Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Сабақ: Сауат ашу

    Мектеп: 133 ЖББМ

    Күні:22.02.21

    Мұғалімнің аты-жөні: Бекбергенова Толғанай Манасбайқызы

    Сынып: 1“З”

    Қатысқандар саны:


    Қатыспағандар саны:


    Сабақтың тақырыбы

    Ұлттық ойын туралы не білемін?Вдыбысы мен әрпі.

    Бөлім

    Салт-дәстүр және ауыз әдебиеті

    Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаты:

    1.2.9.1 Әріпті тану,ажырату және оны дыбыспен сәйкестендіру

    1.2.1.2 Оқудың түрлерін(буындап оқу,жиі кездесетін сөздерді оқу.түсініп оқу)қолдану

    1.3.11.1 Сөйлемді бас әріптен бастап жазып,сөйлем соңына тиісті тынысбелгілерін қою

    Бағалау критерийлері:

    Барлық оқушылар орындай алады:

    Жаңа білімді меңгереді.

    Әріптерді таниды, сөздерді, атайды, жазады

    Сурет бойынша әңгіме құрастырады

    Оқушылардың көпшілігі орындай алады:

    Сөздерді буындап оқиды.

    Сөздерді сәйкестендіреді.

    Ю әрпі бар сөздерді мәтіннен таба алады.

    Тақырыпты түсініп, тыңдап, жетекші сұрақтар арқылы талқылайды.

    Кейбір оқушылар орындай алады:

    Проблемалық сұрақты шешіп, дәлелдейді.

    Мәтін мазмұнын салыстырады, сипаттайды, қорытындылайды.

    Сызба бойынша сөйлем құрастырады.

    Алған білімді өмірде қолдана алады.

    Жетістік критерийлері

    Мәтіннен «в» әрпі кездесетін сөздерді табады және сөздерді жазып, дыбыстық-буындық талдаулар жасай алады.

    Айтылған в дыбысы бар сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады.

    Сөздегі дыбыс түрлерін (жуан және жіңішке дауысты,қосарланған дыбыс) ажырату және дұрыс дыбыстау.

    Салт-дәстүр және ауыз әдебиеті, ұлттық ойын туралы мағлұмат алады.

    Құндылықтарды дарыту

    Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу. Ұлттық ойындар арқылы зеректілікке тәрбиелеу.

    Пәнаралық байланыс

    Музыка, дүниетану

    Тілдік мақсат:

    Түйінді сөздер мен сөз тіркестері:Ұлттық ойындар, салт- дәстүр, ауыз әдебиеті, еретегі, жұмбақтар, волейбол,электровоз, паровоз.


    Сыныптағы диалог/жазылым үшін сай келетін тіл стилі/

    Топтық жұмыс, жұптық жұмыс кезінде;

    Мұғалім мен оқушы арасында; Айтылым, жазылым.Көлік түрлері және ұлттық ойындар жайлы мұғалім мен оқушы арасындағы әңгіме.


    Талқылауға арналған сұрақтар:

    -В қандай дыбыс?

    -Қандай сөздерде кездеседі?

    -Оқыған мәтініміз не туралы?

    -Ат жарысы қандай ойын?

    -Ат жарысың жеңімпаздарыа не берілді?

    -Ұлттық ойын түрлерін білесің бе?

    Алдыңғы білім

    Ёё дыбысы мен әрпі

    АКТ –ны қолдану дағдылары

    Слайд, бейнефильм, интербелсенді тақта, электронды оқулық,


    Ишара:ЖұлдызшаларКүн шуағы,Смайликтер

    Жоспар

    Уақыт

    Жоспарланған жұмыс түрлері

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    5минут

    Ұйымдастыру кезеңі

    Біз бақытты баламыз

    Біз балдырған баламыз,

    Шаттық әнге саламыз.

    Қосып алып сандарды,

    Жазу жаза аламыз,

    Біз бақытты баламыз.

    Әнші, биші балақан,

    Біз өнерлі балапан.

    Ән саламыз, билейміз,

    Жайнап өскен гүлдейміз.

    Жайнап өскен гүлдейміз.

    Ойнап туған даламыз,

    Ортақ думан қаламыз.

    Туған жерден нәр алып,

    Өнер қуған баламыз.

    “Біз бақытты баламыз” әнін орындап сабақты бастау (бейнеролик)

    -Жарайсыздар, балалар!

    -Осындай көтеріңкі көңіл күймен сауат ашу сабағымызды бастаймыз.

    (бейнеролик)

    Сабақтың

    ортасы

    30мин

    Жаңа сабақ.

