Материалдар / Ашық сабақ Үшбұрыштарды шешу
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Ашық сабақ Үшбұрыштарды шешу

Материал туралы қысқаша түсінік
Мұғалімдерге, сабақ жоспарын жазу кезінде
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
09 Мамыр 2021
409
2 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

9.3B бөлім: Үшбұрыштарды шешу

Мектеп: №55

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні: Абдрахманова Ш.А.

Сынып: 9

Қатысқандар саны:


Сабақ тақырыбы

Үшбұрыштарды шешу

Оқу мақсаты

9.1.3.7 синустар теоремасын білу және қолдану;

Сабақ мақсаты

Білім алушы:

- Синустар теоремасын қолданып есептер шығарады;

- Калкуляторды кейбір бұрыштардың синустарының мәндерін табуда қолданады.

Бағалау критерийі

Білім алушы:

Синустар теоремасын есеп шығаруда қолданады

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Басы

5 минут

Ұйымдастыру кезеңі(2 минут): Сәлемдесу. Оқушыларды түгелдеу.

Смайликтерді пайдалану

Сабақ басында:

- оқушылардың зейінін шоғырландыру

- оқушылармен бірге сабақ мақсаттарын/ОМ анықтап алу

- оқушылардың «жақын даму аймағын», сабақ соңында

күтілетін нәтижелерді анықтау


Тест қорытындысынан кейін, сұрақ қою.


=

Оқушылар берілген бұрыштың синусының мәнін есептеуді және синустың белгілі мәні арқылы бұрышты калькулятор көмегімен табуды көрсетеді



Смайликтер арқылы көңіл күйлерін білдіреді.




оқу мақсатымен танысады.




Сұрақтарға жауап береді.

Таблица, калькулятормен жұмыс








Презентация




https://www.geogebra.org/geometry?lang=ru



Негізгі бөлім Тақырыпты ашу

30 минут



Топқа бөлу. https://ultragenerator.com/splitgroups/


Сызбамен жұмыс.

Оқушылармен бірге әр есепке бағалау дескрипторын нақтылап, өзін - өзі бағалауға жағдай туындатамын.


Оқушылар синустар теоремасын есептер шығаруда толық қолдана білулері үшін, формуланы есептер шығару арқылы есте сақтаулары үшін синустар теоремасын қолдануға арналған тапсырмалар беремін.

Үш есебін шығару.

1.Үшбұрыштың 53 м болатын қабырғасымен іргелес бұрыштары 45° және 75°.

Дескриптор:

Білім алушы:

- сызбасын сызады;

- үшбұрыштың ішкі бұрыштарының қосындысын қолданады;

- синустар теоремасын қолданады;

- пропорция құрады(сырттай сызылған шеңбер радиусына байланысты) - радиусты табады.

Оқушылар cинустар теоремасының есеп шығаруда қолдану тәсілдерін талдайды. Дескриптор құрайды.



Оқушылар синустар теоремасын қолдана отырып, берілген үшбұрыштың белгісіз бұрышын анықтауға, содан соң белгісіз қабырғасының ұзындығын анықтауға арналған тапсырмаларды орындайды.



Вертуалды тақта арқылы өзін – өзі тексереді.




https://whiteboard.fi/k92c7


онлайн калькулятор — Яндекс: нашлось 9 млн результатов (yandex.kz)


2 минут





Сабақты бекіту (5минут):

Үй тапсырмасы:

Үй тапсырмасына бағыт бағдар беру.

Үй тапсырмасын күнделіктеріне түсіреді.


https://www.transum.org/Maths/Exercise/Advanced_Trigonometry/Default.asp?Level=2


Соңы

3 минут

Рефлексия(2 минут) Стикер тарқатып, сабақтан алған әсерін, білімін, пікір тілектерін, ұсыныстарын жазады.

Маған ұнады...

Бүгін сабақта білдім...

Ұсыныс жасаймын....

Мен сабақта үйрендім...

Мен бүгін сабақта қайталадым....

Мен бүгін сабақта бекіттім..








Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!