Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
Материалдар / Ашық сабақ: Ұқсас қосылғыштарды біріктіру 6-сынып
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
«Тексерілді»
Директордың
оқу-тәрбие
Ісі жөніндегі
орынбасары:
________ Н.
Дүйсен
Ұзақ мерзімді жоспар
бөлімі:
6.1А Қатынастар және
пропорциялар
Мектеп:Амангелді атындағы жалпы орта
мектебі
Күні:14. 12.
2021ж
Мұғалімнің
аты-жөні:Әзімханова
Г
Сынып:
6
Қатысқандар
саны:
Қатыспағандар
саны:
Сабақ
тақырыбы
Ұқсас қосылғыштарды
біріктіру
Осы сабақта қол
жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына
сілтеме)
6.2.1.7
алгебралық өрнектерде ұқсас
мүшелерді біріктіруді орындау;
Сабақ мақсаттары
Барлық оқушылар:алгебралық өрнектерде ұқсас
мүшелерді біріктіруді орындайды;
Оқушылардың басым
бөлігі:алгебралық өрнектерде ұқсас
мүшелерді біріктіруді орындайды, в- деңгейіндегі есептерді дұрыс
шығарады.
Кейбір
оқушылар:алгебралық өрнектерде ұқсас
мүшелерді біріктіруді орындайды, с- деңгейіндегі есептерді дұрыс
шығарады.
Сабақ
барысы
Сабақтың кезеңі/
уақыт
Педагогтің
әрекеті
Оқушының
әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Сабақтың
басы
Сәлемдесу
Оқушыларды түгелдеу
Есеп: Дүкенде 12 қуыршақ k тенгеден және 13 мәшине ойыншығы
m тенгеден тұрады. Ойыншықтардың құнын табу үшін өрнекті
құрастырыңыз. Дүкенге тағы 7 қуыршақ k тенгеден және 5 мәшине
ойыншығы m тенгеден
әкелінді.
Дүкендегі барлық қуыршақтар мен мәшине ойыншықтарының құнын
табыңыз.
Шешіміңізді
түсіндіріңіз.
Осы есепке ұқсас өз мысалыңызды
келтіріңіз.
Оқушылар бұл есептің толық шешімін көрсетулері және өз
мысалдарын оқулары керек.
Оқушыларға дер кезінде кері байланыс
беріледі.
Есептің
шешімі:
12k+13m
12k+7k+13m+5m=19k+18m.
Қалай ойлайсыздар, берілген өрнектердегі қандай
қосылғыштарды бір-бірімен қосуға
болады?
Оқушылар сұрақтарға жауап бергеннен кейін bilimland.kz/kk
сайдынан видео көрсетіледі. Ойлан және сұрақтарға жауап
беріңіз:
Ұқсас қосылғыштар дегеніміз
не?
Ұқсас қосылғыштардың коэффициенттері дегеніміз
не?
Сосын оқушылардыкоэффициент және ұқсас мүшелер
анықтамаларынтұжырымдауға
жетелеу.
Алгебралық өрнекті жазу барысында коэффициент пен әріпті
бөлігіне, ұқсас мүшелерді біріктіруге оқушылардың назарын аудару
керек.
Тапсырма 3.
Жұптық жұмыс.
3∆+1∎- 6∎+7∆ - 5?;
-5c+2,6a-3,8+8a–7,5c+9ac-10
Ынталандыру сөздерін қолдану
«жақсы», «жарайсың», «өте жақсы»
6 сынып оқулығы.
1-бөлім.
Сабақтың
ортасы
Тапсырма 5.
1. Өрнекті ықшамдаңыз:
a)
b)
c)
d)
Дескриптор:Білімалушы
- жақшаларды ашады;
- ұқсас мүшелерді табады;
- өрнекті ықшамдайды.
Теңдеулердің түбірлерін
табыңыз:
a)
b)
Дескриптор:Білімалушы
жақшаларды ашады;
ұқсас мүшелерді табады;
модульдің қасиетін
қолданады;
теңдеудің түбірін
табады.
5a – 3b – 8a + 12b – 9 алгебралық өрнегінің төменде
берілген элементтері мен атауларын
сәйкестендіріңіз.
1
5a мен (–
8a)
А
коэффициент
2
–
3b мен
12а
Ә
бос
мүше
3
5; -3; -8;
12
Б
ұқсас
қосылғыштар
4
9
В
Тапсырманы
орындағаннан кейін дайын шешімдер арқылы жұптар өзара бірін-бірі
тексереді.Мұғалім оқушылардың тапсырмаларды орындауға және
диалогтарға қаншалықты қатысатындығын бақылау жолымен
бағалайды.
Сергіту сәті: «Логикалық
тапсырма».
Ауданы басқаларынан өзгеше фигураны
табыңыз.
Жауабы:D
Жұппен жұмыс (біртіндеп
күрделенген)
№1. Жақшаларды
ашып,aайнымалысына қатысты ұқсас
қосылғыштарды бір бағанға,
bайнымалысына қатысты ұқсас
қосылғыштарды екінші бағанға теріп
жазыңыз.
а).
№2.өрнегі
берілген.
a) ұқсас қосылғыштарын
жазыңыз;
ә) берілген өрнекті
ықшамдаңыз;
б) коэффициентін
жазыңыз;
в) бос мүшесін
жазыңыз;
г)болғандағы ықшамдалған
өрнектің мәнін табыңыз.
№3.Өрнекті ықшамдап, коэффициент
пен бос мүшені жазыңыз:
1);
3);
5).
Жауабы:
коэффициент
8
12
5
бос
мүше
-21
-8
6
Жаңа тақырыпты оқушылармен
бірге ашу, ол үшін «Семантикалық карта» әдісі
қолданылады.
Ұқсас
қосылғыш
айнымалы
Коэффиц
иент
Бос
мүше
b
-3
-2; 4; -8;
1
-2b; 4b; -8b;
b
Жауабы:
Ұқсас
қосылғыш
айнымалы
Коэффиц
иент
Бос
мүше
b
+
-3
+
-2; 4; -8;
1
+
-2b; 4b; -8b;
b
+
Топтық
жұмыс.
Топта жұмыстандыра отырып жаңа
материалды түсіндіру, біріккен оқу.
Оқушылар «Ұқсас қосылғыштар»,
«Үлестірімділік қасиетті қолдану» және «Коэффициент, бос мүше» деп,
үш топқа бөлінеді.
I
топ.
Көбейтудің үлестірімділік
қасиетін қолданып, әріп бөліктері бірдей қосылғыштардан құралған
алгебралық қосындыны ықшамдауға болады.
1 -
мысал.
алгебралық қосындысы
берілген.
қосылғыштарының әріп бөліктері
бірдей.
Анықтама.Әріп бөліктері бірдей
қосылғыштардыұқсас
қосылғыштардеп
атайды.
Тең қосылғыштар
даұқсас
қосылғыштарболып
табылады.
II
топ.
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Соңғы бір жылда:
45 000 000 ₸
Авторлар тапқан ақша
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз