Материалдар / Ашық сабақ Ұлы географиялық ашылулар. 6 сынып

Ашық сабақ Ұлы географиялық ашылулар. 6 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
6-сынып оқушыларына арналған. Мұнда оқушыларға ұлы географиялық ашылулар тақырыбында көптеген әдіс-тәсілдер қарастырылған.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Қазан 2021
1440
4 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады


     

Бөлім:

Сауда, қолөнер және әлемді игеру

Педагогтің аты-жөні

Жұмағұлов Ерсін Серікұлы

Күні:


Сынып:6

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Ұлы географиялық ашулар әлемді қалай өзгертті?

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

6.2.4.3 картадан XV-XVI ғасырлардағы саяхатшылардың негізгі бағыт-бағдарларын белгілей отырып, Ұлы географиялық ашылулардың адамдардың әлем туралы түсінігіне ықпалын анықтау;

Сабақтың мақсаты

Ұлы географиялық ашулардың әлем өзгерісіне ықпалын анықтау

      Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

7 мин




















Жаңа сабақ

5 мин

Ұйымдастыру кезеңі Бағалау парағын беру. Үй тапсырмасын сұрау: Эссені тексеру «Білім қоржыны» әдісі арқылы сұрақтармен үй тапсырмасын тексеру. 1.Шығыс пен Батысты байланыстыратын жол?(Ұлы Жібек жолы) 2.Ұлы Жібек жолына не себептен Жібек атауы берілді? (Бұл жолмен Қытай елінен шығатын жібек мата тасыған.) 3.Ұлы Жібек жолы қай ғасырға дейін Шығыс пен Батыс қатынасының маңызды жолы болып келді?(16ғ) 4.Орта Азияның ,Батыс Азияның ,Еуропаның заттары қай елге тасымалданды?(Қытай) 5.15 ғасырда Қытай кемелері Үнді мұхитымен неше рет теңіз саяхатын жасады?(7 рет)

6.Чжэн Хэ флоты неше кемеден тұрды?(250)

7.Яжэн Хэ флотындағы кемелер қалай аталды?-(Қазына кемелер) 8.Экспедицияның құамында қанша адамнан тұрды?-( 27-28 адамнан)

9. Топқа бөлу.Саяхашылар есімдерімен. 1-топ; Колумб 2-топ; Гама; 3-топ; Магеллан Жаңа тақырыптың мақсатымен таныстыру. Балалар, XV-XVI ғғ әлемді өзгерткен Ұлы географиялық ашулар кезеңі деп атайды. «зұлмат теңіз » арқылы Үндістанға жол ашу  бұрыннан  адамдардың  ойын дүрліктірген. Алыс жерлер туралы армандарын іске асыру үшін, европалықтар  теңіз саяхатына шығу үшін аз күш жұмсаған жоқ. Адамзат тарихында көптеген теңіз жолының ашылулары болды, алайда тек 15 ғ аяғы мен -16 ғ басындағы географиялық ашылулар ұлы деп аталды.


Оқушылар сұрақтарға жауап береді


Жұлдызша арқылы

Мұғалім презентациясы


















Бейнематериал

5 минут












4 мин






2 мин











2 мин








5 минут



Мәтінмен жұмыс. «Тарихи пирамида» әдісі

Зерттеу мен талдау

1-тапсырма

Оқушыларға дерек ұсынып,сұрақтар негізінде талдау жасатыңыз.

1-топ:Христофор Колумб

2-топ:Васко Да Гама 3-топ: Фернандо Магеллан





2- тапсырма: Қағаз бетіне саяхатшылардың жүрген жерлерін түсіреді (жеке жұмыс)





3-тапсырма:«Теңізден хат» хронологиялық диктант

1.Ол үш кемемен 1492 ж Испания жағалауындағы Полос қаласынан сапарға аттанды.(Х.Колумб)2.Оның 1497 ж төрт кемелі экспедициясы Лиссабон портынан шықты.(Васко До Гама)

3.Әйгілі теңізші 41 жасында 1521 ж дүниеден өтті.(Ф.Магеллан)





4-тапсырма: Сәйкестендіру. Кесте

Кристофор Колумб


1492-1504 жж

Васко Да Гама


1499-1503 жж

Фернан Магеллан


1519-1522 жж


Дәптермен жұмыс: Эссе жазу-«Егерде мен саяхатшы болсам.........»


Оқушылар бейнематериалды көре отырып,

ой бөліседі.Постер қорайды.














Тарихи диктант тапсырмасын орындайды.









Хронолгиялық даталарды саяхатшылар есімімен сәйкестендіреді.


Өз ойларымен берілген тақырып бойынша эссе жазады.


Қосымша 1

Бейнематериал:

https://www.youtube.com/watch?v=zZeiyA2Xr4kҰлы географиялық ашылулар–жаңа өркениеттің бастауы

(рус.) Әлемдік өркениет тарихы

Қосымша 2

Қосымша 3

















кесте

5 минут

Қорытынды 7 минут

Тест жұмысы:


Кері байланыс «Желкенді қайық» әдісі арқылы





Оқушылар бағалай критерийлерімен өз деңгейлерін бағалайды


2 минут Оқу тапсырмасы

Үйге тапсырма: 23 тақырыпты оқу. Бір теңіз саяхатшысына мәлімет жазу.


Үйге берілген тапсырманы күнделікке жазып алады.
















Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