Басы
5
минут
|
Ұйымдастыру кезеңі(2
минут): Сәлемдесу. Оқушыларды
түгелдеу.
Смайликтерді
пайдалану
Сабақ
басында:
- оқушылардың зейінін
шоғырландыру
- оқушылармен бірге сабақ
мақсаттарын/ОМ анықтап алу
- оқушылардың «жақын даму
аймағын», сабақ соңында
күтілетін нәтижелерді
анықтау
Тест қорытындысынан кейін,
сұрақ қою.
=
Оқушылар берілген бұрыштың синусының мәнін
есептеуді және синустың белгілі мәні арқылы бұрышты калькулятор
көмегімен табуды көрсетеді
|
Смайликтер арқылы көңіл
күйлерін білдіреді.
оқу мақсатымен
танысады.
Сұрақтарға жауап
береді.
Таблица, калькулятормен
жұмыс
|
|
Презентация
https://www.geogebra.org/geometry?lang=ru
|
Негізгі
бөлім Тақырыпты
ашу
30
минут
|
Топқа
бөлу. https://ultragenerator.com/splitgroups/
Сызбамен
жұмыс.
Оқушылармен бірге әр есепке бағалау
дескрипторын нақтылап, өзін - өзі бағалауға жағдай
туындатамын.
Оқушылар синустар теоремасын
есептер шығаруда толық қолдана білулері үшін, формуланы есептер
шығару арқылы есте сақтаулары үшін синустар теоремасын қолдануға
арналған тапсырмалар беремін.
Үш есебін
шығару.
1.Үшбұрыштың 53 м болатын
қабырғасымен іргелес бұрыштары 45° және
75°.
Дескриптор:
Білім
алушы:
- сызбасын
сызады;
- үшбұрыштың ішкі бұрыштарының
қосындысын қолданады;
- синустар теоремасын
қолданады;
- пропорция құрады(сырттай
сызылған шеңбер радиусына байланысты) - радиусты
табады.
|
Оқушылар cинустар теоремасының
есеп шығаруда қолдану тәсілдерін талдайды. Дескриптор
құрайды.
Оқушылар синустар теоремасын
қолдана отырып, берілген үшбұрыштың белгісіз бұрышын анықтауға,
содан соң белгісіз қабырғасының ұзындығын анықтауға арналған
тапсырмаларды орындайды.
|
Вертуалды тақта арқылы өзін –
өзі тексереді.
|
https://whiteboard.fi/k92c7
онлайн калькулятор — Яндекс: нашлось 9 млн результатов
(yandex.kz)
|
Соңы
3
минут
|
Рефлексия(2
минут) Стикер тарқатып, сабақтан
алған әсерін, білімін, пікір тілектерін, ұсыныстарын
жазады.
Маған
ұнады...
Бүгін сабақта
білдім...
Ұсыныс
жасаймын....
Мен сабақта
үйрендім...
Мен бүгін сабақта
қайталадым....
Мен бүгін сабақта
бекіттім..
|
|
|
|