Материалдар / Ашық сабақ: Welcome to Kazakhstan "Аспара" колледжі
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Ашық сабақ: Welcome to Kazakhstan "Аспара" колледжі

Материал туралы қысқаша түсінік
Ашық сабақ: Welcome to Kazakhstan Жамбыл облысы Тараз қаласы "Аспара" мәнерлік өнер және бизнес колледжі
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
31 Мамыр 2022
234
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Пәні:

Шет тілі

Тобы:

ДО 20-1,2

Уақыты:

20.12.2022

Сабақтың тақырыбы:

Welcome to London

Құзыреттілікке жеткізетін сабақтың мақсат-міндеттері:

А) ақпараттық құзыреттілік




Ә) коммуникативтік құзыреттілік


Б) проблеманы шешу құзыреттілігі




Ой белсенділігін дамыту мақсатында интерактивті тақтаны пайдалана отырып, тілін үйреніп жатырған елдің астанасы туралы ақпаратты анықтап , өңдеп, оны жауап беру кезінде пайдалана білу біліктілігін қалыптастыру және тақырып бойынша қосымша материалдарды іздеуді жоспарлау;


Енгізілетін жаңа сөздер мен сөз тіркестері арқылы қарым-қатынас жасауға үйрету, монологтық және диалог сөйлеуді дамыту;


Ұлыбританияның астанасы Лондон қаласы туралы деректі мағлұматтар бере отырып, оқушылардың танымдық құзыреттілігін дамыту, тақырып бойынша берілген білімді өмірде пайдалана білуін талап ету.

Сабақтың типі:

Дәстүрден тыс сабақ

Сабақтың әдісі:

Сөздік, практикалық, әңгімелеу, түсіндірмелі-иллюстративті көрнекілік, сыни тұрғыдан ойлау әдістері

Сабақта қолданылатын педагогикалық технологиялар:

АКТ(материалды сұрыптау,негізгі ойды тұжырымдау әдісі ) , ұжымдық және топтық оқыту технологиялары


Пәнаралық байланыс:

География, тарих, елтану, фонетика

Оқыту құралдары:

Лондон қаласының суреттері, үлестірмелі материалдар, компьютер, интерактивті тақта, электронды оқулық

Сабақтың барысы:

Оқытушының қызметі

Оқушының қызметі

Күтілетін нәтиже

І. Ұйымдастыру бөлімі


(Сөздік, практикалық,әңгімелеу

әдісі қолданылады)

Good-morning, students! How are you? Who is on duty today? Who is absent today? What is the date today? сұрақ-жауап қояды, фонетикалық жаттығу ретінде “London bridge” өлеңі оқылып, айтылады.

London Bridge is falling down/4 times/,

My fair lady.

Build it up with sticks and stones/4 times/,

My fair lady.

Sticks and stones will all fall down/4 times/,

My fair lady.

Build it up with wood and clay/4 times/,

My fair lady.


Good-morning, teacher! We’re fine and you? Today is the 20th of December. Today is Friday. Etc. Сұрақтарға жауап береді, фонетикалық жаттығу “London bridge” өлеңін топ болып қайталайды, жеке қайталайды, ән айтады.

Оқушылар жинақталды, сабаққа әзір болды.

Өлеңнің мағынасын түсінді, тілдерін жаттықтырды.

Өлеңнің мазмұнын түсініп оқыды,

ән айтты.


ІІ. Үй тапсырмасын тексеру

(сұрақ-жауап әдісі қолданылады)

What was your hometask? Сhecking the hometasks.

-сұрақтар қою арқылы, тақырып бойынша жоба қорғау арқылы тексереді.

1. What is the capital of GB?

2. What is the official name of GB?

3. How many parts does the UK consist of?

4. What are they?

5. What parts in London traditionally divided into?




Our hometask was to find materials about the capital of Great Britain and to make а role-play. Role play орындайды.






Оқушылар үй тапсырмасы бойынша сұрақтарға жауап берді.

Берген жауаптарын салыстырды, сәйкес қорытынды жасады.

Ой қозғауға берген тапсырманы орындады.




ІІІ. Өткен материалды қайталау арқылы жаңа материалды қабылдауға дайындық

(түсіндірмелі-иллюстративті ,көрнекілік әдісі)

So,imagine that you’re a group of Kazakh students going to London. And you Saya, imagine that you have visited London several times. Will you, Zhansaya, speak to Saya? (Role play). Thank you, Saya and Zhansaya. I liked your dialogue. And now, imagine that Darkhan is the owner of the hotel in London in which we’re staying. We’re going on an excursion round London and the owner of the hotel wants to tell us a few words about London traffic. So, let’s listen to Mr. Driscoll. (Mr. Driscoll tells) Thank you Mr.Driscoll. The pupils watch a video “Welcome to London”.

And now imagine that we’ve come to London. I’d like to know your impression about London.



Лондон қаласының басқа қалалардан ерекшелігін , әлемге әйгілі көрнекі жерлері туралы ақпарат алады

-What places of interest can you recommend?

-What parks can I visit first?

-What museums are there in London?

-What art galleries can you name?


P1: As for me, most of all I was impressed by St.Paul’s Cathedral. P2: And I liked Trafalgar Square. It still stands out in my memory along with Nelson’s Column and the National Gallery. Etc.

Үлгі бойынша сұрақтар қойып,жауап беріп үйренді.

Лондон қаласының әлемге әйгілі көрнекі жерлері туралы ақпарат алып, Лондонның көрнекі жерлері туралы видео материал қарады.




Ақпараттың қайсысын меңгергенін және қайсысын меңгермегенін анықтады.

ІҮ. Жаңа білімді бекіту

(материалды сұрыптау,негізгі ойды тұжырымдау, сыни тұрғыдан ойлау әдісі қолданылады)

Сыни тұрғыдан ойлау әдісін қолданып тақырып бойынша“What is it?” ойынын ойнатады және логикалық ойлау қабілеттерін дамыту барысында жаттығулар орындатады.

Жаңа білімді бекіту мақсатында «Қате ме, дұрыс па?»жаттығуын орындатады.


Қарапайым құрылымдағы сөйлемдерді пайдаланып, өз ойын білдіреді.

Ұсынылған ақпараттан қойылған міндеттерді шешуге қажетін бөліп алады.



Іс-әрекетті орындады. Сұрақтарға жауап бере отырып ақпараттар қабылдады, өңдеді, есінде сақтады.

Топқа бөлініп шығармашылық тапсырманы орындады, өз қызығушылығын атады, барлық оқушы өз ойларын шет тілінде жеткізді.


Ү. Үйге тапсырма. Қорытындылау.

( әңгімелеу, түсіндіру әдісі қолданылады)

Үйге берілген тапсырманың жасалу жолын түсіндіреді. Сабақты қорытындылайды. Проблеманы шешуге қай тұрғыдан келетінін түсіндіреді.

Your hometask is to write a paragraph about your impression of London.

Your marks…

The lesson is over. Good-bye.

Анықтамалықтарды, энциклопедияларды қолданады.




Тапсырманы орындау үшін қажетті ресурстарды , міндеттерді шешу үшін қадамдардың логикалық және уақытша бірізділігін анықтады .



Енгізілген жаңа сөздерді үй тапсырмасын орындау кезінде пайдалануды түсінді.








Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!