Тексерілді: ДОІЖО Т.Сыдықов
|
САБАҚ: сабақ |
Мектеп: «Жаңаталап» жалпы орта білім беретін мектеп» КММ |
||||||||||||
|
Күні: 15.11.2018 ж. |
Мұғалімнің аты-жөні: |
||||||||||||
|
Сынып: 8 |
Қатысқан оқушылар саны: |
Қатыспағандар: |
|||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Мұрат Мөңкеұлы «Үш қиян» 27,28,29,31 |
||||||||||||
|
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары |
8.2.3.1 шығармадағы көркемдегіш құралдардың (психологиялық параллелизм, перифраз, сатира, ирония, гротеск, эллипсис) қолданысын талдай отырып, автор стилін анықтау; |
||||||||||||
|
Сабақтың мақсаты |
Барлық оқушылар: Мұрат Мөңкеұлының толғау – дастандарының мазмұнын меңгерту, ақын шығармаларынан игерген білімдерін тың мәліметтер беру арқылы тереңдетеді Оқушылардың көбісі:шығармадағы көркемдегіш құралдардың (психологиялық параллелизм, перифраз) қолданыстарын талдай алады. Оқушылардың кейбірі: шығармадағы көркемдегіш құралдардың (психологиялық параллелизм, перифраз, сатира, ирония, гротеск, эллипсис) қолданысын талдай отырып, автор стилін анықтай алады. |
||||||||||||
|
Бағалау критерийлері |
шығармадағы көркемдегіш құралдардың (психологиялық параллелизм, перифраз, сатира, ирония, гротеск, эллипсис) қолданысын талдайды, автор стилін анықтайды. |
||||||||||||
|
Тілдік мақсаттар |
Пән лексикасы және терминология: Айтыскер ақын, жырау шығармалары арқылы оқушыларды адами қасиеттерге баулу, ақын көтерген тағылымды дүниелерден үлгі – өнеге алуға шақыру Мәтін талдау барысында қолданылатын тіркестер: Менің ойымша...;Салыстыра қарағанда...; Өмірмен байланыстыратын болсам...; Бұл оймен келісемін/ келіспеймін, себебі... |
||||||||||||
|
Құндылықтар |
Құрмет, ынтымақстастық, өмір бойы оқу, азаматтық жауапкершілік, ашықтық. |
||||||||||||
|
Жаһандық азаматтыққа тәрбиелеу |
Әр адам жеке тұлға |
||||||||||||
|
АКТ дағдысынқолдану |
Осы сабақ барысында оқушылар Power Point бағдарламасынан тақырыпқа қатысты көрнекі құралдарды пайдаланып, интербелсенді тақтаны қолданады. |
||||||||||||
|
Бастапқы білім |
Мұрат Мөңкеұлы туралы біледі |
||||||||||||
|
Жоспар |
|||||||||||||
|
Жоспарланатын уақыт |
|
Дереккөз-дер |
|||||||||||
|
Сабақтың басы |
Қызығушылықты ояту Оқушылар топта төмендегі кестені сәйкестендіріп шығады және дұрыс жауаппен салыстырады. Салыстырудан кейін жұмыстарына байланысты өз пікірін білдіреді. Сұрақтар:
Шалкиіздің «Қоғалы көлдер..» ары қарай? (құм сулар |
|
|||||||||||
|
Сабақтың ортасы |
Мағынаны тану «ЖИГСО-2» әдісі Мұрат Мөңкеұлының өмірі туралы түсінік. Ақын өмір сүрген кезең. Мұраттың арнау өлеңдері, олардың тақырыптары. Ақынның сұлулық тақырыбына арналған өлеңдері, мәнерлеп оқу, мазмұнын түсіндіру. 2-тапсырма. Оқулықпен жұмыс жасау. Үзінділерді талдау. І топ 1. «Мұрат
–дауылпаз ақын, жырау, ел мұңын жырлаушы» екендігін
дәлелде. Әуелі жеңіп орыс
Еділді алды, Жайық сені
қайтейін, Дұшпан – тазы, біз
– түлкі,
Бағалау. «Микрафон» әдісі. Мұғалім жеке оқушыларға микрафон ұсыну арқылы топтарды бағалау критерийі арқылы бағалатады және ұсыныстар айтқызады.
|
|
|||||||||||
|
Сабақтың соңы |
«Жұқа, қалың сұрақтар» әдісі бойынша сұрақтар қою. 1. Мұрат толғауларындағы ел – жұрт басына түскен ауыртпалық. 2. Туған жерді қорғауға, ерлікке шақырған толғаулары. «Сюжеттік кесте» әдісі Кім? Нені? Қайда? Не істеді? Осы сұрақтарға жауап жазу. Топтар өзара бір-біріне сұрақ қояды. Сұрақтарға жауап бере отырып, төрт сөзден тұратын сөйлем құрайды «Мұғалімге хат», «Эссе» жазу Түсінбеген сұрақтарын мұғалімге хат арқылы жолдайды. Бүгінгі сабақ туралы эссе жазады Кері байланыс.
