Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Ашық сабақ: Ұқсас қосылғыштарды біріктіру 6-сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
«Тексерілді»
Директордың оқу-тәрбие
Ісі жөніндегі орынбасары:
________ Н. Дүйсен
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 6.1А Қатынастар және пропорциялар |
Мектеп: Амангелді атындағы жалпы орта мектебі |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Күні: 14. 12. 2021ж |
Мұғалімнің аты-жөні: Әзімханова Г |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сынып: 6 |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ тақырыбы |
Ұқсас қосылғыштарды біріктіру
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
6.2.1.7 алгебралық өрнектерде ұқсас мүшелерді біріктіруді орындау; |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар: алгебралық өрнектерде ұқсас мүшелерді біріктіруді орындайды; Оқушылардың басым бөлігі: алгебралық өрнектерде ұқсас мүшелерді біріктіруді орындайды, в- деңгейіндегі есептерді дұрыс шығарады. Кейбір оқушылар: алгебралық өрнектерде ұқсас мүшелерді біріктіруді орындайды, с- деңгейіндегі есептерді дұрыс шығарады. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ барысы |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың басы |
Есеп: Дүкенде 12 қуыршақ k тенгеден және 13 мәшине ойыншығы m тенгеден тұрады. Ойыншықтардың құнын табу үшін өрнекті құрастырыңыз. Дүкенге тағы 7 қуыршақ k тенгеден және 5 мәшине ойыншығы m тенгеден әкелінді.
Оқушылар бұл есептің толық шешімін көрсетулері және өз мысалдарын оқулары керек. Оқушыларға дер кезінде кері байланыс беріледі. Есептің шешімі: 12k+13m 12k+7k+13m+5m=19k+18m. |
Оқушылар сұрақтарға жауап бергеннен кейін bilimland.kz/kk сайдынан видео көрсетіледі. Ойлан және сұрақтарға жауап беріңіз:
Сосын оқушыларды коэффициент және ұқсас мүшелер анықтамаларын тұжырымдауға жетелеу. Алгебралық өрнекті жазу барысында коэффициент пен әріпті бөлігіне, ұқсас мүшелерді біріктіруге оқушылардың назарын аудару керек. Тапсырма 3. Жұптық жұмыс. 3∆+1∎- 6∎+7∆ - 5?; -5c+2,6a-3,8+8a–7,5c+9ac-10 |
Ынталандыру сөздерін қолдану «жақсы», «жарайсың», «өте жақсы» |
6 сынып оқулығы. 1-бөлім. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың ортасы |
Тапсырма 5. 1. Өрнекті ықшамдаңыз: a) b) c) d) Дескриптор: Білімалушы - жақшаларды ашады; - ұқсас мүшелерді табады; - өрнекті ықшамдайды.
a) b) Дескриптор: Білімалушы
Тапсырманы орындағаннан кейін дайын шешімдер арқылы жұптар өзара бірін-бірі тексереді.Мұғалім оқушылардың тапсырмаларды орындауға және диалогтарға қаншалықты қатысатындығын бақылау жолымен бағалайды. Сергіту сәті: «Логикалық тапсырма». Ауданы басқаларынан өзгеше фигураны табыңыз. Жауабы:D Жұппен жұмыс (біртіндеп күрделенген) №1. Жақшаларды ашып, a айнымалысына қатысты ұқсас қосылғыштарды бір бағанға, b айнымалысына қатысты ұқсас қосылғыштарды екінші бағанға теріп жазыңыз. а) . №2. өрнегі берілген. a) ұқсас қосылғыштарын жазыңыз; ә) берілген өрнекті ықшамдаңыз; б) коэффициентін жазыңыз; в) бос мүшесін жазыңыз; г) болғандағы ықшамдалған өрнектің мәнін табыңыз. №3.Өрнекті ықшамдап, коэффициент пен бос мүшені жазыңыз: 1) ; 3) ; 5) . Жауабы:
|
Жаңа тақырыпты оқушылармен бірге ашу, ол үшін «Семантикалық карта» әдісі қолданылады.
Жауабы:
Топтық жұмыс. Топта жұмыстандыра отырып жаңа материалды түсіндіру, біріккен оқу. Оқушылар «Ұқсас қосылғыштар», «Үлестірімділік қасиетті қолдану» және «Коэффициент, бос мүше» деп, үш топқа бөлінеді. I топ. Көбейтудің үлестірімділік қасиетін қолданып, әріп бөліктері бірдей қосылғыштардан құралған алгебралық қосындыны ықшамдауға болады. 1 - мысал. алгебралық қосындысы берілген. қосылғыштарының әріп бөліктері бірдей. Анықтама. Әріп бөліктері бірдей қосылғыштарды ұқсас қосылғыштар деп атайды. Тең қосылғыштар да ұқсас қосылғыштар болып табылады. II топ. Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз |