Сабақтың тақырыбы: Ұлы адамдар достығы | Мұғалімнің аты-жөні:Жәмәли ЖазираКүні: |
СЫНЫП: 7 «Ә»
| Қатысқан оқушылар саны:
| Қатыспағаноқушылар саны: |
Сабақ негізделген оқу мақсаттары | 7.Т/А3. Достық тақырыбында білімдерін толықтыру. Ұлы, атақты адамдардың өмірінен, достық қарым-қатынасынан үлгі алу. Ойларын ашық, анық жеткізуге дағдыландыру.7.ӘТН2.Сөйлеу тіліндегі интонация, кідіріс, логикалық екпіннің мәнін түсініп қолдану |
Сабақ нәтижесі:
| Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді.Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты бірлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды.Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады. |
Бағалау критерийі | Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады. |
Тілдік құзіреттілік |
Достық |
Ресурстар | Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар және әртүрлі заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер. |
Әдіс-тәсілдер | «Кіру билеті», «Бестармақ-Синквейн», «Фишбоун» , «5-сұрақ», «Ақылдының алты қалпағы» әдістері |
Пәнаралық байланыс | Музыка, қазақ тілі, тарих, әдебиет |
Алдыңғы оқу | Достық-өмірлік нұсқа. 67-бет, 10-тапсырма. Әңгіме құрастыру.5- мақал-мәтел жаттау |
Сабақтың жоспары |
Жоспарланғануақыт | Сабақ барысы : | Ресурстар |
Басталуы5 минут | Ұйымдастыру кезеңі 5 минут«Кіру билеті» арқылы оқушыларды топтарға бөлу.Кассадан билеттер ала отырып, сол билеттегі сұрақтарға жауап бере отырып топтарға бөлініп отырады.
| 1-топ. «Достық»2-топ. «Бірлік»3-топ. «Татулық»Топтың аты жазылған парақтар
жазылған парақшалар |
Жаңа білім8 минут
| Білу және түсіну1-тапсырма.1-топ. 1-өлең2-топ. 2-өлең | Оқулық.Кеспе қағаздар.
. |
Ортасы11 минут
| Қолдану2-тапсырма.1-топ. «Достық» «Бестармақ-Синквейн» әдісі арқылы2-топ. «Бірлік»«Фишбоун» әдісі арқылы3-топ. «Татулық»«5 сұрақ» әдісіМәтін бойынша 5сұрақ құрастырады.
| Үлестірме қағаздар, тапсырмалар, плакаттар, маркерлер.
.
|
Сергіту сәті3 минут | Көңілді караоке. «Қайдасыңдар, достарым!» | Акт, ән, ноутбук. |
Аяқталуы Сабақты бекіту10 минут | «Ақылдының алты қалпағы»Ақ –факт, орындалды, ана топ жақсы қорғадыҚызыл –ішкі сезім, эмоция, Қара –негативСары-сабақтың жақсы, позитивтіЖасыл-шығармашылықКөк- қорытынды жасау
| 6 қалақ
|
Бағалау
| Әр тапсырма сайын оқушыларды ынталандырып, бағалау. «Жарайсың», «Керемет», «Әлі де көп еңбектену керек»т.б
| Бағалау парақшасы,Смайликтер, |
Үй жұмысы
| «Шынайы достық» Эссе жазу |
|
Кері байланыс3 минут | Сабақтан алған әсерлерін стикерлерге жазу | стикерлер |
Қосымша ақпарат
|
Саралау – Сіз қосымшакөмек көрсетуді қалайжоспарлайсыз? Сізқабілеті жоғарыоқушыларға тапсырманыкүрделендіруді қалайжоспарлайсыз? | Бағалау - Оқушылардыңүйренгенін тексерудіқалай жоспарлайсыз? | Пəнаралық байланысҚауіпсіздік жəне еңбектіқорғау ережелеріАКТ-мен байланысҚұндылықтардағыбайланыс |
| | |
РефлексияСабақ / оқумақсаттарышынайы ма?Бүгін оқушыларне білді?Сыныптағы ахуалқандай болды?Мен жоспарлағансаралау шараларытиімді болды ма?Мен берілгенуақыт ішіндеүлгердім бе? Менөз жоспарымақандай түзетулеренгіздім жəненеліктен? |
|
Қорытынды бағамдауҚандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:2:Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:2:Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымдыжетілдіруге көмектесетін не білдім? |