Материалдар / Ашық сабақ: Ұқсас қосылғыштарды біріктіру 6-сынып

Ашық сабақ: Ұқсас қосылғыштарды біріктіру 6-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Ұқсас қосылғыштарды біріктіру 6-сыныпқа арналған математика пәнінен ашық сабақ. Бұл материал оқытушылар мен студенттерге арналған
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
29 Желтоқсан 2021
1110
3 рет жүктелген
693 ₸ 770 ₸
Бүгін алсаңыз 10% жеңілдік
беріледі
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады


«Тексерілді»

Директордың оқу-тәрбие

Ісі жөніндегі орынбасары:

________ Н. Дүйсен


Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

6.1А Қатынастар және пропорциялар

Мектеп: Амангелді атындағы жалпы орта мектебі

Күні: 14. 12. 2021ж

Мұғалімнің аты-жөні: Әзімханова Г

Сынып: 6

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақ тақырыбы

Ұқсас қосылғыштарды біріктіру


Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

6.2.1.7

алгебралық өрнектерде ұқсас мүшелерді біріктіруді орындау;

Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар: алгебралық өрнектерде ұқсас мүшелерді біріктіруді орындайды;

Оқушылардың басым бөлігі: алгебралық өрнектерде ұқсас мүшелерді біріктіруді орындайды, в- деңгейіндегі есептерді дұрыс шығарады.

Кейбір оқушылар: алгебралық өрнектерде ұқсас мүшелерді біріктіруді орындайды, с- деңгейіндегі есептерді дұрыс шығарады.

Сабақ барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы


  1. Сәлемдесу

  2. Оқушыларды түгелдеу

Есеп: Дүкенде 12 қуыршақ k тенгеден және 13 мәшине ойыншығы m тенгеден тұрады. Ойыншықтардың құнын табу үшін өрнекті құрастырыңыз. Дүкенге тағы 7 қуыршақ k тенгеден және 5 мәшине ойыншығы m тенгеден әкелінді.

  1. Дүкендегі барлық қуыршақтар мен мәшине ойыншықтарының құнын табыңыз.

  2. Шешіміңізді түсіндіріңіз.

  3. Осы есепке ұқсас өз мысалыңызды келтіріңіз.

Оқушылар бұл есептің толық шешімін көрсетулері және өз мысалдарын оқулары керек.

Оқушыларға дер кезінде кері байланыс беріледі.

Есептің шешімі:

12k+13m

12k+7k+13m+5m=19k+18m.

  • Қалай ойлайсыздар, берілген өрнектердегі қандай қосылғыштарды бір-бірімен қосуға болады?

Оқушылар сұрақтарға жауап бергеннен кейін bilimland.kz/kk сайдынан видео көрсетіледі. Ойлан және сұрақтарға жауап беріңіз:

  • Ұқсас қосылғыштар дегеніміз не?

  • Ұқсас қосылғыштардың коэффициенттері дегеніміз не?

Сосын оқушыларды коэффициент және ұқсас мүшелер анықтамаларын тұжырымдауға жетелеу.

Алгебралық өрнекті жазу барысында коэффициент пен әріпті бөлігіне, ұқсас мүшелерді біріктіруге оқушылардың назарын аудару керек.


Тапсырма 3.

Жұптық жұмыс.

3∆+1- 6+7∆ - 5?;

-5c+2,6a-3,8+8a–7,5c+9ac-10


Ынталандыру сөздерін қолдану «жақсы», «жарайсың», «өте жақсы»


6 сынып оқулығы. 1-бөлім.


Сабақтың ортасы





Тапсырма 5.

1. Өрнекті ықшамдаңыз:

a)

b)

c)

d)

Дескриптор: Білімалушы

- жақшаларды ашады;

- ұқсас мүшелерді табады;

- өрнекті ықшамдайды.

  1. Теңдеулердің түбірлерін табыңыз:

a)

b)

Дескриптор: Білімалушы

  • жақшаларды ашады;

  • ұқсас мүшелерді табады;

  • модульдің қасиетін қолданады;

  • теңдеудің түбірін табады.

  1. 5a – 3b – 8a + 12b – 9 алгебралық өрнегінің төменде берілген элементтері мен атауларын сәйкестендіріңіз.

1

5a мен (– 8a)

А

коэффициент

2

3b мен 12а

Ә

бос мүше

3

5; -3; -8; 12

Б

ұқсас қосылғыштар

4

  • 9

В


Тапсырманы орындағаннан кейін дайын шешімдер арқылы жұптар өзара бірін-бірі тексереді.Мұғалім оқушылардың тапсырмаларды орындауға және диалогтарға қаншалықты қатысатындығын бақылау жолымен бағалайды.

Сергіту сәті: «Логикалық тапсырма».

Ауданы басқаларынан өзгеше фигураны табыңыз.

Жауабы:D

Жұппен жұмыс (біртіндеп күрделенген)

1. Жақшаларды ашып, a айнымалысына қатысты ұқсас қосылғыштарды бір бағанға,

b айнымалысына қатысты ұқсас қосылғыштарды екінші бағанға теріп жазыңыз.

а) .

2. өрнегі берілген.

a) ұқсас қосылғыштарын жазыңыз;

ә) берілген өрнекті ықшамдаңыз;

б) коэффициентін жазыңыз;

в) бос мүшесін жазыңыз;

г) болғандағы ықшамдалған өрнектің мәнін табыңыз.

3.Өрнекті ықшамдап, коэффициент пен бос мүшені жазыңыз:

1) ; 3) ;

5) .

Жауабы:

коэффициент

8

12

5

бос мүше

-21

-8

6


Жаңа тақырыпты оқушылармен бірге ашу, ол үшін «Семантикалық карта» әдісі қолданылады.


Ұқсас қосылғыш

айнымалы

Коэффиц

иент

Бос мүше

b





-3





-2; 4; -8; 1





-2b; 4b; -8b; b





Жауабы:

Ұқсас қосылғыш

айнымалы

Коэффиц

иент

Бос мүше

b


+



-3




+

-2; 4; -8; 1



+


-2b; 4b; -8b; b

+





Топтық жұмыс.

Топта жұмыстандыра отырып жаңа материалды түсіндіру, біріккен оқу.

Оқушылар «Ұқсас қосылғыштар», «Үлестірімділік қасиетті қолдану» және «Коэффициент, бос мүше» деп, үш топқа бөлінеді.

I топ.

Көбейтудің үлестірімділік қасиетін қолданып, әріп бөліктері бірдей қосылғыштардан құралған алгебралық қосындыны ықшамдауға болады.

1 - мысал.

алгебралық қосындысы берілген.

қосылғыштарының әріп бөліктері бірдей.

Анықтама. Әріп бөліктері бірдей қосылғыштарды ұқсас қосылғыштар деп атайды.

Тең қосылғыштар да ұқсас қосылғыштар болып табылады.


II топ.

Материал жариялап тегін
сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!