағдаршам, баспалдақ бірін-бірі бағалау қолданылады.

Сабақ тарих, құқық, экология пәндерімен болды.

АКТ- оқушылар жоғарыда келтірілген сілтемелер бойынша жұмыс жасайды

Сабақта сергіту жаттығулары мен белсенді жұмыс түрлерін қолдану

Сабақтағы шаралар барысы оқушылардың денсаулығымен қауіпсіздіген қатер төндірмейді.

Сабақ бойынша рефлексия

Сабақ мақсаттары/ оқыту мақсаттары шынайы болдыма?

Бүгін оқушылар нені үйренді?

Оқыту ортасы қандай болды?

Мен өз уақытымды ұтымды пайдалана алдым ба?

Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім неліктен?





Жалпы бағалау


Сабақта ең жақсы өткен екі нəрсе (оқыту мен оқуға қатысты)?

1:

2:


Сабақтың бұданда жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)?

1:

2:


Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/ қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нəрсеге назар аудару қажет?



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!