Сабақтың
басы
5
минут
3 минут
|
Психологиялық дайындық
Амандасу: - Сәлеметсіңдер ме,
балалар!
(Оқу
құралдарын түгендеу)
Ширату
жаттығуы: Қазақтың ұлттық салт –
дәстүрлері, ұлттық ойын түрлерінің суреттері презентациядан
көрсетіледі.
Мысалы:
(Кішкентай, қара торы бала) Сын
есім
(Ойын
ойнап жатыр) Етістік
(Атпен
жарысып жүр) Етістік
Қортынды: Сонымен балалар, бұл
тапсырмада біз қандай жұмыс жасадық? Суреттерге қарап, сөйлем
құрадық, сұрақтар қойып, олардың қай сөз табында тұрғанын таптық.
Қазақтың салт – дәстүрлерімен таныстық, ұлттық ойындарымен
таныстық. Қандай салт – дәстүрлер, ұлттық ойындар бар
екен?
Қандай
сөз таптары бар екен? Оларға қандай сұрақтар қойылады
екен?
Үй
тапсырмасын тексеру 4 –
жаттығу.
Кім?
Не?
Іні
дәптер
Керекті сөздер: ойыншық, нағашы, ата, түлкі,
жоғары, келді, қарға, тәтті, дәрігер, ұста, ұшты,
күріш
Қортынды:
- Жақсы
балалар, біз сіздермен кеше қандай тақырыппен таныстық? Сөз
таптарымен таныстық. Кім? Не? Не істейді? Қанша? Қандай? – деген
сұрақтарға жауап беретін сөздерді тапқан
болатынбыз.
|
Кез –
келген оқушы қол көтеріп, осы ойын түрлеріне тез арада сөйлем
құрастырып айту қажет.
Сөйлемді
сөз таптарына қарай құрылған сұрақтарына жауап беру арқылы құруы
қажет.
Кім? Сұрағына жауап беретін
сөздерді бір бөлек,
Не? Сұрағына жауап беретін
сөздерді бір бөлек топтап жаз.
|
Мұғалімнің бағалауы:
|
Слайд
№1
Слайд
№2
|
|
|
Сабақтың ортасы
5
минут
5
минут
Дәптермен жұмыс
7
минут
|
Сонымен
балалар, ол сұрақтардың ішіндегі Кім?
Не? Сұрақтарына жауап беретін
сөздермен таныстық, олай болса бүгін енді ол сөздердің қай сөз
табына жататынын білетін боласыздар. Басқа сөз таптарынан
ажырататын боласыздар.
Ұ.Ж
Тақырыпты ашу
-
-
тапсырма.
Негіздеме: Сөзжұмбақты шеш!Сөзжұмбақты
дұрыс шешсек сабағымыздың тақырыбы шығады
С абақтың тақырыбы мен мақсатын
хабарлау
Жауабы: зат есім
Ереже
Заттың
атын білдіретін сөздерді зат есім деп атайды. Зат
есімдерге кім? кімдер? не?
нелер? деген сұрақтар
қойылады.
Мысалы:
адам, көгершін, жазушылар, құлындар.
Жұп.ж 2-тапсырма
Негіздеме: «Адасқан суреттер!»Суреттерді
дұрыс орналастыр.
Кім?кімдер? не?нелер?
Күйші
торғай
Сатушы
қайың
Оқушылар
сиыр
Тігінші
мектеп
Биші
таулар
Ана
сәби
Қортынды: Неге осылай суреттерді
топтастырдыңдар? Қандай ереже шығаруға болады?
ЕРЕЖЕ:Адамға қатысты сөздерге
кім?не?,заттар мен жануарларға не?нелер?деген сұрақтар
қойылады.
Жұп.ж
3
тапсырма. Мәтінмен жұмыс
6 –
жаттығу.
Негіздеме: Мәтіннің тақырыбына қарап,
оның мазмұнын болжа. Сонан соң мәтінді түсініп
оқы.
Тақырыбы: Ат қою
Мәтін:
Нартай мен атасы көрші жігіттің
үйіне келді. Оларды құрметтеп төрге шығарады. Осыдан кейін үй йесі
сәбиді алып келді.
Нұртайдың
атасы сәбиді ептеп қолына алды. Оның құлағына «Сенің атың
– Ержан!» деп үш рет
айқайлайды. Сонан соң үй иесіне қарай бұрылып:
апарып
бесігіне жатқыз, - деді.
Басқа қонақтар «Ержанның
өмір жасы
ұзақ
болсын!» деп тілектері айтып жатты.
Қортынды:
-
Мәтіннің
мазмұнынан не түсіндік?
-
Мәтін не
туралы?
-
Мәтіннен
қай сөз табының сөздерін таптық?
-
Зат есімнің сұрақтары
қандай?
|
Оқушылар
суреттегі заттардың атауын сөзжұмбақтың тиісті ұяшығына жазу арқылы
сөзжұмбақтың жауабын табады.
Ережемен
танысады.
Оқушылар:
А4
форматына екіге бөлінген бағанға берілген сұрақтарға тиісті
суреттерді алып жапсырады.
Саралау: «Қорытынды»
тәсілі
Оқушылар:
-
Мәтінді
рөлге
бөліп оқиды.
2. Мәтіннің мазмұнын сұрақтарға
жауап беру арқылы түсіндіреді.
3.
Мәтіннен Кім? Не?
сұрақтарына жауап беретін сөздерді
табады.
Саралау тәсілі:
«Қортынды» тәсілі
|
Мұғалімнің бағалауы:
Мұғалімнің бағалауы:
|
Слайд
№3
Сөзжұмбақ,
Қаз,
шаңырақ, түлкі, кеме, сандық, бүркіт, домбыраның
суреттері
Слайд
№4
Слайд
№5
Суреттер,
екі бағанға бөлінген А4 форматында
ғы
парақтар, желім
Слайд
№6
Слайд
№7,
Оқулық
42 – 43
беттері
|
|
|