Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Ашық сабақ "Үшбұрыштар теңсіздігі"
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
«Үшарал қазақ гимназиясы мектеп жасына дейінгі шағын орталығы бар»
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Қысқа мерзімді жоспар
Сабақтың тақырыбы: Үшбұрыш теңсіздігі
Бөлімі: |
Түзулердің өзара орналасуы |
Педагогтің аты-жөні: |
Аюбаева З.А |
Күні: |
07.02 |
Сыныбы: 7б |
Қатысушылар саны: 20 Қатыспағандар саны: |
Сабақтың тақырыбы: |
Үшбұрыш теңсіздігі |
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
7.1.1.19 - үшбұрыштың бұрыштары мен қабырғалары арасындағы қатысты білу және есептер шығаруда қолдану |
Сабақтың мақсаты: |
Барлық оқушылар: Үшбұрыш бұрыштары мен қабырғалары арасындағы қатынас теоремасын түсінеді Көптеген оқушылар: Үшбұрыш теңсіздігі туралы біледі Кейбір оқушылар: Үшбұрыш теңсіздігінің қасиеттері мен теоремаларын қолдана алады |
Сабақтың барысы
Кезеңдері / Уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||
Свбвқтың басы 2 минут |
Ұйымдастыру кезең Сабақтың тақырыбы мен мақсатын жариялау «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында сәйкестендіру тапсырмасы: «Үшбұрышқа сипаттама»
|
сәйкестендіру тапсырмасын орындайды |
Мадақтау
|
Оқулық
https://wordwall.net/ru/resource/52134966
|
||||||||||
Сабақтың ортасы 7 минут
10 минут
5 минут
3 минут
5 минут
5 минут
5 минут
|
Практикалық тапсырма: «Ойлан, топтас, бірлес» әдісі бойынша 4 топқа әртүрлі үшбұрыштар таратылады. Үшбұрыштың қабырғалары мен бұрыштарын өлшеп, үлкен қабырғасы мен үлкен бұрышын (кіші қабырғасы мен кіші бұрышын) анықтап, қабырғалар мен бұрыштардың қатынастары туралы тұжырым жасау сұралады. Мақсаты: Үшбұрыштың қабырғаларының ұзындықтарының қарама-қарсы жатқан бұрыштардың өлшеміне тәуелділігін айқындау Теорема: Кез-келген үшбұрыштың үлкен қабырғасына қарсы үлкен бұрышы жатады Теорема: Кез-келген үшбұрыштың үлкен бұрышына қарсы үлкен қабырғасы жатады
Зерттеу жұмысы Сіздердің алдарыңызда әртүрлі ұзындықтағы кесінділер жатыр содан үшбұрыш құрастырамыз Өлшемдері: 14; 24; 18 және 12; 26; 16 10; 28; 14 және 11; 26; 13 Зерттеудің түйіні 1 жұп үшбұрыштарды жеңіл құрастырды. 14 24+18 ; 24 +18 ; 18 24+14 Зерттеудің түйіні 2 жұп үшбұрыш құрастыра алмады. 10 +14 ; 28 +14 сондықтан, бұдан үшбұрыштардың теңсіздігі шығады, олай болса Үшбүрыштар теңсіздігі тағы бір тұжырымы шықты. Теорема: Үшбұрыштың әрбір қабырғасы басқа екі қабырғасының қосындысынан кіші болады. 1-салдар: Үшбұрыштың әрбір қабырғасы басқа екі қабырғасының айырымынан үлкен болады. 2-салдар: Егер АС + СВ = АВ теңдігі орындалса, онда С нүктесі АВ кесіндісінде А және В нүктелерінің ортасында жатады. Оқулықпен жұмыс №17.6 Дескриптор: * табан қабырғасын анықтап алады * бүйір қабырғасын анықтап алады * периметрін есептейді «Үшбұрыштар психологиясы» сергіту сәті Парақшаға өзің қалаған кез-келген үшбұрыштың түрін салып, қызыл, жасыл, сары, көк түстің бірімен боя. Қызыл – өзіне сенімді, алдына мақсат қоя білетін жандар Жасыл – ақ көңіл, табиғатты сүйетін жандар Сары – ниеті таза, пейілі кең жомарт жандар Көк – мейірімді, сенімді, биік армандарды көздейтін жандар Тікбұрышты үшбұрыш – мінезі қатты, алған бетінен қайтпайтын жандар Әртүрлі қабырғалы үшбұрыш – құбылмалы мінезді, тез ойланып тез жауап беретін жандар Теңбүйірлі үшбұрыш – әрқашан әділдікті қолдайтын жандар Тең қабырғалы үшбұрыш – сыпайы болуға ұмтылатын жандар №17.7 Дескриптор: * табан қабырғасын анықтап алады, х деп белгілейді * бүйір қабырғасын анықтап алады, 2х деп белгілейді * теңдеу құрады * қабырғаларының өлшемдерін табады Ауызша орындалатын тапсырма: «Айналмалы дөңгелек» «иә, жоқ» әдісі бойынша Берілген сандар үшбұрыш қабырғалары бола ала ма? Сұрақтарға «иә», «жоқ» деп жауап беріңіз. 1. а=4 см; в= 4 см; с=8 см. (жоқ) 2. a=5 см; в=7 см; с=9 см. (иә) 3. а=2 см; в=3 см; с=5 см. (жоқ) 4. а=12 см; в=15 см; с=8 см. (иә) 5. а=41 см; в=48 см; с=80 см. (иә) 6. а=413 см; в=148 см; с=208 см (жоқ) 7. а=51 см; в=46 см; с=81 см. (иә) Саралау тапсырмасы Тең бүйірлі үшбұрыштың бүйір қабырғасы 3 см болса, онда оның табаны 7 см-ге тең болуы мүмкін бе? Жауабы: жоқ Дескриптор: * үшбұрыш теңсіздігі орындалатынын немесе орындалмайтындығын тексереді |
Үшбұрыштың қабырғалары мен бұрыштарын өлшеп, қабырғаларының ұзындықтарының қарама-қарсы жатқан бұрыштардың өлшеміне тәуелділігін анықтайды
Әртүрлі ұзындықтағы кесінділерді қолданып, үшбұрыш құрастырады
Дескриптор бойынша есептер шығарады
Берілген сандар үшбұрыш қабырғалары бола ала ма? Сұрақтарға «иә», «жоқ» деп жауап береді
|
Смайлик арқылы
Мадақтау смайлик
Әр дұрыс жауап 1 балл
Мадақтау
Смайлик арқылы
|
Үлестірме
Оқулық
үлестірме
Оқулық
https://wordwall.net/ru/resource/52132396
|
||||||||||
Сабақтың соіы 5 минут
|
Қорытындылау Үшбұрыш теңсіздігінің мәні неде?
РЕФЛЕКСИЯ «Еркін микрофон» әдісі Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсатына жеткізетін тапсырмалар орындауына қарай, өз түсінгенін, пікірін, өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды.
Үйге Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз |