|
Сабақтың тақырыбы: Ұлы адамдар достығы |
Мұғалімнің аты-жөні:Жәмәли Жазира Күні: |
|||||||||||||||||||||
|
СЫНЫП: 7 «Ә» |
Қатысқан оқушылар саны: |
Қатыспағаноқушылар саны: |
||||||||||||||||||||
|
Сабақ негізделген оқу мақсаттары |
7.Т/А3. Достық тақырыбында білімдерін толықтыру. Ұлы, атақты адамдардың өмірінен, достық қарым-қатынасынан үлгі алу. Ойларын ашық, анық жеткізуге дағдыландыру. 7.ӘТН2.Сөйлеу тіліндегі интонация, кідіріс, логикалық екпіннің мәнін түсініп қолдану |
|||||||||||||||||||||
|
Сабақ нәтижесі: |
Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты бірлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды. Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады. |
|||||||||||||||||||||
|
Бағалау критерийі |
Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады. |
|||||||||||||||||||||
|
Тілдік құзіреттілік |
Достық |
|||||||||||||||||||||
|
Ресурстар |
Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар және әртүрлі заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер. |
|||||||||||||||||||||
|
Әдіс-тәсілдер |
«Кіру билеті», «Бестармақ-Синквейн», «Фишбоун» , «5-сұрақ», «Ақылдының алты қалпағы» әдістері |
|||||||||||||||||||||
|
Пәнаралық байланыс |
Музыка, қазақ тілі, тарих, әдебиет |
|||||||||||||||||||||
|
Алдыңғы оқу |
Достық-өмірлік нұсқа. 67-бет, 10-тапсырма. Әңгіме құрастыру. 5- мақал-мәтел жаттау |
|||||||||||||||||||||
|
Сабақтың жоспары |
||||||||||||||||||||||
|
Жоспарланғануақыт |
Сабақ барысы : |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||
|
Басталуы 5 минут |
Ұйымдастыру кезеңі 5 минут «Кіру билеті» арқылы оқушыларды топтарға бөлу. Кассадан билеттер ала отырып, сол билеттегі сұрақтарға жауап бере отырып топтарға бөлініп отырады. |
1-топ. «Достық» 2-топ. «Бірлік» 3-топ. «Татулық» Топтың аты жазылған парақтар жазылған парақшалар |
||||||||||||||||||||
|
Жаңа білім 8 минут |
Білу және түсіну 1-тапсырма. 1-топ. 1-өлең 2-топ. 2-өлең
|
Оқулық. Кеспе қағаздар.
. |
||||||||||||||||||||
|
Ортасы 11 минут
|
Қолдану 2-тапсырма. 1-топ. «Достық» «Бестармақ-Синквейн» әдісі арқылы 2-топ. «Бірлік» «Фишбоун» әдісі арқылы 3-топ. «Татулық» «5 сұрақ» әдісі Мәтін бойынша 5сұрақ құрастырады.
|
Үлестірме қағаздар, тапсырмалар, плакаттар, маркерлер.
.
|
||||||||||||||||||||
|
Сергіту сәті 3 минут |
Көңілді караоке. «Қайдасыңдар, достарым!» |
Акт, ән, ноутбук. |
||||||||||||||||||||
|
Аяқталуы Сабақты бекіту 10 минут |
«Ақылдының алты қалпағы» Ақ –факт, орындалды, ана топ жақсы қорғады Қызыл –ішкі сезім, эмоция, Қара –негатив Сары-сабақтың жақсы, позитивті Жасыл-шығармашылық Көк- қорытынды жасау
|
6 қалақ
|
||||||||||||||||||||
|
Бағалау
|
Әр тапсырма сайын оқушыларды ынталандырып, бағалау. «Жарайсың», «Керемет», «Әлі де көп еңбектену керек»т.б
|
Бағалау парақшасы, Смайликтер, |
||||||||||||||||||||
|
Үй жұмысы
|
«Шынайы достық» Эссе жазу |
|
||||||||||||||||||||
|
Кері байланыс 3 минут |
Сабақтан алған әсерлерін стикерлерге жазу |
стикерлер |
||||||||||||||||||||
|
Қосымша ақпарат
|
||||||||||||||||||||||
|
Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? |
Бағалау - Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? |
Пəнаралық байланыс Қауіпсіздік жəне еңбекті қорғау ережелері АКТ-мен байланыс Құндылықтардағы байланыс |
||||||||||||||||||||
|
|
|
|
||||||||||||||||||||
|
Рефлексия Сабақ / оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім жəне неліктен? |
|
|||||||||||||||||||||
|
Қорытынды бағамдау Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім? |
||||||||||||||||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ашық сабақ "Ұлы адамдар достығы" 7-сынып
