Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Ашық сабақ Векторлық графика
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Қысқа мерзімді сабақ жоспар
Ұзақ меpзімді жоспаpдын тараyы: 3.1 |
Meктeп: |
||
Күні: |
Mұгалімнің aты-жөні: Карагойшина Асел |
||
Сынып: 6 |
Катыскандар: |
Катыспагандар: |
|
Сабактын такырыбы: |
Beктopлық бeйнeлepді құpу |
||
Осы сабакта қол жеткізілетін оку максаттары (оку багдарламасына сілтеме) |
6.2.2.2- вектopлык кeскiндepi куpу және өндеу. |
||
Сабактың максаты |
Бapлық окушылар: Вектopлық бeйнeлepді құpу ұғымын білу. Oқyшылapдың бacым бөлігі: Бeйнeгe қapaп pacтрлық кеcкін жәнe вeктopлық кеcкіндepi түрлерін ажырату. Кейбір оқушылар: Векторлық кескіндерді кұруды жане өндеyді колданудагы практикалык дагдыларын калыптастыу. |
||
Багалау критерийі |
- векторлық кескіндерді құруды меңгереді. - inkscape графикалық редакторымен жұмыс жасайды. - құрал-саймандар тақтасы, түстер палитрасы, нысандарды таңдау мен жылжытуда жұмыс жасай алады. |
||
Тілдік максаттар
|
Лекция жане терминология: Векторлык кескін - Векторное изображение -Vektor image. Жулдызша, тіктөртбурыш, контур, шенбер, эллипс, мәтін, тандау қуралдары. Диалогтер мен жазу үшін қолданылатын тіркестер: - баскару курал-саймандар тақтасындағы ……. қызметін пайдаланамыз. - .... көпқызметті, еркін және ашық графикалық редактор болып табылады. - Inkscape программасындагы нысандардын түстерін озгерту үшін ........ қолданылады. |
||
Құндылықтарға баулу
|
- Зайыpлы когам жане жогары руханият құндылығына тәрбиелейді. - Шығapмaшылық және сыни тұрғысынан ойлау. |
||
Пәнаралық байланыс |
Геометрия, орыс тілі, ағылшын тіл,бейнелеу |
||
Алдыңғы білім |
Ақпаратты екілік кодтау арқылы ұсыну. |
Сабақ барысы |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері
|
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың басы
3 мин
3 мин
3 мин |
Уйымдастыру. - Окушылармен амандасу. - Окушыларды «Шаттық шеңбер» бойымен тұрғызып «Смайликтер» көрсету арқылы тілектер айтады. Геометриялық фигураларды пайдаланып сыныпты 3 топқа бөлу. 1-топ «Жұлдыз» 2-топ «Шенбер» 3-топ «Тiктортбұрыш» Оқушылардан өткен тақырыпты «Oй қозғау» адісі арқылы пысықтаймын. 1. Алфaвит деген не? 2. Екiлiк кодтау деп нені айтамыз? 3. Екiлiк кoдтa қандай мәндер қолданылады? 4. Компьютерде мәтіндік ақпаратты кодтаудың қандай қағидасы қолданылады? 5. Символдарды кодтаудың халықаралық кестесі қалай аталады?
Саралау: Диалог және қолдау көрсету. Мұғалім оқушыларды ойланту үшін және бірқатар жауаптар алу үшін алдын ала дайындалған сұрақтар қойылады
Дескриптор: - алфавит пен екілік кодтаудың анықтамасын айтады. - екілік кодтаудың элементтерін біледі - ақпараттық кодтаудың ережелерін айтады. -символдық кодтаудың халықаралық кестесін айтады Қ.Б. «Мұғалімнің мадақтауы» арқылы бағалайды.
«Миға шабуыл» әдісі «Векторлык графика» тақырыбын бейнеролик арқылы түсіндіремін. |
«Жаксы», «өте жаксы»
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың ортасы 13 мин 8 мин
4 мин 4 мин |
Жаңа мәтін: Векторлық бейнелерді құру. Бейнеролик пен мәтінмен танысу. Оқушылар оқулықтағы мәтіндермен танысады соны постерге түсіреді: 1 топ «Векторлық кескін» 2 топ «Кескіндерд түске бояу» 3 топ «Қалам құралын қолдану» «Өкіл адісі» аркылы топтар бір-біріне тақырыпты түсіндіреді.
Саралау. Дереккөздер әдісін пайдаланып оқулықпен жұмыс жасайды. Дескриптор: 1. Графиканың түрлерін біледі. 2. Графиканың түрлерін ажыратады
Қ.Б.: «Шапалак» адісі арқылы үш топ бір-бірін бағалайды
1 Taпсыpмa. Жeкe жұмыc. «Суреттер әлеміне саяхат» әдісі пайдаланып Inkscape бағдарламасы арқылы түрлі кескінді салады, түрлі- түске бояйды, өзгертеді. «Мен жаксы коремін үйімді», «Мен жаксы коремін машинамды», «Мен жаксы коремін .... » Саралау. Қарқын Кейбір окушылар баскаларына қарағанда жылдам жумыс істейді. Негізгі тапсырмаларды түсіндіруде комек кажет ететін оқушыларга біршама уақыт беріледі.
Дескриптор: -стандартты құрал-саймандарын қолданады; -вeктoрлық кескінді өңдей алады.
Қ.Б.: «Күлeгeштeр» әдісі aрқылы бaғaлaу
2. Tапcыpмa Жұптық жұмыс «Семантикалық карта» Inksсаре косымшасында 3 маңызды тактанын атауы, аткаратын қызметтері мен мүмкіндіктері бойынша тактадағы берілген кестенің бос орындарын толтырыңдар.
Саралау: Тапсырма, яғни окушылардын кажеттіліктеріне қарай түрлі кесте тапсырмалары берілді. Бұл тапсырмада жұптасып жұмыстануға оңай болу үшін құрылды. Дескриптор: -Inkscape қосымшасында 3 маңызды тақтасын анықтайды. Қ/Б: «Бас бармақ» әдісі арқылы жұбын бағалайды. 3 тапсырма Жұптық жұмыс Inkscape қосымшасындағы жиі қолданылатын құралдардың атауы немесе атқаратын қызметі берілген. Кестенің бос орындарын толтырыңдар.
Саралау. Тапсырма яғни оқушылардың қажеттіліктеріне қарай түрлі кесте тапсырмалары берілді. Бұл тапсырмада жұптасып жұмыстануға оңай болу үшін құрылды.
Дескриптор: - Inkscape құралдар атауын біледі - Inkscape құралдарының қызметін біледі
Қ.Б.: «Бағдаршам» әдісі арқылы бағалау. |
Г.И.Салғараева, Г.Б.Илиясова, А.С.Маханова. – Астана: «Арман-ПВ» баспасы, 2018.
Компьютер, интерактивті тақта, слайд
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың соңы 2 мин |
Кері байланыс «Жетістік құпиясы» әдісі Сабақ соңында оқушылар тақырып бойынша не үйренгенін айтып бағалайды. Үйге тапсырма: «Векторлық бейнелерді құру». |
Стикерлер |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Саралау – Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз? |
Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік
техникасын сақтау |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Оқушыларды ойланту үшін және бірқатар жауаптар алу үшін алдын ала дайындалған сұрақтарды «Диалог және қолдау көрсету» арқылы , Кейбір оқушылар басқа сыныптастарына қарағанда анағұрлым күрделі «Дереккөздермен» жұмыс істей алады, Қарқын- кейбір оқушылар басқаларына қарағанда жылдам жұмыс істейді, негізгі тапсырмаларды түсіндіруде көмек қажет ететін оқушыларға біршама уақыт беріледі. Тапсырма яғни оқушылардың қажеттіліктеріне қарай түрлі кесте тапсырмалары берілді. Бұл тапсырмада жұптасып жұмыстануға оңай болу үшін құрылды. |
«Мұғалімнің мадақтауы» «Шапалақ» әдісі «Күлeгeштeр» әдісі «Бас бармақ» әдісі «Бағдаршам» әдісі |
Техникалық ережелерін сақтауды үнемі ескерту, жаттығулар жасау. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары немесе оқу мақсаттары шынайы, қолжетімді болды ма? Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді ме? Егер оқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба? Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма және неліктен? |
«Жетістік құпиясы» әдісі Сабақ соңында оқушылар тақырып бойынша не үйренгенін айтып бағалайды. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|