Бөлім
|
Мәдени
Мұра
|
Педагогтің аты -
жөні
|
Сералиева Измира Макатовна. Ашық
сабақ.
|
Күні
|
24.11.2021ж
|
Сынып:4
«Ә»
|
Қатысушылар
саны:
|
Қатыспағандар
саны:
|
Пәні
|
Математика
|
Сабақтың
тақырыбы
|
Үш таңбалы сандарға көбейту
алгоритмі
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту
мақсаттары
|
4.1.2.11 **үш таңбалы санға
жазбаша көбейту алгоритмі
|
Сабақтың
мақсаты
|
Барлық
оқушылар: үш таңбалы санға жазбаша
көбейту алгоритмін қолдана
алады
Оқушылардың басым
бөлігі: өрнектерді баған түрінде
есептей алады
Кейбір
оқушылар: Сызба бойынша өрнек
құрастырады және ондағы амалдарды орындалу ретін
анықтайды.
|
Пәнаралық
байланыс.
|
Әдебиеттік
оқу,
|
Бағалау
критерийі
|
- үш таңбалы санға жазбаша
көбейту алгоритмін қолдана
алады
- Сызба бойынша
өрнек құрастырады және ондағы амалдарды орындалу ретін
анықтайды
- өрнектерді баған түрінде
есептей алады
|
Сабақтың
барысы
|
Сабақтың кезеңі
/уақыты
|
Педагогтің
әрекеті
|
Оқушының
Әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Сабақ
тың
басы
10
минут
|
Ынтымақтастық
атмосферасы.
Амандасу.
Қонақ күту
салтымыз
Оқып, біліп
жатырмыз
Келген қонақ
сіздерге
Сәлем бердік
жалпымыз!
Жүрек жыры
күй
«ҚОНАҚТАРДЫ ҚАРСЫ
АЛУ»
Үй тапсырмасын
тексереді
№
10, 47
бет
30660 : 420 = 73
25200 : 560 = 45
221130 : 630 = 351
132300 : 540 = 245
430500 : 3500 = 123
993300 : 4300 = 231
|
|
ШАПАЛАҚ
ӘДІСІ
|
СЛАЙД
1
|
10
минут
10
минут
|
«ТӨРГЕ ОТЫРҒЫЗУ»
арқылы жұпқа бөлу.
1-тапсырма ЖЕКЕ
жұмыс.
АЛГОРИТМ
Баған түрінде
есепте.
1235 * 231 = 285285
2541 * 231 =586971
5261 * 175 = 920675
2311 * 25 = 57775
4078 * 133 = 542374
4103 * 221 = 906763

«ДАСТАРХАН
ЖАЮ»
Сызба бойынша өрнек
құрастыр және ондағы амалдардың орындалу ретін белгіле.Өрнектің
мәнін тап.
1-топ «Бірлік тобы»
(1488*316)/3=156736
2топ
(1025/5)*272=55760
3 топ (3612*152)
/172=3192
|
- үш таңбалы санға жазбаша
көбейту алгоритмін қолдана
алады
- Сызба бойынша
өрнек құрастырады және ондағы амалдарды орындалу ретін
анықтайды
|
ҚБ: 10
Б.
Керемет
Дескриптор:
- үш таңбалы санға жазбаша
көбейту алгоритмін қолдана
алады
(3б)
Дескриптор:
- Сызба бойынша
өрнек құрастырады және ондағы амалдарды орындалу ретін анықтайды
(3б)
Барлығы:
|
СЛАЙД
2
СЛАЙД
3
|
|
ҚОНАҚТЫҢ КӨҢІЛІН
КӨТЕРУ
Қызыл гүлім
ай!
|
-билейді
|
шапалақ
әдісі
|
СЛАЙД
4
|
10
мин
|
«БАТА АЛУ
»
ДӘПТЕРДЕ
ЖҰМЫС
6124*123=753252
23124*324=7492176
30212*197=5951764
5034*275=1384350
|
өрнектерді баған
түрінде есептей алады
|
Дескриптор өрнектерді баған түрінде
есептей алады
(3б)
|
СЛАЙД
5
|
|
СҰРАҚ ЖАУАП : 1.
АЛГОРИТМ ДЕГЕН НЕ? 2. ҮШТАНБАЛЫ САНДЫ КӨБЕЙТУ АЛГОРИТМІ ДЕГЕН
НЕ?
БҮГІНГІ САБАҚ
СІЗДЕРГЕ ҰНАДЫ
МА?
|
Ақылмен ойлап білген
сөз, Бойына жұқпас,
сырғанар. Ынталы жүрек
сезген сөз, Бар тамырды
қуалар.
|
|
СЛАЙД
6
|
|
«ҚОШТАСУ
»
БАҒАЛАУ ӨЗДЕРІН
БАҒАЛАЙДЫ
|
|
|
СЛАЙД
7
|
|
ҮЙ
ТАПСЫРМА
|
№
11,
51
бет
|
|
СЛАЙД
8
|
Сабақтың
соңы
Кері
байланыс
5
минут
|
КЕМПІРҚОСАҚ
|
Қызыл түс
–түсінбедім
Жасыл түс –барлығын
түсіндім
Сары түс мүлде
түсінбедім
|
Сабақты
қорытындылайды
|
СЛАЙД
9
|
Баған түрінде
есепте.
1235 * 231 = 2541 * 231
=
5261 * 175 = 2311 * 25
=
4078 * 133 = 4103 * 221
=
Баған түрінде
есепте.
1235 * 231 = 2541 * 231
=
5261 * 175 = 2311 * 25
=
4078 * 133 = 4103 * 221
=
Баған түрінде
есепте.
1235 * 231 = 2541 * 231
=
5261 * 175 = 2311 * 25
=
4078 * 133 = 4103 * 221
=
Баған түрінде
есепте.
1235 * 231 = 2541 * 231
=
5261 * 175 = 2311 * 25
=
4078 * 133 = 4103 * 221
=
Баған түрінде
есепте.
1235 * 231 = 2541 * 231
=
5261 * 175 = 2311 * 25
=
4078 * 133 = 4103 * 221
=
Баған түрінде
есепте.
1235 * 231 = 2541 * 231
=
5261 * 175 = 2311 * 25
=
4078 * 133 = 4103 * 221
=
ү\т
2 б
-
үш таңбалы санға жазбаша
көбейту алгоритмін қолдана алады 3б
- Сызба бойынша өрнек
құрастырады және ондағы амалдарды орындалу ретін анықтайды3
б
-
өрнектерді баған түрінде
есептей алады2 б
№
|
Оқушының аты- жөні
|
Үй жұмысын тексеру
|
Топ
тық жұмыс
|
Жұп
тық жұмыс
|
Жалпы ұпай
|
1
|
|
|
|
|
|
2
|
|
|
|
|
|
3
|
|
|
|
|
|
4
|
|
|
|
|
|