-
Ұйымдастыру
кезеңі
Сыныппен амандасып,
оқушылардың сабаққа әзірлігіне, сынып тазалығына шолу
жасаймын.
Сыныпта жағымды
психологиялық ахуал туғызу үшін «Гүлді
тілек» психологиялық тренинг
жүргіземін.
Сабақ тақырыбын
,мақсатын түсіндіремін.
Тақырыпқа байланысты
үш қатарды 1-Тікбұрышты үшбұрыш;
2-Теңбүйірлі үшбұрыш; 3-Тең қабырғалы
үшбұрыш топтарына
біріктіремін.
Топ басшылары
бағалау парағындағы үшбұрыш бөліктеріне сай өз тобын бағалап сабақ
соңында қорытындысын айтады.
Ү шбұрыш арқылы
бағалау.
Қалыптастырушы
бағалау----------
Оқулықпен
жұмыс---------
Ж аңа
сабақ---------------
Ө ткенді
қайталау-----------
Үй
тапсырмасы-------
2.Үй тапсырмасын
тексеру: жұптық жұмыс. Тақтада көрсетілген есептің
жауабы мен дескриптор арқылы бір-бірінің дәптерін
тексереді. «Сен маған-мен саған»
әдісімен бағалайды.
Бағалау
критерийі
Үшбұрыштың ішкі бұрыштарының
қосындысын есептер шығаруда
қолданады.
Дескриптор
1
|
Үшбұрыштың ішкі бұрыштарының
қосындысын біледі
|
2
|
Есеп шығаруда
қолданады
|
3
|
Мәнін дұрыс
табады
|
Оқушылардың
орындаған үй тапсырмалары бойынша кері байланыс беріп, ауызша
мадақтау арқылы бағалаймын.
3.Сыныппен
жұмыс.
Өткен оқу материалын қайталау мақсатында әр
оқушы тақтаға ілінген теорема мен ережелерді аяқтап, сол
теоремаларға сай үшбұрыштардың суретін
салады. 1.
Бір түзудің бойында жатпайтын үш нүктені
кесінділермен қосқанда шығатын геометриялық фигураны
......................... деп
атаймыз. Ж:
үшбұрыш 2. Барлық
қабырғалары тең үшбұрышты......................үшбұрыш деп
атайды.
Ж: Тең
қабырғалы
3. Екі
қабырғасы тең үшбұрышты.................үшбұрыш деп
атаймыз. Ж: тең бүйірлі.
4. Үшбұрыштың
үлкен қабырғасына
қарсы ............. бұрышы
жатады. Ж:
үлкен. 5.
..................үшбұрыштың төбесінен табанына жүргізілген
биссектрисасы оның әрі медианасы, әрі биіктігі
болады. Ж: тең
бүйірлі. 6. Егер
үшбұрыштың бір бұрышы тең болса, онда
үшбұрыш ....... деп
аталады. Ж: тік бұрышты
үшбұрыш. 7.
.............үшбұрыштың
қарсы жатқан катеті гипотенузасының жартысына
тең. Ж: тік
бұрышты. 8.
....................ішкі бұрыштарының
қосындысы Ж.үшбұрыштың.
Оқушыларды ынталандыру мақсатында дер кезінде
түзету енгізе отырып, түрлі смайликтер арқылы бағалап
отырамын.
|