Материалдар / Ашық сабақ. Үшбұрыштар теңсіздігі 7 сынып

Ашық сабақ. Үшбұрыштар теңсіздігі 7 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Әріптестеріммен әдіс алмасу мақсатында
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады

Қысқа мерзімді сабақ жоспары

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:7.3.А. Түзулердің өзара орналасуы

Мектеп: әл-Фараби атындағы №14 мектеп-гимназиясы

Пәні: Геометрия

Мұғалімнің аты-жөні: Әлішерова Салтанат Қалдыбайқызы

Сынып:7

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақ тақырыбы

Үшбұрыштар теңсіздігі

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

7.1.3.1

үшбұрыш теңсіздігін білу және қолдану;

Сабақ мақсаттары

-үшбұрыш теңсіздігін біледі;

-есептер шығарғанда қолданады;

-мүмкін емес үшбұрыштарды анықтай алады.


Бағалау критерийі

Үшбұрыштар теңсіздігін есептер шығаруда қолданады

Тілдік мақсаттар

Оқушылар:

-үшбұрыштар теңсіздігін түсіндіреді;

- мүмкін емес үшбұрыштарды теорема арқылы түсіндіреді,

Пәнге тән лексика мен терминалогия:

-үшбұрыш;

-үшбұрыштар теңсіздігі;

-үшбұрыш қабырғалары.

Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер:

- Үшбұрыштың әрбір қабырғасы өзге ... кіші болады.

- Үшбұрыштың бір қабырғасы ... тең болмайды.

Құндылықтарды дарыту

оқушылардың бойында шығармашылық қабілеттерін қалыптастыру , өзара қарым-қатынас жасау арқылы ынтымақтастыққа және топта бірігіп жұмыс жасауға дағдыландыру

Пәнаралық байланыстар

сызу

Бастапқы білім

Үшбұрыштар, үшбұрыштың ішкі бұрыштары, сыртқы бұрыштары, үшбұрыштар теңдігі

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекеттер

Ресурстар

Сабақтың басы

5 мин





































7 мин

  1. Ұйымдастыру кезеңі

Сыныппен амандасып, оқушылардың сабаққа әзірлігіне, сынып тазалығына шолу жасаймын.

Сыныпта жағымды психологиялық ахуал туғызу үшін «Гүлді тілек» психологиялық тренинг жүргіземін.

Сабақ тақырыбын ,мақсатын түсіндіремін.

Тақырыпқа байланысты үш қатарды 1-Тікбұрышты үшбұрыш; 2-Теңбүйірлі үшбұрыш; 3-Тең қабырғалы үшбұрыш топтарына біріктіремін.

Топ басшылары бағалау парағындағы үшбұрыш бөліктеріне сай өз тобын бағалап сабақ соңында қорытындысын айтады.



ҮShape1 шбұрыш арқылы бағалау.

Қалыптастырушы бағалау----------


Оқулықпен жұмыс---------


ЖShape4 аңа сабақ---------------

ӨShape5 ткенді қайталау-----------

Үй тапсырмасы-------


2.Үй тапсырмасын тексеру: жұптық жұмыс. Тақтада көрсетілген есептің жауабы мен дескриптор арқылы бір-бірінің дәптерін тексереді. «Сен маған-мен саған» әдісімен бағалайды.

Бағалау критерийі

Үшбұрыштың ішкі бұрыштарының қосындысын есептер шығаруда қолданады.

Дескриптор

1

Үшбұрыштың ішкі бұрыштарының қосындысын біледі

2

Есеп шығаруда қолданады

3

Мәнін дұрыс табады

Оқушылардың орындаған үй тапсырмалары бойынша кері байланыс беріп, ауызша мадақтау арқылы бағалаймын.

3.Сыныппен жұмыс.

Өткен оқу материалын қайталау мақсатында әр оқушы тақтаға ілінген теорема мен ережелерді аяқтап, сол теоремаларға сай үшбұрыштардың суретін салады.
1. Бір түзудің бойында жатпайтын үш нүктені кесінділермен қосқанда шығатын геометриялық фигураны ......................... деп атаймыз. Ж: үшбұрыш
2.      Барлық қабырғалары тең үшбұрышты......................үшбұрыш деп атайды. Ж: Тең қабырғалы

3.      Екі қабырғасы тең үшбұрышты.................үшбұрыш деп атаймыз. Ж: тең бүйірлі.
4.      Үшбұрыштың үлкен қабырғасына қарсы ............. бұрышы жатады. Ж: үлкен.
5.      ..................үшбұрыштың төбесінен табанына жүргізілген биссектрисасы оның әрі медианасы, әрі биіктігі болады. Ж: тең бүйірлі.
6.      Егер үшбұрыштың бір бұрышы тең болса, онда үшбұрыш .......  деп аталады. Ж: тік бұрышты үшбұрыш.
7.      .............үшбұрыштың қарсы жатқан катеті гипотенузасының жартысына тең. Ж: тік бұрышты.
8.      ....................ішкі бұрыштарының қосындысы Ж.үшбұрыштың.

Оқушыларды ынталандыру мақсатында дер кезінде түзету енгізе отырып, түрлі смайликтер арқылы бағалап отырамын.



Сабақтың ортасы

10 мин


















































10 мин






















3 мин

4. Топтық жұмыс

Оқушыларға бүгінгі сабақтың оқу мақсаты айтылады.

Жаңа тақырыпты меңгеруі үшін саралаудың «Дереккөздер » тәсілін пайдаланып оқушылардың жаңа тақырыпты өз бетімен меңгеруіне мүмкіндік беремін. Тақырыпқа сай оқушылар бүгінгі сабақтың оқу мақсатын ашу үшін келесі практикалық тапсырманы орындайды.

Практикалық тапсырма

Ой қозғау мақсатында оқушыларға «Ойлан, топтас, бірлес»әдісі бойынша 3 топқа теорема және әртүрлі кесінділері бар қағаздар таратамын. Оқушылар теореманы оқып, кесінділерді өлшеп үшбұрыш құрастырады. Қорытынды шығарады.

Мақсаты:Үшбұрыштың қабырғаларының ұзындықтары өзге екі қабырғасының қосындысынан кіші екенін айқындайды. Практикалық жұмысты орындау барысында саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі арқылы оқушыларға үнемі қолдау көрсетіп , алға жетелеп отырамын.

Оқушылардың білімін толықтыру үшін теореманы қайталап төмендегі сұрақтарға жауап аламын.

1 теоремаҮшбұрыштың әрбір қабырғасы өзге екі қабырғаларының қосындысынан кіші болады.

(1)- Бұл теңсіздіктерді үшбұрыштар теңсіздігі деп атайды.

1.      АВ қабырғасы қандай қабырғалардың қосындысынан кіші болады?
Ж: ВС және АС қабырғаларының қосындысынан кіші болады.
2.      ВС қабырғасы қандай қабырғалардың қосындысынан кіші болады?
Ж: АВ 

23 Қараша 2020
645
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі