Ашық сабақ: «Ұлы Дала»: тарихи-географиялық сипаттамасы" (10 сынып)

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ашық сабақ: «Ұлы Дала»: тарихи-географиялық сипаттамасы" (10 сынып)

Материал туралы қысқаша түсінік
Ашық сабақ: «Ұлы Дала»: тарихи-географиялық сипаттамасы" (10 сынып)
Материалдың қысқаша нұсқасы

Ұзақ мерзімдік жоспардағы тарау: «Ұлы Дала өркениеті

Күні:

Сынып:

Мектеп: Ұлықбек атындағы ЖОМ №3.

Мұғалімнің аты жөні: Абдуллаева .М.А.

Қатысқан оқушылар саны:

Қатыспаған оқушылар саны:

Сабақтың тақырыбы

«Ұлы Дала»: тарихи-географиялық сипаттамасы


Оқу мақсаты


10.1.2.1 картаны пайдаланып «Ұлы Дала» тарихи-географиялық аймағын анықтау;

10.1.2.2 тарихи дерек көздерді талдау негізінде «Ұлы Дала» ұғымының мәнін түсіндіру

Сабақтың мақсаты


Оқушыларды ойлай білуге дағдыландыру, өз ойын аңық,толық жеткізе білуге баулу.

Тілдік мақсаттар

Оқылым,жазылым дағдыларын дамыту.

Қалыптастыратын құндылықтар

Өзіне құрмет, басқаға құрмет:

Сабақ барысында, мұғалім және оқушы бір-бірін тыңдайды және сыйлайды.

Академиялық шынайылық:

Сабақ барысында өзара бағалау кезінде әділ бағалауды үйренеді.

Өмір бойы оқу:

Оқушы практикалық тапсырманы орындау барысында өткен сабақтың білімін қолданады.

Ынтымақтастық:

Топтық жұмысты орындау барысында өзара байланысқа түсе отырып берілген сұрақтардың жауабын табады.

Азаматтық жауапкершілік және патриотизм:

Пәнаралық байланыс

География пәні бойынша карталар арқылы жер-су атауларын анықтап, қолданады.

АКТ-құндылықтары

АКТ-ны қолдана отырып презентация көрсету.

Алдыңғы білім


Сабақтың барысы

Жоспарланған уақыттар

Жоспарланатын шаралар

Ресурстар



Тақырыпқа байланысты суреттер,цитата беріледі. Оқушылар тақырыпты айқындайды.

АКТ презентация



Тапсырма – 1.«Ұлы дала» ұғымына интеллект карта құрастыр.


Тапсырма – 2 Мағжан Жұмабаев: «Көп түрік енші алысып тарасқанда, Қазақта қара шаңырақ қалған жоқ па?!» Картаны пайдалана отырып Мағжанның сөзіне түсіндір.

  АКТ презентация


Дифференцияциялық тапсырма

Өзара бағалау ұсынылады.

Тапсырма – 3.Мәтінмен жұмыс. Мәтінде айтылған пікірмен қаншалықты келісесіз.

Төрт сөйлем стратегиясы арқылы жауап жаз.

Пікір:

Дәлел:

Мысал:

Қорытынды:

АКТ презентация


Тапсырма – 4. Қалыптастырушы жұмыс. Эссе

Дереккөздерді және өз біліміңді пайдалана отырып, «Мен ұлы дала перзентімін» тақырыбына эссе жаз.(150 сөз)

http://e-history.kz/kz/publications/view/2238
© e-history.kz



Кері байланыс.

1. Ж Сабақта көрген білгенін, сезгенін cтикерге жазуды ұсынылады.

-Сұрақтар

-Ұсыныстар. (бағыттаушы сұрақтар)



Сабаққа байланысты рефлексивті есеп жазады.


Қосымша ақпарат

Бөліп оқыту – Көбірек қолдау көрсету үшін сіз не істейсіз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай күрделі тапсырма бересіз?.

Бағалау – Оқушылардың білімін қалай тексересіз?


Қауіпсіздік ережелері және денсаулықты сақтау


Барлық оқушылар:

Қабілеті жоғары оқушылар:

Жауап жазу барысында кілт сөздерді тиімді қолданады


Берілген мақсаттар бойынша тапсырмалар орындау барысында өзара және топтық а қалыптастырушы бағалау жүреді.


Сабақ үзілістерінде дене қимыл жаттығулары ұйымдастырылады.




Ой толғау

Сабақ мақсаттары:

Оқыту мақсаттары шынайы болды ма?

Бүгін оқушылар нені үйренді?

Оқыту ортасы қандай болды? Менің бөліп оқытқаным өз мәнінде жүзеге асты ма?


Мен өз уақытымды ұтымды пайдалана алдым ба?


Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен?

Төменде берілген бос орынды өз сабағыңызға рефлексия жүргізу үшін пайдаланыңыз. Сабағыңызға қатысты деген сол жақта келтірілген сұрақтарға жауап беріңіз.



Жиынтық бағалау

Сабақтың қандай екі сәті сәтті өтті (оқуды да, оқытуды да қарастырғанда)?

1:

2:

Сабақтың тиімділігін қандай екі жағдай жақсартар еді (оқуды да, оқытуды да қарастырғанда)?

1:

2:

Сабақты жүргізгенімде сынып туралы және сол сыныптың оқушылары туралы қандай ақпарат алдым, бұл ақпараттың келесі сабақты жоспарлауымда қандай көмегі тиеді?



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
11.12.2020
8219
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі