Ашық сабақ "Ұяшықтар пішімі" 8 сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ашық сабақ "Ұяшықтар пішімі" 8 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Мұғалімдерге әдіс тәсіл алмасу
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қысқа мерзімді сабақ жоспары

Сабақ №25

Мектеп : «№ 23 жалпы орта мектеп » КММ

Пәні: Информатика

Сынып: 8

Күні : 2018 ж

Мұғалімнің аты – жөні

Сабақ тақырыбы :

Ұяшықтар пішімі

Оқу мақсаты

Exsel кестелік процессорда ұяшықтар пішімі туралы біледі, кестелік процессорда деректер типтері, ұяшықтағы теңестіру,кестелерді безендірумен таныстыру

Сабақ мақсаты




Барлық оқушылар:

Exsel кестелік процессор ұяшықтар пішімітуралы біледі

Оқушылардың басым бөлігі:

кестелік процессорда деректер типтері, ұяшықтағы теңестіру,кестелерді безендірумен жұмыс жасай алады

Кейбір оқушылар:

Exsel кестелік процессордың көмегімен практикалық жұмысты орындайды


Жетістік критерийлері

Exsel кестелік процессорда ұяшықтар пішімі туралы біледі

Ойлау деңгейлері

Түсінеді, тыңдайды

Тілдік мақсаттар

Оқушылар: Кестеде ұяшықтармен, кестелерді безендірумен жұмыс істей алады

Негізгі сөздер мен тіркестер:

Exsel, баған, жол,ұяшық,диапазон,деректер, безендіру, теңестіру

Сыныптағы диалог үшін пайдалы тілдік бірліктер:

1.Кестенің ұяшықтарындағы деректерді пішімдеуге арналған командалар қайда орналасқан?

2.Кестелік процессор қандай деректер типтерімен жұмыс істейді?

3.Сандық деректердің қандай пішімдері сендерге белгілі?

4.Деректер типінің қайсысымен есептеулер жүргізуге болмайды?

5.Ұяшықтағы датаны қалай дұрыс енгізуге болады?

6.Ұяшықтың ішіндегі теңдік таңбасынан кейін мәтін енгізсе, не болады?

Талқылауға арналған тармақтар:

Кестеге Word Art нысанын қалай қояды?

Жазылым бойынша ұсыныстар:

баған, жол,ұяшық сөздерін үш тілде атау

Құндылықтарды дарыту

Жақсы қарым қатынас орнату, ынтымақтастық дағдысын қалыптастыру

Пәнаралық байланыстар

Қазақ тілі,Орыс тілі,Ағылшын тілі.

АКТ қолдану дағдылары

Компьютер ,графапроектор

Бастапқы білім

Exsel кестелік процессор туралы жалпы ммәліметтер

Сабақ барысы

Сабақтың

жоспарланған

кезеңдері

Оқыту

формасы


Әдіс тәсілдер

Сабақта жоспарланған іс -әрекет

Ресурстар

Сабақтың басы Ұйымдастыру кезеңі

Басталуы

5 мин


«Фигуралы бесбармақ»

әдісі


Шаттық шеңберін құру

«Фигуралы бесбармақ»әдісі

АКТ-да деңгейлік тәжірибелік жұмыстарды дұрыс орындау.

Жаңа тақырыпты қорытындылау.

Ұйымдастыру.

Конфет түстері арқылы 2 топқа бірігу.



Үлестірмелер, оқулық, жұмыс дәптері


Үй тапсырмасы

5 минут

Өтркенді қайталау


«Фигуралы бес бармақ» әдісі.


«Фигуралы бес бармақ» әдісі.

Оқушыларға әртүрлі фигураларға сұрақтар жазып беремін, сол сұрақтарға жауап береді

Кестелік процессорлардың мақсаты қандай?

Exsel терезесінің элементтерін сипаттаңдар

Кестенің өлшемдерін көрсетіңдер

Кестенің құрылымы қалай өзгертіледі?

Бетке жаңа атау қалай беріледі?

Кестеге жаңа бағанды немесе жолды қалай қосуға болады?

Кестелерді есептеулер қалай жүргізіледі?

Кестенің ұяшықтарындағы деректерді қалай редакциялауға болады?

Формулалар жолы қандай ммақсаттарда қолданылады?

Толтыру таңбасы деген не?

Мәтіндік редакторда толтыру таңбасы қандай команданы алмастырады?

Сандық прогрессияны алу үшін неше ұяшықты ерекшелеу керек?


Жаңа сабақ

10 минут




Ойлан, жұптас, бөліс» әдісі

Оқушы білгендерін тыңдай отырып, жаңа сабақ тақырыбымен және мақсатымен таныстыру.

Ендеше, бүгінгі жаңа сабағымыз

« Ұяшықтар пішімі».

Жаңа тақырыпты «Ойлан, жұптас, бөліс» әдісі арқылы тақырыпты оқуға тапсырмалар беріледі.

1-топ.Ұяшықтар пішімі,деректер типтері

2-топ.Ұяшықтардағы теңестіру, кестелерді безендіру

2 топқа берілген тақырыпты постер қорғауды ұсынамын.

Керекті мағлұматтарды дәптерлеріне жазады.

Оқушылар берілген тақырыпты оқиды.Постер қорғайды

Өзгелерді тыңдай отырып, өз білімін толықтырады.

Оқулық,

маркерлер,

плакаттар,

стикерлер,

үлестірме қағаздар,

интерактивті тақта


Практикалық жұмыс

10 минут


Оқушыларға практикалық тапсырманы орындауға беремін.

Оқулықтағы 140-141 бет

Оқушылар дәптерге және компьютерге практикалық тапсырманы орындайды.

Оқулық, дәптер, компьютер

Сабақтың соңы

Жаңа сабақты бекіту 4 мин



Оқушылар тест тапсырмасын орындайды.

Оқулықтағы 142-143 бет

Жауабы:1-в, 2-д, 3-д, 4-а, 5-д, 6-с, 7-в

Тест, оқулық

Кері байланыс

3мин



Критерийлер арқылы өзін-өзі бағалау. Топтық жиынтық бағалау.


Тілек ағашы арқылы кері байланыс алу

Жиынтық бағалау парағы

Үлестірме қағаздар

Үй тапсырмасы Аяқталуы

3минут



Үйге тапсырма: § Ұяшықтар пішімі


күнделік

Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз?

Қабілетті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз ?

Ескерту : міндетті түрде жазылу керек

Бағалау - оқушылардың материалды меңгерту деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы

Дифференциация болйынша іріктелген тапсырмалар нақты бір оқушыдан күтілетін нәтижелер оқушыға дербес қолдау көрсету, оқу материалдары мен ресурстарын оқушылардың жеке қабілеттерін есепке ала отырып іріктеу

Бұл бөлімде оқушылардың сабақ барысында үйренген бағалау үшін қолданылатын әдіс –тәсілдерді жазасыз

Денсаулық сақтау технологиялары

Сергіту сәттері мен белсенді іс - әрекет түрлері

Осы сабақта қолданылатын

Қауіпсіздік текникасы ережелерінің тармақтары жазылады


Сабақ бойынша рефлексия

Сабақ мақсаттары оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба ?


Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?

Жеткізбесе неліктен ?

Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме ?

Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?

Сабақ жоспарынан ауытқулар болды неліктен ?


Жалпы баға

Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да ,оқу туралы да ойланыңыз) ?

1

2

Сабақты жақсартуға не ықпал етіп алды (оқыту туралы да ,оқу туралы да ойланыңыз) ?

1

2

Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылардың жетістік / қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақта неге көңіл бөлу қажет?




Тексерілді : __________________________________

























Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
14.04.2018
713
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі