Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Ашық сабақ Where is great britain?
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Тойбекова Пернекүл Қалиқызы Мұғалім портфолиосы В есебі
Тиімді оқыту мен оқу 09-ТО- 02-17
Қызылорда қаласы 13.03.2017 жыл
Сабақтың тақырыбы: Where is Great Britain |
Мектеп: А.Д.Романов атындағы №53 орта мектеп |
||||||||
Күні: 5.04.2017ж |
Мұғалімнің аты - жөні: Тойбекова Пернекүл |
||||||||
Сынып: 5 |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|||||||
Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары) |
Ұлыбритания мемлекеті мен танысады, өз ойларын ашық жеткізеді және жаңа сөздерді сауатты жазуға үйренеді |
||||||||
Сабақ мақсаттары: |
Барлық оқушылар: |
||||||||
|
|
||||||||
Оқушылардың басым бөлігі: |
|||||||||
|
|||||||||
Кейбір оқушылар: |
|||||||||
|
|||||||||
Алдыңғы тақырып |
Ұлыбритания мемлекеті барын біледі. |
||||||||
Сабақ барысы |
|||||||||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері |
Ресурстар |
|||||||
Сабақтың басы 10 мин |
1 мин
2 мин
3 мин
4 мин
|
I.Ұйымдастыру бөлімі 1. Organization moment. Сәлемдесу. a. Greetings -Good morning children? -How are you? b. A talk about on duty -Who is on duty today? -Who is absent today? c. A talk about the weather? -What season is it now? - What month is it now? -What day is it today? -What date is it today? -What is the weather like today? 2.Check up the home task. Үй тапсырмасын сұрау. «Өрмекшінің торы» арқылы үй тапсырмасын сұрау. Оқушылар өзара бірін – бірін бағалау. 3. Phonetic drill. Фонетикалық жаттығу
Вот
неспелый мандарин.
У
меня их два, они большие
В
доме разная есть мебель.
Больше всех цветов по нраву
На
трамвайчик сел и едет
Наслажденьем будет райским
Тише, дети, не, кричите: Cлушай и запоминай я по английски будет I
Ты
гляди и молча слушай: 4. Presentation of the new theme . «Миға шабуыл» әдісі бойынша бейнеролик көру барысында сұрақтар арқылы ой тастай отырып сұрақ арқылы жетелеп Ұлыбританияны таныстырып өтемін. -What do you think about this video? -What you saw on the video? -Why you were shown this video? -Бұл бейнежазба туралы сен не ойлайсың? -Бейнежазбадан сен не көрдің? - Бұл бейнежазба не үшін көрсетілді? 5. Бейнеролик көру барысында топқа бөлемін, гүлдер арқылы топтастырамын. 1st group – Rose 2nd group – Tulip |
Жіп
АКТ
https://www.youtube.com/watch?v=a7rDMy9Ql_A |
||||||
Сабақтың ортасы 30 мин |
4 мин
15 мин
3 мин
8 мин |
1. New words. Оқушылар жаңа сөздермен танысады. Country – eл Capital – астана Ocean – мұхит Castle – қорған, бекініс Across - көлденең To keep – ұстау, сақтау Quite – тынық Slow – баяу, жай Another – өзге, басқа North – солтүстік East – шығыс South – оңтүстік West – батыс Сөздерді дыбыстап айтамыз, қайталаймыз және сөздік дәптерлеріне жазып алады. 2. Group work. «Джигсо» әдісі арқылы топтық жұмыс 1st group – Rose Read about Great Britain 2nd group – Tulip Read about London Great Britain is in the Atlantic Ocean. The countries in this part of the world are cold in winter, but Great Britain has a warm climate. Warm ocean water keeps the British Isles warm and green.The full name of this country is the United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland. Great Britain is situated on the British Isles. Great Britain is an island country. The biggest island is Great Britain. There are four countries in Great Britain. Scotland, Wales and England are on one island. Ireland is on another island across the Irish Sea.When tourists think of England, they think of London. London is a very large city. Tourists see that England is a country of green hills, lakes and small villages. Scotland is a beautiful country. It has wild rivers, beautiful hills and small mountains. Wales has a lot of hills and mountains, too. People like to go to Wales to visit the castles, walk in the hills and enjoy the beaches.Tourists say that Ireland is a wonderful place to visit because life in Ireland is quiet and slow.
England Wales Scotland
Northern Ireland
Смайликтер бойынша бағалау және себебін түсіндіру. 3. Pair work. Жұптық жұмыс арқылы карточкадағы берілген сөйлемді толықтырады.
4. «Крестиктер – нөлдіктер» әдісі арқылы оқып түсінген мәтінді қорытындылаймын.
It is the UK of G.B and Nothern Ireland
The UK situated in the north – west coast of Europe.
It’s consist of 4 parts. They are: England, Scotland, Wales and Nothern Ireland
Басбармақ арқылы бағалау және себебін түсіндіру. |
АКТ (презентация, интер белсенді тақта, видео) Оқулық саrds АКТ |
||||||
Сабақтың соңы 5 мин |
3 мин
2 мин |
Рефлекция
|
Қағаздар |
||||||
Үй тапсырмасы. Ex. 8 on page 115 Complete sentences using the words in the box |
|
||||||||
Қосымша ақпарат |
|||||||||
Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? |
Бағалау – Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? |
Пәнаралық байланыс Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері АКТ –мен байланыс Құндылықтардағы байланыс |
|||||||
|
|
|
|||||||
Рефлексия Сабақ \оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен? |
Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз.
|
||||||||
Сабақ барысындағы оқу мақсатым шынай деп ойлаймын. Оқушылар бүгінгі сабақта Ұлыбританияның астанасы, төрт бөліктерін, қайда, қай мұхита орналасқанын білді және Лондонның жайлы ба білді. Сынып ахуалы өте жақсы. Тиімді деп ойлаймын брақ тапсырма көп алып қойыппын. Берілген уақытта үлгерми қалдым себебі тапсырманың көптігінен. Мен өз жоспарыма нақты |
|||||||||
Қорытынды бағамдау
Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алады (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?
|