Сабақтың басы
5 мин.
Өткен сабақты
тексеру
7мин.
Топпен жұмыс
10 минут
|
Ұйымдастыру кезеңі
Оқушылармен амандасу, түгендеу,
сабаққа дайындығын бақылау.
Ынтымақтастықты қалыптастыру,
оқушылардың сенімділігін арттыру. Шаттық шеңбер "Жақсы тілек- жан
жылуы "
«Таяқша» әдісі арқылы топқа
бөлінеді:
І топ
ІІ топ
Өткен сабақты тексеру
«Лоторея» әдісі
арқылы сұрақтарға
жауап беру
Өткен сабақтар бойынша сұрақ-жауап
жүргіземіз.
1.Жазықтықтағы түрлендірулер дегеніміз
не?
2.Жазықтықтағы түрлендірулер дегенді
қалай түсінесіңдер?
3.Қозғалыс дегеніміз
не?
4.Ұқсастық деген не?
5.Үшбұрыштар ұқсастығының
1-белгісі
6. Үшбұрыштар ұқсастығының
2-белгісі
7. Үшбұрыштар ұқсастығының
3-белгісі
Одан
кейін оқушыларды тағы да топтармен орындарын ауыстырып, яғни
таяқшалар арқылы бөлу.
Жаңа тақырыпты топқа
бөлінген оқушыларға абзац арқылы оқытады. Мазмұнын түсіндіріп, кері
байланыс береді.
|
«Жақсы тілек- жан жылуы» оқушылар
бір-бірлеріне гүл ұсына отырып, тілектер айтып, жақсы көңіл күймен
сабақты бастайды.
Оқушылар сұрақтарға жауап береді. Мысалдар
келтіреді.
«Бинго» шыққан оқушы өзі сұрақ қою
мәртебесіне ие болады.
Әр топ өз міндеттерін
орындайды. Әр топ өздерінің абзацтарын оқиды, бір-бірімен, жұппен,
топпен өзара талқылайды.
|
Дескриптор:
-Өткен сабақтағы ережелерді
қайталайды.
Жалпы балл-2
Дескриптор:
-Тақырыпты оқиды, топта
талқылайды
-
Флипчартқа түсіреді , топта қорғайды.
Жалпы балл-3
|
Гүл макеті
Үлестірме
ДК экран Сұрақтар
Әр топқа флипчарт , маркер, түрлі түсті
фломастер беріледі.
|
Сабақтың ортасы.
12 мин.
Жұппен жұмыс
|
«Жұппен жұмыс»
«Таяқша» әдісі
арқылы жұпқа бөлінеді.
Оқыту мақсатына жетуді бағалауға
мүмкіндік беретін тапсырмалар:
1-тапсырма:
Берілген АВ кесіндісін: 1) 2:5; 2)3:7; 3)4:3
қатынасында бөліңдер
2-тапсырма:
Коэффициенті 3-ке тең гомотетияда А нүктесі
А' нүктесіне көшеді. Гомотетия центрін
салыңдар.
|
Оқыту мақсатына жетуді бағалауға
мүмкіндік беретін тапсырмаларға оқушылар жауап
жазады.
|
Дескриптор:
-Тапсырмаларды
орындайды.
-Осы тапсырмаларға ұқсас сұрақтар
қояды..
Жалпы балл -3
|
Слайд
Кітап
Дәптер
|
Сабақтың соңы.
6 мин
Синтез
«Ойлан, тап!» (сабақты
бекіту)
3мин
Рефлексия
Бағалау
Үй тапсырмасы
2 минут
|
«Жеке жұмыс»
«Ойлан, тап!» (сабақты
бекіту)
Егер ВС>AC>AB болса,
онда үшбұрыштың бұрыштарын өсу ретімен жазыңыз.
«Смартфон» әдісі
Смс
жолдау
Әр тапсырманың бағалау критериилері
бойынша 10 баллдық жүйемен бағалау
Үй тапсырмасы: №211,212
|
Оқушылар тапсырмамен жұмыс
жасайды
Білім алушылар бүгінгі сабақ жайлы ұстазға хат
жазады
|
Дескриптор
-Тапсырманы орындайды.
-Дәптерге жазады.
Жалпы балл-2
Жалпы тапсырмалар бойынша 10
балл
|
Дк экран
Дәптер
Смартфон
|