Материалдар / Ашық сабақ Ы әріпі мен дыбысы 0 сынып
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Ашық сабақ Ы әріпі мен дыбысы 0 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Ы әріпі мен дыбысын жетік меңгерту.Оқушылардың сабаққа деген қызығушылығын арттыру.Сабақты аша білу жәнеде оқушыларға жоғары деңгейде білім беру
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
05 Мамыр 2022
434
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады




































































Тексерілді:

Бөлімі:

Қатынас ,әлеумет салалары .Сауат ашу негіздері ,жаратылыстану

Педагогтің Т.А.Ә


Күні:


Тобы/сыныбы:0 а

Мектепалды даярлық сыныбы

Қатысушылар саны:23

Қатыспағандар саны:

Оқу қызметінің тақырыбы:

Ы ы дыбысы мен əрпі

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары:

Тілдің дыбыстарын естіп қабылдау, оларды сөздер ішінен бөлу жəне сөзсіз жеке айту. Сөздегі дыбыстарды, олардың түрлерін (дауысты, дауыссыз, жуан жəне жіңішке дауыстылар) ажыратып, дұрыс дыбыстау. Сөйлеу барысында дауыс ырғағын сақтап, вербалды емес қарым-қатынас құралдарын (ым-ишара, қимыл), сөздерді (кешіріңіз, тыңдаңызшы! жəне т.б.) қолдану.

Ұйымдастырылған оқу қызметінің мақсаты:

Сөз, сөйлем сызбасын құру, оларды үлгінің көмегімен жəне ұсынылған үлгілер негізінде сөйлеу. Сурет бойынша бағдарлау, сөйлем құрастыру ,өзінің қоршаған ортасын сипаттап беру, кеңістікті ажырату, дəптермен жұмыс , кең сызықтар, əріп элементтерін айтылуын, жазылуын түсіндіруді жалғастыру.

ҰОҚ тінің барысы

ҰОҚ- тінің

кезеңдері/уақыты

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Ресурстар

ҰОҚ басталуы

Педагог балаларды ортаға шаттық шеңберін құруға

шақырады.

Армысың Алтын –Күн!

Күлімде күн күлімде.

Аспанымыз ашық болсын!

Күніміз сәтті болсын!,

Деніміз сау болсын!

Педагог балаларға музыка қойып көңіл- күйлерін көтеріп билетеді, көрсетеді

Екі топқа бөлу

1 –топ «.Ай»

2-топ « Күн».




Балалардың шаттық шеңберіне тұрып айтады.




Көңіл –күйлері көтеріледі.

Топқа бөлінеді.



суреттер

немесе слайд.

«Көңілді әуен»

жазылған

үнтаспа.


Ұйымдастырушылық-ізденушілік






Негізгі бөлім

1. «Ой толғау» әдісі

Ауа –райы туралы: жыл мезгілдері,ай аттары,күн аттары.


«Аттарын атаңдар» жеке суреттер ,жалпы төрт сурет тақырыптары :

«Отбасы ,Мектеп ,Үй жануары ,Оқу құралдары».

топтық жұмыс ,және жеке жұмыс

2. Жаңа сабақ :.Ы дыбысы мен әріпі тақырыбы мен мақсаты айтып түсіндіру


Shape1 «



«Кім қандай тақпақтар біледі?»

Жаңа сөздер: Ыдыс ,Мысық ,Қозы , мылтық , қылыш,

Сөздің басында, ортасында ,соңында келуі, дауысты , дауыссыз, жуан , буынға бөлінуі



3.Əліппе-дəптермен жұмыс

1-тапсырма

Педагог балаларға «Үй құстары »,»Үй жануарлары» суреті бейнеленген тапсырмаларды таратып береді.


Балалардан мына сөздерде Ы дыбысы бар қандай сөздерді естідіңдер?

–– Ы жуан дауысты дыбыс. Екі ерін де тартылып, күлген кісінің кейпін көрсетеді, үстіңгі тістері мен астыңғы тістерінің арасы жабық дыбысын айтқандағыдан гөрі жақынырақ қашықтықта сақталады, ,ауа еркін шығады , көтеріледі де ауа жолымен жабылып тұрады;

Дауысты дыбыстар қызылмен белгіленеді.

4 -тапсырма.

Педагог балаларға тапсырманы қалай орындау керек екенін айтып береді.

Дауысты дыбысты қызылмен ,дауыссыз дыбысты көк түспен белгілеп беруін өтінеді, суреттерін көрсетеді.

«Ыдыс», «Мысық», «Қозы» деген сөздердің мағынасын ашып айтып өту Shape2


. «Анасын табуға көмектесеміз » . Дəптерде

берілген суреттерді сәйкестендіру, белгілерін қойдырту.




Shape3

Сергіту сəті «Бала –бала балақан!»




5 -тапсырма

Педагог топтық жұмыс береді. «Орнын тап!» ойыны

Дайын үлгідегі жапсырмалар беру

Педагог балалардың қалай орналастырғанын қадағалау ұқсайтынын сұрайды.Балалар салыстырады.

4к моделі:креативтілік

Бала үні:енесін табу, сәйкестендіру.

Саралау :ресурстарды саралау

Бақылау:танымдық әректеттерін бақылау

Бағалау:дұрыс сәйкестендіруі.






6 -тапсырма.

Педагог балаларға

« Кім жылдам?» әліпбиді көрсетеді.

Балалардан әріптер туралы сұрақтар қояды.

.Өткенді қайталау.

Әріп дегеніміз не?


Дыбыс дегеніміз не?


Дыбыстар нешеге бөлінеді?


Дыбыстан не құралады?Shape4 ?

Буыннан не құралады?

Сөзден не құралады?

Сөйлемнен құралады?





Сурет бойынша жыл мезгілі, ай аттары, күн аттары атап айтады.

Командалық жұмыс






Балалар білетін тақпақтарын айтады.

Ы дыбыс бар сөздерді айтып береді.Қайталайды



Сәйкестендіреді.



Жауап береді,


Қайталап айтады .

Дауысты және дауыссыз дыбыс екенін ажыратады.




.



«Ы» дыбысы бар сөздерді айтады , сөз басында, ортасында ,соңында кездесетінін түсініп қайталайды, мəнерімен айтады.

Балалар салыстырады.

Ауада Ы əрпін жазып көрсетеді






Балалар тапсырманы сәйкестендіріп жұптастырады, анасын табуға көмектеседі, дауыстап айтады. туралы білгендерін айтады

Балалар жауап береді .







Сергіту сәтін орындайды















Дайын үлгіде жапсырмаларды жапсырып ,тапсырманы дұрыс меңгергенін көрсетеді.

Әліпбиді дыбыстайды

.Қанша әріп бар екенін айтады. Дауысты , дауыссыз болып бөлінетінін , дыбыстан сөз, сөзден сөйлем құрастырып сөйлейтінімізді түсіндіріп ,қайталап өтеді.

суреттер























Əліппе-дəптер.







Суреттер.

















Ұялы телефон музыкасы

Əліппе-дəптер.

Жапсырмалар









Әріптер

құрастыруға

арналған заттар














Жапсырмалар

Рефлексия.

Қорытынды бөлім


Педагог балалардың үлгерім деңгейін талқылап, оқу қызметін қорытындылайды.

Рефлексия. Балалар сурет пен сөзді біріктіріп кері байланыс жасауы. Балалар өз білім деңгейлерін смайликтер арқылы бағалайды

Балалар өз білім деңгейлерін смайликтер арқылы бағалайды

Смайликтер үлестіру Бас бармақ әдісі бойынша бағалау .





Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!