Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    «Үшарал қазақ гимназиясы мектеп жасына дейінгі шағын орталығы бар»

    коммуналдық мемлекеттік мекемесі

    Қысқа мерзімді жоспар

    Сабақтың тақырыбы: Үшбұрыш теңсіздігі

    Бөлімі:

    Түзулердің өзара орналасуы

    Педагогтің аты-жөні:

    Аюбаева З.А

    Күні:

    07.02

    Сыныбы: 7б

    Қатысушылар саны: 20 Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    Үшбұрыш теңсіздігі

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

    7.1.1.19 - үшбұрыштың бұрыштары мен қабырғалары арасындағы қатысты білу және есептер шығаруда қолдану

    Сабақтың мақсаты:

    Барлық оқушылар: Үшбұрыш бұрыштары мен қабырғалары арасындағы қатынас теоремасын түсінеді

    Көптеген оқушылар: Үшбұрыш теңсіздігі туралы біледі

    Кейбір оқушылар: Үшбұрыш теңсіздігінің қасиеттері мен теоремаларын қолдана алады

    Сабақтың барысы

    Кезеңдері / Уақыты

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Свбвқтың басы

    2 минут






    Ұйымдастыру кезең

    Сабақтың тақырыбы мен мақсатын жариялау

    «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында сәйкестендіру тапсырмасы:

    «Үшбұрышқа сипаттама»

    Теңбүйірлі үшбұрыш

    Бір бұрышы тік болса

    Дұрыс үшбұрыш

    Барлық қабырғалары және барлық бұрыштары тең

    Тікбұрышты үшбұрыш

    Үшбұрыштың екі қабырғасы тең болса

    Әр түрлі қабырғалы үшбұрыш

    Үшбұрыштың барлық қабырғалары тең болса

    Тең қабырғалы үшбұрыш

    Қабырғалары өзара тең болмаса




    сәйкестендіру тапсырмасын орындайды

    Мадақтау










    Оқулық


    https://wordwall.net/ru/resource/52134966








    Сабақтың ортасы

    7 минут

















    10 минут

























    5 минут









    3 минут



















    5 минут









    5 минут














    5 минут








    Практикалық тапсырма:

    «Ойлан, топтас, бірлес» әдісі бойынша 4 топқа әртүрлі үшбұрыштар таратылады. Үшбұрыштың қабырғалары мен бұрыштарын өлшеп, үлкен қабырғасы мен үлкен бұрышын (кіші қабырғасы мен кіші бұрышын) анықтап, қабырғалар мен бұрыштардың қатынастары туралы тұжырым жасау сұралады.

    Мақсаты: Үшбұрыштың қабырғаларының ұзындықтарының қарама-қарсы жатқан бұрыштардың өлшеміне тәуелділігін айқындау

    Теорема: Кез-келген үшбұрыштың үлкен қабырғасына қарсы үлкен бұрышы жатады

    Теорема: Кез-келген үшбұрыштың үлкен бұрышына қарсы үлкен қабырғасы жатады



    Зерттеу жұмысы

    Сіздердің алдарыңызда әртүрлі ұзындықтағы кесінділер жатыр содан үшбұрыш құрастырамыз

    Өлшемдері: 14; 24; 18 және 12; 26; 16

    10; 28; 14 және 11; 26; 13

    Зерттеудің түйіні 1 жұп үшбұрыштарды жеңіл құрастырды.

    14 24+18 ; 24 +18 ; 18 24+14

    Зерттеудің түйіні 2 жұп үшбұрыш құрастыра алмады.

    10 +14 ; 28 +14 сондықтан, бұдан үшбұрыштардың теңсіздігі шығады, олай болса Үшбүрыштар теңсіздігі тағы бір тұжырымы шықты.

    Теорема: Үшбұрыштың әрбір қабырғасы басқа екі қабырғасының қосындысынан кіші болады.

    1-салдар: Үшбұрыштың әрбір қабырғасы басқа екі қабырғасының айырымынан үлкен болады.

