Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қысқа мерзімді сабақ жоспары

    Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:7.3.А. Түзулердің өзара орналасуы

    Мектеп: әл-Фараби атындағы №14 мектеп-гимназиясы

    Пәні: Геометрия

    Мұғалімнің аты-жөні: Әлішерова Салтанат Қалдыбайқызы

    Сынып:7

    Қатысқандар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақ тақырыбы

    Үшбұрыштар теңсіздігі

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

    7.1.3.1

    үшбұрыш теңсіздігін білу және қолдану;

    Сабақ мақсаттары

    -үшбұрыш теңсіздігін біледі;

    -есептер шығарғанда қолданады;

    -мүмкін емес үшбұрыштарды анықтай алады.


    Бағалау критерийі

    Үшбұрыштар теңсіздігін есептер шығаруда қолданады

    Тілдік мақсаттар

    Оқушылар:

    -үшбұрыштар теңсіздігін түсіндіреді;

    - мүмкін емес үшбұрыштарды теорема арқылы түсіндіреді,

    Пәнге тән лексика мен терминалогия:

    -үшбұрыш;

    -үшбұрыштар теңсіздігі;

    -үшбұрыш қабырғалары.

    Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер:

    - Үшбұрыштың әрбір қабырғасы өзге ... кіші болады.

    - Үшбұрыштың бір қабырғасы ... тең болмайды.

    Құндылықтарды дарыту

    оқушылардың бойында шығармашылық қабілеттерін қалыптастыру , өзара қарым-қатынас жасау арқылы ынтымақтастыққа және топта бірігіп жұмыс жасауға дағдыландыру

    Пәнаралық байланыстар

    сызу

    Бастапқы білім

    Үшбұрыштар, үшбұрыштың ішкі бұрыштары, сыртқы бұрыштары, үшбұрыштар теңдігі

    Сабақ барысы

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған іс-әрекеттер

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    5 мин





































    7 мин

    1. Ұйымдастыру кезеңі

    Сыныппен амандасып, оқушылардың сабаққа әзірлігіне, сынып тазалығына шолу жасаймын.

    Сыныпта жағымды психологиялық ахуал туғызу үшін «Гүлді тілек» психологиялық тренинг жүргіземін.

    Сабақ тақырыбын ,мақсатын түсіндіремін.

    Тақырыпқа байланысты үш қатарды 1-Тікбұрышты үшбұрыш; 2-Теңбүйірлі үшбұрыш; 3-Тең қабырғалы үшбұрыш топтарына біріктіремін.

    Топ басшылары бағалау парағындағы үшбұрыш бөліктеріне сай өз тобын бағалап сабақ соңында қорытындысын айтады.



    ҮShape1 шбұрыш арқылы бағалау.

    Қалыптастырушы бағалау----------


    Оқулықпен жұмыс---------


    ЖShape4 аңа сабақ---------------

    ӨShape5 ткенді қайталау-----------

    Үй тапсырмасы-------


    2.Үй тапсырмасын тексеру: жұптық жұмыс. Тақтада көрсетілген есептің жауабы мен дескриптор арқылы бір-бірінің дәптерін тексереді. «Сен маған-мен саған» әдісімен бағалайды.

    Бағалау критерийі

    Үшбұрыштың ішкі бұрыштарының қосындысын есептер шығаруда қолданады.

    Дескриптор

    1

    Үшбұрыштың ішкі бұрыштарының қосындысын біледі

    2

    Есеп шығаруда қолданады

    3

    Мәнін дұрыс табады

    Оқушылардың орындаған үй тапсырмалары бойынша кері байланыс беріп, ауызша мадақтау арқылы бағалаймын.

    3.Сыныппен жұмыс.

    Өткен оқу материалын қайталау мақсатында әр оқушы тақтаға ілінген теорема мен ережелерді аяқтап, сол теоремаларға сай үшбұрыштардың суретін салады.
    1. Бір түзудің бойында жатпайтын үш нүктені кесінділермен қосқанда шығатын геометриялық фигураны ......................... деп атаймыз. Ж: үшбұрыш
    2.      Барлық қабырғалары тең үшбұрышты......................үшбұрыш деп атайды. Ж: Тең қабырғалы

    3.      Екі қабырғасы тең үшбұрышты.................үшбұрыш деп атаймыз. Ж: тең бүйірлі.
    4.      Үшбұрыштың үлкен қабырғасына қарсы ............. бұрышы жатады. Ж: үлкен.
    5.      ..................үшбұрыштың төбесінен табанына жүргізілген биссектрисасы оның әрі медианасы, әрі биіктігі болады. Ж: тең бүйірлі.
    6.      Егер үшбұрыштың бір бұрышы тең болса, онда үшбұрыш .......  деп аталады. Ж: тік бұрышты үшбұрыш.
    7.      .............үшбұрыштың қарсы жатқан катеті гипотенузасының жартысына тең. Ж: тік бұрышты.
    8.      ....................ішкі бұрыштарының қосындысы Ж.үшбұрыштың.

    Оқушыларды ынталандыру мақсатында дер кезінде түзету енгізе отырып, түрлі смайликтер арқылы бағалап отырамын.



    Сабақтың ортасы

    10 мин


















































    10 мин






















    3 мин

    4. Топтық жұмыс

    Оқушыларға бүгінгі сабақтың оқу мақсаты айтылады.

    Жаңа тақырыпты меңгеруі үшін саралаудың «Дереккөздер » тәсілін пайдаланып оқушылардың жаңа тақырыпты өз бетімен меңгеруіне мүмкіндік беремін. Тақырыпқа сай оқушылар бүгінгі сабақтың оқу мақсатын ашу үшін келесі практикалық тапсырманы орындайды.

    Практикалық тапсырма

    Ой қозғау мақсатында оқушыларға «Ойлан, топтас, бірлес»әдісі бойынша 3 топқа теорема және әртүрлі кесінділері бар қағаздар таратамын. Оқушылар теореманы оқып, кесінділерді өлшеп үшбұрыш құрастырады. Қорытынды шығарады.

    Мақсаты:Үшбұрыштың қабырғаларының ұзындықтары өзге екі қабырғасының қосындысынан кіші екенін айқындайды. Практикалық жұмысты орындау барысында саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі арқылы оқушыларға үнемі қолдау көрсетіп , алға жетелеп отырамын.

    Оқушылардың білімін толықтыру үшін теореманы қайталап төмендегі сұрақтарға жауап аламын.

    1 теорема. Үшбұрыштың әрбір қабырғасы өзге екі қабырғаларының қосындысынан кіші болады.

    (1)- Бұл теңсіздіктерді үшбұрыштар теңсіздігі деп атайды.

    1.      АВ қабырғасы қандай қабырғалардың қосындысынан кіші болады?
    Ж: ВС және АС қабырғаларының қосындысынан кіші болады.
    2.      ВС қабырғасы қандай қабырғалардың қосындысынан кіші болады?
    Ж: АВ 

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Әлішерова Салтанат Қалдыбайқызы
    23 Қараша 2020
    656
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Ашық сабақ. Үшбұрыштар теңсіздігі 7 сынып

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Ашық сабақ. Үшбұрыштар теңсіздігі 7 сынып

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Әріптестеріммен әдіс алмасу мақсатында
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қысқа мерзімді сабақ жоспары

    Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:7.3.А. Түзулердің өзара орналасуы

    Мектеп: әл-Фараби атындағы №14 мектеп-гимназиясы

    Пәні: Геометрия

    Мұғалімнің аты-жөні: Әлішерова Салтанат Қалдыбайқызы

    Сынып:7

    Қатысқандар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақ тақырыбы

    Үшбұрыштар теңсіздігі

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

    7.1.3.1

    үшбұрыш теңсіздігін білу және қолдану;

    Сабақ мақсаттары

    -үшбұрыш теңсіздігін біледі;

    -есептер шығарғанда қолданады;

    -мүмкін емес үшбұрыштарды анықтай алады.


    Бағалау критерийі

    Үшбұрыштар теңсіздігін есептер шығаруда қолданады

    Тілдік мақсаттар

    Оқушылар:

    -үшбұрыштар теңсіздігін түсіндіреді;

    - мүмкін емес үшбұрыштарды теорема арқылы түсіндіреді,

    Пәнге тән лексика мен терминалогия:

    -үшбұрыш;

    -үшбұрыштар теңсіздігі;

    -үшбұрыш қабырғалары.

    Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер:

    - Үшбұрыштың әрбір қабырғасы өзге ... кіші болады.

    - Үшбұрыштың бір қабырғасы ... тең болмайды.

    Құндылықтарды дарыту

    оқушылардың бойында шығармашылық қабілеттерін қалыптастыру , өзара қарым-қатынас жасау арқылы ынтымақтастыққа және топта бірігіп жұмыс жасауға дағдыландыру

    Пәнаралық байланыстар

    сызу

    Бастапқы білім

    Үшбұрыштар, үшбұрыштың ішкі бұрыштары, сыртқы бұрыштары, үшбұрыштар теңдігі

    Сабақ барысы

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған іс-әрекеттер

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    5 мин





































    7 мин

    1. Ұйымдастыру кезеңі

    Сыныппен амандасып, оқушылардың сабаққа әзірлігіне, сынып тазалығына шолу жасаймын.

    Сыныпта жағымды психологиялық ахуал туғызу үшін «Гүлді тілек» психологиялық тренинг жүргіземін.

    Сабақ тақырыбын ,мақсатын түсіндіремін.

    Тақырыпқа байланысты үш қатарды 1-Тікбұрышты үшбұрыш; 2-Теңбүйірлі үшбұрыш; 3-Тең қабырғалы үшбұрыш топтарына біріктіремін.

    Топ басшылары бағалау парағындағы үшбұрыш бөліктеріне сай өз тобын бағалап сабақ соңында қорытындысын айтады.



    ҮShape1 шбұрыш арқылы бағалау.

    Қалыптастырушы бағалау----------


    Оқулықпен жұмыс---------


    ЖShape4 аңа сабақ---------------

    ӨShape5 ткенді қайталау-----------

    Үй тапсырмасы-------


    2.Үй тапсырмасын тексеру: жұптық жұмыс. Тақтада көрсетілген есептің жауабы мен дескриптор арқылы бір-бірінің дәптерін тексереді. «Сен маған-мен саған» әдісімен бағалайды.

    Бағалау критерийі

    Үшбұрыштың ішкі бұрыштарының қосындысын есептер шығаруда қолданады.

    Дескриптор

    1

    Үшбұрыштың ішкі бұрыштарының қосындысын біледі

    2

    Есеп шығаруда қолданады

    3

    Мәнін дұрыс табады

    Оқушылардың орындаған үй тапсырмалары бойынша кері байланыс беріп, ауызша мадақтау арқылы бағалаймын.

    3.Сыныппен жұмыс.

    Өткен оқу материалын қайталау мақсатында әр оқушы тақтаға ілінген теорема мен ережелерді аяқтап, сол теоремаларға сай үшбұрыштардың суретін салады.
    1. Бір түзудің бойында жатпайтын үш нүктені кесінділермен қосқанда шығатын геометриялық фигураны ......................... деп атаймыз. Ж: үшбұрыш
    2.      Барлық қабырғалары тең үшбұрышты......................үшбұрыш деп атайды. Ж: Тең қабырғалы

    3.      Екі қабырғасы тең үшбұрышты.................үшбұрыш деп атаймыз. Ж: тең бүйірлі.
    4.      Үшбұрыштың үлкен қабырғасына қарсы ............. бұрышы жатады. Ж: үлкен.
    5.      ..................үшбұрыштың төбесінен табанына жүргізілген биссектрисасы оның әрі медианасы, әрі биіктігі болады. Ж: тең бүйірлі.
    6.      Егер үшбұрыштың бір бұрышы тең болса, онда үшбұрыш .......  деп аталады. Ж: тік бұрышты үшбұрыш.
    7.      .............үшбұрыштың қарсы жатқан катеті гипотенузасының жартысына тең. Ж: тік бұрышты.
    8.      ....................ішкі бұрыштарының қосындысы Ж.үшбұрыштың.

    Оқушыларды ынталандыру мақсатында дер кезінде түзету енгізе отырып, түрлі смайликтер арқылы бағалап отырамын.



    Сабақтың ортасы

    10 мин


















































    10 мин






















    3 мин

    4. Топтық жұмыс

    Оқушыларға бүгінгі сабақтың оқу мақсаты айтылады.

    Жаңа тақырыпты меңгеруі үшін саралаудың «Дереккөздер » тәсілін пайдаланып оқушылардың жаңа тақырыпты өз бетімен меңгеруіне мүмкіндік беремін. Тақырыпқа сай оқушылар бүгінгі сабақтың оқу мақсатын ашу үшін келесі практикалық тапсырманы орындайды.

    Практикалық тапсырма

    Ой қозғау мақсатында оқушыларға «Ойлан, топтас, бірлес»әдісі бойынша 3 топқа теорема және әртүрлі кесінділері бар қағаздар таратамын. Оқушылар теореманы оқып, кесінділерді өлшеп үшбұрыш құрастырады. Қорытынды шығарады.

    Мақсаты:Үшбұрыштың қабырғаларының ұзындықтары өзге екі қабырғасының қосындысынан кіші екенін айқындайды. Практикалық жұмысты орындау барысында саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі арқылы оқушыларға үнемі қолдау көрсетіп , алға жетелеп отырамын.

    Оқушылардың білімін толықтыру үшін теореманы қайталап төмендегі сұрақтарға жауап аламын.

    1 теорема. Үшбұрыштың әрбір қабырғасы өзге екі қабырғаларының қосындысынан кіші болады.

    (1)- Бұл теңсіздіктерді үшбұрыштар теңсіздігі деп атайды.

    1.      АВ қабырғасы қандай қабырғалардың қосындысынан кіші болады?
    Ж: ВС және АС қабырғаларының қосындысынан кіші болады.
    2.      ВС қабырғасы қандай қабырғалардың қосындысынан кіші болады?
    Ж: АВ 

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Математика Ашық сабақ 7 сынып
    23.11.2020
    656
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Әлішерова Салтанат Қалдыбайқызы
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации