Ұзақ мерзімді жоспар
бөлімі:
Түзулердің өзара
орналасуы
|
Мектеп: №3
мектеп-лицей
|
Педагогтің
аты-жөні:
|
Умбеталиева Жарқынай
Жұмабекқызы
|
Күні:
|
11.03.2022
|
Сыныбы: 7
«Ә»
|
Қатысушылар саны: 24
Қатыспағандар саны:
|
Сабақтың
тақырыбы:
|
Үшбұрыштың ішкі бұрыштарының
қосындысына есептер шығару.
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу
мақсаты
|
7.1.1.17 үшбұрыштың ішкі
бұрыштарының қосындысы туралы теорема мен оның салдарларын есептер
шығаруда қолдану;
7.1.1.19 үшбұрыштың сыртқы
бұрышы туралы теореманы қолдану;
|
Сабақтың
мақсаты:
|
Үшбұрыштың ішкі бұрыштарының
қосындысы туралы теорема мен оның салдарын пайдаланып есептер
шығара білу.
|
Бағалау
критерийлері
|
-үшбұрыштың бұрыштарының
арасындағы қатынас туралы түсінік алады,осы теореманы пайдаланып
есеп шығаруды үйренеді
-Оқушылар сыни тұрғыдан
ойлайды,өз бетінше ізденеді, өз-өздерін ретке келтіре отырып
бағалайды, есептерді практикада орындай
алады
|
Сабақ
кезеңі/
Уақыты
|
Педагогтің
іс-әрекеті
|
Оқушының
іс-әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы
Қызығушылықты
ояту.
«Ой қозғау»
әдісі.
|
1. Сыныпты
ұйымдастыру.
Оқушылармен сәлемдесу. Сынып
тазалығына назар аудару. Оқушылардың сабаққа дайындығын
тексеру.
2. Оқушылармен диалог
орнату арқылы алдында өтілген
тақырыптар бойынша сұрақтар қойып жауап
алу.
І. Миға
шабуыл:
1. Үшбұрыш дегеніміз
не?
-
Үшбұрыштың неше белгісі
бар оларды ата?
-
Үшбұрыштың түрлерін
ата?
-
Қандай бұрыштарды
білесің?
-
Үшбұрыштың қабырғалары
мен бұрыштары арасындағы қатынастар туралы не
білесің?
-
Екі түзудің параллельдік
белгісін ата.
«Таңда да,
таста» әдісі арқылы қайталап,
оқушыларды топқа бөлу.
3. Сабақтың
мақсаты мен жетістік критерийлерімен
мұғалім
таныстырады.
|
Сабаққа белсенді қатысуға
дайындалады.
Оқушылар өтілген тақырыптар
бойынша сұрақтарға жауап береді
Оқушылар кеспе қағаздардағы
бұрыштарды таңдайды да, түрлеріне қарай топқа
бөлінеді.
|
Мұғалім белсенділік танытқан
оқушыларды «Мадақтау сөз»
әдісі арқылы бағалайды:
«Жарайсың! Жақсы! Өте жақсы!
Талпын!»
Әрбір дұрыс жауап -1
балл
|
Интербелсенді
тақта
Сұрақтар
топтамасы
Слайд1
Түрлі түсті кеспе
қағаздар
Слайд
2-3
|
Сабақтың
ортасы
Жұптық
жұмыс
Топтық
жұмыс
|
ІІ.
Активити «Ауызша
есептеу»
QUIZIZZ
платформасы
Оқушылармен бірге сабақ
мақсатын ширату:
Дайын сызбалардан үшбұрыштың
бұрыштарын табу
ІІІ. Үшбұрыштың белгісіз бұрыштарын
тап.
1 жұп
2 жұп
3
жұп
4
жұп
ІV. Топпен
жұмыс
№1 егер үшбұрыштың бұрыштарының
қатынастары 2:3:4 болса, онда осы үшбұрыштың
сыртқы бұрыштарының шамаларының қатынастары
қандай?
№2. Үшбұрыштың сыртқы
бұрыштарының біреуінің градустық шамасы
640.
Осы бұрышқа сыбайлас емес бұрыштардың шамаларының қатынасы 3:5. Осы
бұрыштарды табыңдар.
№3. Үшбұрыштың сыртқы
бұрыштарының бірі 1540-қа тең. Үшбұрыштың
берілген бұрышқа сыбайлас емес бұрыштарын тап, егер олардың
біреуінің градустық шамасы екіншісінен
360
артық
болса.
|
Дескриптор:
1. Ішкі бұрыштар қосындысы
1800
екенін
ескереді.
2. Сыртқы бұрышы,сыбайлас емес
ішкі екі бұрыштың қосындысына тең екенін
ескереді.
Әр жұп тақырыпқа байланысты
дайын сызбаларды пайдаланып есептер
шығарады
Дескриптор:
1.Үшбұрыштың ішкі бұрыштарының
қосындысы туралы теореманы қолданады.
2. Теңдеу құру арқылы белгісіз
бұрыштарды анықтайды.
Топтар келесі топтың
тапсырмасын алмасып тексереді.
Берілген тапсырма бойынша өз
ойларын ортаға салып, пікірлерін білдіріп, топтық талдау
жасайды.
|
Бағалау:
Әрбір дұрыс жауапка 1 балл
қойылады
Бағалау:
Әрбір дұрыс жауапка 1 балл
қойылады
|
.
https://learningapps.org/18632959
|
Сабақтың
соңы.
Ой
толғаныс.
Рефлексия
3
мин.
|
«Пікір алмасу»
(Showdown). Әрбір топ тақырыпқа қатысты 5
сұрақ немесе есеп дайындайды. Әрбір сұрақты немесе есепті стикердің
бірінші жағына, ал жауабын екінші жағына жазып, келесі топпен
стикерлерін ауыстырады. Топ басшысы стикердегі сұрақтар немесе
есепді оқиды (көрсетеді), топ мүшелері жауаптарын жазып дайындайды.
Көшбасшы белгі бергенде, барлығы өз жауабын ашады және жауаптарды
талқылап, дұрыс жауаппен салыстырады.
Үй жұмысы: №288,
293
Рефлекция: «Уақытпен ойла»
әдісі
Мұғалім сөз
айтады.
(функция, синус,косинус)
|
Оқушылар өздерінің тақырып
бойынша оқып, зерделегенін тұжырымдайды.
Мақсаты: Өз ойын айтып, сабақты бекіту,
қорытындылау.
Саралау: Бұл тапсырмада
саралаудың «Пікір алмасу»
(Showdown). тәсілі көрініс
табады
1 минут аралығында оқушылар
сол сөзге. Уақыт аяқталған соң іштерінен оқиды. Сдан кейін мына
сұрақтарға жауап береді:
Неге мен осы сөздер мен
сандарды жаздым?
Осыны жазғанда не
ойладым?
Жазғандарым мен үшін
қаншалықты қажет?
|
Дескриптор:
-сұрактарға жауап
береді
-есептерді
шығарады Бағалау: «Жұлдызша» тақтада топтың атауының тұсына
жұлдызшалар қойылады. Ол тақтада көрініп, сол арқылы оқушылар
өздерінің сабақта қаншалықты сабақты орындап отырғанын анық біле
алады. Топ басшы топ ішінде жұлдызшамен
бағалайды.
|
ДК
экраны
9-сынып
оқулығы.
Шыныбеков
«Атамұра»
2019
|
Саралау. Сіз қандай
тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз қабілетті оқушылардың
алдына қандай тапсырмалар қоясыз?
|
Бағалау. Сіз оқушылардың
материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап
отырсыз?
|
Денсаулық және қауіпсіздік
техникасын сақтау
|
-
Диалог және қолдау көрсету
тәсілі арқылы берілген уақытта есепті шеше алмаған оқушыға
ширектерді еске түсірту арқылы, таңбаларды анықтауға мүмкіндік
жаратамыз;
-
Тапсырма тәсілі арқылы әртүрлі
деңгейдегі оқушыларға «көмек керек пе әлде қосымша есептер
ме?»-сұралып, сосын сол арқылы жұмысты
жүргізу;
Көмек қажет
оқушыларға белгілі бір уақыт беріліп, уақыт біткен соң жылдам
орындаған оқушылар аяқтай алмаған оқушыларға көмек
көрсетеді.
|
10- баллдык жүйемен
бағалау
|
Сынып бөлмесін сабақтан бұрын
желдету. Сыныптағы орындық парталардың түзу тұруына назар
аудару.
|
Жалпы
бағалау
Сабақтың қандай екі аспектісі
жақсы өтті? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да
ойланыңыз.
1:
Сабақты жақсартуға не
жәрдемдесер еді? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да
ойланыңыз.
1:
Сабақ кезінде, сынып немесе
жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы мен нені
анықтадым? Келесі сабақтарда неге назар аудару
керек?
1:
2:
|