Ашық сабақ "Ұлы адамдар достығы" 7-сынып
|
Сабақтың тақырыбы: Ұлы адамдар достығы |
Мұғалімнің аты-жөні:Жәмәли Жазира Күні: |
|||||||||||||||||||||
|
СЫНЫП: 7 «Ә» |
Қатысқан оқушылар саны: |
Қатыспағаноқушылар саны: |
||||||||||||||||||||
|
Сабақ негізделген оқу мақсаттары |
7.Т/А3. Достық тақырыбында білімдерін толықтыру. Ұлы, атақты адамдардың өмірінен, достық қарым-қатынасынан үлгі алу. Ойларын ашық, анық жеткізуге дағдыландыру. 7.ӘТН2.Сөйлеу тіліндегі интонация, кідіріс, логикалық екпіннің мәнін түсініп қолдану |
|||||||||||||||||||||
|
Сабақ нәтижесі: |
Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты бірлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды. Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады. |
|||||||||||||||||||||
|
Бағалау критерийі |
Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады. |
|||||||||||||||||||||
|
Тілдік құзіреттілік |
Достық |
|||||||||||||||||||||
|
Ресурстар |
Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар және әртүрлі заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер. |
|||||||||||||||||||||
|
Әдіс-тәсілдер |
«Кіру билеті», «Бестармақ-Синквейн», «Фишбоун» , «5-сұрақ», «Ақылдының алты қалпағы» әдістері |
|||||||||||||||||||||
|
Пәнаралық байланыс |
Музыка, қазақ тілі, тарих, әдебиет |
|||||||||||||||||||||
|
Алдыңғы оқу |
Достық-өмірлік нұсқа. 67-бет, 10-тапсырма. Әңгіме құрастыру. 5- мақал-мәтел жаттау |
|||||||||||||||||||||
|
Сабақтың жоспары |
||||||||||||||||||||||
|
Жоспарланғануақыт |
Сабақ барысы : |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||
|
Басталуы 5 минут |
Ұйымдастыру кезеңі 5 минут «Кіру билеті» арқылы оқушыларды топтарға бөлу. Кассадан билеттер ала отырып, сол билеттегі сұрақтарға жауап бере отырып топтарға бөлініп отырады. |
1-топ. «Достық» 2-топ. «Бірлік» 3-топ. «Татулық» Топтың аты жазылған парақтар жазылған парақшалар |
||||||||||||||||||||
|
Жаңа білім 8 минут |
Білу және түсіну 1-тапсырма. 1-топ. 1-өлең 2-топ. 2-өлең
|
Оқулық. Кеспе қағаздар.
. |
||||||||||||||||||||
|
Ортасы 11 минут
|
Қолдану 2-тапсырма. 1-топ. «Достық» «Бестармақ-Синквейн» әдісі арқылы 2-топ. «Бірлік» «Фишбоун» әдісі арқылы 3-топ. «Татулық» «5 сұрақ» әдісі Мәтін бойынша 5сұрақ құрастырады.
|
Үлестірме қағаздар, тапсырмалар, плакаттар, маркерлер.
.
|
||||||||||||||||||||
|
Сергіту сәті 3 минут |
Көңілді караоке. «Қайдасыңдар, достарым!» |
Акт, ән, ноутбук. |
||||||||||||||||||||
|
Аяқталуы Сабақты бекіту 10 минут |
«Ақылдының алты қалпағы» Ақ –факт, орындалды, ана топ жақсы қорғады Қызыл –ішкі сезім, эмоция, Қара –негатив Сары-сабақтың жақсы, позитивті Жасыл-шығармашылық Көк- қорытынды жасау
|
6 қалақ
|
||||||||||||||||||||
|
Бағалау
|
Әр тапсырма сайын оқушыларды ынталандырып, бағалау. «Жарайсың», «Керемет», «Әлі де көп еңбектену керек»т.б
|
Бағалау парақшасы, Смайликтер, |
||||||||||||||||||||
|
Үй жұмысы
|
«Шынайы достық» Эссе жазу |
|
||||||||||||||||||||
|
Кері байланыс 3 минут |
Сабақтан алған әсерлерін стикерлерге жазу |
стикерлер |
||||||||||||||||||||
|
Қосымша ақпарат
|
||||||||||||||||||||||
|
Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? |
Бағалау - Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? |
Пəнаралық байланыс Қауіпсіздік жəне еңбекті қорғау ережелері АКТ-мен байланыс Құндылықтардағы байланыс |
||||||||||||||||||||
|
|
|
|
||||||||||||||||||||
|
Рефлексия Сабақ / оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім жəне неліктен? |
|
|||||||||||||||||||||
|
Қорытынды бағамдау Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім? |
||||||||||||||||||||||
шағым қалдыра аласыз













