Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:


    6.3В Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктер

    Күні:

    Мұғалімнің аты-жөні: Оразаева Ж.Ж.

    Сынып: 7

    Қатысқандар:

    Қатыспағандар:

    Сабақтың тақырыбы

    Үшбұрыштың бұрыштарының қосындысы.

    Үшбұрыштың сыртқы бұрышы

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

    (оқу бағдарламасына сілтеме)

    7.1.1.17 үшбұрыштың ішкі бұрыштарының қосындысы туралы теорема мен оның салдарларын есептер шығаруда қолдану;

    7.1.1.18 үшбұрыштың сыртқы бұрышының анықтамасын білу және үшбұрыштың сыртқы бұрышы туралы теореманы дәлелдеу;

    7.1.1.19 үшбұрыштың сыртқы бұрышы туралы теореманы қолдану;

    Сабақ мақсаттары



    Барлық оқушылар: Сыртқы бұрышты сызады, теореманы қолданып есептер шығарады

    Оқушылардың басым бөлігі: Сыртқы бұрыш жайлы теореманы дәлелдейді, есептер шығарады.


    Кейбір оқушылар: үшбұрыштың сыртқы бұрышы туралы теореманы қолданып, кұрделі есептер шығарады.

    Бағалау критерийі

    1) Үшбұрыштың ішкі бұрыштарының қосындысы теоремасын пайдаланып, белгісіз бұрыштарды табады

    2) Сыртқы бұрышты сызады.

    3)Сыртқы бұрыш жайлы теореманы дәлелдейді.

    4) Сыртқы бұрыш жайлы теореманы қолданып есептер шығарады

    Тілдік мақсаттар

    Барлық оқушылар: теоремаларды дәлелдеу мен есеп шығаруды түсіндіреді.

    Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: үшбұрыштың сыртқы бұрышы;

    Диалогқа, жазылымға қажетті тіркестер: берілген бұрыш үшбұрыштың ... төбесіндегі сыртқы бұрышы болып табылады, өйткені ... ; үшбұрыштың сырты бұрышы өзімен сыбайлас емес ... қосындысына тең болады; үшбұрыштың сүйір бұрыштарының қосындысы ...;

    Құндылықтарға баулу

    «Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеясының 3-құндылығы «Зайырлы қоғам және жоғары руханият» негізінде жауапкершілік, өмір бойы оқуға дайын болуға, денсаулық, достық және айналадағыларға қамқорлық көрсетуге баулу

    Пәнаралық байланыс

    сызу.

    Алдыңғы оқу

    Үшбұрыш бұрыштарының қосындысы.

    Жоспар



    Сабақтың кезеңі

    Жоспар бойынша орындалуы тиіс іс-әрекеттер


    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау



    Жоспарланған

    уақыт

    Жоспарланған жаттығу түрлері

    Ресурстар

    Сабақтың

    басы







    Ұйымдастыру шаралары (сәлемдесу, оқушыларды түгендеу)


    Психологиялық ахуал. Смайлик арқылы оқушының көңіл-күйін, дайындығын анықтау, жақсы тілек тілеу

    Shape1


    Топқа бөлу:

    Қағаз қиындылары

    Үй жұмысын тексеру: №16.4, №16.8

    №16.4

    Берілгені:

    Табу керек: .

    Шешуі:

    =

    ( )

    Жауабы: .

    №16.8

    Берілгені: ,

    Табу керек:

    Шешуі: = = 30°

    Жауабы:







    «Ой қозғау». №1 тапсырма.

    Сәйкестендіру. (Оқушылар жауабын тақтаға көрсетеді)

    Қалыптастырушы бағалау «Бағдаршам» әдісі арқылы жүргізіледі

    Сергіту сәті. «Сурет салу» әдісі.

    Оқушылар тұрады. Екі қолымен бір сәтте ауада екі фигура салады.


