Материалдар / Ашық сабақ Үшбұрыштың ауданы 8 сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ Үшбұрыштың ауданы 8 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Бұл материал математика пәнінің мұғалімдеріне арналған
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
24 Ақпан 2021
733
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Пән: Геометрия 3-тоқсан

Қысқа мерзімді жоспар

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

Аудан

Мектеп: «О.Бөкей атындағы қазақ орта мектебі»КММ


Глубокое ауданы, Глубокое кенті

Педагогтің аты-жөні:

Такырова Гаухар Ануарбековна

Күні:

08.02.2021

Сыныбы: 8 а

Қатысушылар саны: 17 Қатыспағандар саны:1

Сабақтың тақырыбы:

Үшбұрыштың ауданы

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

8.1.3.12 үшбұрыштың ауданы формулаларын қорытып шығару және қолдану;

Сабақтың мақсаты:

Тақырып аясында берілген есептерді шығара алады, яғни теориялық алған

білімін практикада қолдана алады.

Бағалау критерийлері




  • Оқушылар осы тақырып бойынша білу, түсіну, талдау, қолдану, анализ, синтез

  • ойлау дағдыларын қалыптастыруы тиіс.

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Қызығушылықты ояту.

Ұжымдық жұмыс.

3 мин.


Ұйымдастыру:

-Оқушылармен амандасу, сынып оқушыларын түгендеу.



Неше үшбұрыш бар?Shape1 Shape6 Shape5 Shape4 Shape2 Shape3

«Өзіңе тілегенді,өзгеге тіле»! әдісі арқылы бір-біріне тілек айтып,жақсы көңіл күй сыйлайды.

Мақсаты: Оқушылар бойында идея немесе тілек білдіру, тыңдау дағдыларын дамытуға бағыттау, сондай-ақ барлық оқушыларды қатыстыру арқылы оқыту жағдайларын теңестіру.

Тиімділігі: Оқушыны бір-біріне тілек айту арқылы жақындастырады, көңіл -күйін көтереді, бауырмалдығын оятады.



Мұғалім ұйымдастыру кезеңінде белсенділік танытқан оқушыларды «Мадақтау сөз» әдісі арқылы бағалайды: «Жарайсың! Жақсы! Өте жақсы! Талпын!»



Смайликтер арқылы

Сабақтың ортасы:

Миға шабуыл. «Ой қозғау» әдісі.


5 мин.














Кестені толтыру


а

h

S

6

4

?

?

2

24

12

?

48



Саралау: Бұл жерде саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі қолданылады. Дұрыс мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға қосымша ашық сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға қосымша жетелеуші сұрақтар қойылады

Сұрақтар:

.1.Үшбұрыштың ауданын тап

2.Үшбұрыштың табанын тап

3.Үшбұрыштың табанына жүргізілген биіктігін тап.

Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлауды дамыту.

Тиімділігі: Оқушының танымдық дағдысы артады. Ауызша ойлау, есептеу дағдылары дамиды.







Дескриптор:

-1-ші сұраққа жауап береді.

1-балл

-2-ші сұраққа жауап береді.

1-балл

-3-ші сұраққа жауап береді.

1-балл


Әрбір дұрыс жауапка 1 балл қойылады


ДК экраны


Кесте




Shape7


Жеке жұмыс


Деңгеймен жұмыс

12 мин




С тобына. 14,15 есеп /118 бет/

14. Үшбұрыштың екі қабырғасы 8см және 6 см. Бірінші қабырғасына жүргізілген биіктік 3 см-ге тең. Екінші қабырғасына жүргізілген биіктікті табыңдар.

15. Гипотенузасы 5см, бір катеті 4 см болатын тікбұрышты үшбұрыштың ауданын табыңдар.


А,В тобына. 19 есеп /118 бет/

19. Үшбұрыштың қабырғалары 10 см, 16 см, олардың арасындағы Бұрыш 60гр. Үшбұрыштың ауданын табыңдар.


Саралау: Бұл тапсырмада саралаудың «Қарқын» тәсілі көрініс табады.

Ерекше білімді қажет ететін оқушыларға көмек көрсету.



Түсінбеген тапсырмаларды бір- біріне түсіндіреді.


Берілген тапсырма бойынша өз ойларын ортаға салып, пікірлерін білдіріп, топтық талдау жасайды.







Берілген тапсырма бойынша есепті орындайды


Дескриптор:


-Фигураның ауданын табады;

1-балл

-Жазық фигураларының ауданын қалай есептеу керектігін анықтайды;1-балл


Бағалау:

Әрбір дұрыс жауапка 1 балл қойылады


ДК экраны

8 сынып,

Алгебра

В.А.Смирнов,Е.А. Тұяқов

Алматы «Мектеп» 2018





Сабақтың соңы.




Ой толғаныс.

Рефлексия



3 мин.


Сөйлемді толықтыр.

бүгінгі сабақта мен....түсіндім, ...білдім, ....көзімді жеткіздім.

мен өзімді.....үшін мақтар едім.


бүгін маған..........сәті түсті.

......қиындық тудырды.

менің түсінгенім.....

Оқушылар өздерінің тақырып бойынша оқып, зерделегенін Сөйлемді толықтыр арқылы тұжырымдайды.


Мақсаты: Өз ойын айтып, сабақты бекіту, қорытындылау.

Тиімділігі:Оқушы алған білімін жинақтап, саралай білуге дағдыланады.

Саралау: Бұл тапсырмада саралаудың «Қорытынды» тәсілі көрініс табады.

Дескриптор:

Сөйлемді толықтыр әдісі бойынша берілген тапсырманы толық орындайды.

Оқушылар бір-бірінің сабаққа қатысу белсенділігіне қарай «Мадақтау сөздері» әдісі арқылы бірін-бірі бағалайды. Жарайсың!, Керемет!, Жақсы!, Талпын!,.


Сөйлемдер беру

Саралау. Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз қабілетті оқушылардың алдына қандай тапсырмалар қоясыз?

Бағалау. Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау


«Диалог және қолдау көрсету», «Тапсырма», «Жіктеу».


Қажеттілігіне қарай тапсырмалар беремін.

Ерекше білімді қажет ететін оқушыларға көмек көрсету.

10 баллдык жүйе бойынша бағалау

.

Жалпы бағалау

Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз.

1:

2:

Сабақты жақсартуға не жәрдемдесер еді? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз.

1:

2:

Сабақ кезінде, сынып немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы мен нені анықтадым? Келесі сабақтарда неге назар аудару керек?

1:

2:



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!