Ұйымдастырушылық-ізденушілік
Негізгі
бөлім
|
1. «Ой толғау»
әдісі
Ауа –райы туралы: жыл
мезгілдері,ай аттары,күн аттары.
«Аттарын атаңдар» жеке
суреттер ,жалпы төрт сурет тақырыптары :
«Отбасы ,Мектеп ,Үй
жануары ,Оқу құралдары».
топтық жұмыс ,және жеке
жұмыс
2. Жаңа сабақ :.Ы
дыбысы мен әріпі тақырыбы мен мақсаты айтып
түсіндіру
«
«Кім қандай
тақпақтар біледі?»
Жаңа сөздер: Ыдыс
,Мысық ,Қозы , мылтық , қылыш,
Сөздің басында,
ортасында ,соңында келуі, дауысты , дауыссыз, жуан , буынға
бөлінуі
3.Əліппе-дəптермен
жұмыс
1-тапсырма
Педагог балаларға «Үй
құстары »,»Үй жануарлары» суреті бейнеленген тапсырмаларды таратып
береді.
– Балалардан мына
сөздерде Ы
дыбысы бар
қандай сөздерді естідіңдер?
–– Ы
жуан дауысты
дыбыс. Екі ерін де тартылып, күлген кісінің кейпін көрсетеді,
үстіңгі тістері мен астыңғы тістерінің арасы жабық дыбысын
айтқандағыдан гөрі жақынырақ қашықтықта сақталады, ,ауа еркін
шығады , көтеріледі де ауа жолымен жабылып
тұрады;
Дауысты дыбыстар
қызылмен белгіленеді.
4
-тапсырма.
Педагог балаларға
тапсырманы қалай орындау керек екенін айтып
береді.
Дауысты дыбысты
қызылмен ,дауыссыз дыбысты көк түспен белгілеп беруін өтінеді,
суреттерін көрсетеді.
– «Ыдыс», «Мысық», «Қозы»
деген сөздердің мағынасын ашып айтып өту
.
«Анасын табуға көмектесеміз » .
Дəптерде
берілген суреттерді
сәйкестендіру, белгілерін қойдырту.
Сергіту сəті «Бала
–бала балақан!»
5
-тапсырма
Педагог топтық жұмыс
береді. «Орнын
тап!»
ойыны
Дайын үлгідегі
жапсырмалар беру
Педагог балалардың
қалай орналастырғанын қадағалау ұқсайтынын сұрайды.Балалар
салыстырады.
4к
моделі:креативтілік
Бала үні:енесін табу,
сәйкестендіру.
Саралау :ресурстарды
саралау
Бақылау:танымдық
әректеттерін бақылау
Бағалау:дұрыс
сәйкестендіруі.
6
-тапсырма.
Педагог
балаларға
«
Кім
жылдам?» әліпбиді
көрсетеді.
Балалардан әріптер
туралы сұрақтар қояды.
.Өткенді
қайталау.
Әріп дегеніміз
не?
Дыбыс дегеніміз
не?
Дыбыстар нешеге
бөлінеді?
Дыбыстан не
құралады? ?
Буыннан не
құралады?
Сөзден не
құралады?
Сөйлемнен
құралады?
|
Сурет бойынша жыл
мезгілі, ай аттары, күн аттары атап айтады.
Командалық
жұмыс
Балалар білетін
тақпақтарын айтады.
Ы дыбыс бар сөздерді
айтып береді.Қайталайды
Сәйкестендіреді.
Жауап
береді,
Қайталап айтады
.
Дауысты және дауыссыз
дыбыс екенін ажыратады.
.
«Ы» дыбысы бар сөздерді
айтады , сөз басында, ортасында ,соңында кездесетінін түсініп
қайталайды, мəнерімен айтады.
Балалар
салыстырады.
Ауада Ы əрпін жазып
көрсетеді
Балалар тапсырманы
сәйкестендіріп жұптастырады, анасын табуға көмектеседі, дауыстап
айтады. туралы білгендерін айтады
Балалар жауап
береді .
Сергіту сәтін
орындайды
Дайын үлгіде
жапсырмаларды жапсырып ,тапсырманы дұрыс меңгергенін
көрсетеді.
Әліпбиді
дыбыстайды
.Қанша әріп бар екенін айтады. Дауысты ,
дауыссыз болып бөлінетінін , дыбыстан сөз, сөзден сөйлем құрастырып
сөйлейтінімізді түсіндіріп ,қайталап өтеді.
|
суреттер
Əліппе-дəптер.
Суреттер.
Ұялы телефон
музыкасы
Əліппе-дəптер.
Жапсырмалар
Әріптер
құрастыруға
арналған
заттар
Жапсырмалар
|