    смайликтер

    Слайд 3-4































    Сабақтың ортасы






    Жаңа тақырып: Топтық жұмыс

    Үшбұрыштың сыртқы бұрышының градустық өлшемін зерттеуге тапсырма:

    1. ABC үшбұрышын салыңыз;

    2. С төбесіне сыртқы бұрышты салыңыз;

    3. С төбесіне сыртқы бұрышты өлшеңіз;

    4. үшбұрыштың A және B төбелеріндегі ішкі бұрыштарын өлшеңіз;

    5. үшбұрыштың С төбесіндегі сыртқы бұрыштың өлшемі мен A және B төбелеріндегі ішкі бұрыштарының қосындысын салыстырыңыз;

    6. қорытынды жасаңыз.

    Теорема.

    Үшбұрыштың сыртқы бұрышы онымен сыбайлас емес ішкі бұрышының қосындысына тең болады. Берілгені: –сыртқы бұрыш

    Дәлелдеу керек: Дәлелдеу + = = =

    Оқулыкпен жұмыс. №16.13







    Берілгені: Табу керек: Шешуі: = - = Жауабы: =

    Тапсырма 4 «Жекелеген» жұмыс әдісі.

    Жауабы:

    Қалыптастырушы бағалау «Смайликтер» әдісі арқылы

    Тапсырма 5.

    Қарқыны жылдам оқушыларға арналған қосымша тапсырмалар: №16.16

    Берілгені: AB=BC, =

    Табу керек:

    Шешуі:

    AB=BC

    Жауабы: =


    Интернет ресурстан


    Оқушының әрекеті

    Слайд 7





    Оқулық,

    геометрия

    7-сынып

    В.А.Смирнов

    Е.А.Тұяқов

    Слайд 8


    Мұғалімнің әрекеті



























    Слайд 9-10

    Сабақтың

    соңы













    Қалыптастырушы бағалау

    Тапсырма 6

    Қосымша 1




    Үлестірме қағаздар









    АВС үшбұрышының А бұрышының ішкі бұрышы 600, В бұрышының сыртқы бұрышы 1300 . Үшбұрыштың С бұрышының сыртқы бұрышын табыңыз.

    Шешуі: - = Жауабы: =

    Бағалау критерийі

    Дескриптор

    1) Үшбұрыштың ішкі бұрыштарының қосындысы теоремасын пайдаланып, белгісіз бұрыштарды табады

    2) Сыртқы бұрышты сызады.

    3) Сыртқы бұрыш жайлы теореманы қолданып есептер шығарады

    1) үшбұрыштың ішкі бұрыштарының қосындысы туралы теореманы қолданады;

    2)сызбасын салады;

    3) сыртқы бұрыш жайлы теореманы қолданады, белгісіз бұрыштарды анықтайды.

    Бағалау: Мұғалім тарапынан «жарайсың», «тамаша», «өте ұтымды жауап» сөздерімен мадақтау

    Үй тапсырмасы: §16 №16.14, №16.9

    Қосымша мәліметтер:

    Саралау-Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?

    Бағалау-Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?

    Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау.


    Мен тапсырма құруда бүгінгі сабақтың жалпы мақсаттарына сәйкес саралаудың жіктеу тәсілі aрқылы жасадым. Деңгейі әр түрлі тапсырмалар құрадым. Жалпы менің дайындаған тапсырмaларымның барлығы оқушының мақсатқа жетуіне бағытталған.

    Барлық оқушылардың қатысуын қадағалау

    Қалыптастырушы бағалау үнемі жүріп отырды.

    «Бас бармақ»

    «Бағдаршам» «Смайликтер»,

    «Сурет салу»

    Денсаулық сақтау педагогикасын, СЭС талаптарын сақтау.Сабақ барысында сергіту сәті жүргізіледі.

    Оқушылардың партада дұрыс отыруларын қадағалау.

    Сабақ бойынша рефлексия

    Сабақ мақсаттары немесе оқу мақсаттары шынайы, қолжетімді болды ма?

    Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді ме? Егер оқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз?

    Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың кезеңдерінде у

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Оразаева Жибек Жамбыловна
    24 Тамыз 2021
    1134
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Ашық сабақ Үшбұрыштың бұрыштарының қосындысы Үшбұрыштың сыртқы бұрышы 7 сынып

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Ашық сабақ Үшбұрыштың бұрыштарының қосындысы Үшбұрыштың сыртқы бұрышы 7 сынып

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Үшбұрыштың ішкі бұрыштарының қосындысы теоремасын пайдаланып, белгісіз бұрыштарды табады. Сыртқы бұрышты сызады. Сыртқы бұрыш жайлы теореманы дәлелдейді. Сыртқы бұрыш жайлы теореманы қолданып есептер шығарады.
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:


    6.3В Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктер

    Күні:

    Мұғалімнің аты-жөні: Оразаева Ж.Ж.

