Ашық сабақ Үш қиян 8-сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ашық сабақ Үш қиян 8-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімдеріне жаңартылған бағдарлама бойынша қысқа мерзімді сабақ жоспарын құруға көмек
Материалдың қысқаша нұсқасы

Тексерілді: ДОІЖО Т.Сыдықов

САБАҚ: сабақ

Мектеп: «Жаңаталап» жалпы орта білім беретін мектеп» КММ

Күні: 15.11.2018 ж.

Мұғалімнің аты-жөні:

Сынып: 8

Қатысқан оқушылар саны:

Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы

Мұрат Мөңкеұлы «Үш қиян» 27,28,29,31

Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары

8.2.3.1 шығармадағы көркемдегіш құралдардың (психологиялық параллелизм, перифраз, сатира, ирония, гротеск, эллипсис) қолданысын талдай отырып, автор стилін анықтау;

Сабақтың мақсаты

Барлық оқушылар: Мұрат Мөңкеұлының толғау – дастандарының мазмұнын меңгерту, ақын шығармаларынан игерген білімдерін тың мәліметтер беру арқылы тереңдетеді

Оқушылардың көбісі:шығармадағы көркемдегіш құралдардың (психологиялық параллелизм, перифраз) қолданыстарын талдай алады.

Оқушылардың кейбірі: шығармадағы көркемдегіш құралдардың (психологиялық параллелизм, перифраз, сатира, ирония, гротеск, эллипсис) қолданысын талдай отырып, автор стилін анықтай алады.

Бағалау критерийлері

шығармадағы көркемдегіш құралдардың (психологиялық параллелизм, перифраз, сатира, ирония, гротеск, эллипсис) қолданысын талдайды, автор стилін анықтайды.

Тілдік мақсаттар

Пән лексикасы және терминология: Айтыскер ақын, жырау шығармалары арқылы оқушыларды адами қасиеттерге баулу, ақын көтерген тағылымды дүниелерден үлгі – өнеге алуға шақыру Мәтін талдау барысында қолданылатын тіркестер: Менің ойымша...;Салыстыра қарағанда...; Өмірмен байланыстыратын болсам...; Бұл оймен келісемін/ келіспеймін, себебі...

Құндылықтар

Құрмет, ынтымақстастық, өмір бойы оқу, азаматтық жауапкершілік, ашықтық.

Жаһандық азаматтыққа тәрбиелеу

Әр адам жеке тұлға

АКТ дағдысынқолдану

Осы сабақ барысында оқушылар Power Point бағдарламасынан тақырыпқа қатысты көрнекі құралдарды пайдаланып, интербелсенді тақтаны қолданады.

Бастапқы білім

Мұрат Мөңкеұлы туралы біледі

Жоспар

Жоспарланатын уақыт


Дереккөз-дер

Сабақтың басы





Қызығушылықты ояту

Оқушылар топта төмендегі кестені сәйкестендіріп шығады және дұрыс жауаппен салыстырады. Салыстырудан кейін жұмыстарына байланысты өз пікірін білдіреді.


Сұрақтар:

  1. Шалкиіздің өмір сүрген жылдары (1465-1560)

  2. Жырау шығармашылығында қандай толғаныстар көп? (адамгершілік жайындағы)

  3. Шалкиіз жырының басты тақырыптары қандай? (ел бірлігі, ынтымағы)

Шалкиіздің «Қоғалы көлдер..» ары қарай? (құм сулар











Сабақтың ортасы











































Мағынаны тану

«ЖИГСО-2» әдісі Мұрат Мөңкеұлының өмірі туралы түсінік. Ақын өмір сүрген кезең.

Мұраттың арнау өлеңдері, олардың тақырыптары.

Ақынның сұлулық тақырыбына арналған өлеңдері, мәнерлеп оқу, мазмұнын түсіндіру.

2-тапсырма. Оқулықпен жұмыс жасау. Үзінділерді талдау.

І топ 1. «Мұрат –дауылпаз ақын, жырау, ел мұңын жырлаушы» екендігін дәлелде. 
Оқушылар өз бетінше кітаптан оқып, берілген тапсырманы орындайды. 
2.Мұраттың өлеңдерін мәнерлеп оқу. 
ІІ топ 1. Мұрат – жыршы. Қандай жырларды жатқа білген? 
2.«Қарасай-Қази» жыры туралы айт. 
ІІІ топ 1. Мұрат – айтыскер ақын. Суырыпсалма ақын. 
  3-тапсырма. Берілген өлеңдердің көркемдік ерекшелігіне талдау жасаңдар. 
1-топқа.

Әуелі жеңіп орыс Еділді алды, 
Сарытау, Аштарханның жерін де алды. 
Артынан Еділден соң Нарынды алды, 
Торғайдың ағаш, қамыс, талын да алды… 
Тәмамы су мен нуды орыс ұстап, 
Қазақтың содан жұтап шалынғаны. 
Қуалап Исатайды өлтірген соң, 
Заманның содан бері тарылғаны. 
Ерлерге ерегіскен не қылмады? 
Ерлігі Махамбеттің бір қазақтай, 
Оны да аңсыз жерде жазымдады. 
2-топқа
Біздің ел қайтушы еді Сағыз жайлап, 
Тепсеңге суы шыққан бие байлап. 
Қызыл шай, жез самаурын, саздың суы 
Сәскеде пісуші еді әзер қайнап. 
Шынаяқ, алтын кесе, күміс қасық, 
Қилаңдар құюшы еді көзі жайнап. 
Тұяғын қалдырмады жалғыз тайдың, 
Алланың құдіретіне шараң нешік 
Құдайым жалғыз жылда қылды мұндай 
Алланың құлы болсаң бізге күлме, 
Тап болар тасқан елге мұндай ылаңКөркемдік ерекшелігіне талдау 
3-топқа

Жайық сені қайтейін, 
Ағашың абат көрінген, 
Жапырағы жерге төгілген 
Жапырағы жасыл алқа қамқадай, 
Бұтағы бұрама күміс алқадай, 
Баттауығы білектей, 
Боташығы жүректей, 
Балдырғаны соққыдай, 
Боз сазаны тоқтыдай, 
Балығының көптігі – 
Суына жылқы жаптырмас... 
Шырмауығының көптігі – 
Шөккен түйе таптырмас 
4-топқа.

Дұшпан – тазы, біз – түлкі, 
Қашсақ ерікке қоймайды, 
Інге кірсек, суырып, 
Бір пәлеге жолықтық. 
Құлғанадай қадалған, 
Бұл не деген ғаламат, 
Қазынасы кең қүдайым, 
Сақтағайсың саламат!

Бағалау критерийі

Дескрипторлар

Шығармадағы көркемдегіш құралдарды анықтайды

Көркемдегіш құралдарды талдап көрсетеді

Автор стилін анықтайды

Бағалау. «Микрафон» әдісі. Мұғалім жеке оқушыларға микрафон ұсыну арқылы топтарды бағалау критерийі арқылы бағалатады және ұсыныстар айтқызады.





























Сабақтың соңы


«Жұқа, қалың сұрақтар» әдісі бойынша сұрақтар қою. 1. Мұрат толғауларындағы ел – жұрт басына түскен ауыртпалық.

2. Туған жерді қорғауға, ерлікке шақырған толғаулары.

«Сюжеттік кесте» әдісі

Кім? Нені? Қайда?

Не істеді? Осы сұрақтарға жауап жазу.

Топтар өзара бір-біріне сұрақ қояды.

Сұрақтарға жауап бере отырып, төрт сөзден тұратын сөйлем құрайды

«Мұғалімге хат», «Эссе» жазу

Түсінбеген сұрақтарын мұғалімге хат арқылы жолдайды. Бүгінгі сабақ туралы эссе жазады

Кері байланыс.

Үйге тапсырма: «Елім деп соққан жүрегі» деген тақырыпта сыни шолу жазып келу.




Ауызша кері байланыс

Қосымша ақпарат

Дифференциация – Сіз оқушыларға көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырма беруді көздеп отырсыз?

Бағалау – Оқушылардың ақпаратты қаншалықты меңгергенін қалай тексересіз?

Қауіпсіздік ережелері

Дифференциацияны берілетін тапсырма, күтілетін нәтиже, қолдау көрсету, бөлінетін уақыт, қолданылатын дереккөздер арқылы жүзеге асыруға болады.

Дифференциация сабақтың кез келген бөлімінде қолданылады.

Бұл бөлімді оқушылардың сабақ барысында алған білімдерін бағалау үшін қолданылатын әдіс-тәсілдеріңізді жазу үшін пайдаланыңыз.

Берілген тапсырмалардың қайсыбірі оқушылардың қауіпсіздігіне немесе денсаулығына қауіп төндіре ме?


Ойлану

Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары жүзеге асырымды болды ма?

Бүгін оқушылар нені үйренді? Сыныптағы оқу атмосферасы қандай болды? Дифференциацияны жүзеге асыру қолымнан келді ме? Мен жоспарланғануақытымды ұстандым ба? Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен?

Төменде берілген бөлімді осы сабақ туралы ойларыңызды жазу үшін пайдаланыңыз. Сол жақ бағанда берілген сабағыңызға қатысты ең маңызды сұрақтарға жауап беріңіз.


Жалпы баға


Сәтті өткен екі нәрсені атап көрсетіңіз (сабақ беру және оқытуға қатысты)?

1:


2:


Қандай екі нәрсе сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (сабақ беру және оқытуға қатысты)?

1:


2:


Осы сабақ барысында сынып немесе жеке оқушылар туралы менің келесі сабағыма дайындалу үшін қажет болуы мүмкін қандай ақпарат алдым?






Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
30.11.2018
10444
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі