Материалдар / Ашық сабақ Ұлттық ойын туралы не білемін? В дыбысы мен әрпі.
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ Ұлттық ойын туралы не білемін? В дыбысы мен әрпі.

Материал туралы қысқаша түсінік
бастауыш сынып мұғалімдеріне
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
07 Сәуір 2021
426
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақ: Сауат ашу

Мектеп: 133 ЖББМ

Күні:22.02.21

Мұғалімнің аты-жөні: Бекбергенова Толғанай Манасбайқызы

Сынып: 1“З”

Қатысқандар саны:


Қатыспағандар саны:


Сабақтың тақырыбы

Ұлттық ойын туралы не білемін?Вдыбысы мен әрпі.

Бөлім

Салт-дәстүр және ауыз әдебиеті

Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаты:

1.2.9.1 Әріпті тану,ажырату және оны дыбыспен сәйкестендіру

1.2.1.2 Оқудың түрлерін(буындап оқу,жиі кездесетін сөздерді оқу.түсініп оқу)қолдану

1.3.11.1 Сөйлемді бас әріптен бастап жазып,сөйлем соңына тиісті тынысбелгілерін қою

Бағалау критерийлері:

Барлық оқушылар орындай алады:

Жаңа білімді меңгереді.

Әріптерді таниды, сөздерді, атайды, жазады

Сурет бойынша әңгіме құрастырады

Оқушылардың көпшілігі орындай алады:

Сөздерді буындап оқиды.

Сөздерді сәйкестендіреді.

Ю әрпі бар сөздерді мәтіннен таба алады.

Тақырыпты түсініп, тыңдап, жетекші сұрақтар арқылы талқылайды.

Кейбір оқушылар орындай алады:

Проблемалық сұрақты шешіп, дәлелдейді.

Мәтін мазмұнын салыстырады, сипаттайды, қорытындылайды.

Сызба бойынша сөйлем құрастырады.

Алған білімді өмірде қолдана алады.

Жетістік критерийлері

Мәтіннен «в» әрпі кездесетін сөздерді табады және сөздерді жазып, дыбыстық-буындық талдаулар жасай алады.

Айтылған в дыбысы бар сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады.

Сөздегі дыбыс түрлерін (жуан және жіңішке дауысты,қосарланған дыбыс) ажырату және дұрыс дыбыстау.

Салт-дәстүр және ауыз әдебиеті, ұлттық ойын туралы мағлұмат алады.

Құндылықтарды дарыту

Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу. Ұлттық ойындар арқылы зеректілікке тәрбиелеу.

Пәнаралық байланыс

Музыка, дүниетану

Тілдік мақсат:

Түйінді сөздер мен сөз тіркестері:Ұлттық ойындар, салт- дәстүр, ауыз әдебиеті, еретегі, жұмбақтар, волейбол,электровоз, паровоз.


Сыныптағы диалог/жазылым үшін сай келетін тіл стилі/

Топтық жұмыс, жұптық жұмыс кезінде;

Мұғалім мен оқушы арасында; Айтылым, жазылым.Көлік түрлері және ұлттық ойындар жайлы мұғалім мен оқушы арасындағы әңгіме.


Талқылауға арналған сұрақтар:

-В қандай дыбыс?

-Қандай сөздерде кездеседі?

-Оқыған мәтініміз не туралы?

-Ат жарысы қандай ойын?

-Ат жарысың жеңімпаздарыа не берілді?

-Ұлттық ойын түрлерін білесің бе?

Алдыңғы білім

Ёё дыбысы мен әрпі

АКТ ны қолдану дағдылары

Слайд, бейнефильм, интербелсенді тақта, электронды оқулық,


Ишара:ЖұлдызшаларКүн шуағы,Смайликтер

Жоспар

Уақыт

Жоспарланған жұмыс түрлері

Ресурстар

Сабақтың басы

5минут

Ұйымдастыру кезеңі

Біз бақытты баламыз

Біз балдырған баламыз,

Шаттық әнге саламыз.

Қосып алып сандарды,

Жазу жаза аламыз,

Біз бақытты баламыз.

Әнші, биші балақан,

Біз өнерлі балапан.

Ән саламыз, билейміз,

Жайнап өскен гүлдейміз.

Жайнап өскен гүлдейміз.

Ойнап туған даламыз,

Ортақ думан қаламыз.

Туған жерден нәр алып,

Өнер қуған баламыз.

Біз бақытты баламыз” әнін орындап сабақты бастау (бейнеролик)

-Жарайсыздар, балалар!

-Осындай көтеріңкі көңіл күймен сауат ашу сабағымызды бастаймыз.

(бейнеролик)

Сабақтың

ортасы

30мин

Жаңа сабақ.

-Балалар, қазақтың ұлттық ойындарын білеміз бе?(Көкпар, қызкуу, асық ойыны, ат жарысы, бәйге, теңге алу тағы басқа)

-Балалар, тақтаға назарымызды саламыз. Ат жарысы болғалы жатыр екен. Сендер де ат жарысына барғыларың келе ме?(Ия)

Ат жарысын көргілерің келе ме? (Ия)

-Ендеше,-өзімізге көлік таңдап алайық.

Оқулықтағы сурет бойынша жұмыс.

-Балалар, тақтада берілген көліктерді атайықшы (велосипед, трамвай, автобус)

-Осы сөздердің ішінде бізге таныс емес әріп бар ма?

-Бізге қандай әріп таныс емес.(Вдыбысы мен әрпі)

-Вв дыбысы дауыссыз дыбыс. Сондықтан көк түспен белгілейміз.

-Мынау баспа түрі Вв

-Ал мынау жазба түрі Вв

-Вдыбысы 1және 3сандар қатар келгендегісіне ұқсайды және көзілдірікке ұқсайды.

-Кім маған көлік түрлері туралы сипаттап айтып береді. (Бұл автобус, автобусқа көп адам сияды, автобус қалалы ауылды жерде де жүре береді. Тек жол түзу болса ғана)

(Бұл велосипед, менің велосипедім бар. Велосипед тепкен өте ыңғайлы. Велосипедке бензин керек жоқ, кез келген жерге тез жете аласың, ол ауаны ластамайды.)

(Бұл трамвай, трамвай тоқпен жүреді, ол қалалы жерде адамдарды тасиды)

-Қай көлікпен ат жарысына барған ыңғайлы деп ойлайсыңдар? (трамвай қала ішінде ғана жүреді. Ал автобус жоталы, таулы жерлерде жүре алмайды. Сондықтан ат жарысына велосипедпен барған ыңғайлы)

-Балалар, сонымен таңдаған көлігіміз велосипед болса, велосипедке мініп ат жарысына барайық.

-Кәнекей, балалар, велосипедке мінеміз, бір-біріміздің артымызға қатар тұра қалайық (велосипед даусын қосу)

-Ал, ендеше, кеттікатжарысына!

Барлығы бірге мына өлең жолдарын айту.

Ал, балалар, жүрелік,

Велосипедке мінелік.

Ғажайып В-ның сырларын

Бүгінде оқып білейік.

Ал ендеше, балалар,

Жылдамырақ жүрелік.

Оқылым. Оқулықпен жұмыс

-Ат жарысына келдік , тақтаға назар аударайық.

Ат жарысы мәтінін оқу.(Оқушылар тақтада берілген мәтінді оқу)

Ат жарысы басталды.

-Алда келе жатқан кім?

-Бас қамшыны бас?

Мәтінді оқып болған соң үш баланы тақтаға шығарып жарыстыру. “Ат жарысы” ойынын ұйымдастыру.

Ат жарысы” ойынын тамашалау

Үш қатарадан бір-бір баладан шығады. Қолдарына аттың макетін алып жарысады. Қолдарында қамшысы бар.

-Жарайсыңдар, балалар, сендер ат жарыстың қалай болатынын көрсетіп бердіңдер. Үшеуіне де ашық хат (конверт) беру.

(Орындарына барып отырады, қалған балаларға сұрақ қою)

- Жеңімпаз атанған балаларға не берілді деп ойлайсыңдар?

-Конвертте не зат екен?

-Оны мына жұмбақты шеше отырып білетін боламыз.

-Ендеше, жұмбақты мұқият тыңдайық

Жұмбақ шешу

Үй ішінде -бөлме,

Бөлме іші- көлде.

Түрлі ұсақ балық,

Жүзді сайран салып.(аквариум)

-Жеңімпаз атанған балаларға аквариум сыйға берілгенін таптық.

-Ал, енді балалар, қалаға қайтайық енді қандай көлікпен қайтуға болады.(тақтада велосипед, трамвай, автобус,паровоз)

- Автобуспен

-Ендеше автобусқа отырып мына өлең шумақтарын айтып, сыныпқа қайтайық.

Ал, балалар, жүрелік

Автобусқа мінелік.

Ғажайып В-ның сырларын

Тереңірек білейік.

-Ал, енді балалар, орнымызға отырайық.













































В дыбысы қандай дыбыс?

-Ввдыбысыдауыссыздыбыс. Сондықтанкөктүспенбелг

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!