    Сынып: 7

    Қатысқандар:

    Қатыспағандар:

    Сабақтың тақырыбы

    Үшбұрыштың бұрыштарының қосындысы.

    Үшбұрыштың сыртқы бұрышы

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

    (оқу бағдарламасына сілтеме)

    7.1.1.17 үшбұрыштың ішкі бұрыштарының қосындысы туралы теорема мен оның салдарларын есептер шығаруда қолдану;

    7.1.1.18 үшбұрыштың сыртқы бұрышының анықтамасын білу және үшбұрыштың сыртқы бұрышы туралы теореманы дәлелдеу;

    7.1.1.19 үшбұрыштың сыртқы бұрышы туралы теореманы қолдану;

    Сабақ мақсаттары



    Барлық оқушылар: Сыртқы бұрышты сызады, теореманы қолданып есептер шығарады

    Оқушылардың басым бөлігі: Сыртқы бұрыш жайлы теореманы дәлелдейді, есептер шығарады.


    Кейбір оқушылар: үшбұрыштың сыртқы бұрышы туралы теореманы қолданып, кұрделі есептер шығарады.

    Бағалау критерийі

    1) Үшбұрыштың ішкі бұрыштарының қосындысы теоремасын пайдаланып, белгісіз бұрыштарды табады

    2) Сыртқы бұрышты сызады.

    3)Сыртқы бұрыш жайлы теореманы дәлелдейді.

    4) Сыртқы бұрыш жайлы теореманы қолданып есептер шығарады

    Тілдік мақсаттар

    Барлық оқушылар: теоремаларды дәлелдеу мен есеп шығаруды түсіндіреді.

    Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: үшбұрыштың сыртқы бұрышы;

    Диалогқа, жазылымға қажетті тіркестер: берілген бұрыш үшбұрыштың ... төбесіндегі сыртқы бұрышы болып табылады, өйткені ... ; үшбұрыштың сырты бұрышы өзімен сыбайлас емес ... қосындысына тең болады; үшбұрыштың сүйір бұрыштарының қосындысы ...;

    Құндылықтарға баулу

    «Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеясының 3-құндылығы «Зайырлы қоғам және жоғары руханият» негізінде жауапкершілік, өмір бойы оқуға дайын болуға, денсаулық, достық және айналадағыларға қамқорлық көрсетуге баулу

    Пәнаралық байланыс

    сызу.

    Алдыңғы оқу

    Үшбұрыш бұрыштарының қосындысы.

    Жоспар



    Сабақтың кезеңі

    Жоспар бойынша орындалуы тиіс іс-әрекеттер


    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау



    Жоспарланған

    уақыт

    Жоспарланған жаттығу түрлері

    Ресурстар

    Сабақтың

    басы







    Ұйымдастыру шаралары (сәлемдесу, оқушыларды түгендеу)


    Психологиялық ахуал. Смайлик арқылы оқушының көңіл-күйін, дайындығын анықтау, жақсы тілек тілеу

    Shape1


    Топқа бөлу:

    Қағаз қиындылары

    Үй жұмысын тексеру: №16.4, №16.8

    №16.4

    Берілгені:

    Табу керек: .

    Шешуі:

    =

    ( )

    Жауабы: .

    №16.8

    Берілгені: ,

    Табу керек:

    Шешуі: = = 30°

    Жауабы:







    «Ой қозғау». №1 тапсырма.

    Сәйкестендіру. (Оқушылар жауабын тақтаға көрсетеді)

    Қалыптастырушы бағалау «Бағдаршам» әдісі арқылы жүргізіледі

    Сергіту сәті. «Сурет салу» әдісі.

    Оқушылар тұрады. Екі қолымен бір сәтте ауада екі фигура салады.


    смайликтер

    Слайд 3-4































    Сабақтың ортасы






    Жаңа тақырып: Топтық жұмыс

    Үшбұрыштың сыртқы бұрышының градустық өлшемін зерттеуге тапсырма:

    1. ABC үшбұрышын салыңыз;

    2. С төбесіне сыртқы бұрышты салыңыз;

    3. С төбесіне сыртқы бұрышты өлшеңіз;

    4. үшбұрыштың A және B төбелеріндегі ішкі бұрыштарын өлшеңіз;

    5. үшбұрыштың С төбесіндегі сыртқы бұрыштың өлшемі мен A және B төбелеріндегі ішкі бұрыштарының қосындысын салыстырыңыз;

    6. қорытынды жасаңыз.

    Теорема.

    Үшбұрыштың сыртқы бұрышы онымен сыбайлас емес ішкі бұрышының қосындысына тең болады. Берілгені: –сыртқы бұрыш

    Дәлелдеу керек: Дәлелдеу + = = =

    Оқулыкпен жұмыс. №16.13







    Берілгені: Табу керек: Шешуі: = - = Жауабы: =

    Тапсырма 4 «Жекелеген» жұмыс әдісі.

    Жауабы:

    Қалыптастырушы бағалау «Смайликтер» әдісі арқылы

    Тапсырма 5.

    Қарқыны жылдам оқушыларға арналған қосымша тапсырмалар: №16.16

    Берілгені: AB=BC, =

    Табу керек:

    Шешуі:

    AB=BC

    Жауабы: =


    Интернет ресурстан


    Оқушының әрекеті

    Слайд 7





    Оқулық,

    геометрия

    7-сынып

    В.А.Смирнов

    Е.А.Тұяқов

    Слайд 8


    Мұғалімнің әрекеті



























    Слайд 9-10

    Сабақтың

    соңы













    Қалыптастырушы бағалау

    Тапсырма 6

    Қосымша 1




    Үлестірме қағаздар









    АВС үшбұрышының А бұрышының ішкі бұрышы 600, В бұрышының сыртқы бұрышы 1300 . Үшбұрыштың С бұрышының сыртқы бұрышын табыңыз.

    Шешуі: - = Жауабы: =

    Бағалау критерийі

    Дескриптор

    1) Үшбұрыштың ішкі бұрыштарының қосындысы теоремасын пайдаланып, белгісіз бұрыштарды табады

    2) Сыртқы бұрышты сызады.

    3) Сыртқы бұрыш жайлы теореманы қолданып есептер шығарады

    1) үшбұрыштың ішкі бұрыштарының қосындысы туралы теореманы қолданады;

    2)сызбасын салады;

    3) сыртқы бұрыш жайлы теореманы қолданады, белгісіз бұрыштарды анықтайды.

    Бағалау: Мұғалім тарапынан «жарайсың», «тамаша», «өте ұтымды жауап» сөздерімен мадақтау

    Үй тапсырмасы: §16 №16.14, №16.9

    Қосымша мәліметтер:

    Саралау-Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?

    Бағалау-Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?

    Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау.


    Мен тапсырма құруда бүгінгі сабақтың жалпы мақсаттарына сәйкес саралаудың жіктеу тәсілі aрқылы жасадым. Деңгейі әр түрлі тапсырмалар құрадым. Жалпы менің дайындаған тапсырмaларымның барлығы оқушының мақсатқа жетуіне бағытталған.

    Барлық оқушылардың қатысуын қадағалау

    Қалыптастырушы бағалау үнемі жүріп отырды.

    «Бас бармақ»

    «Бағдаршам» «Смайликтер»,

    «Сурет салу»

    Денсаулық сақтау педагогикасын, СЭС талаптарын сақтау.Сабақ барысында сергіту сәті жүргізіледі.

    Оқушылардың партада дұрыс отыруларын қадағалау.

    Сабақ бойынша рефлексия

    Сабақ мақсаттары немесе оқу мақсаттары шынайы, қолжетімді болды ма?

    Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді ме? Егер оқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз?

    Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың кезеңдерінде у

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Геометрия Ашық сабақ 7 сынып
    24.08.2021
    1134
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Оразаева Жибек Жамбыловна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации