Материалдар / Ашық сабақ "Вектор тарауын қорытындылау"
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ "Вектор тарауын қорытындылау"

Материал туралы қысқаша түсінік
Ашық сабақ, кмж
Материал тегін
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді жоспар

10.4А Кеңістіктегі векторлар

Колледж: Атырау энергетика және құрылыс колледжі

Күні: 26.10.2022

Мұғалімнің аты-жөні: Кабдушова Ж. С

Курс: 1 , топ: 7

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақ тақырыбы

Вектор тарауын қорытындылау

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

10.4.2 - векторларды қосу және азайту, векторды санға көбейтуді орындау;

10.4.3 - координаталық түрдегі векторлардың скаляр көбейтіндісі формуласын білу және оны есептер шығаруда қолдану;

Сабақ мақсаттары

Студенттер:

векторларға амалдар қолдана біледі;
векторларды қосып және азайтады, векторды санға көбейтуді орындайды;
координаталық түрдегі векторлардың скаляр көбейтіндісі формуласын біледі және оны есептер шығаруда қолданады.

Бағалау критерийлері

Вектордың координаталарын және ұзындығын табады. Векторларды қосу және азайтуды, векторды санға көбейтуді орындайды; Векторлардың скаляр көбейтіндісін табады. Есептер шығарады

Тілдік мақсаттар

Студенттер:

Векторлармен жүргізілетін операцияларды сипаттау үшін үш өлшемді кеңістік тілін пайдалану.

Пәнге қатысты лексика мен терминология

Вектор,вектордың координаталары, бағытталған кесінді, түзу мен жазықтықтың параллельдігі, жіктеу.

Диалогқа/жазылымға қажетті тіркестер

Векторларды жіктеу.

Құндылықтарды

дарыту

«Сенде бір кірпіш дүниеге, кетігін тапта бар қалан» деп, Абай атамыз айтқандай, қазіргі дамыған қоғамда бәсекеге қабілетті маман бола алуға тәрбиелеу, сонымен қатар ыстық қайрат, нұрлы ақыл, жылы жүрек үшеуін қатар ұстауға жетілдіру

Пән аралық байланыстар

Физика (механика), информатика

АКТ қолдану дағдылары

Интерактивті тақста, интернет ресурстары (сайттар, есептер)

Бастапқы білім


Векторлар, түзу мен шеңбердің теңдеулері

Жазықтықтағы векторлармен жұмыс жасау.

Сабақ барысы.

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған

іс-әрекет

Ресурстар

Басталуы


4 минут

Ұйымдастыру кезеңі.

Сәлемдесу. Оқушыларды түгелдеу. Оқушылардың сабаққа даярлығын тексеру.

Үй тапсырмасын тексеру


Сабақтың ортасы

3 минут




Оқулықпен жұмыс

12 минут



3 минут





























Топпен жұмыс

10 минут



Өзіндік жұмыс

8 минут


Уақыт қалған жағдайда


2. Негізгі бөлім

" Сәйкес формуланы тап" LearningApps" интерактивти мобильді қосымшасы арқылы тапсырма орындау



«Үш қабат» әдісі. Деңгейлік тапсырмалар:

А деңгей.

В деңгей.

С деңгей.


Қарлы кесек

Теориялық материалды еске түсіріп қайталау


1. Кеңістікте кез келген бағытталған кесіндіні вектор деп атайды. (Вектор деген не және оны қалай белгілейді?)

2. Басы мен ұшы беттесетін векторды нөлдік вектор деп атайды.(нөлдік вектор деп қандай векторды айтамыз?)

3. Параллель түзулердің бойында немесе бір түзудің бойында жататын векторларды коллинеар векторлар деп атайды. .( Қандай векторлар коллинеар деп аталады?)

4. Егер екі коллинеар вектордың бағыттары бірдей болса, онда бұл векторларды бағыттас векторлар, ал егер коллинеар векторлардың бағыттары әртүрлі болса, онда бұл векторларды қарама-қарсы бағытталған векторлар деп атайды.( бағыттас векторлар деп?кандай вектор айтамыз)

5. Векторлардың айырмасы қалай анықталады?

6. Векторлардың қосындысы қалай анықталады?

7. АВ кесіндісінің ұзындығын векторының модулі деп атайды. (векторының модулі  деп қандай векторды айтамыз?)


8. Егер екі бағыттас және олардың модульдері тең болса, онда бұл векторларды тең деп атайды. ( тең векторлар деп? кандай векторды айтамыз)


"Quizlet" интерактивти мобильді қосымшасы арқылы тапсырма орындау



"Kahoot" интерактивти мобильді қосымшасы арқылы тапсырма орындау



Бірдей әріптердің орынына бірдей, әртүрлі әріптердің орынына әртүрлі сандарды қою арқылы

ZERDELI + BILIM өрнегінің ең үлкен мүмкін мәнін табыңдар

Презентация

Ұялы телефон, ноутбук,

qr код



Оқулық







Үлестірмелі материал





















ялы телефон, ноутбук.



Ұялы телефон, ноутбук,


Сабақтың соңы


5 минут


Кері байланыс.


Бағалау


Үй жұмысы

Үлестірмелі материалдар



Саралау –оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюдыжоспарлапотырсыз?

Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы.

Қабілеті жоғары оқушыларға өзінің ой пікірлерін айтқызамын және оның басқа оқушыларға үлгі болуына басқа оқушылардың үлгілі оқушыға қарап сап түзуіне немесе өзіндік үлгі болуларына жағдаяттар туғызамын.

сабақ барысында ерекше қабілет көрсеткендерге мадақтауды, мотивациялау мақсатында жеке дара жетістіктерімен ынталарын ескеріп ауызша бағалауды қолданамын.

Оқу процесінің барлық күйзеліс түзуші факторларын алып тастау мақсатында әр оқушы өзін еркін ұстауына, көңіл күйінің көтеріңкі болуларына жағдай туындатамын. Ол қызықты математикалық сұрақтардан, мадақтаудан тұрады.

Сабақ бойынша рефлексия

Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?

Жеткізбесе, неліктен?

Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?

Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?

Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.

Сабақ мақсаттары анық әрі қол жетімді түрде қойылған. Оқушылардың барлығы оқу мақсатына жетті. Жаңа сабақты оқушылар жақсы түсінгендіктен, жаңа сабақты түсіндіруге арналған уақыт артылып қалды, бірақ жалпы алсақ сабақ өз деңгейінде өтті.

Жалпы баға

Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

Жеке жұмыс оқушыларға оң әсерін берді.

Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары

туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?




Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!