    -Балалар, қазақтың ұлттық ойындарын білеміз бе?(Көкпар, қызкуу, асық ойыны, ат жарысы, бәйге, теңге алу тағы басқа)

    -Балалар, тақтаға назарымызды саламыз. Ат жарысы болғалы жатыр екен. Сендер де ат жарысына барғыларың келе ме?(Ия)

    Ат жарысын көргілерің келе ме? (Ия)

    -Ендеше,-өзімізге көлік таңдап алайық.

    Оқулықтағы сурет бойынша жұмыс.

    -Балалар, тақтада берілген көліктерді атайықшы (велосипед, трамвай, автобус)

    -Осы сөздердің ішінде бізге таныс емес әріп бар ма?

    -Бізге қандай әріп таныс емес.(Вдыбысы мен әрпі)

    -Вв дыбысы дауыссыз дыбыс. Сондықтан көк түспен белгілейміз.

    -Мынау баспа түрі Вв

    -Ал мынау жазба түрі Вв

    -Вдыбысы 1және 3сандар қатар келгендегісіне ұқсайды және көзілдірікке ұқсайды.

    -Кім маған көлік түрлері туралы сипаттап айтып береді. (Бұл автобус, автобусқа көп адам сияды, автобус қалалы ауылды жерде де жүре береді. Тек жол түзу болса ғана)

    (Бұл велосипед, менің велосипедім бар. Велосипед тепкен өте ыңғайлы. Велосипедке бензин керек жоқ, кез келген жерге тез жете аласың, ол ауаны ластамайды.)

    (Бұл трамвай, трамвай тоқпен жүреді, ол қалалы жерде адамдарды тасиды)

    -Қай көлікпен ат жарысына барған ыңғайлы деп ойлайсыңдар? (трамвай қала ішінде ғана жүреді. Ал автобус жоталы, таулы жерлерде жүре алмайды. Сондықтан ат жарысына велосипедпен барған ыңғайлы)

    -Балалар, сонымен таңдаған көлігіміз велосипед болса, велосипедке мініп ат жарысына барайық.

    -Кәнекей, балалар, велосипедке мінеміз, бір-біріміздің артымызға қатар тұра қалайық (велосипед даусын қосу)

    -Ал, ендеше, кеттікатжарысына!

    Барлығы бірге мына өлең жолдарын айту.

    Ал, балалар, жүрелік,

    Велосипедке мінелік.

    Ғажайып В-ның сырларын

    Бүгінде оқып білейік.

    Ал ендеше, балалар,

    Жылдамырақ жүрелік.

    Оқылым. Оқулықпен жұмыс

    -Ат жарысына келдік , тақтаға назар аударайық.

    Ат жарысы мәтінін оқу.(Оқушылар тақтада берілген мәтінді оқу)

    Ат жарысы басталды.

    -Алда келе жатқан кім?

    -Бас қамшыны бас?

    Мәтінді оқып болған соң үш баланы тақтаға шығарып жарыстыру. “Ат жарысы” ойынын ұйымдастыру.

    “Ат жарысы” ойынын тамашалау

    Үш қатарадан бір-бір баладан шығады. Қолдарына аттың макетін алып жарысады. Қолдарында қамшысы бар.

    -Жарайсыңдар, балалар, сендер ат жарыстың қалай болатынын көрсетіп бердіңдер. Үшеуіне де ашық хат (конверт) беру.

    (Орындарына барып отырады, қалған балаларға сұрақ қою)

    - Жеңімпаз атанған балаларға не берілді деп ойлайсыңдар?

    -Конвертте не зат екен?

    -Оны мына жұмбақты шеше отырып білетін боламыз.

    -Ендеше, жұмбақты мұқият тыңдайық

    Жұмбақ шешу

    Үй ішінде -бөлме,

    Бөлме іші- көлде.

    Түрлі ұсақ балық,

    Жүзді сайран салып.(аквариум)

    -Жеңімпаз атанған балаларға аквариум сыйға берілгенін таптық.

    -Ал, енді балалар, қалаға қайтайық енді қандай көлікпен қайтуға болады.(тақтада велосипед, трамвай, автобус,паровоз)

    - Автобуспен

    -Ендеше автобусқа отырып мына өлең шумақтарын айтып, сыныпқа қайтайық.

    Ал, балалар, жүрелік

    Автобусқа мінелік.

    Ғажайып В-ның сырларын

    Тереңірек білейік.

    -Ал, енді балалар, орнымызға отырайық.













































    В дыбысы қандай дыбыс?

    -Ввдыбысыдауыссыздыбыс. Сондықтанкөктүспенбелг

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Бастауыш сынып мұғалімі Бекбергенова Толғанай Манасбаевна
    07 Сәуір 2021
    490
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Ашық сабақ Ұлттық ойын туралы не білемін? В дыбысы мен әрпі.

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Ашық сабақ Ұлттық ойын туралы не білемін? В дыбысы мен әрпі.

    Материал туралы қысқаша түсінік
    бастауыш сынып мұғалімдеріне
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Сабақ: Сауат ашу

    Мектеп: 133 ЖББМ

    Күні:22.02.21

    Мұғалімнің аты-жөні: Бекбергенова Толғанай Манасбайқызы

    Сынып: 1“З”

    Қатысқандар саны:


    Қатыспағандар саны:


    Сабақтың тақырыбы

    Ұлттық ойын туралы не білемін?Вдыбысы мен әрпі.

    Бөлім

    Салт-дәстүр және ауыз әдебиеті

    Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаты:

    1.2.9.1 Әріпті тану,ажырату және оны дыбыспен сәйкестендіру

    1.2.1.2 Оқудың түрлерін(буындап оқу,жиі кездесетін сөздерді оқу.түсініп оқу)қолдану

    1.3.11.1 Сөйлемді бас әріптен бастап жазып,сөйлем соңына тиісті тынысбелгілерін қою

    Бағалау критерийлері:

    Барлық оқушылар орындай алады:

    Жаңа білімді меңгереді.

    Әріптерді таниды, сөздерді, атайды, жазады

    Сурет бойынша әңгіме құрастырады

    Оқушылардың көпшілігі орындай алады:

    Сөздерді буындап оқиды.

    Сөздерді сәйкестендіреді.

    Ю әрпі бар сөздерді мәтіннен таба алады.

    Тақырыпты түсініп, тыңдап, жетекші сұрақтар арқылы талқылайды.

    Кейбір оқушылар орындай алады:

    Проблемалық сұрақты шешіп, дәлелдейді.

    Мәтін мазмұнын салыстырады, сипаттайды, қорытындылайды.

    Сызба бойынша сөйлем құрастырады.

    Алған білімді өмірде қолдана алады.

    Жетістік критерийлері

    Мәтіннен «в» әрпі кездесетін сөздерді табады және сөздерді жазып, дыбыстық-буындық талдаулар жасай алады.

    Айтылған в дыбысы бар сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады.

    Сөздегі дыбыс түрлерін (жуан және жіңішке дауысты,қосарланған дыбыс) ажырату және дұрыс дыбыстау.

    Салт-дәстүр және ауыз әдебиеті, ұлттық ойын туралы мағлұмат алады.

    Құндылықтарды дарыту

    Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу. Ұлттық ойындар арқылы зеректілікке тәрбиелеу.

    Пәнаралық байланыс

    Музыка, дүниетану

    Тілдік мақсат:

    Түйінді сөздер мен сөз тіркестері:Ұлттық ойындар, салт- дәстүр, ауыз әдебиеті, еретегі, жұмбақтар, волейбол,электровоз, паровоз.


    Сыныптағы диалог/жазылым үшін сай келетін тіл стилі/

    Топтық жұмыс, жұптық жұмыс кезінде;

    Мұғалім мен оқушы арасында; Айтылым, жазылым.Көлік түрлері және ұлттық ойындар жайлы мұғалім мен оқушы арасындағы әңгіме.


    Талқылауға арналған сұрақтар:

    -В қандай дыбыс?

    -Қандай сөздерде кездеседі?

    -Оқыған мәтініміз не туралы?

    -Ат жарысы қандай ойын?

    -Ат жарысың жеңімпаздарыа не берілді?

    -Ұлттық ойын түрлерін білесің бе?

    Алдыңғы білім

    Ёё дыбысы мен әрпі

    АКТ –ны қолдану дағдылары

    Слайд, бейнефильм, интербелсенді тақта, электронды оқулық,


    Ишара:ЖұлдызшаларКүн шуағы,Смайликтер

    Жоспар

    Уақыт

    Жоспарланған жұмыс түрлері

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    5минут

    Ұйымдастыру кезеңі

    Біз бақытты баламыз

    Біз балдырған баламыз,

    Шаттық әнге саламыз.

    Қосып алып сандарды,

    Жазу жаза аламыз,

    Біз бақытты баламыз.

    Әнші, биші балақан,

    Біз өнерлі балапан.

    Ән саламыз, билейміз,

    Жайнап өскен гүлдейміз.

    Жайнап өскен гүлдейміз.

    Ойнап туған даламыз,

    Ортақ думан қаламыз.

    Туған жерден нәр алып,

    Өнер қуған баламыз.

    “Біз бақытты баламыз” әнін орындап сабақты бастау (бейнеролик)

    -Жарайсыздар, балалар!

    -Осындай көтеріңкі көңіл күймен сауат ашу сабағымызды бастаймыз.

    (бейнеролик)

    Сабақтың

    ортасы

    30мин

    Жаңа сабақ.