Үйге тапсырма: «Елім деп соққан жүрегі» деген тақырыпта сыни шолу жазып келу. |
Ауызша кері байланыс |
|||||||||||
|
Қосымша ақпарат |
|||||||||||||
|
Дифференциация – Сіз оқушыларға көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырма беруді көздеп отырсыз? |
Бағалау – Оқушылардың ақпаратты қаншалықты меңгергенін қалай тексересіз? |
Қауіпсіздік ережелері |
|||||||||||
|
Дифференциацияны берілетін тапсырма, күтілетін нәтиже, қолдау көрсету, бөлінетін уақыт, қолданылатын дереккөздер арқылы жүзеге асыруға болады. Дифференциация сабақтың кез келген бөлімінде қолданылады. |
Бұл бөлімді оқушылардың сабақ барысында алған білімдерін бағалау үшін қолданылатын әдіс-тәсілдеріңізді жазу үшін пайдаланыңыз. |
Берілген тапсырмалардың қайсыбірі оқушылардың қауіпсіздігіне немесе денсаулығына қауіп төндіре ме? |
|||||||||||
|
Ойлану Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары жүзеге асырымды болды ма? Бүгін оқушылар нені үйренді? Сыныптағы оқу атмосферасы қандай болды? Дифференциацияны жүзеге асыру қолымнан келді ме? Мен жоспарланғануақытымды ұстандым ба? Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен? |
Төменде берілген бөлімді осы сабақ туралы ойларыңызды жазу үшін пайдаланыңыз. Сол жақ бағанда берілген сабағыңызға қатысты ең маңызды сұрақтарға жауап беріңіз. |
||||||||||||
|
|
|||||||||||||
|
Жалпы баға Сәтті өткен екі нәрсені атап көрсетіңіз (сабақ беру және оқытуға қатысты)? 1: 2: Қандай екі нәрсе сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (сабақ беру және оқытуға қатысты)? 1: Осы сабақ барысында сынып немесе жеке оқушылар туралы менің келесі сабағыма дайындалу үшін қажет болуы мүмкін қандай ақпарат алдым? |
|||||||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ашық сабақ Үш қиян 8-сынып
Ашық сабақ Үш қиян 8-сынып
Тексерілді: ДОІЖО Т.Сыдықов
|
САБАҚ: сабақ |
Мектеп: «Жаңаталап» жалпы орта білім беретін мектеп» КММ |
||||||||||||
|
Күні: 15.11.2018 ж. |
Мұғалімнің аты-жөні: |
||||||||||||
|
Сынып: 8 |
Қатысқан оқушылар саны: |
Қатыспағандар: |
|||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Мұрат Мөңкеұлы «Үш қиян» 27,28,29,31 |
||||||||||||
|
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары |
8.2.3.1 шығармадағы көркемдегіш құралдардың (психологиялық параллелизм, перифраз, сатира, ирония, гротеск, эллипсис) қолданысын талдай отырып, автор стилін анықтау; |
||||||||||||
|
Сабақтың мақсаты |
Барлық оқушылар: Мұрат Мөңкеұлының толғау – дастандарының мазмұнын меңгерту, ақын шығармаларынан игерген білімдерін тың мәліметтер беру арқылы тереңдетеді Оқушылардың көбісі:шығармадағы көркемдегіш құралдардың (психологиялық параллелизм, перифраз) қолданыстарын талдай алады. Оқушылардың кейбірі: шығармадағы көркемдегіш құралдардың (психологиялық параллелизм, перифраз, сатира, ирония, гротеск, эллипсис) қолданысын талдай отырып, автор стилін анықтай алады. |
||||||||||||
|
Бағалау критерийлері |
шығармадағы көркемдегіш құралдардың (психологиялық параллелизм, перифраз, сатира, ирония, гротеск, эллипсис) қолданысын талдайды, автор стилін анықтайды. |
||||||||||||
|
Тілдік мақсаттар |
Пән лексикасы және терминология: Айтыскер ақын, жырау шығармалары арқылы оқушыларды адами қасиеттерге баулу, ақын көтерген тағылымды дүниелерден үлгі – өнеге алуға шақыру Мәтін талдау барысында қолданылатын тіркестер: Менің ойымша...;Салыстыра қарағанда...; Өмірмен байланыстыратын болсам...; Бұл оймен келісемін/ келіспеймін, себебі... |
||||||||||||
|
Құндылықтар |
Құрмет, ынтымақстастық, өмір бойы оқу, азаматтық жауапкершілік, ашықтық. |
||||||||||||
|
Жаһандық азаматтыққа тәрбиелеу |
Әр адам жеке тұлға |
||||||||||||
|
АКТ дағдысынқолдану |
Осы сабақ барысында оқушылар Power Point бағдарламасынан тақырыпқа қатысты көрнекі құралдарды пайдаланып, интербелсенді тақтаны қолданады. |
||||||||||||
|
Бастапқы білім |
Мұрат Мөңкеұлы туралы біледі |
||||||||||||
|
Жоспар |
|||||||||||||
|
Жоспарланатын уақыт |
|
Дереккөз-дер |
|||||||||||
|
Сабақтың басы |
Қызығушылықты ояту Оқушылар топта төмендегі кестені сәйкестендіріп шығады және дұрыс жауаппен салыстырады. Салыстырудан кейін жұмыстарына байланысты өз пікірін білдіреді. Сұрақтар:
Шалкиіздің «Қоғалы көлдер..» ары қарай? (құм сулар |
|
|||||||||||
|
Сабақтың ортасы |
Мағынаны тану «ЖИГСО-2» әдісі Мұрат Мөңкеұлының өмірі туралы түсінік. Ақын өмір сүрген кезең. Мұраттың арнау өлеңдері, олардың тақырыптары. Ақынның сұлулық тақырыбына арналған өлеңдері, мәнерлеп оқу, мазмұнын түсіндіру. 2-тапсырма. Оқулықпен жұмыс жасау. Үзінділерді талдау. І топ 1. «Мұрат
–дауылпаз ақын, жырау, ел мұңын жырлаушы» екендігін
дәлелде. Әуелі жеңіп орыс
Еділді алды, Жайық сені
қайтейін, Дұшпан – тазы, біз
– түлкі,
Бағалау. «Микрафон» әдісі. Мұғалім жеке оқушыларға микрафон ұсыну арқылы топтарды бағалау критерийі арқылы бағалатады және ұсыныстар айтқызады.
|
|
|||||||||||
|
Сабақтың соңы |
«Жұқа, қалың сұрақтар» әдісі бойынша сұрақтар қою. 1. Мұрат толғауларындағы ел – жұрт басына түскен ауыртпалық. 2. Туған жерді қорғауға, ерлікке шақырған толғаулары. «Сюжеттік кесте» әдісі Кім? Нені? Қайда? Не істеді? Осы сұрақтарға жауап жазу. Топтар өзара бір-біріне сұрақ қояды. Сұрақтарға жауап бере отырып, төрт сөзден тұратын сөйлем құрайды «Мұғалімге хат», «Эссе» жазу Түсінбеген сұрақтарын мұғалімге хат арқылы жолдайды. Бүгінгі сабақ туралы эссе жазады Кері байланыс.
Үйге тапсырма: «Елім деп соққан жүрегі» деген тақырыпта сыни шолу жазып келу. |
Ауызша кері байланыс |
|||||||||||
|
Қосымша ақпарат |
|||||||||||||
|
Дифференциация – Сіз оқушыларға көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырма беруді көздеп отырсыз? |
Бағалау – Оқушылардың ақпаратты қаншалықты меңгергенін қалай тексересіз? |
Қауіпсіздік ережелері |
|||||||||||
|
Дифференциацияны берілетін тапсырма, күтілетін нәтиже, қолдау көрсету, бөлінетін уақыт, қолданылатын дереккөздер арқылы жүзеге асыруға болады. Дифференциация сабақтың кез келген бөлімінде қолданылады. |
Бұл бөлімді оқушылардың сабақ барысында алған білімдерін бағалау үшін қолданылатын әдіс-тәсілдеріңізді жазу үшін пайдаланыңыз. |
Берілген тапсырмалардың қайсыбірі оқушылардың қауіпсіздігіне немесе денсаулығына қауіп төндіре ме? |
|||||||||||
|
Ойлану Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары жүзеге асырымды болды ма? Бүгін оқушылар нені үйренді? Сыныптағы оқу атмосферасы қандай болды? Дифференциацияны жүзеге асыру қолымнан келді ме? Мен жоспарланғануақытымды ұстандым ба? Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен? |
Төменде берілген бөлімді осы сабақ туралы ойларыңызды жазу үшін пайдаланыңыз. Сол жақ бағанда берілген сабағыңызға қатысты ең маңызды сұрақтарға жауап беріңіз. |
||||||||||||
|
|
|||||||||||||
|
Жалпы баға Сәтті өткен екі нәрсені атап көрсетіңіз (сабақ беру және оқытуға қатысты)? 1: 2: Қандай екі нәрсе сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (сабақ беру және оқытуға қатысты)? 1: Осы сабақ барысында сынып немесе жеке оқушылар туралы менің келесі сабағыма дайындалу үшін қажет болуы мүмкін қандай ақпарат алдым? |
|||||||||||||
шағым қалдыра аласыз















