Жоспарланған
уақыт
|
Жоспарланған жаттығу
түрлері
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы
|
Ұйымдастыру шаралары (сәлемдесу, оқушыларды
түгендеу)
|
|
Психологиялық ахуал. Смайлик арқылы оқушының
көңіл-күйін, дайындығын анықтау, жақсы тілек
тілеу

|
|
Топқа
бөлу:
|
Қағаз
қиындылары
|
Үй жұмысын
тексеру: №16.4,
№16.8
№16.4
Берілгені:

Табу
керек: .
Шешуі:
=


( )

Жауабы:
.
№16.8
Берілгені:
,

Табу
керек:
Шешуі:
=
= 30°
Жауабы:

«Ой қозғау». №1
тапсырма.
Сәйкестендіру. (Оқушылар жауабын тақтаға
көрсетеді)

Қалыптастырушы
бағалау «Бағдаршам» әдісі арқылы
жүргізіледі
Сергіту сәті. «Сурет
салу» әдісі.
Оқушылар тұрады. Екі қолымен
бір сәтте ауада екі фигура салады.
|
смайликтер
Слайд 3-4
|
Сабақтың ортасы
|
Жаңа
тақырып: Топтық
жұмыс
Үшбұрыштың сыртқы
бұрышының градустық өлшемін зерттеуге
тапсырма:
1. ABC үшбұрышын
салыңыз;
2. С төбесіне сыртқы
бұрышты салыңыз;
3. С төбесіне сыртқы
бұрышты өлшеңіз;
4. үшбұрыштың A және B
төбелеріндегі ішкі бұрыштарын
өлшеңіз;
5. үшбұрыштың С
төбесіндегі сыртқы бұрыштың өлшемі мен A және B төбелеріндегі ішкі
бұрыштарының қосындысын
салыстырыңыз;
6. қорытынды
жасаңыз.
Теорема.
Үшбұрыштың сыртқы бұрышы
онымен сыбайлас емес ішкі бұрышының қосындысына тең
болады. Берілгені:
–сыртқы
бұрыш
Дәлелдеу
керек: Дәлелдеу + = = =
Оқулыкпен
жұмыс. №16.13
Берілгені:
Табу
керек: Шешуі:
= -
= Жауабы: =
Тапсырма
4 «Жекелеген» жұмыс
әдісі.

Жауабы:

Қалыптастырушы
бағалау «Смайликтер» әдісі
арқылы

Тапсырма
5.
Қарқыны жылдам оқушыларға
арналған қосымша тапсырмалар: №16.16
Берілгені:
AB=BC, =
Табу
керек:
Шешуі:

AB=BC
Жауабы: =

|
Интернет
ресурстан
Оқушының
әрекеті
Слайд
7
Оқулық,
геометрия
7-сынып
В.А.Смирнов
Е.А.Тұяқов
Слайд
8
Мұғалімнің
әрекеті
Слайд
9-10
|
Сабақтың
соңы
|
Қалыптастырушы
бағалау
Тапсырма 6
|
Қосымша 1
Үлестірме қағаздар
|
АВС үшбұрышының А бұрышының
ішкі бұрышы 600, В бұрышының сыртқы бұрышы
1300
. Үшбұрыштың С бұрышының
сыртқы бұрышын табыңыз.
Шешуі:
-
= Жауабы: =
|
Бағалау
критерийі
|
Дескриптор
|
1) Үшбұрыштың ішкі бұрыштарының
қосындысы теоремасын пайдаланып, белгісіз бұрыштарды
табады
2) Сыртқы бұрышты
сызады.
3) Сыртқы бұрыш жайлы
теореманы қолданып есептер шығарады
|
1) үшбұрыштың ішкі
бұрыштарының қосындысы туралы теореманы
қолданады;
2)сызбасын
салады;
3)
сыртқы бұрыш жайлы теореманы
қолданады, белгісіз бұрыштарды анықтайды.
|
Бағалау: Мұғалім тарапынан «жарайсың»,
«тамаша», «өте ұтымды жауап» сөздерімен
мадақтау
Үй
тапсырмасы: §16 №16.14,
№16.9
|
Қосымша
мәліметтер:
|
Саралау-Сіз қандай
тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда
қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар
бересіз?
|
Бағалау-Сіз
оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап
отырсыз?
|
Денсаулық және
қауіпсіздік техникасын сақтау.
|
Мен тапсырма құруда бүгінгі
сабақтың жалпы мақсаттарына сәйкес саралаудың
жіктеу тәсілі aрқылы жасадым. Деңгейі
әр түрлі тапсырмалар құрадым. Жалпы менің дайындаған
тапсырмaларымның барлығы оқушының мақсатқа жетуіне
бағытталған.
Барлық оқушылардың қатысуын
қадағалау
|
Қалыптастырушы бағалау үнемі
жүріп отырды.
«Бас
бармақ»
«Бағдаршам»
«Смайликтер»,
«Сурет
салу»
|
Денсаулық сақтау
педагогикасын, СЭС талаптарын сақтау.Сабақ барысында сергіту сәті
жүргізіледі.
Оқушылардың партада дұрыс
отыруларын қадағалау.
|
Сабақ бойынша
рефлексия
Сабақ мақсаттары немесе оқу
мақсаттары шынайы, қолжетімді болды
ма?
Барлық оқушылар оқу
мақсатына қол жеткізді ме? Егер оқушылар оқу мақсатына жетпеген
болса, неліктен деп ойлайсыз?
Сабақта саралау дұрыс
жүргізілді ме? Сабақтың кезеңдерінде у |