Материалдар / Ашық сабақ «Вектор ұғымы. Векторлардың теңдігі» 9 сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ «Вектор ұғымы. Векторлардың теңдігі» 9 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
биеші: Баймағанбет А Тақырыбы: «Дәрумендер-денсаулық кепілі» Сабақтың мақсаты: Дәрумендер пайдасы. Пайдалы дәрумендерді қандай тағамдардан аламыз. Тамақтану тәртібі мен оның пайдасы туралы негізгі түсінік қалыптастыру,тағам құрамымен- дәрумендер, дәрменді заттар туралы түсінік беру. : Оқушылардың алған білімдерін, ой-өрісін жетілдіру, сөйлеу мәдениетін дамыту, ағза үшін дәрменді заттардың маңызын ұғындыру. Әдісі: Ой бөлісу. Түрі: Сыныптан тыс жұмыс. Көрнекілігі: Суреттер.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
01 Қараша 2020
1010
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

6 сынып.БЖБ№1

« Пропорция және Рационал сандар» бөлімі бойынша жиынтық бағалау



Тапсырма І нұсқа орындалу уақыты 25 минут

1.15; 10; 20; 7,5. берілген сандарды пайдаланып, пропорция құрастырып жаз. 1 балл


2.Берілген жұмысты 8 жұмысшы 12 күнде бітіреді. Ал 6 жұмысшы осы жұмысты неше күнде бітіреді. 3 балл

3.Велосипедтің дөңгелегінің радиусы 0,5м болса, осы дөңгелек 12 рет айналғанда неше метр жол жүреді? Мұндағы π 3,14. 3балл



4.Жер бетіндегі 270 км арақашықтық картада 1,8 см-ге сәйкес келеді. Осы картадағы

3,2 см кесіндіге жер бетіндегі неше километр арақашықтық сәйкес келеді? Масштабты табыңыз. 3балл

5. -20; - ;1;-10; 4;1,7; 3; -605;-16; 2,96; ; 9; мына сандардың қандай жиынға тиісті екенін анықтап жазыңдар.3балл

a) Q:

b) Z:

c) N:

6. Мына сандарды салыстырыңдар.2 балл

-10 және 1; -5 және -2;



Тапсырма ІІ нұсқа

1.7,2; 16,2; 16; 36 берілген сандарды пайдаланып, пропорция құрастырып жаз. 1 балл

2.Берілген жұмысты 6 жұмысшы 16 күнде бітіреді. Ал 8 жұмысшы осы жұмысты неше күнде бітіреді. 3 балл

3.Велосипедтің дөңгелегінің радиусы 1,2м болса, осы дөңгелек 8 рет айналғанда неше метр жол жүреді? Мұндағы π 3,14. 3балл

4.Жер бетіндегі 180 км арақашықтық картада 1,2 см-ге сәйкес келеді. Осы картадағы

3,2 см кесіндіге жер бетіндегі неше километр арақашықтық сәйкес келеді? Масштабты табыңыз. 3балл

5. -22; - ;2;-18; 4;1,4; 7; -69;-16; 12,96; ; -9; мына сандардың қандай жиынға тиісті екенін анықтап жазыңдар.3балл

a) Q:

b) Z:

c) N:

6. Мына сандарды салыстырыңдар..2 балл

-9 және 3; -7 және -4;






Бағалау критерийі

Тапсырма

Дескриптор

Балл

Білім алушы

Пропорцияның негізгі қасиетін қолданады.

1

екі пропорция құрастырады

1

Шамалары тура және кері пропорционалдықпен байланысты есептерді шығарады.


2

шамалардың тәуелділігін ажыратады

1

шарты бойынша пропорция құрады

1

шартқа сәйкес есептің жауабын

табады

1

Шеңбер ұзындығының формуласын есеп шығаруда қолданады.


3

шеңбер ұзындығының формуласын

қолданады

1

дөңгелектің ұзындығын табады

1

арақашықты табады

1

Арақашықтық және ұзындықтар арқылы масштабты табады.


4

пропорция құрады

1

арақашықтықты табады

1

масштабты табады

1

Сандардың берілген жиында жататынын анықтайды

5

натурал сандарды таңдайды

1

бүтін сандарды таңдайды

1

рационал сандарды таңдайды

1

Сандарды салыстырады

6

Теріс сандарды салыстырады

1

Модульдегі сандарды салыстырады

1

Жалпы балл:

15



























8-Сынып.

БЖБ№1. «Квадрат түбір және иррационал өрнек»

1-нұсқа

1. Иррационал сандарды теріп жазыңыз: 19; ; ; 5,639; ; 2 ; ; 4,(7)

2. Есептеңіз.

1) 2) ; 3) ; 5) ; 6)

3. Бөлшектің бөліміндегі иррационалдықтан арылыңыз:

4. Өрнектің мәнін табыңыз:



БЖБ№1. «Квадрат түбір және иррационал өрнек»

2-нұсқа

1. Иррационал сандарды теріп жазыңыз: 19; ; ; 5,639; ; 2 ; ; 4,(8)

2. Есептеңіз 1). ; 3) ; 5) ; 6)

3. Бөлшектің бөліміндегі иррационалдықтан арылыңыз:

4. Өрнектің мәнін табыңыз:















Бағалау критерийлері

Тапсырма №

Дескриптор

Балл

Білім алушы

Иррационал сандарды анықтайды.

1

иррационал сандарды көрсетеді

1

Квадрат түбірдің мәнін есептейді


2

бірінші өрнекті есептейді

1

екінші өрнекті есептейді

1

үшінші өрнекті есептейді

1

төртінші өрнекті есептейді

1

бесінші өрнекті есептейді

1

алтыншы өрнекті есептейді

1

Бөлшектің бөліміндегі иррационалдықтан арылады


3

Бірінші өрнектегі бөлшектің алымын да бөлімін де бөлімінің түйіндесіне көбейтеді

1

түрлендірудің әдісін таңдайды

1

дұрыс жауап көрсетеді

1

Екінші өрнектегі бөлшектің алымын да бөлімін де бөлімінің түйіндесіне көбейтеді

1

түрлендірудің әдісін таңдайды

1

дұрыс жауап көрсетеді

1

Құрамында квадрат түбірі бар өрнектердің мәнін есептеуде квадрат түбірдің қасиеттерін қолданады.

4

жақшаларды ашады

1

ұқсас мүшелерді біріктіреді

1

жауабын жазады

1

Жалпы балл:

16



770 ₸ - Сатып алу

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!