Материалдар / Ашық сабақ "Ұлы адамдар достығы" 7-сынып

Ашық сабақ "Ұлы адамдар достығы" 7-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Бұл материал 7 сыныпқа қазақ тілі пәнін оқыту үшін қажет. Достық тақырыбында білімдерін толықтыру. Ұлы, атақты адамдардың өмірінен, достық қарым-қатынасынан үлгі алу. Ойларын ашық, анық жеткізуге дағдыландыру сабақтың басты мақсаты болып табылады. Сабақты өту басрысында «Кіру билеті», «Бестармақ-Синквейн», «Фишбоун» , «5-сұрақ», «Ақылдының алты қалпағы» әдістерін қолдана отрып оқушылар мәтінмен жұмыс жасауды үйренеді.Топтаса отырып жұмыс жасау. "Алты қалпақ" бойынша сабаққа кері байланыс беріп, өз ойларын ортаға салады.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Желтоқсан 2017
7638
10 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Сабақтың тақырыбы: Ұлы адамдар достығыМұғалімнің аты-жөні:Жәмәли ЖазираКүні:
СЫНЫП: 7 «Ә»

Қатысқан оқушылар саны:

Қатыспағаноқушылар саны:
Сабақ негізделген оқу мақсаттары7.Т/А3. Достық тақырыбында білімдерін толықтыру. Ұлы, атақты адамдардың өмірінен, достық қарым-қатынасынан үлгі алу. Ойларын ашық, анық жеткізуге дағдыландыру.7.ӘТН2.Сөйлеу тіліндегі интонация, кідіріс, логикалық екпіннің мәнін түсініп қолдану
Сабақ нәтижесі:

Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді.Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты бірлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды.Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады.
Бағалау критерийіЖеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады.
Тілдік құзіреттілік

Достық
РесурстарОқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар  және  әртүрлі  заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер.
Әдіс-тәсілдер«Кіру билеті», «Бестармақ-Синквейн», «Фишбоун» , «5-сұрақ», «Ақылдының алты қалпағы» әдістері
Пәнаралық байланысМузыка, қазақ тілі, тарих, әдебиет
Алдыңғы оқуДостық-өмірлік нұсқа. 67-бет, 10-тапсырма. Әңгіме құрастыру.5- мақал-мәтел жаттау
Сабақтың жоспары
ЖоспарланғануақытСабақ барысы :Ресурстар
Басталуы5 минутҰйымдастыру кезеңі 5 минут«Кіру билеті» арқылы оқушыларды топтарға бөлу.Кассадан билеттер ала отырып, сол билеттегі сұрақтарға жауап бере отырып топтарға бөлініп отырады.



1-топ. «Достық»2-топ. «Бірлік»3-топ. «Татулық»Топтың аты жазылған парақтар







жазылған парақшалар
Жаңа білім8 минут









Білу және түсіну1-тапсырма.1-топ. 1-өлең2-топ. 2-өлең Оқулық.Кеспе қағаздар.

.
Ортасы11 минут























Қолдану2-тапсырма.1-топ. «Достық» «Бестармақ-Синквейн» әдісі арқылы2-топ. «Бірлік»«Фишбоун» әдісі арқылы3-топ. «Татулық»«5 сұрақ» әдісіМәтін бойынша 5сұрақ құрастырады.



Үлестірме қағаздар, тапсырмалар, плакаттар, маркерлер.

.

Сергіту сәті3 минутКөңілді караоке. «Қайдасыңдар, достарым!»Акт, ән, ноутбук.
Аяқталуы Сабақты бекіту10 минут«Ақылдының алты қалпағы»Ақ –факт, орындалды, ана топ жақсы қорғадыҚызыл –ішкі сезім, эмоция, Қара –негативСары-сабақтың жақсы, позитивтіЖасыл-шығармашылықКөк- қорытынды жасау

6 қалақ

Бағалау





Әр тапсырма сайын оқушыларды ынталандырып, бағалау. «Жарайсың», «Керемет», «Әлі де көп еңбектену керек»т.б



Бағалау парақшасы,Смайликтер,


Үй жұмысы

«Шынайы достық» Эссе жазу





Кері байланыс3 минутСабақтан алған әсерлерін стикерлерге жазустикерлер
Қосымша ақпарат

Саралау – Сіз қосымшакөмек көрсетуді қалайжоспарлайсыз? Сізқабілеті жоғарыоқушыларға тапсырманыкүрделендіруді қалайжоспарлайсыз?Бағалау - Оқушылардыңүйренгенін тексерудіқалай жоспарлайсыз?Пəнаралық байланысҚауіпсіздік жəне еңбектіқорғау ережелеріАКТ-мен байланысҚұндылықтардағыбайланыс
  • РефлексияСабақ / оқумақсаттарышынайы ма?Бүгін оқушыларне білді?Сыныптағы ахуалқандай болды?Мен жоспарлағансаралау шараларытиімді болды ма?Мен берілгенуақыт ішіндеүлгердім бе? Менөз жоспарымақандай түзетулеренгіздім жəненеліктен?





    Қорытынды бағамдауҚандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:2:Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:2:Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымдыжетілдіруге көмектесетін не білдім?












    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
    Осы аптаның ең үздік материалдары
    Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
    Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
    тақырыптармен дайындаймыз
    Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
    Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
    Толығырақ