Материалдар / Ашық сабақ Вектор. Векторларға амалдар қолдану. Коллинеар және коллинеар емес векторлар, 9-сынып
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Ашық сабақ Вектор. Векторларға амалдар қолдану. Коллинеар және коллинеар емес векторлар, 9-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
І. Ұйымдастыру кезеңі • Оқушылармен амандасу • Оқушыларды түгендеу • Жағымды атмосфера ұйымдастыру «Жүректен-жүрекке» ІІ. Үй тапсырмасын тексеру. «Өзіңді тексер!» ІІІ. Топқа бөлу. 1- топ «Бағыттас векторлар» 2-топ «Қарама-қарсы бағытталған» 3-топ «Тең векторлар»
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
07 Желтоқсан 2021
972
5 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 9.1А Жазықтықтағы векторлар

Мектеп: «№5 мектеп-лицей» КММ

Күні: 21.09.21

Мұғалімнің аты-жөні: Жұмағұлова Жанар Мырзағалиқызы

Сынып: 9"Г"

Пәні: геометрия

Қатысқандар:

Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы

Вектор. Векторларға амалдар қолдану. Коллинеар және коллинеар емес векторлар

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына

сілтеме)

9.1.4.5 екі вектордың арасындағы бұрыштың анықтамасын білу;

9.1.4.6 векторлардың скаляр көбейтіндісін табу;

Сабақтың мақсаты

Барлық оқушылар: векторларды қосады, векторды санға көбейту ережелерін біледі және қолданады;

Оқушылардың басым бөлігі: үшбұрыш, параллелограмм ережелерін қолданып, векторларды санға көбейтуге есептер шығарады.

Кейбір оқушылар: үшбұрыш, параллелограмм ережелерін, салу есептеріне пайдаланады, векторларға амалдар қолданады.

Пәнаралық байланыс

физика

Сабақтың барысы

Сабақ

кезеңдері/

уақыты

Мұғалім іс-әрекеті

Оқушы іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

(10 мин.)

І. Ұйымдастыру кезеңі

  • Оқушылармен амандасу

  • Оқушыларды түгендеу

  • Жағымды атмосфера ұйымдастыру «Жүректен-жүрекке»

ІІ. Үй тапсырмасын тексеру.

«Өзіңді тексер!»

ІІІ. Топқа бөлу.

  1. топ «Бағыттас векторлар»

2-топ «Қарама-қарсы бағытталған»

3-топ «Тең векторлар»

Амандасады. Кезекші оқушылар сыныптың қатысымын, үйге берілген тапсырманы және үй жұмысын орындамаған оқушыларды атпайды.


Парталасымен дәптерін ауыстырып, үй жұмысын тексереді

Стикерде жазылған векторлардың түріне қарай 3 топқа бөлінеді.


Оқушылар бір-бірін жарайсың, жақсы, жеткілікті, жеткіліксіз, нашар деген сөздермен бағалайды


learningapps.org

стикерлер, жұмыс дәптері

Сабақтың ортасы

(20 мин.)

Қайталау

Математикалық диктант

1. Бағытталған ...... вектор деп атайды. (кесінді)

2. АВ кесіндісінің ұзындығын АВ векторының ұзындығы немесе ......... деп атайды. (модулі)

3. Басы мен ұшы беттесетін векторды ..... вектор деп атайды. (Нөлдік)

4. Бір түзуде немесе параллель түзулерде жататын нөлдік емес векторларды .......... векторлар деп атайды.

(коллинеар)

5. Ұзындықтары тең және бірдей бағытталған векторларды ..... векторлар деп атайды. (тең)

Кестені толтыр (ұжымдық жұмыс)

α

0

30

45

60

90

120

135

150

180

cos

1

0

-1

Жаңа тақырыпты түсіндіру.


Бекіту


Тұжырым

ақиқат

жалған

1

3  және   векторлары бағыттас

+


2

5  және   векторлары бағыттас


+

3

Егер онда 0

+


4

және векторларының ұзындықтары тең

+


5

болса, екі вектордың арасынддағы бұрыш доғал болады


+


Жұптық жұмыс

Сергіту сәті. «Заряд алу»


Топтық жұмыс



Математикалық диктантты орындайды



























«Ақиқат, жалған»кестесін толтырады











Дескриптор:

  1. Көпмүшелерді көбейтеді;

  2. Көпмүшені стандартты түрде жазады;

  3. Өрнектің мәнін табады.













Сергіту жаттығуын орындайды


Өз-өзін тексереді. Әр дұрыс жауап 1 балл

























Өз-өзін тексереді.

Әр дұрыс жауап 1 балл







Дискриптор бойынша оқушылар өзара бағалау жүргізеді

«Кері байланыс бутерброды»


Геометрия, дидактикалық материал

9 сынып,

Алматы

«Атамұра» 2005, А.Н.Шыныбеков




Үлестірме қағаздар

Сабақтың соңы

(10 мин.)

Жеке жұмыс

QAZAQSTAN сөзіне анаграмма жазу

Рефлексия: «Бос микрофон» әдісі

Үйге тапсырма: №26, 28

Векторларға амалдар қолдануды орындайды.


«Бос микрофон» әдісі арқылы рефлексия жасайды. Әр топтан 2-3 оқушы немесе топ басшысы өзіне және тобының мүшелеріне кері байланыс береді.


Өз-өзіне рефлексия жасайды

Микрофон



Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!