Ұйымдастыру кезеңі
Сәлемдесу, түгендеу,психологиялық дайындық
жасау.
«Басбармақ әдісі»

Топқа бөлу: Оқушыларды «Санамақ»
әдісі арқылы сандар жазылған геометриялық фигуралармен топқа
бөлемін (І топ –«Биссектриса», ІІ топ- Медиана, ІІІ топ –
Биіктік)
Әр топтан топ басшысын сайлап,оған бағалау парақшасы
беріледі. Үй тапсырмасын «Сағат
тілі» әдісі арқылы
тексеру.
Жаңа сабаққа қажетті
ұғымдарды адасқан әріптерді «Кеңістікте бағыт алу» арқылы
табайық.
1.Медиана. 2.
Биссектриса

Мұғалім оқушыларды сырттай бақылап, білім, білік дағдыларын
анықтайды. Кері байланысқа шығады
Жаңа тақырыпты 3 топқа бөліп 5 минут оқуға беремін және әр
топ бір- біріне сұрақтар қояды.
1-топ : Медиана
2-топ : Биссектриса
3- топ: Биіктік
Оқушыларға білім алудың «Жигсо»
әдісін ұсынады. Әрбір топ әр
түрлі жаңа мәліметті жан –жақты қарастырып, зерттеп игеруіне,
сөйлеу, тыңдау дағдыларын дамытуға жағдай жасайды. Бағыт бағдар
береді, сырттай бақылайды. Білім дағдыларын
анықтайды.
Әр топ бір – біріне
түсіндіреді.
«Бағдаршам» әдісі арқылы қалыптастырушы
бағалау.
Тақырыпты ашу,ережелерді
айтқызу.
Тапсырмалар : топтық
жұмыс
Оқушылар берілген тапсырмалары бойынша өздеріне тиісті
есептерді ғана толтырады, берілген тапсырманың жауабын оқушылар
«Елші» әдісі арқылы әр топтан бір-бір оқушы тапсырманы тексеруге
келесі топқа барады.
Тапсырма 1
Суретте АВМ үшбұрышы
берілген. ВК
–АВС үшбұрышының
биссектрисасы, ВС
–КВМ үшбұрышының
биссектрисасы. ∠АВМ-?

Тапсырма
2
Суретте
АВС үшбұрышы
берілген, ВМ
биіктігі. АМ = МС.
∠СВМ
= 210
∠ВАМ-?.

Тапсырма
3
Үшбұрыштың биіктіктері O нүктесінде
қиылысады.
A=84°, B=53° екені белгілі
болса, AOB бұрышын
тап.
Дескриптор: - үшбұрышқа медиана
жүргізе алады;
-
үшбұрыштың биссектрисасына, биіктігіне байланысты есептер
шығара алады;
-
үшбұрышқа орта сызық,
орта перпендикуляр жүргізе алады
|