    -Балалар, қазақтың ұлттық ойындарын білеміз бе?(Көкпар, қызкуу, асық ойыны, ат жарысы, бәйге, теңге алу тағы басқа)

    -Балалар, тақтаға назарымызды саламыз. Ат жарысы болғалы жатыр екен. Сендер де ат жарысына барғыларың келе ме?(Ия)

    Ат жарысын көргілерің келе ме? (Ия)

    -Ендеше,-өзімізге көлік таңдап алайық.

    Оқулықтағы сурет бойынша жұмыс.

    -Балалар, тақтада берілген көліктерді атайықшы (велосипед, трамвай, автобус)

    -Осы сөздердің ішінде бізге таныс емес әріп бар ма?

    -Бізге қандай әріп таныс емес.(Вдыбысы мен әрпі)

    -Вв дыбысы дауыссыз дыбыс. Сондықтан көк түспен белгілейміз.

    -Мынау баспа түрі Вв

    -Ал мынау жазба түрі Вв

    -Вдыбысы 1және 3сандар қатар келгендегісіне ұқсайды және көзілдірікке ұқсайды.

    -Кім маған көлік түрлері туралы сипаттап айтып береді. (Бұл автобус, автобусқа көп адам сияды, автобус қалалы ауылды жерде де жүре береді. Тек жол түзу болса ғана)

    (Бұл велосипед, менің велосипедім бар. Велосипед тепкен өте ыңғайлы. Велосипедке бензин керек жоқ, кез келген жерге тез жете аласың, ол ауаны ластамайды.)

    (Бұл трамвай, трамвай тоқпен жүреді, ол қалалы жерде адамдарды тасиды)

    -Қай көлікпен ат жарысына барған ыңғайлы деп ойлайсыңдар? (трамвай қала ішінде ғана жүреді. Ал автобус жоталы, таулы жерлерде жүре алмайды. Сондықтан ат жарысына велосипедпен барған ыңғайлы)

    -Балалар, сонымен таңдаған көлігіміз велосипед болса, велосипедке мініп ат жарысына барайық.

    -Кәнекей, балалар, велосипедке мінеміз, бір-біріміздің артымызға қатар тұра қалайық (велосипед даусын қосу)

    -Ал, ендеше, кеттікатжарысына!

    Барлығы бірге мына өлең жолдарын айту.

    Ал, балалар, жүрелік,

    Велосипедке мінелік.

    Ғажайып В-ның сырларын

    Бүгінде оқып білейік.

    Ал ендеше, балалар,

    Жылдамырақ жүрелік.

    Оқылым. Оқулықпен жұмыс

    -Ат жарысына келдік , тақтаға назар аударайық.

    Ат жарысы мәтінін оқу.(Оқушылар тақтада берілген мәтінді оқу)

    Ат жарысы басталды.

    -Алда келе жатқан кім?

    -Бас қамшыны бас?

    Мәтінді оқып болған соң үш баланы тақтаға шығарып жарыстыру. “Ат жарысы” ойынын ұйымдастыру.

    “Ат жарысы” ойынын тамашалау

    Үш қатарадан бір-бір баладан шығады. Қолдарына аттың макетін алып жарысады. Қолдарында қамшысы бар.

    -Жарайсыңдар, балалар, сендер ат жарыстың қалай болатынын көрсетіп бердіңдер. Үшеуіне де ашық хат (конверт) беру.

    (Орындарына барып отырады, қалған балаларға сұрақ қою)

    - Жеңімпаз атанған балаларға не берілді деп ойлайсыңдар?

    -Конвертте не зат екен?

    -Оны мына жұмбақты шеше отырып білетін боламыз.

    -Ендеше, жұмбақты мұқият тыңдайық

    Жұмбақ шешу

    Үй ішінде -бөлме,

    Бөлме іші- көлде.

    Түрлі ұсақ балық,

    Жүзді сайран салып.(аквариум)

    -Жеңімпаз атанған балаларға аквариум сыйға берілгенін таптық.

    -Ал, енді балалар, қалаға қайтайық енді қандай көлікпен қайтуға болады.(тақтада велосипед, трамвай, автобус,паровоз)

    - Автобуспен

    -Ендеше автобусқа отырып мына өлең шумақтарын айтып, сыныпқа қайтайық.

    Ал, балалар, жүрелік

    Автобусқа мінелік.

    Ғажайып В-ның сырларын

    Тереңірек білейік.

    -Ал, енді балалар, орнымызға отырайық.













































    В дыбысы қандай дыбыс?

    -Ввдыбысыдауыссыздыбыс. Сондықтанкөктүспенбелг

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Бастауыш сынып Ашық сабақ 1 сынып
    07.04.2021
    490
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Бастауыш сынып мұғалімі Бекбергенова Толғанай Манасбаевна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации