Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы


    Тәлімгер: ________________ Шакирова Д.К

    Пәні:

    Бөлім:

    Қазақ тілі
    Салт – дәстүр және ауыз әдебиеті

    Педагогтің аты-жөні

    Арынханова Ақтолқын Нұрәділқызы

    Күні:

    23.02.2022

    Сынып: 2 А

    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы

    Ұлтымыздың салт – дәстүрін білгенің жөн. Зат есім

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

    2.2.3.1 мәтін мазмұнын анықтауға бағытталған сұрақтар құрастыру және жауап беру

    2.4.2.3* сөз таптарын (зат есім, сын есім, сан есім, етістік) ажырату

    2.1.3.1 күнделікті өмірде кездесетін

    жағдаяттарға байланысты сөйлеу мәдениетін сақтап, диалогке қатысу

    Сабақтың мақсаты

    Барлық оқушылар: зат есімдерге сұрақтар қоя біледі;

    Көптеген оқушылар: кім?кімдер?не ?нелер?сұрақтарын қандай зат есімдерге қойылатынын анықтай алады;

    Кейбір оқушылар: Сөз таптарын (зат есім, сын есім, сан есім, етістік) ажыратады.


    Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңі/ уақыт

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар




    Сабақтың басы

    5 минут




























    3 минут

    Психологиялық дайындық

    Амандасу: - Сәлеметсіңдер ме, балалар!

    (Оқу құралдарын түгендеу)


    Ширату жаттығуы: Қазақтың ұлттық салт – дәстүрлері, ұлттық ойын түрлерінің суреттері презентациядан көрсетіледі.


    Мысалы:

    • Суретте кімдер бейнеленген? (Балалар) Зат есім

    • Қандай балалар?

    (Кішкентай, қара торы бала) Сын есім

    • Олар не істеп жатыр?

    (Ойын ойнап жатыр) Етістік

    • Қандай ойын ойнап жатыр?

    (Атпен жарысып жүр) Етістік

    • Суретте неше ат бейнеленген?

    • (4 ат) Сан есім


    Қортынды: Сонымен балалар, бұл тапсырмада біз қандай жұмыс жасадық? Суреттерге қарап, сөйлем құрадық, сұрақтар қойып, олардың қай сөз табында тұрғанын таптық. Қазақтың салт – дәстүрлерімен таныстық, ұлттық ойындарымен таныстық. Қандай салт – дәстүрлер, ұлттық ойындар бар екен?

    Қандай сөз таптары бар екен? Оларға қандай сұрақтар қойылады екен?


    Үй тапсырмасын тексеру
    4 – жаттығу.

    Кім? Не?

    Іні дәптер

    Керекті сөздер: ойыншық, нағашы, ата, түлкі, жоғары, келді, қарға, тәтті, дәрігер, ұста, ұшты, күріш


    Қортынды: - Жақсы балалар, біз сіздермен кеше қандай тақырыппен таныстық? Сөз таптарымен таныстық. Кім? Не? Не істейді? Қанша? Қандай? – деген сұрақтарға жауап беретін сөздерді тапқан болатынбыз.

    Кез – келген оқушы қол көтеріп, осы ойын түрлеріне тез арада сөйлем құрастырып айту қажет.

    Сөйлемді сөз таптарына қарай құрылған сұрақтарына жауап беру арқылы құруы қажет.





















    Кім? Сұрағына жауап беретін сөздерді бір бөлек,

    Не? Сұрағына жауап беретін сөздерді бір бөлек топтап жаз.
































    Мұғалімнің бағалауы:

    • 1 балл

    • 2 балл


    Слайд №1
































    Слайд №2



    Сабақтың ортасы

    5 минут































    5 минут


















    Дәптермен жұмыс




    7 минут





















    Сонымен балалар, ол сұрақтардың ішіндегі Кім? Не? Сұрақтарына жауап беретін сөздермен таныстық, олай болса бүгін енді ол сөздердің қай сөз табына жататынын білетін боласыздар. Басқа сөз таптарынан ажырататын боласыздар.


    Ұ.Ж

    Тақырыпты ашу

    1. - тапсырма.

    Негіздеме: Сөзжұмбақты шеш!Сөзжұмбақты дұрыс шешсек сабағымыздың тақырыбы шығады

    С абақтың тақырыбы мен мақсатын хабарлау

    Жауабы: зат есім






    Ереже

    Заттың атын білдіретін сөздерді зат есім деп атайды. Зат есімдерге кім? кімдер? не? нелер? деген сұрақтар қойылады.

    Мысалы: адам, көгершін, жазушылар, құлындар.



    Жұп.ж 2-тапсырма

    Негіздеме: «Адасқан суреттер!»Суреттерді дұрыс орналастыр.

    Кім?кімдер? не?нелер?

    Күйші торғай

    Сатушы қайың

    Оқушылар сиыр

    Тігінші мектеп

    Биші таулар

    Ана

    сәби


    Қортынды: Неге осылай суреттерді топтастырдыңдар? Қандай ереже шығаруға болады?

    ЕРЕЖЕ:Адамға қатысты сөздерге кім?не?,заттар мен жануарларға не?нелер?деген сұрақтар қойылады.



    Жұп.ж

    3 тапсырма. Мәтінмен жұмыс

    6 – жаттығу.

    Негіздеме: Мәтіннің тақырыбына қарап, оның мазмұнын болжа. Сонан соң мәтінді түсініп оқы.

    Тақырыбы: Ат қою

    Мәтін:

    Нартай мен атасы көрші жігіттің үйіне келді. Оларды құрметтеп төрге шығарады. Осыдан кейін үй йесі сәбиді алып келді.

    • Сәбиге ат қою – үлкен міндет, - деп,

    Нұртайдың атасы сәбиді ептеп қолына алды. Оның құлағына «Сенің атың – Ержан!» деп үш рет айқайлайды. Сонан соң үй иесіне қарай бұрылып:

    • Енді Ержаныңды өз қолыңа алып,

    апарып бесігіне жатқыз, - деді.

    Басқа қонақтар «Ержанның өмір жасы

    ұзақ болсын!» деп тілектері айтып жатты.

    Қортынды:

    • Мәтіннің мазмұнынан не түсіндік?

    • Мәтін не туралы?

    • Мәтіннен қай сөз табының сөздерін таптық?

    • Зат есімнің сұрақтары қандай?















    Оқушылар суреттегі заттардың атауын сөзжұмбақтың тиісті ұяшығына жазу арқылы сөзжұмбақтың жауабын табады.



    Ережемен танысады.








    Оқушылар:

    А4 форматына екіге бөлінген бағанға берілген сұрақтарға тиісті суреттерді алып жапсырады.


    Саралау: «Қорытынды» тәсілі














    Оқушылар:

    1. Мәтінді

    рөлге бөліп оқиды.

    2. Мәтіннің мазмұнын сұрақтарға жауап беру арқылы түсіндіреді.

    3. Мәтіннен Кім? Не? сұрақтарына жауап беретін сөздерді табады.


    Саралау тәсілі:

    «Қортынды» тәсілі










































    Мұғалімнің бағалауы:

    • 1 балл

    • 2 балл




















    Мұғалімнің бағалауы:

    • 1 балл

    • 2 балл



















    Слайд №3


    Сөзжұмбақ,

    Қаз, шаңырақ, түлкі, кеме, сандық, бүркіт, домбыраның суреттері


    Слайд №4








    Слайд №5


    Суреттер, екі бағанға бөлінген А4 форматында

    ғы парақтар, желім


    Слайд №6
















    Слайд №7,

    Оқулық

    42 – 43 беттері






    Сергіту сәті

    5 минут

    «Дұрыс немесе бұрыс» ойыны

    Негіздеме: Презентациядан түрлі суреттер көрсетіледі және сол суретке байланысты пікір оқылады.


    Сурет

    Пікір

    Дұрыс

    Бұрыс

    Shape1

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Арынханова Ақтолқын Нұрәділқызы
    09 Мамыр 2022
    519
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Ашық сабақ: Ұлтымыздың салт - дәстүрін білгенің жөн. Зат есім

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Ашық сабақ: Ұлтымыздың салт - дәстүрін білгенің жөн. Зат есім

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Барлық оқушылар: зат есімдерге сұрақтар қоя біледі; Көптеген оқушылар: кім?кімдер?не ?нелер?сұрақтарын қандай зат есімдерге қойылатынын анықтай алады; Кейбір оқушылар: Сөз таптарын (зат есім, сын есім, сан есім, етістік) ажыратады.
    Материалдың қысқаша нұсқасы


    Тәлімгер: ________________ Шакирова Д.К

    Пәні:

    Бөлім:

    Қазақ тілі
    Салт – дәстүр және ауыз әдебиеті

    Педагогтің аты-жөні

    Арынханова Ақтолқын Нұрәділқызы

    Күні:

    23.02.2022

    Сынып: 2 А

    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы

    Ұлтымыздың салт – дәстүрін білгенің жөн. Зат есім

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

    2.2.3.1 мәтін мазмұнын анықтауға бағытталған сұрақтар құрастыру және жауап беру

    2.4.2.3* сөз таптарын (зат есім, сын есім, сан есім, етістік) ажырату

    2.1.3.1 күнделікті өмірде кездесетін

    жағдаяттарға байланысты сөйлеу мәдениетін сақтап, диалогке қатысу

    Сабақтың мақсаты

    Барлық оқушылар: зат есімдерге сұрақтар қоя біледі;

    Көптеген оқушылар: кім?кімдер?не ?нелер?сұрақтарын қандай зат есімдерге қойылатынын анықтай алады;

    Кейбір оқушылар: Сөз таптарын (зат есім, сын есім, сан есім, етістік) ажыратады.


    Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңі/ уақыт

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар




    Сабақтың басы

    5 минут




























    3 минут

    Психологиялық дайындық

    Амандасу: - Сәлеметсіңдер ме, балалар!

    (Оқу құралдарын түгендеу)


    Ширату жаттығуы: Қазақтың ұлттық салт – дәстүрлері, ұлттық ойын түрлерінің суреттері презентациядан көрсетіледі.


    Мысалы:

    • Суретте кімдер бейнеленген? (Балалар) Зат есім

    • Қандай балалар?

    (Кішкентай, қара торы бала) Сын есім

    • Олар не істеп жатыр?

    (Ойын ойнап жатыр) Етістік

    • Қандай ойын ойнап жатыр?

    (Атпен жарысып жүр) Етістік

    • Суретте неше ат бейнеленген?

    • (4 ат) Сан есім


    Қортынды: Сонымен балалар, бұл тапсырмада біз қандай жұмыс жасадық? Суреттерге қарап, сөйлем құрадық, сұрақтар қойып, олардың қай сөз табында тұрғанын таптық. Қазақтың салт – дәстүрлерімен таныстық, ұлттық ойындарымен таныстық. Қандай салт – дәстүрлер, ұлттық ойындар бар екен?

    Қандай сөз таптары бар екен? Оларға қандай сұрақтар қойылады екен?


    Үй тапсырмасын тексеру
    4 – жаттығу.

    Кім? Не?

    Іні дәптер

    Керекті сөздер: ойыншық, нағашы, ата, түлкі, жоғары, келді, қарға, тәтті, дәрігер, ұста, ұшты, күріш


    Қортынды: - Жақсы балалар, біз сіздермен кеше қандай тақырыппен таныстық? Сөз таптарымен таныстық. Кім? Не? Не істейді? Қанша? Қандай? – деген сұрақтарға жауап беретін сөздерді тапқан болатынбыз.

    Кез – келген оқушы қол көтеріп, осы ойын түрлеріне тез арада сөйлем құрастырып айту қажет.

    Сөйлемді сөз таптарына қарай құрылған сұрақтарына жауап беру арқылы құруы қажет.





















    Кім? Сұрағына жауап беретін сөздерді бір бөлек,

    Не? Сұрағына жауап беретін сөздерді бір бөлек топтап жаз.
































    Мұғалімнің бағалауы:

    • 1 балл

    • 2 балл


    Слайд №1
































    Слайд №2



    Сабақтың ортасы

    5 минут































    5 минут


















    Дәптермен жұмыс




    7 минут





















    Сонымен балалар, ол сұрақтардың ішіндегі Кім? Не? Сұрақтарына жауап беретін сөздермен таныстық, олай болса бүгін енді ол сөздердің қай сөз табына жататынын білетін боласыздар. Басқа сөз таптарынан ажырататын боласыздар.


    Ұ.Ж

    Тақырыпты ашу

    1. - тапсырма.

    Негіздеме: Сөзжұмбақты шеш!Сөзжұмбақты дұрыс шешсек сабағымыздың тақырыбы шығады

    С абақтың тақырыбы мен мақсатын хабарлау

    Жауабы: зат есім






    Ереже

    Заттың атын білдіретін сөздерді зат есім деп атайды. Зат есімдерге кім? кімдер? не? нелер? деген сұрақтар қойылады.

    Мысалы: адам, көгершін, жазушылар, құлындар.



    Жұп.ж 2-тапсырма

    Негіздеме: «Адасқан суреттер!»Суреттерді дұрыс орналастыр.

    Кім?кімдер? не?нелер?

    Күйші торғай

    Сатушы қайың

    Оқушылар сиыр

    Тігінші мектеп

    Биші таулар

    Ана

    сәби


    Қортынды: Неге осылай суреттерді топтастырдыңдар? Қандай ереже шығаруға болады?

    ЕРЕЖЕ:Адамға қатысты сөздерге кім?не?,заттар мен жануарларға не?нелер?деген сұрақтар қойылады.



    Жұп.ж

    3 тапсырма. Мәтінмен жұмыс

    6 – жаттығу.

    Негіздеме: Мәтіннің тақырыбына қарап, оның мазмұнын болжа. Сонан соң мәтінді түсініп оқы.

    Тақырыбы: Ат қою

    Мәтін:

    Нартай мен атасы көрші жігіттің үйіне келді. Оларды құрметтеп төрге шығарады. Осыдан кейін үй йесі сәбиді алып келді.

    • Сәбиге ат қою – үлкен міндет, - деп,

    Нұртайдың атасы сәбиді ептеп қолына алды. Оның құлағына «Сенің атың – Ержан!» деп үш рет айқайлайды. Сонан соң үй иесіне қарай бұрылып:

    • Енді Ержаныңды өз қолыңа алып,

    апарып бесігіне жатқыз, - деді.

    Басқа қонақтар «Ержанның өмір жасы

    ұзақ болсын!» деп тілектері айтып жатты.

    Қортынды:

    • Мәтіннің мазмұнынан не түсіндік?

    • Мәтін не туралы?

    • Мәтіннен қай сөз табының сөздерін таптық?

    • Зат есімнің сұрақтары қандай?















    Оқушылар суреттегі заттардың атауын сөзжұмбақтың тиісті ұяшығына жазу арқылы сөзжұмбақтың жауабын табады.



    Ережемен танысады.








    Оқушылар:

    А4 форматына екіге бөлінген бағанға берілген сұрақтарға тиісті суреттерді алып жапсырады.


    Саралау: «Қорытынды» тәсілі














    Оқушылар:

    1. Мәтінді

    рөлге бөліп оқиды.

    2. Мәтіннің мазмұнын сұрақтарға жауап беру арқылы түсіндіреді.

    3. Мәтіннен Кім? Не? сұрақтарына жауап беретін сөздерді табады.


    Саралау тәсілі:

    «Қортынды» тәсілі










































    Мұғалімнің бағалауы:

    • 1 балл

    • 2 балл




















    Мұғалімнің бағалауы:

    • 1 балл

    • 2 балл



















    Слайд №3


    Сөзжұмбақ,

    Қаз, шаңырақ, түлкі, кеме, сандық, бүркіт, домбыраның суреттері


    Слайд №4








    Слайд №5


    Суреттер, екі бағанға бөлінген А4 форматында

    ғы парақтар, желім


    Слайд №6
















    Слайд №7,

    Оқулық

    42 – 43 беттері






    Сергіту сәті

    5 минут

    «Дұрыс немесе бұрыс» ойыны

    Негіздеме: Презентациядан түрлі суреттер көрсетіледі және сол суретке байланысты пікір оқылады.


    Сурет

    Пікір

    Дұрыс

    Бұрыс

    Shape1

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Қазақ тілі Ашық сабақ 2 сынып
    09.05.2022
    519
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Арынханова Ақтолқын Нұрәділқызы
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации