Қысқа мерзімді жоспар
|
№135 жалпы орта мектебі |
|||||
|
Сабақ тақырыбы: Ұлыбритания |
|||||
|
Күні |
Мұғалім есімі Оразбаева Жаудир Құралбайқызы |
||||
|
Сынып 7 б |
Қатысқандар саны |
Қатыспағандар саны |
|||
|
Сабақ негізделген оқу мақсаты |
|
||||
|
Оқу нәтижелері: |
Оқушылар ынтымақтаса отырып топта жұмыс жасау арқылы Ұлыбританияның табиғат жағдайы мен табиғи ресурстарының жіктелуі, халқының құрамы, шаруашылығы туралы білетін болады |
||||
|
Барлық оқушылар |
Ұлыбританияның табиғат жағдайы мен табиғат ресурстарын біледі |
||||
|
Оқушылардың басым бөлігі |
Халқының құрамы мен шаруашылығына талдау жасайды |
||||
|
Кейбір оқушылар |
Тақырыпты толық талдап, жинақтай алады |
||||
|
Алдыңғы оқу Франция |
|||||
|
Жоспар |
|||||
|
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған жаттығулар |
Ресурстар |
|||
|
Басталуы |
Сәлемдесу, оқушыларды түгелдеу, психологиялық жағымды ахуал қалыптастыра отырып, топқа бөлу. 4 топқа бөлу. «Тенгерім шеңбері» әдісін пайдаланып үй тапсырмасына шолу жасау Крийтерилері: 1. Францияның географиялық орны туралы менгеру 2. Францияның табиғат жағдайы туралы қаншалықты түсіндің 3. Францияның шаруашылығы мен тұрмысы туралы не білесің? 4. Францияның табиғат ресурстары мен халқы туралы қаншалықты білдің? |
Интербелсенді тақта «Тенгерім» шеңбері таратпа қағазы |
|||
|
Ортасы |
Жаңа тақырып. Ұлыбритания «Ақыл-ой картасы» әдісі арқылы тақырыпты талдау Ұлыбритания «Т-кестесі» әдісі арқылы Франция және Ұлыбритания мемлекеттерін салыстыру «Т-кестесі» --------------------------------------------------------- Франция Ұлыбритания білу түсіну қолдану талдау жинақтау бағалау |
Оқулықпен жұмыс Флипчарт-пен жұмыс |
|||
|
Аяқталуы |
«Тенгерім шеңбер» әдісі арқылы тақырыпты қорытындылау Крийтерилері: 1.Ұлыбританияның географиялық орны туралы меңгеру 2.Ұлыбританияның табиғат жағдайы туралы қаншалықты түсінідің 3.Ұлыбританияның шаруашылығы мен тұрмысы туралы не білесің? 4.Ұлыбританияның табиғат ресурстары мен халқы туралы қаншалықты білдің Үй тапсырмасы. Ұлыбритания |
|
|||
|
Қосымша ақпарат |
|||||
|
Саралау - Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз |
Бағалау - оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайыз? |
Пәнаралық байланыс Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері АКТ-мен құзіреттілігі |
|||
|
|
|
|
|||
|
Рефлексия Сабақтың оқу мақсаты шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен орындаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен бүкіл уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен? |
Төмендегі ұяшыққа сабақ туралы өз пікірлеріңізді жазыңыз. Сл ұяшықтағы Сіздің сабақтың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз. |
||||
|
Қорытынды бағамдау |
|||||
|
Қандай екі нәрсе табысты болды? (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз) 1.2. Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды? (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз) 1. 2. Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім? 1. 2. |
|||||
Тексерді ________________________
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ашық сабақ "Ұлыбритания"
Ашық сабақ "Ұлыбритания"
Қысқа мерзімді жоспар
|
№135 жалпы орта мектебі |
|||||
|
Сабақ тақырыбы: Ұлыбритания |
|||||
|
Күні |
Мұғалім есімі Оразбаева Жаудир Құралбайқызы |
||||
|
Сынып 7 б |
Қатысқандар саны |
Қатыспағандар саны |
|||
|
Сабақ негізделген оқу мақсаты |
|
||||
|
Оқу нәтижелері: |
Оқушылар ынтымақтаса отырып топта жұмыс жасау арқылы Ұлыбританияның табиғат жағдайы мен табиғи ресурстарының жіктелуі, халқының құрамы, шаруашылығы туралы білетін болады |
||||
|
Барлық оқушылар |
Ұлыбританияның табиғат жағдайы мен табиғат ресурстарын біледі |
||||
|
Оқушылардың басым бөлігі |
Халқының құрамы мен шаруашылығына талдау жасайды |
||||
|
Кейбір оқушылар |
Тақырыпты толық талдап, жинақтай алады |
||||
|
Алдыңғы оқу Франция |
|||||
|
Жоспар |
|||||
|
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған жаттығулар |
Ресурстар |
|||
|
Басталуы |
Сәлемдесу, оқушыларды түгелдеу, психологиялық жағымды ахуал қалыптастыра отырып, топқа бөлу. 4 топқа бөлу. «Тенгерім шеңбері» әдісін пайдаланып үй тапсырмасына шолу жасау Крийтерилері: 1. Францияның географиялық орны туралы менгеру 2. Францияның табиғат жағдайы туралы қаншалықты түсіндің 3. Францияның шаруашылығы мен тұрмысы туралы не білесің? 4. Францияның табиғат ресурстары мен халқы туралы қаншалықты білдің? |
Интербелсенді тақта «Тенгерім» шеңбері таратпа қағазы |
|||
|
Ортасы |
Жаңа тақырып. Ұлыбритания «Ақыл-ой картасы» әдісі арқылы тақырыпты талдау Ұлыбритания «Т-кестесі» әдісі арқылы Франция және Ұлыбритания мемлекеттерін салыстыру «Т-кестесі» --------------------------------------------------------- Франция Ұлыбритания білу түсіну қолдану талдау жинақтау бағалау |
Оқулықпен жұмыс Флипчарт-пен жұмыс |
|||
|
Аяқталуы |
«Тенгерім шеңбер» әдісі арқылы тақырыпты қорытындылау Крийтерилері: 1.Ұлыбританияның географиялық орны туралы меңгеру 2.Ұлыбританияның табиғат жағдайы туралы қаншалықты түсінідің 3.Ұлыбританияның шаруашылығы мен тұрмысы туралы не білесің? 4.Ұлыбританияның табиғат ресурстары мен халқы туралы қаншалықты білдің Үй тапсырмасы. Ұлыбритания |
|
|||
|
Қосымша ақпарат |
|||||
|
Саралау - Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз |
Бағалау - оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайыз? |
Пәнаралық байланыс Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері АКТ-мен құзіреттілігі |
|||
|
|
|
|
|||
|
Рефлексия Сабақтың оқу мақсаты шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен орындаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен бүкіл уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен? |
Төмендегі ұяшыққа сабақ туралы өз пікірлеріңізді жазыңыз. Сл ұяшықтағы Сіздің сабақтың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз. |
||||
|
Қорытынды бағамдау |
|||||
|
Қандай екі нәрсе табысты болды? (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз) 1.2. Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды? (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз) 1. 2. Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім? 1. 2. |
|||||
Тексерді ________________________
шағым қалдыра аласыз













