Материалдар / Ашық сабақ Ұлы Жібек жолының қалыптасуы 6 сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ Ұлы Жібек жолының қалыптасуы 6 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
бұл сабақ 6-сыныпқа арналған. Ұлы Жібек жолының қалыптасуы туралы ақпараттар алады.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
11 Желтоқсан 2020
829
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Күні: 14.12.2018

Мұғалімнің есімі: Омарова Айгуль Саденбаевна

СЫНЫП: 6

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы: Ұлы Жібек жолының қалыптасуы

Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары)

6.4.2.1 Ұлы Жібек жолының қала мәдениетінің дамуына әсерін анықтау;

6.4.1.1 көшпелілер мен отырықшылар арасындағы өзара экономикалық байланыстарын анықтау;

6.2.2.2 ортағасырлық сәулет өнері ескерткіштерінің ерекшеліктерін түсіндіру

Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар:

  • Ұлы Жібек жолы туралы біледі

Оқушылардың басым көпшілігі:

  • Ұлы Жібек жолының экономикаға, қала мәдениетіне әсерін анықтайды

Кейбір оқушылар:

  • Ұлы Жібек жолының маңызы туралы әңгіме құрады.

Бағалау критерийі

1. Ұлы Жібек жолы туралы біледі

2. Ұлы Жібек жолының экономикаға, қала мәдениетіне әсерін анықтай алады.

3. Ұлы Жібек жолының маңызы туралы әңгіме құра алады.


Тілдік мақсат

Оқушылар жаңа ұғымдармен танысады: Ұлы Жібек жолы, сауда жолы, саяхат, айырбастау, ортағасырлық қалалар, керуен.

Негізгі сөздер мен тіркестер: сауда қатынастары, император У Ди, керуен саудасы, ыдыстар, жан-жануарлар, тауарлар айырбастау.

Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер:

- Ұлы Жібек жолының экономикаға, қала мәдениетіне әсерін анықтап айта алады.

- Ұлы Жібек жолының маңызы туралы әңгіме құра алады.


Жоспар

Жоспарланған уақыт

Жоспарланған жаттығулар

Ресурстар

Басталуы

  1. Ұйымдастыру сәті

«Тарихи тілек» топтар бір-біріне тарихи термин, тұлғаларды қолдана отырып тілек жолдайды.

  1. Топқа бөлу.

І топ – Отырар ІІ топ – Тараз

ІІІ топ – Сауран IV топ – Сығанақ


Слайд

Қиынды қағаздар

Ортасы

  • Ой қозғау: Ұлы Жібек жолы туралы бейнефильм ұсынылып, «Бейнеталдау» әдісі арқылы бейнефильм бойынша оқушылардың пікірі сұралады?

1.Бұл жол неліктен Ұлы Жібек жолы деп аталған? 2. 2.Ұлы Жібек жолы қай жерден бастау алады?

3.Жібек матасы басқа елдерге қалай таралған деп ойлайсыз?

4. Бүгінгі сабағымыздың тақырыбы не туралы деп ойлайсыздар?


  • 1-тапсырма: Берілген сөз бөліктерінен тақырыпшаға сәйкес мәтін құраңыздар.

  • Әдісі: «Ретімен орналастыр»


І топ: Ұлы Жібек жолының ашылуы

Дескриптор:

  • Ұлы Жібек жолының пайда болуын анықтайды.

  • Ұлы Жібек жолының қалыптасу тарихын біледі.

ІІ топ: Тауарлар

Дескриптор:

  • Жібек матасының маңызын анықтайды.

  • Жібек жолымен қандай тауарлар тасымалданғандығын айтады.


ІІІ топ: Ұлы Жібек жолындағы сауда

Дескриптор:

  • Керуен саудасының маңызын анықтайды.

  • Ұлы Жібек жолының сауданы дамытудағы ерекешелігін түсіндіреді.

IV топ: Жібек жолындағы қалалар

Дескриптор:

  • Ұлы Жібек жолы бойындағы қалаларды атайды.

  • Жібек жолының Қазақстан бөлігіндегі қалалардың экономикалық жағдайын түсіндіреді


ҚБ: Дескрипторды пайдалана отырып бағалау


2-тапсырма: Берілген сұрақтарға сәйкес жауаптарды орналастыру.

Әдісі: «Жұбыңды тап»

Формасы: Жұптық жұмыс

ҚБ: «Бас бармақ»


Сергіту сәті: «Көш керуен»


Әдісі: «Бірге ойлаймыз»

Егер сіз ортағасырдағы хан, қаған болсаңыз Ұлы жібек жолының одан әрі дамуына қандай жағдай жасар едіңіз?

ҚБ: «Жұлдызша»


«Кезбе тілші» әдісі арқылы сабақты қорытындылау.



Компьютер, бейнефильм, https://www.youtube.com/watch?v=ac5P6hdPU9w









Слайд,

суреттер,




қиынды қағаздар, оқулық,

желім,



флипчарт,

маркер










Үлестірмелі материалдар




аудиоматериал



флипчарт, маркер



микрофон

Аяқталуы

Кері байланыс:

  • «Білім қоржыны» әдісі арқылы тақырыптың қамтылу деңгейі анықталады.



Стикер


Саралау – Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз?

Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырма бересіз?

Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау

Тапсырмалар оқушының қажеттілігін ескере отырып құрылды


Дарынды оқушылар өз ойларын еркін жеткізе алды.

Үлгерімі төмен оқушылар топтық, жеке жұмыста белсенді араласты.



Өзін-өзі бағалау үшін дескрипторларды қолдануды жоспарладым.


Сабақ барысында қалыптастырушы бағалауда «Бас бармақ», «Жұлдызша» әдістерін қолдандым.


Оқушылардың сабақты қортыныдылуы үшін «Білім қоржыны» кері байланысын жоспарладым.



Сабақ барысында оқушыларға компьтермен жұмыс жасағанда, АКТ қолданғанда қауіпсіздік ережесін сақтау.



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!