Материалдар / Ашық сабақ "Уақыыттың қадірі" 5 сынып қазақ тілі мен әдебиеті
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ "Уақыыттың қадірі" 5 сынып қазақ тілі мен әдебиеті

Материал туралы қысқаша түсінік
Материал мектеп мұғалімдеріне көмегі бар
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
30 Қаңтар 2021
752
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Күні

Мұғалімнің аты-жөпі

Сынып: 5

Қатысқандар саны

Қатыспағандар саны

Сабағқтың тақырыбы:

Уақыыттың қадірі

Оқу мықсаттыры

5.1.5.1 – тындалғаш мәтін мазмұны негізінде сұрақтарға жауап беру, котерілген мәседе бойынша өз ойын білдіру:

5.4.4.1 – жұрнақ арқылы жасалған туынды сөздерді және күрделі сөздерді ауызша және жазбаша тілдесім барысында колдану.

Сабақты мақсаттары

Оқушылардың барлығы орындай алады: тындалған мәтін мызмұны негізінде сұрақтарға жауап беріп, көтерілген мәселе бойынша өз ойын білдіреді.

Оқушылардың көшпілігі орындай алады: жұрнаң арқылы жасалған туынды сөздерді ауысша және жазбаша тілдесім барасында қолданады.

Оқушылардың жейбірі орындай алады: өзіндік ой-тұжырымың жазба жұмыстарында еркін білдіре алады.

Жетістік критериялері

Ақпараттарды іріктейді, ішінара ізденушілік жұмыстарын жүргізеді, шығармашылық жұмыс жазады.

Тілдік мақсат

Негізгі сөздер мен тіркестер: тіл үйрену, бос уақытты пайдалы өтказу, спорт секциялары.

Сыныптарғы диалог/жазылым үшіп пайдалы түлдік бірліктер: менің ойымша,қарсылық білдіремің, мен бұл пікірді қалдамаймын.

Алдынғы оқу

Бос уақытты тәімді пайдалану ережелердін біледі.

Жоспар

Жоспарланған уақыт

Жоспарланған жаттыгулар

(ескертпелерді де жатыныз)

Ресурстар

Басталуы

«Алтын микрафон

»Ойтүрткі. Сұрақтарға жауап беріңдер:

1. Сеңдерді қай түлдерді қызықтырады?

2. Тіл үйренуте не кедергі болып жүр?

3. «Уақытты бос откізу» дегенді басқа қандай сөздермен беруге болады?

ОӘК материалдыры

Ортасы

Оқушылар оқылым және тыңдалым материалды негізінде ой түйінін жасайды. Өз уақытын тиімді пайдалана білген миллиардер Билл Гейтстің қайырымдылық істері түралы өз ойларымен біліседі.

Оқушылар топқа бөлініп, денгейдік тапсырманы орындайды.

1-топ. Сұябаттағы диалог мәтішінің зат есімдерді теріп алып, олардан жұрнақтар арқылы жаңа сөздер жасайды.

2-топ. Оқылым мәтішінің мазмұнына сөйлеге келетін мақал-мәтелдер жазады.

3-топ. «Уақытты бағалай білеміз бе?» сұрағына «Төрт сөйлем» әдесі арқылы жауап жазады.


4-тапсырма

Ойдан түбір жазып, сол сөздерден жұрнақ арқыла туынды сөздер жасап, кестеге түсіреді. Осы сөздерден сөйлемдер құрастырады.

Үлгі:

Түбір сөздер

Туынды сөздер

тіл

тіл+ші


ОӘК материалдары



Деңгейлық тапсырма

Сыңы

Рефлексия. «Бес саусақ әдісі» арқылы бүгінгі сабақты қорытындылайды. Жауаптарға сөйлесе боийды.

Үйге тапсырма. «Үақыт алтынан қымбат» тақырыбында эссе жазады.

«Бағдарлама»

Тарақта қағаздар

ОӘК материалдыры



Қосымша ақпарат

Саралау

Косымша критерийлер арқылы бығалау

«Ғибратты сөз» айдарымен берілген нақыл сөздердің менің түсініп оқиды. Оларды салыстыра отырып, ой толғайды.

Уақыт біреуге ұлақ, біреуге қысқа болып көрінуі мүмкін. Бұл оңың қандай іспен не тірлікпен толтырылғандығына байданысты.

(С.Маршак)

Панаралық байланыс: қазақ әдебиеті.




«Басбармақ» әдесі

Рефлексия

Төмендегі бос уяшыққа сабақ тұралы өз пәкіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы сіздің сабағыңыздың тықырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз.

Сабақ/оқу мақсаттары шынайы ма?

Бүгін оқушылар не білді?

Сыныптағы акуал қандай болды?

Мен жоспарлағаң саралау шаралары тиімді болды ма?

Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе?

Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және меліктен?

Қорытынды бағамдау

Қандай екі нәрсе табысты болды(оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алады (оқытуды да, оқуды да ескертіңіз)?

Мен келесі сабағымды жетілдіруге қандай факторлар әсер ететінің білдім?

Тапсырмаларды уақыт мөлшеріне қарай тандау, топтағы қарым-қатынасты бақылау. Жекелеген білім алушыларды топтық жұмыстарға тарту.



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!