    2-салдар: Егер АС + СВ = АВ теңдігі орындалса, онда С нүктесі АВ кесіндісінде А және В нүктелерінің ортасында жатады.

    Оқулықпен жұмыс

    №17.6

    Дескриптор:

    * табан қабырғасын анықтап алады

    * бүйір қабырғасын анықтап алады

    * периметрін есептейді

    «Үшбұрыштар психологиясы» сергіту сәті

    Парақшаға өзің қалаған кез-келген үшбұрыштың түрін салып, қызыл, жасыл, сары, көк түстің бірімен боя.

    Қызыл – өзіне сенімді, алдына мақсат қоя білетін жандар

    Жасыл – ақ көңіл, табиғатты сүйетін жандар

    Сары – ниеті таза, пейілі кең жомарт жандар

    Көк – мейірімді, сенімді, биік армандарды көздейтін жандар

    Тікбұрышты үшбұрыш – мінезі қатты, алған бетінен қайтпайтын жандар

    Әртүрлі қабырғалы үшбұрыш – құбылмалы мінезді, тез ойланып тез жауап беретін жандар

    Теңбүйірлі үшбұрыш – әрқашан әділдікті қолдайтын жандар

    Тең қабырғалы үшбұрыш – сыпайы болуға ұмтылатын жандар

    №17.7

    Дескриптор:

    * табан қабырғасын анықтап алады, х деп белгілейді

    * бүйір қабырғасын анықтап алады, 2х деп белгілейді

    * теңдеу құрады

    * қабырғаларының өлшемдерін табады

    Ауызша орындалатын тапсырма:

    «Айналмалы дөңгелек» «иә, жоқ» әдісі бойынша

    Берілген сандар үшбұрыш қабырғалары бола ала ма? Сұрақтарға «иә», «жоқ» деп жауап беріңіз.

    1. а=4 см; в= 4 см; с=8 см. (жоқ)

    2. a=5 см; в=7 см; с=9 см. (иә)

    3. а=2 см; в=3 см; с=5 см. (жоқ)

    4. а=12 см; в=15 см; с=8 см. (иә)

    5. а=41 см; в=48 см; с=80 см. (иә)

    6. а=413 см; в=148 см; с=208 см (жоқ)

    7. а=51 см; в=46 см; с=81 см. (иә)

    Саралау тапсырмасы

    Тең бүйірлі үшбұрыштың бүйір қабырғасы

    3 см болса, онда оның табаны 7 см-ге тең болуы мүмкін бе? Жауабы: жоқ

    Дескриптор:

    * үшбұрыш теңсіздігі орындалатынын немесе орындалмайтындығын тексереді

    Үшбұрыштың қабырғалары мен бұрыштарын өлшеп, қабырғаларының ұзындықтарының қарама-қарсы жатқан бұрыштардың өлшеміне тәуелділігін анықтайды







    Әртүрлі ұзындықтағы кесінділерді қолданып, үшбұрыш құрастырады




















    Дескриптор бойынша есептер шығарады























    Берілген сандар үшбұрыш қабырғалары бола ала ма? Сұрақтарға «иә», «жоқ» деп жауап береді
















    Смайлик арқылы
















    Мадақтау

    смайлик

























    Әр дұрыс жауап 1 балл


















    Мадақтау










    Смайлик арқылы









    Үлестірме











    Оқулық











    үлестірме












    Оқулық



























    https://wordwall.net/ru/resource/52132396
















    Сабақтың соіы

    5 минут






    3 минут







    Қорытындылау

    Үшбұрыш теңсіздігінің мәні неде?



    РЕФЛЕКСИЯ

    «Еркін микрофон» әдісі

    Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсатына жеткізетін тапсырмалар орындауына қарай, өз түсінгенін, пікірін, өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды.



