Ұзақ мерзімді жоспар
бөлімі:
Аудан
|
Мектеп: «О.Бөкей атындағы
қазақ орта мектебі»КММ
Глубокое ауданы, Глубокое
кенті
|
Педагогтің
аты-жөні:
|
Такырова Гаухар
Ануарбековна
|
Күні:
|
08.02.2021
|
Сыныбы: 8
а
|
Қатысушылар саны: 17
Қатыспағандар саны:1
|
Сабақтың
тақырыбы:
|
Үшбұрыштың
ауданы
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу
мақсаты
|
8.1.3.12 үшбұрыштың ауданы
формулаларын қорытып шығару және қолдану;
|
Сабақтың
мақсаты:
|
Тақырып аясында берілген
есептерді шығара алады, яғни теориялық
алған
білімін практикада қолдана
алады.
|
Бағалау
критерийлері
|
-
Оқушылар осы тақырып
бойынша білу, түсіну, талдау, қолдану, анализ,
синтез
-
ойлау дағдыларын қалыптастыруы
тиіс.
|
Сабақ
кезеңі/Уақыты
|
Педагогтің
іс-әрекеті
|
Оқушының
іс-әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы
Қызығушылықты
ояту.
Ұжымдық
жұмыс.
3
мин.
|
Ұйымдастыру:
-Оқушылармен амандасу, сынып
оқушыларын түгендеу.
Неше үшбұрыш
бар?
|
«Өзіңе тілегенді,өзгеге тіле»!
әдісі арқылы бір-біріне тілек айтып,жақсы көңіл күй
сыйлайды.
Мақсаты: Оқушылар бойында идея немесе
тілек білдіру, тыңдау дағдыларын дамытуға бағыттау, сондай-ақ
барлық оқушыларды қатыстыру арқылы оқыту жағдайларын
теңестіру.
Тиімділігі: Оқушыны бір-біріне тілек айту
арқылы жақындастырады, көңіл -күйін көтереді, бауырмалдығын
оятады.
|
Мұғалім ұйымдастыру кезеңінде
белсенділік танытқан оқушыларды
«Мадақтау сөз»
әдісі арқылы бағалайды:
«Жарайсың! Жақсы! Өте жақсы!
Талпын!»
|
Смайликтер
арқылы
|
Сабақтың
ортасы:
Миға шабуыл. «Ой қозғау»
әдісі.
5
мин.
|
Кестені
толтыру
а
|
h
|
S
|
6
|
4
|
?
|
?
|
2
|
24
|
12
|
?
|
48
|
Саралау: Бұл жерде
саралаудың «Диалог және қолдау
көрсету» тәсілі қолданылады. Дұрыс
мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға қосымша
ашық сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға қосымша
жетелеуші сұрақтар қойылады
|
Сұрақтар:
.1.Үшбұрыштың ауданын
тап
2.Үшбұрыштың табанын
тап
3.Үшбұрыштың табанына
жүргізілген биіктігін тап.
Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде
сыни ойлауды дамыту.
Тиімділігі: Оқушының танымдық дағдысы
артады. Ауызша ойлау, есептеу дағдылары
дамиды.
|
Дескриптор:
-1-ші сұраққа жауап
береді.
1-балл
-2-ші сұраққа жауап
береді.
1-балл
-3-ші сұраққа жауап
береді.
1-балл
Әрбір дұрыс жауапка 1 балл
қойылады
|
ДК
экраны
Кесте
|
Жеке
жұмыс
Деңгеймен
жұмыс
12
мин
|
С тобына. 14,15 есеп /118
бет/
14. Үшбұрыштың екі
қабырғасы 8см және 6 см. Бірінші қабырғасына жүргізілген биіктік 3
см-ге тең. Екінші қабырғасына жүргізілген биіктікті
табыңдар.
15. Гипотенузасы 5см, бір
катеті 4 см болатын тікбұрышты үшбұрыштың ауданын
табыңдар.
А,В тобына. 19 есеп /118
бет/
19. Үшбұрыштың қабырғалары
10 см, 16 см, олардың арасындағы Бұрыш 60гр. Үшбұрыштың ауданын
табыңдар.
Саралау: Бұл тапсырмада
саралаудың «Қарқын» тәсілі көрініс
табады.
Ерекше білімді қажет ететін
оқушыларға көмек көрсету.
|
Түсінбеген тапсырмаларды бір-
біріне түсіндіреді.
Берілген тапсырма бойынша өз
ойларын ортаға салып, пікірлерін білдіріп, топтық талдау
жасайды.
Берілген тапсырма бойынша
есепті орындайды
|
Дескриптор:
-Фигураның ауданын
табады;
1-балл
-Жазық фигураларының ауданын
қалай есептеу керектігін анықтайды;1-балл
Бағалау:
Әрбір дұрыс жауапка 1 балл
қойылады
|
ДК
экраны
8
сынып,
Алгебра
В.А.Смирнов,Е.А.
Тұяқов
Алматы «Мектеп»
2018
|
Сабақтың
соңы.
Ой
толғаныс.
Рефлексия
3
мин.
|
Сөйлемді
толықтыр.
бүгінгі сабақта
мен....түсіндім, ...білдім, ....көзімді
жеткіздім.
мен өзімді.....үшін мақтар
едім.
бүгін маған..........сәті
түсті.
......қиындық
тудырды.
менің
түсінгенім.....
|
Оқушылар өздерінің тақырып
бойынша оқып, зерделегенін Сөйлемді толықтыр арқылы
тұжырымдайды.
Мақсаты: Өз ойын айтып, сабақты бекіту,
қорытындылау.
Тиімділігі:Оқушы алған білімін жинақтап,
саралай білуге дағдыланады.
Саралау: Бұл тапсырмада
саралаудың «Қорытынды» тәсілі көрініс
табады.
|
Дескриптор:
Сөйлемді толықтыр әдісі
бойынша берілген тапсырманы толық
орындайды.
Оқушылар бір-бірінің сабаққа
қатысу белсенділігіне қарай «Мадақтау сөздері»
әдісі арқылы бірін-бірі
бағалайды. Жарайсың!, Керемет!,
Жақсы!, Талпын!,.
|
Сөйлемдер
беру
|
Саралау. Сіз қандай тәсілмен
көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз қабілетті оқушылардың алдына
қандай тапсырмалар қоясыз?
|
Бағалау. Сіз оқушылардың
материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап
отырсыз?
|
Денсаулық және қауіпсіздік
техникасын сақтау
|
«Диалог және қолдау көрсету»,
«Тапсырма», «Жіктеу».
Қажеттілігіне қарай
тапсырмалар беремін.
Ерекше білімді қажет ететін
оқушыларға көмек көрсету.
|
10 баллдык жүйе бойынша
бағалау
|
.
|
Жалпы
бағалау
Сабақтың қандай екі аспектісі
жақсы өтті? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да
ойланыңыз.
1:
2:
Сабақты жақсартуға не
жәрдемдесер еді? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да
ойланыңыз.
1:
2:
Сабақ кезінде, сынып немесе жекелеген оқушылардың
жетістіктері/қиыншылықтары туралы мен нені
анықтадым?
Келесі сабақтарда неге назар аудару
керек?
1:
2:
|