    Үйге

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Аюбаева Забира Ашубаевна
    10 Ақпан 2023
    354
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Ашық сабақ "Үшбұрыштар теңсіздігі"

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Ашық сабақ "Үшбұрыштар теңсіздігі"

    Материал туралы қысқаша түсінік
    "Үшбұрыш теңсіздігі" тақырыбына ашық сабақ. №382 бұйырық негізінде жасалынған
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    «Үшарал қазақ гимназиясы мектеп жасына дейінгі шағын орталығы бар»

    коммуналдық мемлекеттік мекемесі

    Қысқа мерзімді жоспар

    Сабақтың тақырыбы: Үшбұрыш теңсіздігі

    Бөлімі:

    Түзулердің өзара орналасуы

    Педагогтің аты-жөні:

    Аюбаева З.А

    Күні:

    07.02

    Сыныбы: 7б

    Қатысушылар саны: 20 Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    Үшбұрыш теңсіздігі

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

    7.1.1.19 - үшбұрыштың бұрыштары мен қабырғалары арасындағы қатысты білу және есептер шығаруда қолдану

    Сабақтың мақсаты:

    Барлық оқушылар: Үшбұрыш бұрыштары мен қабырғалары арасындағы қатынас теоремасын түсінеді

    Көптеген оқушылар: Үшбұрыш теңсіздігі туралы біледі

    Кейбір оқушылар: Үшбұрыш теңсіздігінің қасиеттері мен теоремаларын қолдана алады

    Сабақтың барысы

    Кезеңдері / Уақыты

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Свбвқтың басы

    2 минут






    Ұйымдастыру кезең

    Сабақтың тақырыбы мен мақсатын жариялау

    «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында сәйкестендіру тапсырмасы:

    «Үшбұрышқа сипаттама»

    Теңбүйірлі үшбұрыш

    Бір бұрышы тік болса

    Дұрыс үшбұрыш

    Барлық қабырғалары және барлық бұрыштары тең

    Тікбұрышты үшбұрыш

    Үшбұрыштың екі қабырғасы тең болса

    Әр түрлі қабырғалы үшбұрыш

    Үшбұрыштың барлық қабырғалары тең болса

    Тең қабырғалы үшбұрыш

    Қабырғалары өзара тең болмаса




    сәйкестендіру тапсырмасын орындайды

    Мадақтау










    Оқулық


    https://wordwall.net/ru/resource/52134966








    Сабақтың ортасы

    7 минут

















    10 минут

























    5 минут









    3 минут



















    5 минут









    5 минут














    5 минут








    Практикалық тапсырма:

    «Ойлан, топтас, бірлес» әдісі бойынша 4 топқа әртүрлі үшбұрыштар таратылады. Үшбұрыштың қабырғалары мен бұрыштарын өлшеп, үлкен қабырғасы мен үлкен бұрышын (кіші қабырғасы мен кіші бұрышын) анықтап, қабырғалар мен бұрыштардың қатынастары туралы тұжырым жасау сұралады.

    Мақсаты: Үшбұрыштың қабырғаларының ұзындықтарының қарама-қарсы жатқан бұрыштардың өлшеміне тәуелділігін айқындау

    Теорема: Кез-келген үшбұрыштың үлкен қабырғасына қарсы үлкен бұрышы жатады

    Теорема: Кез-келген үшбұрыштың үлкен бұрышына қарсы үлкен қабырғасы жатады



    Зерттеу жұмысы

    Сіздердің алдарыңызда әртүрлі ұзындықтағы кесінділер жатыр содан үшбұрыш құрастырамыз

    Өлшемдері: 14; 24; 18 және 12; 26; 16

    10; 28; 14 және 11; 26; 13

    Зерттеудің түйіні 1 жұп үшбұрыштарды жеңіл құрастырды.

    14 24+18 ; 24 +18 ; 18 24+14

    Зерттеудің түйіні 2 жұп үшбұрыш құрастыра алмады.

    10 +14 ; 28 +14 сондықтан, бұдан үшбұрыштардың теңсіздігі шығады, олай болса Үшбүрыштар теңсіздігі тағы бір тұжырымы шықты.

    Теорема: Үшбұрыштың әрбір қабырғасы басқа екі қабырғасының қосындысынан кіші болады.

    1-салдар: Үшбұрыштың әрбір қабырғасы басқа екі қабырғасының айырымынан үлкен болады.

    2-салдар: Егер АС + СВ = АВ теңдігі орындалса, онда С нүктесі АВ кесіндісінде А және В нүктелерінің ортасында жатады.

    Оқулықпен жұмыс

    №17.6

    Дескриптор:

    * табан қабырғасын анықтап алады

    * бүйір қабырғасын анықтап алады

    * периметрін есептейді

    «Үшбұрыштар психологиясы» сергіту сәті

    Парақшаға өзің қалаған кез-келген үшбұрыштың түрін салып, қызыл, жасыл, сары, көк түстің бірімен боя.

    Қызыл – өзіне сенімді, алдына мақсат қоя білетін жандар

    Жасыл – ақ көңіл, табиғатты сүйетін жандар

    Сары – ниеті таза, пейілі кең жомарт жандар

    Көк – мейірімді, сенімді, биік армандарды көздейтін жандар

    Тікбұрышты үшбұрыш – мінезі қатты, алған бетінен қайтпайтын жандар

    Әртүрлі қабырғалы үшбұрыш – құбылмалы мінезді, тез ойланып тез жауап беретін жандар

    Теңбүйірлі үшбұрыш – әрқашан әділдікті қолдайтын жандар

    Тең қабырғалы үшбұрыш – сыпайы болуға ұмтылатын жандар

    №17.7

    Дескриптор:

    * табан қабырғасын анықтап алады, х деп белгілейді

    * бүйір қабырғасын анықтап алады, 2х деп белгілейді

    * теңдеу құрады

    * қабырғаларының өлшемдерін табады

    Ауызша орындалатын тапсырма:

    «Айналмалы дөңгелек» «иә, жоқ» әдісі бойынша

    Берілген сандар үшбұрыш қабырғалары бола ала ма? Сұрақтарға «иә», «жоқ» деп жауап беріңіз.

    1. а=4 см; в= 4 см; с=8 см. (жоқ)

    2. a=5 см; в=7 см; с=9 см. (иә)

    3. а=2 см; в=3 см; с=5 см. (жоқ)

    4. а=12 см; в=15 см; с=8 см. (иә)

    5. а=41 см; в=48 см; с=80 см. (иә)

    6. а=413 см; в=148 см; с=208 см (жоқ)

    7. а=51 см; в=46 см; с=81 см. (иә)

    Саралау тапсырмасы

    Тең бүйірлі үшбұрыштың бүйір қабырғасы

    3 см болса, онда оның табаны 7 см-ге тең болуы мүмкін бе? Жауабы: жоқ

    Дескриптор:

    * үшбұрыш теңсіздігі орындалатынын немесе орындалмайтындығын тексереді

    Үшбұрыштың қабырғалары мен бұрыштарын өлшеп, қабырғаларының ұзындықтарының қарама-қарсы жатқан бұрыштардың өлшеміне тәуелділігін анықтайды







    Әртүрлі ұзындықтағы кесінділерді қолданып, үшбұрыш құрастырады




















    Дескриптор бойынша есептер шығарады























    Берілген сандар үшбұрыш қабырғалары бола ала ма? Сұрақтарға «иә», «жоқ» деп жауап береді
















    Смайлик арқылы
















    Мадақтау

    смайлик

























    Әр дұрыс жауап 1 балл


















    Мадақтау










    Смайлик арқылы









    Үлестірме











    Оқулық











    үлестірме












    Оқулық



























    https://wordwall.net/ru/resource/52132396
















    Сабақтың соіы

    5 минут






    3 минут







    Қорытындылау

    Үшбұрыш теңсіздігінің мәні неде?



    РЕФЛЕКСИЯ

    «Еркін микрофон» әдісі

    Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсатына жеткізетін тапсырмалар орындауына қарай, өз түсінгенін, пікірін, өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды.



    Үйге

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Директорға Презентация 8 сынып
    10.02.2023
    354
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Аюбаева Забира Ашубаевна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации